Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Cablurile de la Louis au undeva la 2 metri lungime si merg montate pe orice ghidon, oricat ar fi de inalt. La Shadow am fost nevoit sa schimb si furtunul de frana. Am ales sa pun pe Vulcan ghidon mai mic deoarce la drumuri mai lungi imi amortea un pic mana stanga iar pe curbe mai stranse era cam incomod. Iti recomand sa nu pui de 16 inchi daca iti place sa mergi comod si la drumurile mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deci ce inaltime a avut ghidonul care l-ai montat ? Si cand ai spus ca iei cablu mai lung si tai cat trebuie...te referi ca stii tu sau cineva sa cositoreasca niplurile la capete sau cum?

Se refera la faptul ca , cablurile de la Louis au niplurile reglabile, cu sistemul surub-piulita . Tai cablul la lungimea dorita, si strangi surubul niplului si gata . Asa arata un asfel de niplu . 500_7292394.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se refera la faptul ca , cablurile de la Louis au niplurile reglabile, cu sistemul surub-piulita . Tai cablul la lungimea dorita, si strangi surubul niplului si gata . Asa arata un asfel de niplu . 500_7292394.jpgrecomand si un fludor dupa ce se strange surubul respectiv ..am patit-o eu sa se rupa fix la surub ! Spor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catas_him.....sa-mi dai un semn daca ai nevoie de ajutor

Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa.

Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face...

A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia....

Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate.....

Salutari inca odata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa.

Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face...

A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia....

Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate.....

Salutari inca odata...

Cel mai bine e sa ma suni inainte si ne gasim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa.

Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face...

A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia....

Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate.....

Salutari inca odata...

Cel mai bine e sa ma suni inainte si ne gasim

Ok....o sa te sun cum ajung pe acasa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am cateva intrebari ce tin de partea electrica la un VN800 Classic din '97. Sper ca este ceva nou si nu s-a mai discutat.

 

Despre ce este vorba mai intai: vreau sa-i fac o modificare astfel incat luminile (farul si stopul) sa se aprinda automat pe faza scurta (lumini de intalnire) atunci cand pun contact; practic sa renunt la butonul din dreapta ghidonului, cel cu 3 pozitii (oprit, pozitii, faza scurta).

 

Acum intrebarile: se poate face acest lucru? Daca da, stie cineva si cum si ma poate ghida putin?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am cateva intrebari ce tin de partea electrica la un VN800 Classic din '97. Sper ca este ceva nou si nu s-a mai discutat.

 

Despre ce este vorba mai intai: vreau sa-i fac o modificare astfel incat luminile (farul si stopul) sa se aprinda automat pe faza scurta (lumini de intalnire) atunci cand pun contact; practic sa renunt la butonul din dreapta ghidonului, cel cu 3 pozitii (oprit, pozitii, faza scurta).

 

Acum intrebarile: se poate face acest lucru? Daca da, stie cineva si cum si ma poate ghida putin?

 

Multumesc anticipat!

Salut. Se poate face ce vrei tu, doar ca nu este indicat sa ai consumatori pe baterie (faza scurta+stop) cand motorul este oprit. Cand bateria se va mai invechi, desi ar avea curent destul sa porneasca motorul, nu o va putea face deoarece acest curent este consumat de lumini. In schimb poti face sa se aprinda faza scurta si stopul (care oricum se aprinde) cand aprinzi pozitia (in acest caz ar fi bine sa pui si o siguranta mai mare pe pozitie).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Se poate face ce vrei tu, doar ca nu este indicat sa ai consumatori pe baterie (faza scurta+stop) cand motorul este oprit. Cand bateria se va mai invechi, desi ar avea curent destul sa porneasca motorul, nu o va putea face deoarece acest curent este consumat de lumini. In schimb poti face sa se aprinda faza scurta si stopul (care oricum se aprinde) cand aprinzi pozitia (in acest caz ar fi bine sa pui si o siguranta mai mare pe pozitie).

Merci pentru raspuns.

 

Eram destul de convins ca atunci cand iau contactul tot curentul se intrerupe in instalatie. Probabil te referi la faptul ca luminile se aprind cand pun contact si deja iau din puterea necesara bateriei pentru a putea porni motorul?

Ideea este urmatoarea: vreau sa inlocuiesc "housing"-urile pentru comenzile de ghidon; acum arata in ultimul hal. Am gasit unele noi, frumoase, cromate, dar le lipseste locatia pentru respectivul buton - cel pentru lumini, pe partea dreapta. Din cauza asta ma gandeam sa il anulez. Eu las oricum mereu butonul ala pe pozitii, uneori pe faza scurta (daca nu il las asa nu pot folosi o functie a alarmei.....poveste mai lunga (: ). Daca anulez deci butonul ala cu totul, va trebui sa fac in asa fel incat faza scurta sa fie mereu pornita....m-am inmuiat acum :)

O siguranta mai mare pe pozitie: te referi la cea din cutia de sigurante? (daca este vreuna acolo special pentru pozitii). Si daca da, de cat ar fi bine sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan de la METRICMOTION sau userul MEXYCANU va rezolva...Eu am ape de la Barons Custom de 18 si cabluri/furtune MotionPro.Electrica bagata prin ghidon.

 

Razvan de la METRICMOTION sau userul MEXYCANU va rezolva...Eu am ape de la Barons Custom de 18 si cabluri/furtune MotionPro.Electrica bagata prin ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspuns.

 

Eram destul de convins ca atunci cand iau contactul tot curentul se intrerupe in instalatie. Probabil te referi la faptul ca luminile se aprind cand pun contact si deja iau din puterea necesara bateriei pentru a putea porni motorul?

Ideea este urmatoarea: vreau sa inlocuiesc "housing"-urile pentru comenzile de ghidon; acum arata in ultimul hal. Am gasit unele noi, frumoase, cromate, dar le lipseste locatia pentru respectivul buton - cel pentru lumini, pe partea dreapta. Din cauza asta ma gandeam sa il anulez. Eu las oricum mereu butonul ala pe pozitii, uneori pe faza scurta (daca nu il las asa nu pot folosi o functie a alarmei.....poveste mai lunga (: ). Daca anulez deci butonul ala cu totul, va trebui sa fac in asa fel incat faza scurta sa fie mereu pornita....m-am inmuiat acum :)

O siguranta mai mare pe pozitie: te referi la cea din cutia de sigurante? (daca este vreuna acolo special pentru pozitii). Si daca da, de cat ar fi bine sa fie?

teoretic (si practic) ar trebui sa fie destul de simplu, tinand cont de faptul ca comutatorul ala este un intrerupator, care intrerupe un circuit, care atunci cand nu e intrerupt e continuu :P

eu am facut chestia asta la vulcanul meu, si a functionat (am renuntat complet la amblele comenzi electrice, atat stanga cat si dreapta).

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Este in regula,eu am scos 4.9 incarcat la maxim si cu pasager pana la mare,cam tot drumul in forja.

tradu forja :), 6 spre 7 cu hipercharger si tot kitul stage 1, mergand cu 150-180 spre mare, in rest scoate un 5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand la o parte diferenta de look,avantajele sunt de partea VN800B (cu roata groasa).are franele pe fata mai bune si este mai stabila pe franare,si din cate stiu,vn800 cu roata subtire are un singur pistonas de frana la etrier fata de celalat care are doua.

Corect. Si este mai stabila si pe curbe VN 800B (Classic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti pui in cap pe iubitorii de classic :P .

Legat de franare ,,,cred ca japonezii daca au considerat ca este sufficient doar un piston pt modelul cu roata subtire,au luat aceasta hotarare in urma unor calcule ce au determinat acest lucru ... ma gandesc ca forta centrifugala mai mare a cauciucului lat ar determina o frana mai performanta . Apropo..pistonul A/ului este mai mare ca dimensiuni fata de unul dintre cele 2 ale B/ului...deci frana nu ar fi pe jumatate mai slaba . Cred ca principala diferenta in franare este data de pata de contact a cauciucului mai lat .

 

PS: Oare etrierul cu un piston nu a echipat ambele modele pana intr-un anumit an , iar dupa un anumit an sa se fi introdus varianta cu 2 pistoane ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...