fanion Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Salut, Știți pe cineva care dezmembreaza un vulcan de 800??? Multumesc! » Post actualizat in 05 Jan 2016 10:51 Salut, Dezmembrez motor Kawasaki vn de 800, doar motorul. Are o problema la care nu ma pricep si nici nu i-am dat de cap, baga apa in ulei. Toate componentele motorului sunt in stare foarte buna de functionare. Eu nu vreau sa-l vand dar nu am incotro, ma gandesc sa-mi cum altul dupa aceea si sa-l incoluiesc. Daca aveti intrebari sau ma puteti ajuta intr-un fel va rog sa o faceti. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristivn750 Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Salut, si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuia, dar am si eu o problema cu vulcanul meu750 di 1994. Si anume: am constatat ca unul din cititorii de volanta care duc in CDI si comanda scanteia are unul din cele doua fire rupt, din pacate chiar in interior si nu il mai pot repara, iar cel de al doile a mai fost inadit o data. Pe cale de consecinta optez pentru un set nou, am gasit ceva prin state, insa codul de la piesa mea este 59026-1062 iar cel pe care l-am gasit are codul 59026-1066 (singurul pe care l-am gasit eu si care din poze pare a fi acelasi senzor). Acum intrebarea mea este: stie cineva daca cele doua sunt compatibile sau daca il achizitionez exista riscul sa nu reusesc sa o mai pornesc sau mai rau sa stric ceva prin CDI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 (editat) Salut. Inclin sa cred ca-i acelasi lucru, dar de ce nu incerci totusi unul SH? Uite un Vulcan 750 aici fix din '94. Editat Ianuarie 11, 2016 de Don Diego Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristivn750 Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Multumesc Don Diego dar as incerca totusi unul "tipla" din simplu motiv ca sa nu fie firele imbatranite lafel ca ale mele... Si plus ca am gasit un set de stator si cititorii de volanta la pachet la un pret foarte bun. Asa ca as fi foarte recunoscator daca se afla printre fratii vulcanisti cineva care stie pe undeva un tanel de echivalare sau daca a folosit acest artificiu pentru a inlocui cititorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Deci tu dezmembrezi motor de vn800 sau cumperi ?ca nu am inteles exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Si una si cealaltă.Cumpara motor pt a lui si al lui îl dezmembreaza ca are o problema. Sfatul meu ar fi sa-l tina si pe asta de-l are pt piese. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 (editat) exact. Editat Ianuarie 17, 2016 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Vand Suport - Bara Proiectoare pt Kawasaki Vulcan VN800A ( VN400A ) . Probabil se potriveste si la En500 LTD , deasemeni se poate adapta si la alte modele . Pret 50 euro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) Salut, Știți pe cineva care dezmembreaza un vulcan de 800??? Multumesc! » Post actualizat in 05 Jan 2016 10:51 Salut, Dezmembrez motor Kawasaki vn de 800, doar motorul. Are o problema la care nu ma pricep si nici nu i-am dat de cap, baga apa in ulei. Toate componentele motorului sunt in stare foarte buna de functionare. Eu nu vreau sa-l vand dar nu am incotro, ma gandesc sa-mi cum altul dupa aceea si sa-l incoluiesc. Daca aveti intrebari sau ma puteti ajuta intr-un fel va rog sa o faceti. Multumesc mult! Pai , ai verificat garniturile de chiuloasa? Ce ai facut / verificat mai exact de nu i-ai dat de cap? Da-ne ceva detalii mai ample despre problema si ce ai facut in legatura cu asta ca sa putem sa ne dam cu parerea la problema motorului pentru ca orice-ar fi, se repara. sunt foarte curios si eu, n-am mai auzit de genul asta de pb la motorul de vn800, decat daca l-ai fiert bine inainte. Editat Ianuarie 18, 2016 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 A fost o discutie despre motoru baiatului,dar nu mai stiu unde anume.A spus ca a schimbat simeringul la pompa de apa (presetupa) si garniturie la chiuasa,el banuie o fisura la unu din cilindri,tot ce e posibil.Nu stiu cine s-a ocupat de motorul lui.Salutari, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Daca doreste cineva Anvelopa Pirelli Night Dragon MH90-21 (echivalent 80/90-21) noua DOT 2010,la 250 lei ,dati un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Salutare. Caut sa cumpăr cheie de bujii, originală sau clonata, pt un Vulcan de 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Cora,Auchan...vreo 8 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Au la supermarket tubulare asa de subtirele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Daca nu gasesti, poti confectiona una dintr-o teava potrivita, o bujie veche si un ciocan nervos ... Sau ... eu am facut una dintr-o bucata de ghidon de un inch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Cora,Auchan...vreo 8 lei. O sa caut, am incercat in Dedeman si Praktiker, nu aveau... » Post actualizat in 20 Jan 2016 19:59 Daca nu gasesti, poti confectiona una dintr-o teava potrivita, o bujie veche si un ciocan nervos ... Sau ... eu am facut una dintr-o bucata de ghidon de un inch. Ca ultima solutie, cred ca asta voi face... Oricum, va multumesc pt idei si sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Va salut! De 2 zile detin un Vulcan de 800 clasic din 1997. Sincer, l-am luat cu inima, fara sa il testez prea mult (pe zapada si frigul asta, cam greu). A pornit cam greu, insa nu are niciun fel de bataie sau zgomot suspect la motor, asa ca nu am mai stat pe ganduri. Nu i-am facut poze pentru ca m-am apucat deja de desfacut la el. I-am schimbat bujiile si i-am curatat carburatorul. Urmeaza maine sa il montez. Unul din motivele pentru care am defacut carburatorul a fost si pentru ca motorul se opreste destul de repede, iar dupa ce am scos bujiile, le-am gasit ude. Clar, fie amestec mult prea bogat, fie problema pe partea electrica. Si banuiesc faptul ca mai poate exista si alta cauza a problemei, in urma consultarii manualului, si anume robinetul de benzina. Cand am dat jos rezervorul pe orice pozitie l-am trecut, curgea la fel de tare benzina. Si cand zic tare, ma refer la jet compact, ceea ce e problema. Asadar, maine desfac si robinetul. Am vazut cateva filmulete pe youtube in legatura cu repartia robinetului. Sa vedem ce va iesi. Cu toate astea, imi place motorul asta mult. Am avut pana acum in ordine: Suzuki SV650 (2 ani), Yamaha Dragstar 650 (1 an), Honda Hornet PC41 (1 an), iar momentan VN800, cu care am planuri mari: plimbari si look. Incerc sa ajung la zi si cu topicul acesta. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Schimba-i fisele daca a pornit greu. Cu robinetul daca ai noroc, se poate sa trebuiasca doar sa-l cureti (nu e mare filozofie, sunt doar cateva garnituri). Daca trebuiesc schimbate garniturile, contacteaza-ma pt ca iti pot face rost de kit de reparatie. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Verifica si mirosul uleiului din motor daca zici ca robinetul curge,daca nu ai cuiul pontou perfect etans este posibil sa se fi scurs benzina in motor.Daca are un miros puternic intepator,ai benzina in ulei,nu il mai porni si fa-i neaparat schimbul inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Am verificat cuiul poantou si Închide foarte bine. Am verificat azi scânteia. Foarte slaba la ambele bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 incet incet ,dar sigur porneste si topicul asta.a stagnat de un timp. si la mine a fost aceas problema.pornea greu.am constatat ca robinetul nu inchidea bine,fiind vacuumatic.cu un chit de garnituri rezolvi toate problemele,atat la robinet cat si la carburator.atentie la nivelul benzina.important e cum masori ,adica in ce pozitie plutitorul.sa nu apese plutitorul pana la fund cuiul ponton.are 2 pozitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Caut Jet-uri de 52 pilot si 170 main,aveti idee unde pot gasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Am desfacut, curatat si corectat robinetul de benzina, rezultatul fiind neasteptat de bun. Garnitura pe care apasa comutatorul era in stare foarte buna. Tot ce am facut a fost sa intind arcul care apasa pe supapa care inchide/deschide orificiul de alimentare cu benzina, precum si sa ondulez mai mult saiba de presiune. Atasez si poze cu operatiunea. Evident, si din piesa asta a iesit foarte multa mizerie. Dupa montare, rezultat foarte bun: nu curge deloc benzina, doar in momentul actionarii supapei vacuum. A urmat montarea carburatorului. Cu soclul tras, a invartit putin pana s-a alimentat carburatorul cu benzina, dupa care a pornit. Dar, cu siguranta nu am pus bine cuiul poantou, pentru ca a inceput sa curga foarte tare benzina pe supraplin si am fost nevoit sa il opresc. Maine desfac din nou carburatorul si reglez nivelul. Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Caut Jet-uri de 52 pilot si 170 main,aveti idee unde pot gasi ? Metricmotion, eu de la ei am luat. Suna-l pe Răzvan si-n vreo saptamana le ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Mersi Bart,dar intre timp am gasit cu 40 de lei amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.