Sari la conținut

Oglinzi mari si late


Postări Recomandate

Motocicleta este stock. Unica modificare adusa a fost saua care era obositoare in varianta standard, eu am adaugat 10cm la intaltimea ei, nu stiu cat de relevant este asta pentru ca banuiesc ca oricum se lasa ea cativa cm cand te urci pe moto deci sa zicem ca sigur 7-8cm am o înălțare la sa reala.

Bun. Inclusiv cu saua stock in oglinzi vedeam...sa zicem 25% maxim trebuia sa misc capul (exercitii de gat) ca sa vad in oglinzi. 

Acum nu mai vad nimic, imi vad bratele si atat in oglinzi, nici daca fac o "fandare" ca sa zic asa nu vad nici macar 25% cat vedeam inainte cu moto in conformitate 100% stock. Acum efevtiv trebuie sa intorc capul ca sa ma asigur.

 

Mentionez ca ghidonul este stock, prinderile oglinzilor sunt in extremitati la maxim, adica nu se poate lua in calcul jonglarea din pozitionarea pe lungimea ghidonului.

 

Dupa cum scrie in titlu ma interesează daca voi stiti sau puteti da exemple de oglinzi mai mari si mai late. Nu ma intereseaza designul nu ma intereseaza sa fie trendy sau fancy & other bullshit, eu chiar folosesc oglinzile din reflex si atunci cand sunt "singur" pe sosea 30% "matur" in oglinzi 70% ma uit in fata, nu de alta dar poti evita anumite situatii, rar imi iau flash-uri cand merg incet tocmai pt ca nu deranjez aiurea cu 100-110 pe banda 2 cand merg la galop ca sa zic asa.

 

Eu tin minte de pe vremea cand aveam Pegaso650 ca oglinzile VICMA cod E 194, m-au facut sa ma simt foarte in siguranta, vedeam excelent dar asta poate si pentru ca ghidonul era mai lat...hmmm. 

 

Idea e ca pana acum VICMA E 194 este singura optiune serioasa de care eu stiu. 

Daca voi stiti si alte oglinzi mari si late sau macar care sa aibe brate lungi, I am all ears.

 

Aa si inca ceva, banuiesc ca oglinzile astea se potrivesc universal de la o moto la alta. Filetul cred ca are aceeleasi caracteristici pt ca discutam de ceva foarte uzual si comun, oglinzile...... intreb si eu. Este prima oara cand doresc schimb oglinzile (ma refer ca si model/tip) la o motocicleta. Am mai schimbat inainte oglinzi dar am luat exact acelasi model/tip ce trebuia inlocuit.

 

20200620_143309.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

Alea de Pegaso mi se par cele mai ok. Și eu mă bazez multor oglinzi, dețin fix acel model, luat din 2016. Nu știu cât de bine se observă în poze, dar chiar sunt mari.

IMG_20200621_030924.jpg

Da se vede ca sunt VICMA E194

Ar mai fi ceva de genul asta niste distantiere:

https://www.motorradgarage.com.au/mirror-wideners/2129-mirror-extensions-bmw-miscellaneous-models 

 

Bine....pretul este o persiflare a bunului simt, din punct de vedere economic, dar acelasi principiu il poate face si un strungar la 50% din pret. Totusi pentru moment cred ca VICMA E194 ramane solutia de top.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea am pus extensii pentru ca sunt putin mai inalt decat media (plus ca-mi plac oglinzile ca au suprafata mare)...si am realizat ca filetele sunt ambele pe stanga, nu normale, asa ca am pus si adaptoare.

 

45FfYhN.jpg

 

Ideal e sa cauti oglinzi cu tija mai lunga, cum si-a pus Lucian, pentru ca daca-i pui extensii+-adaptoare e posibil sa-ti vibreze ceva mai mult si sa te deranjeze imaginea blurata. La Stroama mea nu prea am probleme cu vibratiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzile nu trebuie sa fie cat o lopata ca sa vezi in ele. Arunca un ochi la modelul asta: https://shop.touratech.ro/safety-rear-view-mirror-set-aspherical-right-hand-thread-m10-x-1-5-for-bmw.html. De la dunga aia spre exterior sunt asferice si acopera f bine unghiul mort. In plus, arata si bine. Cu astea rezolvi problema coverage-ului. Apoi, pentru pozitionare, poti sa iei un set de extensii (gasesti de toate felurile, la toate preturile).

 

Pe GS-ul meu am oglinzile "standard" care se pun pe BMW-uri de vreo 12 ani (adice cele de Aprilia Tuono). Se vede foarte putin in ele. Am ales sa-mi pun o pereche din astea: https://www.louis.eu/artikel/blind-spot-mirror-diameter-32mm/10028060?list=ee47c414e7a5bf4d1700ce87605fe9fc&filter_article_number=10028060, lipite in partea de sus. E total altceva acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dacă și cu oglinzile originale vedeai prost, înseamnă că tijele trebuiesc alungite, mai ales acum, cu șaua înălțată. 

Pe lângă faptul că trebuie să cauți unele mai mari. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, ovi_ice a spus:

Am avut si eu de-astea puse si le-am gasit cazute dupa ce a stat o zi in soare sub husa neagra (s-a topit adezivul). 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, joby_toss a spus:

La a mea am pus extensii pentru ca sunt putin mai inalt decat media (plus ca-mi plac oglinzile ca au suprafata mare)...si am realizat ca filetele sunt ambele pe stanga, nu normale, asa ca am pus si adaptoare.

 

45FfYhN.jpg

 

Ideal e sa cauti oglinzi cu tija mai lunga, cum si-a pus Lucian, pentru ca daca-i pui extensii+-adaptoare e posibil sa-ti vibreze ceva mai mult si sa te deranjeze imaginea blurata. La Stroama mea nu prea am probleme cu vibratiile.

Ahaaaa. Super pont. Multumesc frumos. Motocicleta mea vibreaza un pic, mai ales intre 100km/h si 140km/h. Roata fata nu este indoita sau dezechilibrata e vorba de vibratii de la motor.

Clar o sa iau niste oglinzi dintr-o singura bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-au mai luat unii prieteni extensii si si-au cam... bagat picioarele in ele. La unul s-a rupt destul de usor, la altul s-au bulit filetele. Nu-i o regula generala, insa nu poate fi mai ok decat o oglinda cu brat mai lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ovi_ice a spus:

Oglinzile nu trebuie sa fie cat o lopata ca sa vezi in ele. Arunca un ochi la modelul asta: https://shop.touratech.ro/safety-rear-view-mirror-set-aspherical-right-hand-thread-m10-x-1-5-for-bmw.html. De la dunga aia spre exterior sunt asferice si acopera f bine unghiul mort. In plus, arata si bine. Cu astea rezolvi problema coverage-ului. Apoi, pentru pozitionare, poti sa iei un set de extensii (gasesti de toate felurile, la toate preturile).

 

Pe GS-ul meu am oglinzile "standard" care se pun pe BMW-uri de vreo 12 ani (adice cele de Aprilia Tuono). Se vede foarte putin in ele. Am ales sa-mi pun o pereche din astea: https://www.louis.eu/artikel/blind-spot-mirror-diameter-32mm/10028060?list=ee47c414e7a5bf4d1700ce87605fe9fc&filter_article_number=10028060, lipite in partea de sus. E total altceva acum.

Mulțumesc frumos. Exact asta e problema unghiul mort. Ieri am mers cu pasager pe langa Bucuresti le DN1 nu am sarit de 100-110 deci clar m-au depasit toate tipurile de vehicule si ma simteam foarte ciudat pt ca mergand incet pe banda 1 simteam ca este cineva pe banda 2 in depasire si daca acela depasea cu o diferenta de 10km/h efectiv nu stiam unde se afla in raport cu mine, tot timpul eram ca un strut intoarceam capul tot timpul.

O experienta foarte imprevizibila si nesigura cu aceste oglinzi mici, daca mergi mai incet decat fluxul general al drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...