Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut Vulcanisti!

Nu de mult (o luna) mi-am vandut VN-ul de 400 care m-a initiat in lumea calatoriilor pe 2 roti. M-am despartit de el cu o oarecare strangere de inima avand in vedere ca am petrecut cativa ani buni in compania lui. M-am mai linistit insa cand l-am cunoscut noul proprietar. Cu siguranta e pe maini bune.

Noul motor este cumparat din Germania si l-am luat inainte de vanzarea celui vechi. Sunt multumit de el, si el de mine ... sper :D.

Mica surpriza este consumul :).

Mi-am inchipuit ca saltul de la 400 la 1500 este unul destul de mare si deci si consumul ar trebui sa fie pe masura insa din cate am mai citit se pare ca ar trebui sa fie ceva mai mic.

Dupa drumurile si masuratorile facute mi-a iesit consumul mediu astfel:

- in oras 8.5 - 9.3 L/100Km (in functie de stilul de condus/aglomeratie)

- in afara orasului 7.5 L/100Km.

Voiam sa intreb pe cei care au acest model care este consumul lor de zi cu zi si in cazul in care al meu este cu adevarat peste limitele normale unde ar trebui sa ma uit pentru eventualele reglaje.

post-32096-0-30761600-1341902171_thumb.jpg

Editat de constandin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16015 Screw, Pilot air are o saiba mica si un O-ring.Ai pus invers saiba (sub O-ring).

 

 

nu l-am scos pe Dl. pilot din locasul lui, deci nu s-a umblat acolo

 

da oricum nu vad legatura cu benzina care se vede cu ochiul liber tasnind prin main jet :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe unde ai vrea sa tasneasca? :))

Legatura este ca acel surub regleaza amestecul in ralanti si pana la o pozitie de maxim 40 % a acceleratiei. Main jet-ul intra in actiune mult mai sus, de la 60 la 100 % asa ca nu cred ca e concludent ce vezi tu acolo (nu e el problema). Eu cred ca ai problema asta incepand de la ralanti, pana pe la 35 %.

Daca zici ca pilot screw e in mintile lui, ce zici despre throttle valve 16126? este legat de diafragma si actioneaza pana in 35 % deschidere a acceleratiei? Ai verificat-o sa nu fie murdara/jegoase/deformata respectiv needle jet sa fie montat bine, sub scaunul arcului de la capac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe unde ai vrea sa tasneasca? :))

Legatura este ca acel surub regleaza amestecul in ralanti si pana la o pozitie de maxim 40 % a acceleratiei. Main jet-ul intra in actiune mult mai sus, de la 60 la 100 % asa ca nu cred ca e concludent ce vezi tu acolo (nu e el problema). Eu cred ca ai problema asta incepand de la ralanti, pana pe la 35 %.

Daca zici ca pilot screw e in mintile lui, ce zici despre throttle valve 16126? este legat de diafragma si actioneaza pana in 35 % deschidere a acceleratiei? Ai verificat-o sa nu fie murdara/jegoase/deformata respectiv needle jet sa fie montat bine, sub scaunul arcului de la capac?

 

 

am verificat tot, totul este pus corect, dar IMI IESE BENZINA prin main jet si LA RELANTI, multaaaaa, si cand ii dau putina acceleratie zici ca-i seringa acolo, o vad cu ochiul liber.

 

te ce-mi scrii tu acolo am verificat de acum o luna, si ma mai mult, am reparat/reglat cateva carburatoare pentru amici de atunci, nu-s deloc afon :)

 

doar la asta al meu se pare ca-s afon :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Vad ca in thread-ul asta se discuta chestii destul de tehnice, dar nu prea stiu pe unde sa ma prezint (o sa mai incerc si prin forumul local).

 

Sunt nou membru, posesor al unui VN800 de cam un an, din Bucuresti. Sper sa-mi fac cunostinte/prieteni pe aici, sa primesc sfaturi cand am nevoie (sunt cvasi-incepator si nepriceput tehnic - cel putin practic), si poate sa mai particip la iesiri cu voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Vad ca in thread-ul asta se discuta chestii destul de tehnice, dar nu prea stiu pe unde sa ma prezint (o sa mai incerc si prin forumul local).

 

Sunt nou membru, posesor al unui VN800 de cam un an, din Bucuresti. Sper sa-mi fac cunostinte/prieteni pe aici, sa primesc sfaturi cand am nevoie (sunt cvasi-incepator si nepriceput tehnic - cel putin practic), si poate sa mai particip la iesiri cu voi.

 

 

bine ai venit :)

 

stai linistit ca:

 

1. nu se discuta doar chestii tehnice aici, e doar o perioada mai tehnica, si deci ai nimerit in locul potrivit

 

2. daca l-ai luat in stare buna, vulcanul nu prea ar trebui sa-ti puna la incercare cunostintele tehnice, doar sa-l duci la timp la revizii.

 

 

 

noroc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit :)

 

stai linistit ca:

 

1. nu se discuta doar chestii tehnice aici, e doar o perioada mai tehnica, si deci ai nimerit in locul potrivit

 

2. daca l-ai luat in stare buna, vulcanul nu prea ar trebui sa-ti puna la incercare cunostintele tehnice, doar sa-l duci la timp la revizii.

 

 

 

noroc :cheers:

 

 

 

Multumesc.

 

De stare, e in stare bune spre foarte buna, l-am luat la sub 10000 km adus din Italia, fabricat in 2005. De-abia am ajuns la 14.000 cu el. Singura problema pe care o am e ca fostul proprietar vroia mult zgomot si i-a taiat fundurile tobelor. Cam pornesc alarmele pe langa mine :rolleyes:.

Cand imi mai revin dupa efortul financiar pe care l-am facut cu cumpararea, o sa-mi iau niste tobe. As vrea originale, dar noi sunt ~800 euro. Vedem, cand ma hotarasc o sa cer sfaturi, probabil la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

 

De stare, e in stare bune spre foarte buna, l-am luat la sub 10000 km adus din Italia, fabricat in 2005. De-abia am ajuns la 14.000 cu el. Singura problema pe care o am e ca fostul proprietar vroia mult zgomot si i-a taiat fundurile tobelor. Cam pornesc alarmele pe langa mine :rolleyes:.

Cand imi mai revin dupa efortul financiar pe care l-am facut cu cumpararea, o sa-mi iau niste tobe. As vrea originale, dar noi sunt ~800 euro. Vedem, cand ma hotarasc o sa cer sfaturi, probabil la primavara.

 

Daca te coafeaza in vreun fel, vand eu o toba de Drifter, cvasi-originala, adica e nitel modificata si se aude un pic mai tare decat stock (dar mai incet decat ce am acum pe motor, si cu siguranta mai incet deca una golita). Avand in vedere ca e modificata si are si cateva zgarieturi, o dau cu 400 Euro. Dar, si aici e un mare dar: E toba 2 in 1, nu ca cea de VN 800 Classic, care e de fapt formata din doua tevi.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

 

De stare, e in stare bune spre foarte buna, l-am luat la sub 10000 km adus din Italia, fabricat in 2005. De-abia am ajuns la 14.000 cu el. Singura problema pe care o am e ca fostul proprietar vroia mult zgomot si i-a taiat fundurile tobelor. Cam pornesc alarmele pe langa mine :rolleyes:.

Cand imi mai revin dupa efortul financiar pe care l-am facut cu cumpararea, o sa-mi iau niste tobe. As vrea originale, dar noi sunt ~800 euro. Vedem, cand ma hotarasc o sa cer sfaturi, probabil la primavara.

 

E musai sã cumperi tobele noi-noutze ?! Poti gãsi grãmadã de tobe s/h,chiar impecabile,de la unii care le vând pt. cã si-au pus tobe after-market.Numai aicea-n Bucuresti,stiu eu 3 insi care le-au schimbat.Chiar azi,am mers un pic,cu unul din VN-urile astea..Cred cã-i plin ebay-ul,cu tobe pt. VN800 Classic.Cu vreo 500 $,poti sã-ti aduci tobe after-market,nou-noutze.Unele care-s mai zgomotoase,dar nu exagerat.Si care sunã frumos,nu a tobã originalã,modificatã cu flexul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e musai sa fie noi daca arata ca noi.

 

Am vazut pe e-bay tobe originale SH, dar mi-e cam teama sa le iau fara se le vad, si la fel si de transport.

 

Dar cum ziceam, banii e limitati, prefer sa-i dau pe benzina si cate o bere acum, la toamna/primavara o sa-mi rezolv si chestia cu tobele.

 

Nu explodeaza geamurile pe langa mine, sper ca vecinii ma mai suporta un pic.

 

Multumesc oricum, vad ca o sa am de unde sa cer ajutor cand oi avea resurse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce le pui p-alea stock, nemodificate, o sa crezi ca ti s-a stricat motorul.Nu o sa mai auzi decat lantul cum zornaie...si nu va mai intoarce nimeni capul dupa tine ...pentru ca nu te vor mai auzi... :rock: O sa le duci dorul astora modificate...asa ca pastreaza-le dupa ce iti iei unele stock....belive me. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce le pui p-alea stock, nemodificate, o sa crezi ca ti s-a stricat motorul.Nu o sa mai auzi decat lantul cum zornaie...si nu va mai intoarce nimeni capul dupa tine ...pentru ca nu te vor mai auzi... :rock: O sa le duci dorul astora modificate...asa ca pastreaza-le dupa ce iti iei unele stock....belive me. :ok:

 

VN-ul lui @foxdesert,mobra cu care-am umblat eu,are tobe Hard Krome.La relanti,sunã ca un Harley d-ãla vechi,pe carburatie.Si cum are relanti-ul la vreo 800 rot/min.,sunã "de vis".Când bagi mâna-n gaz,însã,începe sã bubuie prea tare,cel putzin pt. gustul meu.Si are amortizoare,înãuntru...! E-adevàrat c-am auzit altele,care bubuiau simai-si...Tot pe VN800.De exemplu,acu' vreo 2-3 ani,am iesit la o plimbare (sau reuniunea MC Trust de la Trei Brazi...?) cu Foxu',@morpheus si-ncã un bãiat,toti trei cu VN800,cu tobe înlocute.La un moment dat,i-am rugat sã mã lase pe mine-n frunte,cã deja,mã asurzeau tobele lor...începusem sã mã uit pe cer,aveam senzatia cã zboarã jos,niste elicoptere...biggrinbounce2.gifE bine,într-adevãr,sã te-audã ãstia din jur,dar pânã la o limitã...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ma dariane, lasa vraja marii ca suna belea esapamentul la vn 800 modificat. eu am vance&hines cruzers... foxu are hard crome si evident ale mele suna mai bine :P

de cand am esapamentul asta modificat nu mai sunt invizibil si n-as da treaba asta pe nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ma dariane, lasa vraja marii ca suna belea esapamentul la vn 800 modificat. eu am vance&hines cruzers... foxu are hard crome si evident ale mele suna mai bine :P

de cand am esapamentul asta modificat nu mai sunt invizibil si n-as da treaba asta pe nimic...

morfina , musiu, nu ai ureche muzicala bre. deci ale mele sunt simfonie :P. cat despre darian, e sensibil ca o gagica. sheaua nu e comoda ghidonul e obositor, tobele grea muzicale pt urechea lui fina etc. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

morfina , musiu, nu ai ureche muzicala bre. deci ale mele sunt simfonie :P. cat despre darian, e sensibil ca o gagica. sheaua nu e comoda ghidonul e obositor, tobele grea muzicale pt urechea lui fina etc. :P

 

 

Ba, ia nu va mai laudati atata. Roadhouse-u' meu suna cel mai misto :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ne laudam, eu am niste Supertrapp-uri pe Classic. Faza tare e ca la capatul tobei exista un filtru din plase de metal care odata dat jos incepe sa sune cum trebuie toba, adica nici prea tare sa te injure lumea dar nici incet. Ideea e ca daca vrei sa o faci sa nu mai urle pt a merge la ITP de ex. iti ia 1 min sa pui cele 4 suruburi ale filtrului in loc sa schimbi tobele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca esti din Arad; daca ai drum prin Bucuresti si vrei sa le auzi ma poti cauta pe PM oricand si nu e nici o problema. Daca fac un video oricum nu se aude cum trebuie... :cheers: :cheers:

 

 

Da , corect , nu se aud prea bine si toti au tendinta sa apropie camera de tobe :huh: . Da , sunt din Arad , defapt din Santana , la 25 km de Arad . Invitatia e valabila si ptr. tine si toti , care treceti prin zona si nu aveti unde innopta , va pot caza o noapte la mine . Voi duceti berea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...