Sari la conținut

Care sunt Maxiscooterele fiabile?


Bogdan.b
 Share

Postări Recomandate

Cautam un topic de acest gen si nu gaseam. 

 

Cine are maxiscooter, impartasiti va rog aici cat de multumiti sunteti de modelul vostru. Avantaje, dezavantaje. 

 

Sunt incepator, am luat carnetul recent si tot caut un maxi de buget sa nu-mi fie ciuda in caz ca fac prostii de incepator si sa stric frumusete de motor :)). Am vazut ca marcile kymco si burgman s-ar clasifica aici. Caut motor de 250/300. 

+am frica de a nu mi se fura, ce parere aveti despre antifurturi clasice, alarme care se activeaza cu cheie cu senzori si gps conectat la motor? 

Editat de Bogdan.b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, l.u.v a spus:

Cele mai fiabile sunt întotdeauna alea ingrijite! 🤗

Am observat la pret ca isi adauga pentru asta. Am gasit in zona un malaguti, madison 250, din 2003, cu 2000e, de 10k,km, dar in rest am, vazut acelasi model la 15k/20k km la 1000e maxim. Se lauda ca ar fi service facut constant in italia, ingrijita bine. Ce zici, merita pentru discrepanta asta a pretului? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Bogdan.b a spus:

Am observat la pret ca isi adauga pentru asta. Am gasit in zona un malaguti, madison 250, din 2003, cu 2000e, de 10k,km, dar in rest am, vazut acelasi model la 15k/20k km la 1000e maxim. Se lauda ca ar fi service facut constant in italia, ingrijita bine. Ce zici, merita pentru discrepanta asta a pretului? 

un wc cu roti de 17 ani 2k euro ... 

 

da-i 3 k sa-ti spuna o poveste si mai frumoasa ca asta vrei sa auzi , nu?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi. 

Am posibilitatea sa iau si din Germania, da nu imi surade mult ce ii acolo. 

Acum 42 minute, taong_mapagbiro a spus:

Daca tot iei ....cauta si tu ceva cu injectie si abs ....restul de optionale nu-si prea au rostul sau se pot pune after .

Orice agregat bun , costa ...insa poti lua si ceva ''asa si asa '' si sa bagi bani in el preventiv ca sa nu ai probleme ...tot pe acolo ajungi sau mai mult , dar mai cu taraita .

Daca zici ca esti incepator ....chiar as pulsa sa-ti sugerez sa iei orice baragladina pe carburatie , functionala ....cu care ''sa-ti faci mana '' 

Dupa cateva luni o sa vezi ca simti ce ai vrea de la un scuter ( putere mai mare , sau spatii de depozitare mai multe si mai mari , consum mai mic ...spatiu la picioare ...etc  ) 

O alta sugestie ar fi sa cauti ceva cat mai comun ...sa poti gasi repede ''meseriasi'' sau piese .....sau sa scapi de el mai repede .

Bafta 

 

 

Este neaparat sa fie pe injectie? 

 

Am gasit in zona Honda Forza ABS 250, 2005, km o sa aflu. Persoana fizica. La 1400e

Si kymco xciting 250 2006, 38.000km, carburator, firma. 1150e

Nu inteleg de ce nu ma mai lasa sa editez comentariile. 

 

Ati putea oare sa va dati cu parerea in legatura cu ofertele pe care le-am gasit si daca nu am probleme cu service-urile din RO cu ele. 

 

Iar daca cunoasteti sau ati folosit, ce modele sunt consacrate in RO si care sunt reparabile in Cluj-Napoca?

 

Multumesc anticipat! 😄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Bogdan.b a spus:

 

Am gasit in zona Honda Forza ABS 250, 2005, km o sa aflu. Persoana fizica. La 1400e

Si kymco xciting 250 2006, 38.000km, carburator, firma. 1150e

de ce nu te uiti si dupa 125/150cc sunt foarte misto in oras, poate gasesti unul cu roti mai mari si mult mai nou in banii astia daca are si abs e parfum

cum zicea taongpapalunga faci mana pe ceva cateva luni si intre timp iti dai seama ce vrei, ce-ti place, ce ai nevoie...

 

carburator sau injectie e o discutie interminabila , cat timp functioneaza bine oricare e fix la fel pt tine, cand incep sa se strice se schimba treaba , un carburator se repara/schimba/diagnosticheaza mult mai usor si ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

În zona Clujului ai Moto us și încă o firmă mare care importă motoare. 

Chiar dacă sunt aduse din Italia și gurile relr spun că pot fi mânărite, oamenii au un business și mulți clienți mulțumiți. 

Vezi ce au în ofertă, urcă-te și vezi cum stai pe ele, discută cu oamenii să îți dea și ei un sfat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, superbec a spus:

de ce nu te uiti si dupa 125/150cc sunt foarte misto in oras, poate gasesti unul cu roti mai mari si mult mai nou in banii astia daca are si abs e parfum

cum zicea taongpapalunga faci mana pe ceva cateva luni si intre timp iti dai seama ce vrei, ce-ti place, ce ai nevoie...

 

carburator sau injectie e o discutie interminabila , cat timp functioneaza bine oricare e fix la fel pt tine, cand incep sa se strice se schimba treaba , un carburator se repara/schimba/diagnosticheaza mult mai usor si ieftin

 

O sa iau in vedere 125/150.

Totusi prefer macar 250 la un maxiscuter pentru ca voi urca zilnic in deal abrupt si simt ca un motor de minim 180kg are nevoie de o putere mai mare pentru ce il voi folosi. 

-alte motive sunt ca am nevoie de spatiu de depozitare si nu am gasit la 125/150 ceva sa ma satisfaca.

-Am 1.80 si 83-85kg, doresc sa pot avea si pasageri macar cu putin peste gabaritul meu :))

-ma gandesc ca ma ajuta in momentele cand vreau sa ies din oras la distante decente. 

 

Frica mea ar fi ca nu voi avea un mare avantaj in filtrarea traficului. Intampinati probleme de genul? 

Acum 34 minute, l.u.v a spus:

În zona Clujului ai Moto us și încă o firmă mare care importă motoare. 

Chiar dacă sunt aduse din Italia și gurile relr spun că pot fi mânărite, oamenii au un business și mulți clienți mulțumiți. 

Vezi ce au în ofertă, urcă-te și vezi cum stai pe ele, discută cu oamenii să îți dea și ei un sfat. 

Asta va urma sa fac zilele astea. 


 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ceva de genul asta ar fi o alegere foarte bună. Am avut unul de genul ăsta închiriat în Santorini și cu 2 persoane urca pantele alea foarte bine. 

https://motociclism.ro/topic/761045-vand-piaggio-beverly-250-ie-2006/?tab=comments#comment-4627092

 

Ceva care at gen Kymco Xciting sau Burgman 400 sunt destul de mari pentru oraș. 

Piaggio genul din link sunt perfecte și oraș și afară. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Italia e plina si de Honda (ca au fabrica acolo mai nou)

Si nu pica nimic la ele,spre ex la al meu desi are 2 ani nu am sch decit uleiul (desi e luat de la o firma din Cluj,inca are suport de numar cu Sermoto)

Nu consuma gram de ulei,merge atit de bine si de rapid incit de multe ori se supara motociclistii ca un wc pleaca mult mai tare.

De obicei,daca plec primul de la semafor,cind ma uit in spate dupa 300m masinile sunt atit de mici incit pare ca nu au plecat inca.

No offence,sunt destul de  bune si cele din Taiwan,ca altfel nu ar fi plina Grecia de ele.Cu cele italiene,atentie ca mai sunt si probleme.

Cel mai multe despre km reali o spune gradul de matuire/uzura al plasticelor 

Ia unul pe injectie,ABS-ul e important daca mergi mult pe ploaie sau polei,ceea ce oricum nu e recomandat

Ca sa ai un reper,al meu honda SH300i din 2007 a fost 1800 euro.Daca era doar pt oras luam de 150 dar eu stau in Ilfov.

Editat de mihai c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, john17 a spus:

Tu crezi în Moș Crăciun? 

nu inteleg la ce te referi.

Am zis ce am gasit pe autoscout, Germania. la 15k km, 1000e sau mai putin

si pentru acelasi, model, acelasi an, aprox acelasi nr de km, in jur de 6 scutere. pe langa faptul ca la 1500e era madison 250 din 2011. despre ce vorbim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tipul din tara, cere 2000 ca il uneste emotional de scuter, ce sa-i faci. Dar insista el ca e servisat doar in Italia.

o avea ingrijita in garaj ce-i drept, a zis ca e primul cumparator si o folosea rar in italia.

 

da la pretul ala, cum zice mai sus, doar povesti la foc de tabara vinde

sa inteleg ca toate sunt cu km resetati? la anii 2003/2006, aprox 20k km?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Bogdan.b a spus:

 

O sa iau in vedere 125/150.

Totusi prefer macar 250 la un maxiscuter pentru ca voi urca zilnic in deal abrupt si simt ca un motor de minim 180kg are nevoie de o putere mai mare pentru ce il voi folosi. 

-alte motive sunt ca am nevoie de spatiu de depozitare si nu am gasit la 125/150 ceva sa ma satisfaca.

-Am 1.80 si 83-85kg, doresc sa pot avea si pasageri macar cu putin peste gabaritul meu :))

-ma gandesc ca ma ajuta in momentele cand vreau sa ies din oras la distante decente. 

 

Frica mea ar fi ca nu voi avea un mare avantaj in filtrarea traficului. Intampinati probleme de genul? 

daca vrei sa le faca pe toate ajungi la 400+cc si o sa le faca pe toate inafara de fun.

 

am mers cu scutere asa gunoiere ca dupa cativa km imi luam motocicleta sa verific daca mai stiu sa merg pe 2  roti

 

Acum 3 ore, caracterincompatibil a spus:

 

Alea cu 500-1000km rulați pe an.sunt povesti de adormit copii.sunt excepții dar rare

 

exceptiile se vand la cunoscuti/rude sau apar pe piata la preturi de mobra noua 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, superbec a spus:

daca vrei sa le faca pe toate ajungi la 400+cc si o sa le faca pe toate inafara de fun.

 

am mers cu scutere asa gunoiere ca dupa cativa km imi luam motocicleta sa verific daca mai stiu sa merg pe 2  roti

 

exceptiile se vand la cunoscuti/rude sau apar pe piata la preturi de mobra noua 

Sunt lente sau de ce zici asta? 

Un xmax, forza sau kymco xciting toate de 250 nu si-ar face treaba si in oras si in afara? 

 

 

M-am hotarat. Voi apela la o cunostinta care da un nmax 125 aproape nou. La 2700, poate 2500e. Dau mai multi bani da stiu ca ma va servi mult timp si in viitor voi vedea eu ce imi va mai trebui si ce sa urmaresc la motor. Asa ca incepator mi se pare greu sa te arunci la SH. 

 

Multumesc mult de sfaturi, toate au fosti profi! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda clar. SH-urile sunt de exceptie.

orice ai lua - NU cu roti mici.

 

Concret recomand honda sh 150i pt oras. n-are concurenta

 

2500...2700..hm..sunt bani multi. de o mobra. sau de 2 masini..daca ii ai, bafta ( desi 125..cammic )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, foxbat a spus:

Honda clar. SH-urile sunt de exceptie.

orice ai lua - NU cu roti mici.

 

Concret recomand honda sh 150i pt oras. n-are concurenta

 

2500...2700..hm..sunt bani multi. de o mobra. sau de 2 masini..daca ii ai, bafta ( desi 125..cammic )

 

Scula are in jur de 1000km, si o pot confirma ca persoana mi vecin, tipu e motociclist de touring, are bani oricum persoana si pasionat de mult timp, mai mult a luat o sotiei sau cand mai mergea prin oras, da intre timp mai mult foloseste masina sa isi duca copiii, deci scuteru a iesit din joc aproape imediat.

 

Zici ca sunt bani prea multi pentru un 125? Am probat o putin, efectiv e sportiva si are un sprint super bun, a zis ca nu a avut probleme cu gropile, are atenuarea buna si saua e super comoda. A iesit cu ea din oras si nu a avut nici o problema.

O s o scot in oras cat de curand sa o simt in trafic. 

 

Tot nu imi pot imagina cum poate schimba toata experienta faptu ca are roti mari. Problema ei pentru mine va fi spatiul de sub sa, da acum, m oi obijnui, poate imi voi lega geanta cu echipamentu de antrenament si job fix in spatele meu pe sa, ca sub nu incape sigur. 

Editat de Bogdan.b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ii cumperi un topcase. 

Acum 45 minute, Bogdan.b a spus:

 

Tot nu imi pot imagina cum poate schimba toata experienta faptu ca are roti mari.

Ți s-a mai explicat, cu cât diametrul la roată este mai mare, cu atât vei amortiza șocurile și gropile mai bine. Idem la o trotinetă, dacă ai mers pe așa ceva. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, l.u.v a spus:

Ii cumperi un topcase. 

Ți s-a mai explicat, cu cât diametrul la roată este mai mare, cu atât vei amortiza șocurile și gropile mai bine. Idem la o trotinetă, dacă ai mers pe așa ceva. 

 

 

Ok, am bagat la cutie, voi lua in vedere si asta. Apreciez 😄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Exact.

Am avut Burgman 650 cu roți pe 15 și suspensiile erau lemn, plus cursa la amortizoare scurtă. Orice mica denivelare o simțeam din plin, iar la bumperele alea transversale, dacă nu incetineam, efectiv săream cu tot cu scuter în sus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...