nordix Postat Ianuarie 17, 2021 Share Postat Ianuarie 17, 2021 (editat) Bună . As dori un pic de ajutor de la voi , daca se poate și vă rog . Am un amic ce are o Yamaha Diversion . A pornit-o in urmă cu câteva zile de la bateria auto , cu autoturismul pornit . Motocicleta a pornit foarte vreu . Mie mi s-a părut ca a durat o veșnicie . In cele din urmă a pornit , motorul a funcționat normal. A fost lăsat vreo 10 minute in funcționare . Dupa o zi , am mers cu prietenul ăsta la garaj si a încercat din nou să pornească motorul . A cuplat bateria ( care intre timp a fost pusă pe redresor ) , a băgat cheia , a apăsat butonul start , dar nu s-a intamplat nimic . Decat becul verde de pozitie nula a schimbatorului si un bec de la ulei care s-a aprins , apoi s-a stins . A mai incercat , dar nimic . Credeam că bateria e cu probleme . Dintr-o dată , fără să facă nimic la motocicleta , a inceput să învârtă electromotorul , și a pornit . Am incercat să schimbam bateria cu una nouă . Cand conectam a doua bornă , electromotorul pornea să învârtă , chiar și cu cheia scoasă din contact . Daca bagă cheia in contact , pornește motorul . Ce credeți că e dus ? Ce ar trebui să verificam ? Mulțumesc . Editat Ianuarie 17, 2021 de nordix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Ianuarie 17, 2021 Share Postat Ianuarie 17, 2021 Releul de pornire a ramas cuplat, trebuie schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Ianuarie 17, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2021 Chiar acum, mobiletron a spus: Releul de pornire a ramas cuplat, trebuie schimbat. Mulțumesc pentru răspuns . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Ianuarie 17, 2021 Share Postat Ianuarie 17, 2021 Spune-i sa nu mai dea la automat in reprize foarte lungi, s-a supraincalzit ceva in releu si a ramas cuplat. Cand nu porneste un motor din prima sau a doua cheie trebuie sa te gandesti unde e problema si nu sa insisti pana creezi altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Ianuarie 17, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2021 Sincer să fiu , nu mai pornise motorul de vreo 3 luni . Acum i-am zis inclusiv să nu forțeze nota cu pornirea de la bateria auto , dar nu m-a ascultat . Zilele care urmează o să verificăm releul și îl schimbăm . Mulțumesc de răspuns . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Ianuarie 17, 2021 Share Postat Ianuarie 17, 2021 poti sa pui si baterie de 2890994893939393993 de amperi, nu de acolo e problema. fizica de clasa a saptea. electromotorul va "suge" doar cat poate el, nu mai mult. un electromotor care suge la pornire 190 cca de exemplu dintr-o baterie ce poate furniza 190 cca va suge 1000 cca dintr-una care poate 1000 cca. tot 190 va lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Ianuarie 18, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2021 (editat) Bună . Am luat azi carenele jos de pe motocicleta , am luat scaunul , chiar și rezervorul . Am încercat să identific acel releu de pornire . Am găsit două relee . Mai jos sunt poze cu motorul , și poze cu releele . Vă rog să imi spuneți daca vreunul din ele e cel pe care ar trebui să il schimb , sau dacă nu , atunci unde ar trebui să il gasesc pe cel defect . Am uitat să precizez că motocicleta e modelul din 1995 .( poate are vreo importanță ) . Mulțumesc .. Editat Ianuarie 18, 2021 de nordix Adăugare an productie motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Ianuarie 18, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2021 Nu e releul din pozele 4-5 ? Amândouă releele erau in vecinătatea cutiei care contine bateria motorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Ianuarie 18, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2021 Acum 4 minute, easy ride on! a spus: Sau aşa: Am căutat un releu care să semene cu cel din poza pusă de tine , dar nu este ... Sunt doar cele doua din pozele de mai sus . Ce nu am putut identifica este piesa încercuită din poza aceasta . Stie cineva ce e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Ianuarie 18, 2021 Share Postat Ianuarie 18, 2021 Ala e releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Ianuarie 18, 2021 Share Postat Ianuarie 18, 2021 Urmareste firul de plus (ROSU) care este conectat la baterie. Vezi unde-i celalalt capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Ianuarie 18, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2021 Acum 17 minute, easy ride on! a spus: Sau aşa: ,,Nu se vede în poza ta şi partea opusă. " In care poză nu se vwde partea opusă ? Acum 9 minute, cozmino a spus: Urmareste firul de plus (ROSU) care este conectat la baterie. Vezi unde-i celalalt capat. Uite o idee super care o să mă ajute ... Trebuie să menționez că momentan nu mai sunt la garajul unde e motorul iar pozele care le-am facut și le-am încărcat mai sus le-am facut cu bateria de la telefon foarte descărcată . Nu am putut face mai multe poze că mi s-a inchis telefonul . Dar cand merg la garaj am să urmaresc firul roșu să văd care e prima piesă la care ajunge .. Mulțumesc tare mult de ajutorul foarte prompt pe care mi-l dați .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Ianuarie 18, 2021 Share Postat Ianuarie 18, 2021 Manualul de reparatii aici https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://ironbrothersmc.com/motors/Yamaha/Yamaha_XJ600S(92-99)_XJ600N(95-99)_Service_Repair_Manual.pdf&ved=2ahUKEwi3qfjpvabuAhXjwosKHU1ZAZsQFjABegQIGhAB&usg=AOvVaw0YWsxGTWMhftIKUPQZ8cJt Cauta la capitolul 8, starter relay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Ianuarie 19, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2021 Bună . Am gasit in manualul de mai sus locatiile astea două ale releului . Una e in lateral la codița , alta in fata stanga fatade baterie . Cele doua relee care sunt in pozele de mai sus ale postului sunt din locatia din fata bateriei . Cel cu seria ,,2UJ-81950-00" este cel care in pozele manualului este denumit ,,relay assembly" . In locația de la codiță nu țin minte să fi fost ceva relee . O să mă mai uit , dar din cate imi amintesc , acolo nu era nimic , altfel le luam la puricat . Deci , e ăla releul căutat sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Ianuarie 19, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2021 Acum 1 minut, easy ride on! a spus: Nu în codiţă! Orientativ: Aproximativ in acea locație , dar le partea cealaltă erau cele doua relee din pozele de mai sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Ianuarie 19, 2021 Share Postat Ianuarie 19, 2021 @Nordix - urmareste firul rosu, plusul, de la baterie. La capatul celalalt ar trebui sa fie releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Ianuarie 19, 2021 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2021 Probabil maine trecem pe la garaj , cu amicul care e proprietarul motorului și ne uitam din nou . Sper să îl găsim . Vă anunț cu privire la progresele făcute . In cel mai rău caz , dacă nu îl găsim , fac poze peste poze , eventual și o filmare , dau rezultatele aici și dau și un id. de messenger . Apoi daca a vrea cineva să povestim acolo și să ne ajute eventual cu video ... Mulțumesc .. Bună . Acum suntem la garaj . Am gasit releul . Am mers pe firul rosu , si uite-l . Mulțumesc mult de răspunsuri și de rabdare .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordix Postat Februarie 8, 2021 Autor Share Postat Februarie 8, 2021 Bună . Am inlocuit releul , schimbat bateria , montat totul la loc și pornit jucaria . Mulțumesc mult pentru ajutor tuturor ... Concluzia : NU ÎNCERCAȚI PORNIREA MOTORULUI CU CABLURI DE LA AUTOTURISMUL PORNIT . ( Sau dacă faceți chestia asta , nu țineți apasat butonul de pornire in prize lungi ! Daca nu pornește in prize scurte , căutați motivul ...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 Trebuia sa drenati benzina veche din carburatoare intai. Dupa aia sa incercati pornirea, daca faceati asta nu se ajungea la cheltuiala cu releul. PS poti sa-i dai curent de unde vrei, dar nu insista daca vezi ca nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 1 minute ago, secbiker said: Trebuia sa drenati benzina veche din carburatoare intai. In afara de drenare trebuia trecut robinetul in pozitia PRI, astfel benzina ajunge mai repede in carburatoare fata de varianta ON unde benzina curge doar cand dai la automat si cu un debit foarte mic. Dupa ce porneste se trece din nou robinetul in pozitia ON unde se deschide pe baza vacuumului creat de motor cand acesta functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.