Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

La interval de cat , timp le-ai schimbat ?

 

 

pai prima la cateva luni dupa ce am luat motorul (n-am idee ce varsta avea) si cea de-a 2-a tot asa, la cateva luni

dar trebuie sa mentionez ca un an am mers cu carburatorul execrabil (membrane fisurate de care nu stiam), nu tragea la capacitate si probabil amestecul era cu totul pe dinafara.

 

cat despre iridium, eu nu le recomand decat la masini cu modificari la motor, care chiar cer asa eva, si cazurile sunt rare :P

 

rau nu fac, teoretic tin mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai prima la cateva luni dupa ce am luat motorul (n-am idee ce varsta avea) si cea de-a 2-a tot asa, la cateva luni

dar trebuie sa mentionez ca un an am mers cu carburatorul execrabil (membrane fisurate de care nu stiam), nu tragea la capacitate si probabil amestecul era cu totul pe dinafara.

 

cat despre iridium, eu nu le recomand decat la masini cu modificari la motor, care chiar cer asa eva, si cazurile sunt rare :P

 

rau nu fac, teoretic tin mai mult

 

 

Ok mersi .

 

Cu cine am vorbit de iridium , majoritatea mi-au zis ca sunt bani aruncati in vant . Da ... isi fac treaba la vitezane , dar la chopper ... si + ca , daca se uda o data , am inteles ca poti sa le uiti . Un mecanic , destul de respectat , mi-a zis ... frate ce scrie in carte ... aia dai ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw eu mi-am taiat filtrul de aer si cam da carburatorul semne de saracie. Ceva idei?

post-3357-0-31364200-1340711762_thumb.jpg

 

 

nu se vede bine in poza, dar daca ai facut "scooterize", aia trebuia sa mearga mana in mana cu jeturile schimbate.

evident ca ai acum amestecul sarac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu l-am scooterizat complet. Am renuntat doar la gatul ala de girafa care acoperea cilindrul si urca sub rezervor. Speram sa nu ajung sa schimb jicloare inca.

pai mai da-i niste benzina (o jumatate de tura) din pilot screw si vezi ce se intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am unul dar este de la un Vn400 (deci are viteza maxima inscrisa mai mica decat cel de Vn800).

post-3357-0-39149700-1340770758_thumb.jpg

 

pai mai da-i niste benzina (o jumatate de tura) din pilot screw si vezi ce se intampla

 

I-am umblat deja p-acolo dar din cand in cand face figuri asa ca pana la urma tot la jiclorul principal va trebui sa umblu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raduprint.

 

Cum merge moto? Ca ramasese sa zici ce si cum e cu carburatorul, amestecul, etc.

 

E?

 

 

ma, e cam nasol, cred ca am ceva mizerie pe la cuiul pontou si nu-i da voie sa inchida complet.

 

Imi consuma extra mega mult, si pute de te pisca ochii a benzina nearsa, in schimb trage de-ti rupe capul :D

 

si nu, nue ste din cauza jeturilor, le-am pus de proba cela vechi si face la fel :)

 

acu o sa desfac si plutitorul sa verific cum se asaza, cred ca asta ar fi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca dracu. Ai curatat carburatorul?

Tot ziceai tu de "pilot screw" aka surubul de reglaj al amestecului... poate sa fie de la ala?

 

 

da, l-am curatat dar la cuiul pontou nu am umblat

nu cred sa fie de la pilot, e prea hard core bogat amestecul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am unul dar este de la un Vn400 (deci are viteza maxima inscrisa mai mica decat cel de Vn800).

 

 

 

imi trebuie cu viteza mai mare..;) nu ca ashi merge mai tare dar.. mersi.

Editat de swoboda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare..caut sa cumpar un vitezometru second.. pt un vn 800.. nu aveti careva.. mersi.

Uite aici unul....dar nu stiu daca mai este de actualitate...Are nr. de tel. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/14504-piese-kawasaki-vn800-clasic-2001/

Editat de samurai_jack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am lasat mesaj ca nu mi-a fost greu ..dar e vechi tare anuntul..;) mersi

Vezi ca userul FTW mai are un bord...mi-a lasat mie PM ca il intrebasem de contact pentru mine. :cheers:

Editat de samurai_jack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Intre rezervor si carburator , nu am avut nici un filtru de benzina . Cineva mi-a zis , sa nu pun daca nu este , dar totusi am pus unul . Voi aveti ? Logic ar fi sa fie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Intre rezervor si carburator , nu am avut nici un filtru de benzina . Cineva mi-a zis , sa nu pun daca nu este , dar totusi am pus unul . Voi aveti ? Logic ar fi sa fie ...

Eu am pus unul auto, transparent, cat am gasit de mic posibil (ca sa incapa), Mann. Merge bine, nu face nici o figura. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am, si nu am probleme la consumul de curent. VN 800 are 2 circuite de aux, adica a fost gandit sa mai adaugi chestii pe el. Proiectoarele le am pe circuitul de auxiliar din fata, si au becuri de S2 (35W scurta - 45Wlunga). Le tin numai pe faza lunga:)

 

 

SALUT SPUNE UNDE AI LEGAT PROIECTOARELE LA CELE 2 CIRCUITE AUXILIARE NU LE GASESC UNDE SUNT ASCUNSE????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu despre asta spuneam:

http://www.ngk.de/en/product-finder/produktfinder/MOTORRAEDER/ZUENDKERZEN/KAWASAKI/VN%2B800/CR8E/11091/

 

Vn800 din '95 (adica a ca al meu) apare aici cu 8 iar pe alte ngk findere cu 7. Nu-i bai.

Al meu dupa cum ziceam merge f. bine cu 7.

 

Salut,

si eu am avut CR7E. Mecanicul meu a zis ca CR7E sunt bune pt distenate scurte, CR9E pentru drumuri lungi iar CR8E pt mixt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

si eu am avut CR7E. Mecanicul meu a zis ca CR7E sunt bune pt distenate scurte, CR9E pentru drumuri lungi iar CR8E pt mixt.

 

 

Am pus CR7E . Am facut cam 500 km si le-am dat jos sa vad cum sunt . Er-au umpic afumate . Am dat filtrul de aer la curatat ptr. ca este kn si cica din cauza filtrului inbacsit s-ar afuma . O sa mai fac cativa km si o sa le dau jos iar sa vad cum arata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, l-am curatat dar la cuiul pontou nu am umblat

nu cred sa fie de la pilot, e prea hard core bogat amestecul...

Cand ai umblat la pilot, ai pus la loc O-ring-ul si saiba aia mica? Daca pui invers (cu saiba jos) ai amestec bogat. La fel, daca e prea desfacut surubul, consuma mult (amestec bogat). Cuiul pontou daca are mizerie pe el iti "agatza", sau merge neregulat in ture mari (peste 40 % acceleratie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai umblat la pilot, ai pus la loc O-ring-ul si saiba aia mica? Daca pui invers (cu saiba jos) ai amestec bogat. La fel, daca e prea desfacut surubul, consuma mult (amestec bogat). Cuiul pontou daca are mizerie pe el iti "agatza", sau merge neregulat in ture mari (peste 40 % acceleratie).

 

 

nu stiu de vreo saiba la pilot, dar sigur nu e de acolo problema

problema e ca-mi trace benzina multa prin main jet (se vede cu ochiul liber cum urca pe langa cui, chiar si la relanti)

 

partea nasoala e ca am masurat nivelul din camera de 5 ori pana acuma, si de fiecare data e ok, la fel si float hight, este exact ca in specificatie

 

deja chiar nu mai am idei, este SF, tot carbul arata ok, membranele noi, suflate toate gaurile, verificat plutitorul (functioneaza si arcul ala mic), totul pare super ok, da merge bogat ca dracu, scoate un fum de nu poti sta langa ea, si de obicei cu un sfert de sticla de 2 litrii pot face 2 ture prin curtea halei (bine ce-i drept turele alea le fac mai mult in power-slide :bounce: da tot nu-i bine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...