Bigfoot Postat Iunie 20, 2020 Share Postat Iunie 20, 2020 Motocicleta este stock. Unica modificare adusa a fost saua care era obositoare in varianta standard, eu am adaugat 10cm la intaltimea ei, nu stiu cat de relevant este asta pentru ca banuiesc ca oricum se lasa ea cativa cm cand te urci pe moto deci sa zicem ca sigur 7-8cm am o înălțare la sa reala. Bun. Inclusiv cu saua stock in oglinzi vedeam...sa zicem 25% maxim trebuia sa misc capul (exercitii de gat) ca sa vad in oglinzi. Acum nu mai vad nimic, imi vad bratele si atat in oglinzi, nici daca fac o "fandare" ca sa zic asa nu vad nici macar 25% cat vedeam inainte cu moto in conformitate 100% stock. Acum efevtiv trebuie sa intorc capul ca sa ma asigur. Mentionez ca ghidonul este stock, prinderile oglinzilor sunt in extremitati la maxim, adica nu se poate lua in calcul jonglarea din pozitionarea pe lungimea ghidonului. Dupa cum scrie in titlu ma interesează daca voi stiti sau puteti da exemple de oglinzi mai mari si mai late. Nu ma intereseaza designul nu ma intereseaza sa fie trendy sau fancy & other bullshit, eu chiar folosesc oglinzile din reflex si atunci cand sunt "singur" pe sosea 30% "matur" in oglinzi 70% ma uit in fata, nu de alta dar poti evita anumite situatii, rar imi iau flash-uri cand merg incet tocmai pt ca nu deranjez aiurea cu 100-110 pe banda 2 cand merg la galop ca sa zic asa. Eu tin minte de pe vremea cand aveam Pegaso650 ca oglinzile VICMA cod E 194, m-au facut sa ma simt foarte in siguranta, vedeam excelent dar asta poate si pentru ca ghidonul era mai lat...hmmm. Idea e ca pana acum VICMA E 194 este singura optiune serioasa de care eu stiu. Daca voi stiti si alte oglinzi mari si late sau macar care sa aibe brate lungi, I am all ears. Aa si inca ceva, banuiesc ca oglinzile astea se potrivesc universal de la o moto la alta. Filetul cred ca are aceeleasi caracteristici pt ca discutam de ceva foarte uzual si comun, oglinzile...... intreb si eu. Este prima oara cand doresc schimb oglinzile (ma refer ca si model/tip) la o motocicleta. Am mai schimbat inainte oglinzi dar am luat exact acelasi model/tip ce trebuia inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 Alea de Pegaso mi se par cele mai ok. Și eu mă bazez multor oglinzi, dețin fix acel model, luat din 2016. Nu știu cât de bine se observă în poze, dar chiar sunt mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 21, 2020 Autor Share Postat Iunie 21, 2020 (editat) Acum 5 ore, Lucian_M a spus: Alea de Pegaso mi se par cele mai ok. Și eu mă bazez multor oglinzi, dețin fix acel model, luat din 2016. Nu știu cât de bine se observă în poze, dar chiar sunt mari. Da se vede ca sunt VICMA E194 Ar mai fi ceva de genul asta niste distantiere: https://www.motorradgarage.com.au/mirror-wideners/2129-mirror-extensions-bmw-miscellaneous-models Bine....pretul este o persiflare a bunului simt, din punct de vedere economic, dar acelasi principiu il poate face si un strungar la 50% din pret. Totusi pentru moment cred ca VICMA E194 ramane solutia de top. Editat Iunie 21, 2020 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 La a mea am pus extensii pentru ca sunt putin mai inalt decat media (plus ca-mi plac oglinzile ca au suprafata mare)...si am realizat ca filetele sunt ambele pe stanga, nu normale, asa ca am pus si adaptoare. Ideal e sa cauti oglinzi cu tija mai lunga, cum si-a pus Lucian, pentru ca daca-i pui extensii+-adaptoare e posibil sa-ti vibreze ceva mai mult si sa te deranjeze imaginea blurata. La Stroama mea nu prea am probleme cu vibratiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 Oglinzile nu trebuie sa fie cat o lopata ca sa vezi in ele. Arunca un ochi la modelul asta: https://shop.touratech.ro/safety-rear-view-mirror-set-aspherical-right-hand-thread-m10-x-1-5-for-bmw.html. De la dunga aia spre exterior sunt asferice si acopera f bine unghiul mort. In plus, arata si bine. Cu astea rezolvi problema coverage-ului. Apoi, pentru pozitionare, poti sa iei un set de extensii (gasesti de toate felurile, la toate preturile). Pe GS-ul meu am oglinzile "standard" care se pun pe BMW-uri de vreo 12 ani (adice cele de Aprilia Tuono). Se vede foarte putin in ele. Am ales sa-mi pun o pereche din astea: https://www.louis.eu/artikel/blind-spot-mirror-diameter-32mm/10028060?list=ee47c414e7a5bf4d1700ce87605fe9fc&filter_article_number=10028060, lipite in partea de sus. E total altceva acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 21, 2020 Admin Share Postat Iunie 21, 2020 Dacă și cu oglinzile originale vedeai prost, înseamnă că tijele trebuiesc alungite, mai ales acum, cu șaua înălțată. Pe lângă faptul că trebuie să cauți unele mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 Acum 11 minute, ovi_ice a spus: Am ales sa-mi pun o pereche din astea: https://www.louis.eu/artikel/blind-spot-mirror-diameter-32mm/10028060?list=ee47c414e7a5bf4d1700ce87605fe9fc&filter_article_number=10028060, lipite in partea de sus. E total altceva acum. Am avut si eu de-astea puse si le-am gasit cazute dupa ce a stat o zi in soare sub husa neagra (s-a topit adezivul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 21, 2020 Autor Share Postat Iunie 21, 2020 Acum 4 ore, joby_toss a spus: La a mea am pus extensii pentru ca sunt putin mai inalt decat media (plus ca-mi plac oglinzile ca au suprafata mare)...si am realizat ca filetele sunt ambele pe stanga, nu normale, asa ca am pus si adaptoare. Ideal e sa cauti oglinzi cu tija mai lunga, cum si-a pus Lucian, pentru ca daca-i pui extensii+-adaptoare e posibil sa-ti vibreze ceva mai mult si sa te deranjeze imaginea blurata. La Stroama mea nu prea am probleme cu vibratiile. Ahaaaa. Super pont. Multumesc frumos. Motocicleta mea vibreaza un pic, mai ales intre 100km/h si 140km/h. Roata fata nu este indoita sau dezechilibrata e vorba de vibratii de la motor. Clar o sa iau niste oglinzi dintr-o singura bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 21, 2020 Share Postat Iunie 21, 2020 Si-au mai luat unii prieteni extensii si si-au cam... bagat picioarele in ele. La unul s-a rupt destul de usor, la altul s-au bulit filetele. Nu-i o regula generala, insa nu poate fi mai ok decat o oglinda cu brat mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 21, 2020 Autor Share Postat Iunie 21, 2020 Acum 4 ore, ovi_ice a spus: Oglinzile nu trebuie sa fie cat o lopata ca sa vezi in ele. Arunca un ochi la modelul asta: https://shop.touratech.ro/safety-rear-view-mirror-set-aspherical-right-hand-thread-m10-x-1-5-for-bmw.html. De la dunga aia spre exterior sunt asferice si acopera f bine unghiul mort. In plus, arata si bine. Cu astea rezolvi problema coverage-ului. Apoi, pentru pozitionare, poti sa iei un set de extensii (gasesti de toate felurile, la toate preturile). Pe GS-ul meu am oglinzile "standard" care se pun pe BMW-uri de vreo 12 ani (adice cele de Aprilia Tuono). Se vede foarte putin in ele. Am ales sa-mi pun o pereche din astea: https://www.louis.eu/artikel/blind-spot-mirror-diameter-32mm/10028060?list=ee47c414e7a5bf4d1700ce87605fe9fc&filter_article_number=10028060, lipite in partea de sus. E total altceva acum. Mulțumesc frumos. Exact asta e problema unghiul mort. Ieri am mers cu pasager pe langa Bucuresti le DN1 nu am sarit de 100-110 deci clar m-au depasit toate tipurile de vehicule si ma simteam foarte ciudat pt ca mergand incet pe banda 1 simteam ca este cineva pe banda 2 in depasire si daca acela depasea cu o diferenta de 10km/h efectiv nu stiam unde se afla in raport cu mine, tot timpul eram ca un strut intoarceam capul tot timpul. O experienta foarte imprevizibila si nesigura cu aceste oglinzi mici, daca mergi mai incet decat fluxul general al drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.