sorinavram Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 intrebare : vn 800 a , b ,c(e mai vreti voi ) are robinet de stop'n go go la benzina ? are no ? mersi Nu are OFF. Are doar ON, RES (rezerva) si PRI, cand benzina cade liber. Pe PRI se comuta doar cateva secunde, inainte de a trece pe RES, pentru a se reumple camera de nivel constant. Daca tii prea mult pe PRI, se ineaca motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 saru' mana pt raspuns sorine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Sambata i-am schimbat uleiul si filtru, completat antigelul, schimbat capacul filtrului de aer, montat scaritele originale. Cu scaritele originale: control mai bun, schimbatorul mai fin si mai precis, si acum am si eu frana de spate functionala Ieri l-am scos munte vreo 400 km asa, e gigea, numai ca ma limiteaza unpic la aplecat in curbe. Mi se pare ca ating prea devreme cu scaritele de asfalt (adica te mai poti apleca muuuult dupa ce ating surubele de la scarite, fara sa fuga de sub tine), voua cum vi se pare? Cred ca unul plusurile scaritelor avansate e si posibilitatea de a te apleca mai mult fara sa carai... dar pierzi din manevrabilitate... d-aia inca nu le scot la vanzare. La um moment dat creca atingeam cu cricul...pe partea sranga, am uitat sa ma uit sa vad daca s-a polizat. Consumul m-a dat pe spate... Buc-Ploiesti 120 km/h, Ploiesti- Valenii 110 km/h, curbe/serpentinele de pe Cheia...mers mai sportiv, Brasov-Sinaia-Pucioasa la fel... am intrat pe rezerva inainte de Pucioasa...la 275 km de la alimentare , deci 12 litri la 275 km...deci 4,36/100 km ... asta cu ceva vant pe creste, cu fata in spate si un rucsac pe portbagaj => VULCANU RULZ!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) mi se pare mie sau iti iubesti vulcanu ? ....intrebare retorica Editat Iunie 8, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Editat Iunie 9, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Iceman, deci nu ai dat semnal stanga cand ai plecat din parcare, mergeai pe faza lunga, clar, te-ai ars. Nu il forta prea tare pe curbe, roata pe 21 e supraviratoare si te arunca usor in afara, nu e ca la viraga pe 19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Pai daca ti-a sarit dintr-a patra inseamna ca era ceva dereglat la motor,nici intr-un caz nu-i ceva universal valabil la VN-uri! Cat despre greutate,are doar ea in jur de 260 kg,sa zicem ca mai ai si tu vreo 70,mai aveai si-un pasager,care,cel mai probabil,era pasagera ,deci hai sa mai punem vreo 50 de kile,cred ca mai aveai si ceva bagaj,deci te apropiai lejer de 400 de kile!"Parca te lua vantul?" In al treilea rand,nu te puteai tine de niste harleysti cu 150 la ora pe Valea Oltului?!Ce Rossi,ce Melandri...tot respectul fratilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 intrebare pt vulcanologi:are careva vreo maneta de ambreiaj in plus? 10x. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Nu-ti fie frica cand atinge cu scaritele (de fapt cu suruburile alea). In timp alea se tocesc si capeti putin mai multa libertate. Atentie ca pe partea stanga dai mai intai cu cricul jos, si apoi cu scarita. Pe dreapta inclina-l pana ajunge scarita la 45 de grade, nu se intampla nimic. pai prinsesem frica la aplecari...de nu mai urmaream 'apexul' si foloseam toata banda Iceman, deci nu ai dat semnal stanga cand ai plecat din parcare, mergeai pe faza lunga, clar, te-ai ars.Nu il forta prea tare pe curbe, roata pe 21 e supraviratoare si te arunca usor in afara, nu e ca la viraga pe 19. n-am dat bre semnal ca ma uitasem in oglinda si drumu' era pustiu si cu faza lunga, mai bine ma injura conservaru' cand ma vede decat sa-l injur io ca nu m-a vazut Observai si io ca tre' sa trag mai tare de ea sa se aplece. Sau cum a zis fata "Asta nu se apleaca asa brusc" voi cu ce/cum le ungeti lantu'? Aseara l-am spalat cu motorina si-am dat cu caacat d-ala de Procycle... cu toate c-am asteptat o ora sa se prinda pana s-o incalec, am mers cu 10 km/h ora vreo suta de metri si am accelerat progresiv ...tot a aruncat zeama aia de spray pe aparatoarea lantului si-n carcasa pinionului din fata...de acum se incinge de la motor, pute, si se si scurge pe bloc pana pica jos....pÂşam-as pe el de spray de 3 lei... sa nu mai zic de janta/spite. O sa desfac carcasa pinionului din fata sa curat ce s-a depus p-acolo...si o sa-i dau de-acum incolo numai cu Motul, sau ma gandeam sa am tot timpul la mine o seringa plina cu 80W90 si cand se usca lantu sa-i mai tzarcai putin pe la legaturi. vinde/schimba careva oglinzile originale de VN800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 sau ma gandeam sa am tot timpul la mine o seringa plina cu 80W90 si cand se usca lantu sa-i mai tzarcai putin pe la legaturi. ...Te mai vede draq vreun gabor,cu seringa-n buzunar,si zice ca vrei sa-ti bagi in vena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 10, 2009 Autor Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) voi cu ce/cum le ungeti lantu'?Aseara l-am spalat cu motorina si-am dat cu caacat d-ala de Procycle... cu toate c-am asteptat o ora sa se prinda pana s-o incalec, am mers cu 10 km/h ora vreo suta de metri si am accelerat progresiv ...tot a aruncat zeama aia de spray pe aparatoarea lantului si-n carcasa pinionului din fata...de acum se incinge de la motor, pute, si se si scurge pe bloc pana pica jos....pÂşam-as pe el de spray de 3 lei... sa nu mai zic de janta/spite. O sa desfac carcasa pinionului din fata sa curat ce s-a depus p-acolo...si o sa-i dau de-acum incolo numai cu Motul, sau ma gandeam sa am tot timpul la mine o seringa plina cu 80W90 si cand se usca lantu sa-i mai tzarcai putin pe la legaturi. vinde/schimba careva oglinzile originale de VN800? nu recomand spalatul lantului cu motorina si nici ungerea lui cu ulei. Editat Iunie 10, 2009 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Are cineva un cablu de kilometraj de Drifter (in plus / de vanzare)? Sau informatia despre ce alt cablu s-ar potrivi? De asemenea, vreau sa dubla, sa pot sa-mi transport pasagera atunci cand n-are chef sa calatoreasca pe motorul propriu. Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 gaz .....the best ever! nu recomand spalatul lantului cu motorina si nici ungerea lui cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Are cineva un cablu de kilometraj de Drifter (in plus / de vanzare)? Sau informatia despre ce alt cablu s-ar potrivi? De asemenea, vreau sa dubla, sa pot sa-mi transport pasagera atunci cand n-are chef sa calatoreasca pe motorul propriu. Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto. Felicitari,banuiesc ca e cel ce se odihnea in parcarea lu' John in Piatra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Are cineva un cablu de kilometraj de Drifter (in plus / de vanzare)? Sau informatia despre ce alt cablu s-ar potrivi? De asemenea, vreau sa dubla, sa pot sa-mi transport pasagera atunci cand n-are chef sa calatoreasca pe motorul propriu. Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto. Am ajuns sa-mi dau reply singur Am uitat o chestie foaarte importanta, farul. Am nevoie de un far, eventual de Drifter. Daca nu se poa', unul de VN800 Classic ar fi ok. (Da, ala care a fost la John e) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Am ajuns sa-mi dau reply singur Am uitat o chestie foaarte importanta, farul. Am nevoie de un far, eventual de Drifter. Daca nu se poa', unul de VN800 Classic ar fi ok. (Da, ala care a fost la John e) Ultima oara cand l-am vazut(august 2008) am balosit ceva vreme pe langa el Sa-l stapanesti sanatos,tuna cum n-am mai auzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Ultima oara cand l-am vazut(august 2008) am balosit ceva vreme pe langa el Sa-l stapanesti sanatos,tuna cum n-am mai auzit Eu am mai auzit, exista in Iasi un VN800 Classic cu niste evacuari super misto, un Meanstreak de 1600 cu niste Vance&Hines (parca). Al meu urla prea tare, noroc ca am si evacuarile originale, daca ma tampesc de cap le schimb si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 nu recomand spalatul lantului cu motorina si nici ungerea lui cu ulei. Dar cu ce recomanzi spalarea & ungerea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Dar cu ce recomanzi spalarea & ungerea? KETTEN-REINIGER(SPRAY PT CURATAT LANTUL) SI APOI KETTEN SPRAY(SPRAY DE LANT),DAR UNUL MAI BUN,NU PROCYCLE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Am ajuns sa-mi dau reply singur Am uitat o chestie foaarte importanta, farul. Am nevoie de un far, eventual de Drifter. Daca nu se poa', unul de VN800 Classic ar fi ok. (Da, ala care a fost la John e) Salut. Sa-l stapanesti sanatos. Piesele pe care le cauti le vei gasi cu putina rabdare pe e-bay. De cumparat e foarte simplu .......daca ai bani. Eu de acolo le iau.....si mi-am luat ceva. Grija ca shaua.......e cam scumpa...vei baga ceva bani. P.S......Mai gandeste-te inainte de afirmatii precum "nu spectaculos". Mai imprieteneste-te cu el, scoate-l la plimbare si poate vei ajunge la ganduri mai bune. Eu dupa 4 ani inca raman uimit de cate imi mai arata. Succes si daca ai nevoie de un sfat drifteristic nu ezita sa ma intrebi. Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 ...Te mai vede draq vreun gabor,cu seringa-n buzunar,si zice ca vrei sa-ti bagi in vena... da, ii zic c-am luat-o pe ulei Erm, da, asta inseamna ca mi-am luat Drifter, e misto da' nu spectaculos de misto. sa-l stapanesti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 KETTEN-REINIGER(SPRAY PT CURATAT LANTUL) SI APOI KETTEN SPRAY(SPRAY DE LANT),DAR UNUL MAI BUN,NU PROCYCLE. asta nu-mi trecuse prin cap... poti sa ne spui si CARE sunt sprayurile alea MAI bune? de exemplu: Motul nustiucum, Motorexu` cutare, colectia de vara de la Castrol... multumesc. eu nu am fost multumit de niciun spray si intentionez sa trec pe ulei de cutie. de ce nu recomanda lumea uleiul de cutie din moment ce pana acum cativa ani era recomandat de producatorii motocicletelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Motul e f bun, e cu teflon, nu iti arunca zoaie pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 asta nu-mi trecuse prin cap... poti sa ne spui si CARE sunt sprayurile alea MAI bune? de exemplu: Motul nustiucum, Motorexu` cutare, colectia de vara de la Castrol... multumesc. eu nu am fost multumit de niciun spray si intentionez sa trec pe ulei de cutie. de ce nu recomanda lumea uleiul de cutie din moment ce pana acum cativa ani era recomandat de producatorii motocicletelor? ia bagati un ochi aici,la discutia despre lant,sigur aveti de un de alege: /index.php?...202679&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 ia bagati un ochi aici,la discutia despre lant,sigur aveti de un de alege: /index.php?...202679&st=0 cunosc topicul. iti cerusem Argumentele tale. pentru ca te-ai exprimat la modul personal: "EU nu recomand". am incercat vreo 5 producatori diferiti de sprayuri... dar nu a fost niciunul "de retinut". am acum acasa motul cu teflon, procycle normal si motorex, tot cu teflon. de vreo trei ani le tot schimb. am mers cu un moto uns pe lant cu ulei de cutie care nu zdranganea a uscat nici dupa 1000 de km. sprayurile se usuca la mine in max 200 de km... iar molozul rezultat din teflon si praful de pantelimon ar face invidios si materialul care a lipit blocurile de piatra care au ridicat piramidele. hai ca facem un mare offtopic. il mai rasfoim pe ala dedicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.