Sari la conținut

Yamaha Diversion pornită de la baterie auto


nordix
 Share

Postări Recomandate

Bună . As dori un pic de ajutor de la voi , daca se poate și vă rog . Am un amic ce are o Yamaha Diversion . A pornit-o in urmă cu câteva zile de la bateria auto , cu autoturismul pornit . Motocicleta a pornit foarte vreu . Mie mi s-a părut ca a durat o veșnicie . 

 In cele din urmă a pornit , motorul a funcționat normal.  A fost lăsat vreo 10 minute in funcționare . Dupa o zi , am mers cu prietenul ăsta la garaj si a încercat din nou să pornească motorul . A cuplat bateria ( care intre timp a fost pusă pe redresor ) , a băgat cheia , a apăsat butonul start , dar nu s-a intamplat nimic . Decat becul verde de pozitie nula a schimbatorului si un bec de la ulei care s-a aprins , apoi s-a stins . A mai incercat , dar nimic . Credeam că bateria e cu probleme . Dintr-o dată , fără să facă nimic la motocicleta , a inceput să învârtă electromotorul , și a pornit . 

  Am incercat să schimbam bateria cu una nouă  . Cand conectam a doua bornă , electromotorul pornea să învârtă , chiar și cu cheia scoasă din contact . Daca bagă cheia in contact , pornește motorul . 

 Ce credeți că e dus ? Ce ar trebui să verificam ? 

 Mulțumesc .

Editat de nordix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

     Sincer să fiu , nu mai pornise motorul de vreo 3 luni . Acum i-am zis inclusiv să nu forțeze nota cu pornirea de la bateria auto , dar nu m-a ascultat . 

   Zilele care urmează o să verificăm releul și îl schimbăm . 

   Mulțumesc de răspuns . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa pui si baterie de 2890994893939393993 de amperi, nu de acolo e problema. fizica de clasa a saptea. electromotorul va "suge" doar cat poate el, nu mai mult. un electromotor care suge la pornire 190 cca de exemplu dintr-o baterie ce poate furniza 190 cca va suge 1000 cca dintr-una care poate 1000 cca. tot 190 va lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Bună . Am luat azi carenele jos de pe motocicleta , am luat scaunul , chiar și rezervorul . Am încercat să identific acel releu de pornire . Am găsit două relee . Mai jos sunt poze cu motorul , și poze cu releele . Vă rog să imi spuneți daca vreunul din ele e cel pe care ar trebui să il schimb , sau dacă nu , atunci unde ar trebui să il gasesc pe cel defect .

  Am uitat să precizez că motocicleta e modelul din 1995 .( poate are vreo importanță ) .     Mulțumesc ..

IMG_20210118_170107.jpg

IMG_20210118_170110.jpg

IMG_20210118_170113.jpg

IMG_20210118_170152.jpg

IMG_20210118_170157.jpg

IMG_20210118_170507.jpg

IMG_20210118_170514.jpg

IMG_20210118_170528.jpg

Editat de nordix
Adăugare an productie motocicleta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, easy ride on! a spus:

Sau aşa:

OIP.thumb.jpg.da3419eac08426a0c51568d03bbcd1ab.jpg

Am căutat un releu care să semene cu cel din poza pusă de tine , dar nu este ... Sunt doar cele doua din pozele de mai sus . 

  Ce nu am putut identifica este piesa încercuită din poza aceasta . 

  Stie cineva ce e ?

IMG_20210118_181844.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, easy ride on! a spus:

Sau aşa:

OIP.thumb.jpg.da3419eac08426a0c51568d03bbcd1ab.jpg

,,Nu se vede în poza ta şi partea opusă. "

  In care poză nu se vwde partea opusă ? 

 

 

 

Acum 9 minute, cozmino a spus:

Urmareste firul de plus (ROSU) care este conectat la baterie. Vezi unde-i celalalt capat.

Uite o idee super care o să mă ajute ... 

 Trebuie să menționez că momentan nu mai sunt la garajul unde e motorul iar pozele care le-am facut și le-am încărcat mai sus le-am facut cu bateria de la telefon foarte descărcată . Nu am putut face mai multe poze că mi s-a inchis telefonul . 

 Dar cand merg la garaj am să urmaresc firul roșu să văd care e prima piesă la care ajunge ..

   Mulțumesc tare mult de ajutorul foarte prompt pe care mi-l dați ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună . Am gasit in manualul de mai sus locatiile astea două ale releului . 

  Una e in lateral la codița , alta in fata stanga fatade baterie . 

 Cele doua relee care sunt in pozele de mai sus ale postului sunt din locatia din fata bateriei . 

 Cel cu seria ,,2UJ-81950-00" este cel care in pozele manualului este denumit ,,relay assembly" . 

 In locația de la codiță nu țin minte să fi fost ceva relee . O să mă mai uit , dar din cate imi amintesc , acolo nu era nimic , altfel le luam la puricat . 

 Deci , e ăla releul căutat sau nu ? 

Screenshot_2021-01-19-12-52-11-183_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Screenshot_2021-01-19-12-53-02-210_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil maine trecem pe la garaj , cu amicul care e proprietarul motorului și ne uitam din nou . Sper să îl găsim . Vă anunț cu privire la progresele făcute . 

 In cel mai rău caz , dacă nu îl găsim , fac poze peste poze , eventual și o filmare , dau rezultatele aici și dau și un id. de messenger . Apoi daca a vrea cineva să povestim acolo și să ne ajute eventual cu video ...

 Mulțumesc ..

Bună . Acum suntem la garaj . Am gasit releul . Am mers pe firul rosu , si uite-l . Mulțumesc mult de răspunsuri și de rabdare ..

IMG_20210120_152000.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Bună . Am inlocuit releul , schimbat bateria , montat totul la loc și pornit jucaria . 

 Mulțumesc mult pentru ajutor tuturor ...

 

 

 Concluzia : NU ÎNCERCAȚI PORNIREA MOTORULUI CU CABLURI DE LA AUTOTURISMUL PORNIT . ( Sau dacă faceți chestia asta , nu țineți apasat butonul de pornire in prize lungi ! Daca nu pornește in prize scurte , căutați motivul ...) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa drenati benzina veche din carburatoare intai. Dupa aia sa incercati pornirea, daca faceati asta nu se ajungea la cheltuiala cu releul. 

PS poti sa-i dai curent de unde vrei, dar nu insista daca vezi ca nu porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, secbiker said:

Trebuia sa drenati benzina veche din carburatoare intai.

 

In afara de drenare trebuia trecut robinetul in pozitia PRI, astfel benzina ajunge mai repede in carburatoare fata de varianta ON unde benzina curge doar cand dai la automat si cu un debit foarte mic. Dupa ce porneste se trece din nou robinetul in pozitia ON unde se deschide pe baza vacuumului creat de motor cand acesta functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...