Sari la conținut

Ktm exc 300 2014 parere


iAndrey
 Share

Postări Recomandate

Acum 31 minute, pepsi a spus:

Daca esti incepator, nu prea

OK, dar eu mai mult sunt curios despre motocicleta. Dacă e ok acel an. Dacă are multe probleme.. Etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2 timpi te poti insela foarte usor fata de 4t .

Daca nu ai macar cunostinte minime de mecanica nu te baga .

Daca tot vrei sa til iei atunci verifica urmatoarele .

Dai jos capacul de la magnetou si prinzi de magnetou si il impingi axial si longitudinal , stanga drrapta , daca nu e teapan  si are joc atunci deja e o problema ce costa , probabil cel putin  rumentii uzati , ideea in sine e ca se lasa cu motor desfacut si bani destui , cilindul il poti vedea usor , desigur daca vrea vanzatorul , dai chiuloasa jos si vezi in ce stare e , e chestie de 10 minute  , problema la filmarea ce.ai pus.o e ca vad foarte mult fum , mi.e sa nu fie si din ulei de cutie sa traga pe la garnituri de undeva , oricum un rulment ceva se aude chiar si pe filmare , ideea e ca daca ai crezut ca iei cu 3500 un ktm si gata , nu e asa , nu in romania , decat asa de la cunoscuti , prieteni s.a.m.d. , altfel slabe sanse ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian , iti arat filmare cu pusti de 16 ani care vine de pe un yz 125 , si si.a luat 300 exc din Ro - Petrosani partea aia  , il struneste fara drept de apel . Se joaca efectiv cu motoru ;))))

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2706523146259582&id=100007057688613

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2705887656323131&id=100007057688613

Si e un pusti , nu e campion in nici o disciplina , deci e totul despre skill si tupeu ;))

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2705291116382785&id=100007057688613

Strict ptr Andrey , cel cu topicul , eu as da maxim 3000 euro pe motorul ala , mi.as lasa o marja mai mare de bani de bagat in el , iti garantez ca vei baga .nici macar nu vad sa fie ff accesorizat ba deloc , daca ai rabdare stai pana in toamna si iei motoare bune in 3500 in toamna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta și am de gând sa fac, și am zis ca dacă nu, stau pana la începutul anunțului viitor și strâng 6000€ și îmi iau una noua, asa am garanție și știu ca de inceput nu bag bani în ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N.ai cum sa.ti iei noua cu 6000 , pe asta de unde ai scos.o  , una ktm 300 nou e 7600 euro si e chel, mai bagi in ea 2000 euro in accesorii , sincer nebunie curata sa dai aproape 10.000 pe un motor cu care dai pe jos urgent , cel mai rentabil e sa iei in toamna un krm 300 2013 sau pe aici pe undeva ingrijit in 3500 e . Sportul asta e scump ca dracu pe langa asta ai sa vezi cat costa un echipament o remorcuta s.a.m.d. Se aduna ....

Editat de sbk750
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e OK ca si an, 2014 e bun. Un EXC 300 nou e 7600 fara TVA, adica 9000 cu tot cu TVA, deci pretul e aproape de 3 ori mai mare (cu tot cu upgrade-uri e fix de 3 ori mai mare).

La o prima vedere motocicleta pare OK, fara sa fie aranjata de vanzare. Vad ca nu are scut motor (e 300 lei unul nou, posibil sa gasesti si sh). Dar in rest e OK, ventilator exista, protectii radiator exista, handguard-uri aluminiu exista.

Mie nu mi se pare ca s-ar auzi vreun rulment la motor, cum spune colegul sbk, asa face si a mea. De asemenea, fumul e normal la 2T cand de-abia a pornit, asa scoate si a mea primele 2 minute dupa ce o pornesc dimineata, apoi se incalzeste si de-abia mai vezi ca scoate ceva. 

Cimpoiul e lovit, insa nu pare deformat din gat, deci cu 50 lei il duci si-l umfli. Atentie sa nu fie si fisurat prin fata pe la imbinarea cu motorul, ca atunci e mult mai dificil, de obicei se lasa cu schimbat de cimpoi (doar vreo 1000 lei bucata).

 

In rest, sunt tot felul de chestii pe care de obicei nu le vezi, dar care se aduna. Poate e de schmbat in curand ambreiajul (8-900 lei bucata), dar nu ai cum sa-ti dai seama de asta fara sa desfaci motorul si sa-l masori. Compresia ar fi bine sa fie buna, altfel te costa schimb piston tot vreo 1000 lei. Sau, daca e dus si cilindrul, vreo 2000 lei. Poti sa te duci cu cineva care se da in mod normal pe 300, si isi poate da seama omul dupa rezistenta pedalei daca are compresie OK sau nu motorul. Sau poti sa te duci cu un manometru ce se monteaza in locul bujiei si sa dai la pedala, sub 9 atm trebuie schimbat pistonul.

De asemenea, te poti trezi ca trebuie ambielajul schimbat, inca vreo 800-1000 lei.

 

In afara de aceste chestii pe care de obicei nu le poti verifica la fata locului si iei motorul mai mult la risc, te poti uita si la bubele vizibile: joc in rulmenti roti, starea kitului de lant, sa dai o tura cu ea sa vezi ca intra in toate vitezele si iese din viteza usor, ca nu joace bucsa PDS, sa nu curga amortizorul spate sau amortizoarele fata, sa nu joace tuburile de la amortizoarele fata in furca (furca sa fie teapana, adica), chestii din astea.

 

Per total, daca vanzatorul a facut filmuletele respective, pare genul de om care mai degraba iti arata bubele decat sa le ascunda. Mai intreaba-l si pe el ce a schimbat la motor, cand. Daca vine cu " o am de 2 ani si nu am schimbat nimic, e cea mai buna motocicleta de pe piata", iti pui un semn de intrebare. Un enduro trebuie surubarit des, cazaturile si datul peste cap sau fiertul motorului si patinatul necontenit al ambreiajului nu sunt chestii care sa nu necesite interventii cu anii.

 

Eu, daca ar fi sa-mi vand motorul, nu as face film cu el pornit dimineata, sa se vada fumul, ca poate induce in eroare. De asemenea, nu as arata zgarieturile de pe carene si de pe toba, alea sunt normale dar pot induce in eroare. De aceea multi prefera sa dea 150 euro pe carene noi cand vand motorul, ca sa dea bine la vanzator si sa nu mai bage de seama alte bube.

 

A, si da, KTM EXC nu a fost in stare sa aiba un electromotor fiabil pana in 2017. Chiar daca se vede ca acum merge cat de cat pornirea la buton, asteapta-te sa o desfaci si sa ii schimbi nu stiu ce bucse la 2-3 iesiri. Daca nu, in 100 porniri te cam lasa si te costa 100 euro alt bendix. De aceea la modelele ante-2017 multi scot electromotorul si bateria, si lasa doar pornirea la pedala. Oricum e foarte facila pornirea la 2T, si mai si scapi de 3-4 kg.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, sbk750 a spus:

Adrian , iti arat filmare cu pusti de 16 ani care vine de pe un yz 125 , si si.a luat 300 exc din Ro - Petrosani partea aia  , il struneste fara drept de apel . Se joaca efectiv cu motoru ;))))

Nice! cand a iesit pe lume, nu cred ca a plans, ci direct, brraaaaap :D  

Daca a pornit de mic, e neinfricat. si-a facut mana pe 125, rupe 300 le.

Poate la fel este si initiatorul topicului. Eu insa am cam dedus ca ar fi incepator cu fenomenul enduro..poate gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...