Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Dragul meu, oamenii normali nu trag de gaz, nu dau forja printre masini, nu parcheaza pe pista de biciclisti, nu iau pasagere de pe platourile de televiziune ca altii. Si eu as fi fericitul posesor al unui consum de 3.5 - 4.0 in afara, 5.5 - 6.0 in oras, daca nu m-ar manca palma dreapta. Fiindca tot nu primesc bani, imi tratez mancarimea altfel si ajung si eu la 7 in oras.

 

In oras fara sa vrei consuma cel putin 7, fiindca ai semafoare, gropi, si toate astea iti provoaca oscilatii ale nivelului de turatiei. :(

 

In afara daca nu trec de 130 am 4.5, altfel cel putin 7.5, dar e super fata de ce am citit pe forumul VROC.

 

Toate astea se schimba daca iti rejetezi carburatoarele sau schimbi tobele stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca tot veni vorba de carburatoare si tobe stock... Sunt posesorul unor minunate gauri in tobe. Fremoase, facute cu o bormasina si un topor, sau ceva de genul. Ideea e ca dupa comiterea gaurilor nu reglai nimic la carburatoare sau alte chestii mai inteligente decat mine.

 

Ei, ieri am patit o chestie care ma pune pe ganduri si ma lasa acolo, ca nu stiu ce e... Eram intr-a 5-a la vreo 140 (cred) si ma apropiam de o curba. Am luat mana din gaz, s-a auzit frumosul pâr-poc din tobe si un 'mbooffff' dinspre motor concomitent cu un ... hmm, sa-i zic jet / puseu / nustiucum de aer dinspre filtru spre piciorul meu drept. Suflu! Da, suflu. Am simtit ca din filtru a iesit un 'suflu' de aer care m-a troznit in picior. Toate bune si frumoase, am zis ca trece, ca oricum nu stiam ce dracu s-a intamplat. Vreo doua ore mai tarziu, tot cu ocazia unei apropieri de o curba, schimb din 3 in 2, dau drumu la ambreiaj, 'mbooffff' din nou iar frana de motor pauza... Ma apropiam de locul unde o parchez peste noapte asa ca n-am mai testat decat un pic frana de motor sa vad ce dracu se intampla, mi s-a parut ok.

 

Ce e domle?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot veni vorba de carburatoare si tobe stock... Sunt posesorul unor minunate gauri in tobe. Fremoase, facute cu o bormasina si un topor, sau ceva de genul. Ideea e ca dupa comiterea gaurilor nu reglai nimic la carburatoare sau alte chestii mai inteligente decat mine.

 

Ei, ieri am patit o chestie care ma pune pe ganduri si ma lasa acolo, ca nu stiu ce e... Eram intr-a 5-a la vreo 140 (cred) si ma apropiam de o curba. Am luat mana din gaz, s-a auzit frumosul pâr-poc din tobe si un 'mbooffff' dinspre motor concomitent cu un ... hmm, sa-i zic jet / puseu / nustiucum de aer dinspre filtru spre piciorul meu drept. Suflu! Da, suflu. Am simtit ca din filtru a iesit un 'suflu' de aer care m-a troznit in picior. Toate bune si frumoase, am zis ca trece, ca oricum nu stiam ce dracu s-a intamplat. Vreo doua ore mai tarziu, tot cu ocazia unei apropieri de o curba, schimb din 3 in 2, dau drumu la ambreiaj, 'mbooffff' din nou iar frana de motor pauza... Ma apropiam de locul unde o parchez peste noapte asa ca n-am mai testat decat un pic frana de motor sa vad ce dracu se intampla, mi s-a parut ok.

 

Ce e domle?

 

In principiu, ar fi

1. Amestec sarac (prea mult aer) - se regleaza strangand surubul admisie, dar e bine sa te duci la un service sa faca asta.

2. Bujie prea calda - la carte scrie sa folosesti NGK CR7E. Dar mai poti folosi, mai ales vara, si CR8E sau CR9E.

 

Dar mai intai, desfa bujiile. Soclul de ceramica din jurul electrodului trebuie sa aiba culoarea caramizie. Daca e spre alb, ai amestec prea sarac. Cand e spre maro inchis-negru, amestecul e prea bogat (prea putin aer).

 

Eu am avut aceasta problema dar s-a rezolvat cumva strangand surubul si trecand vara pe bujii CR8E. In mod nprmal, surubul e deschis 2,5 ture, al meu e acum deschis la 1,75 ture. Acum imi mai face doar pana se incalzeste motorul. Mie insa nu imi facea la decelerare, ci doar la inceputul accelerarii, imediat cum o piscam putin. Nu e foarte grav, cel mult iti imbacseste cu benzina filtrul de aer, dar e sacaitor. Daca vrei s-o reglezi ca la carte, cei de la United Motors au aparatura speciala pentru masuratori.

 

Scuze, acum vad ca esti din Iasi. Nu stiu unde gasesti un service bun pe acolo.

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal man,

 

de ce vinzi VN-ul?

am si io unu de vanzare... io vreau un VLR nou mult mai mare. Tu?

 

noroc. am scris mai sus un pic. il vreau p-ala de 1600......eeeee......tare nu?!?!?!

 

bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..care aveti o sa originala de vn 750 de vanzare...sau donatie :laugh: ...nr de telefon 0751226661 sau la adresa de mail moldovandhdan@yahoo.com ;)....siiiiiiii.........daca ati avea si o aripa de fatza de vn750 as fii foarte fericit.....;)..........

 

mersi.....astept raspuns

 

drumuri bune ...doamne ajuta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut aceasta problema dar s-a rezolvat cumva strangand surubul si trecand vara pe bujii CR8E. In mod nprmal, surubul e deschis 2,5 ture, al meu e acum deschis la 1,75 ture. Acum imi mai face doar pana se incalzeste motorul. Mie insa nu imi facea la decelerare, ci doar la inceputul accelerarii, imediat cum o piscam putin. Nu e foarte grav, cel mult iti imbacseste cu benzina filtrul de aer, dar e sacaitor. Daca vrei s-o reglezi ca la carte, cei de la United Motors au aparatura speciala pentru masuratori.

 

Aceleasi simptome le are si a mea...Dar doar in viteza a-I-a in accelerare! Asta pana cand se incalzeste bine motorul, apoi merge perfect. Si ma mai trezesc din cand in cand cu filtrul de aer plin de benzina !!!A doua problema este ca atunci cand o pornesc, trebuie neaparat sa trag shock-ul, altfel imi moare motorul. Am schimbat bujiile cu Ngk Cr7E pe iridium, dar parca nici o diferenta...Intrebarea mea este...Tu ai fost la United Motors pt treaba asta? Si cam ce preturi practica? Nu de alta dar am dat comanda la Louis la suport de numar lateral si alte accesorii custom...si sa nu ma trezesc ca nu-mi ajung bani ;)

P.S: Eu credeam ca este de la carburator, avand tevi goale, iar dupa montarea lor, fostul proprieter nu cred ca la mai reglat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 160/80/16, asa ca mere. Da-i bine cu 150, si nu trebuie ssa schimbi nici janta.

 

Crezi ca intra si 170? Vreau sa cumpar o janta de 15 mai lata ( probabil de dragstar sau shadow care au cauciuc de 170 din fabrica )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da,

taiat o data si inca o data :D . multam oricum :(

 

Nu l-ai gasit pe al meu, ala vechi, la Apasu'? :rolleyes:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da,

taiat o data si inca o data :( . multam oricum :rolleyes:

 

N-ai ptr ce, ca oricum nu mai aveam ce face cu el. Cand am vazut postul si data\ora lui, am crezut ca nu l-ai mai gasit la Apasu, dupa ce vorbisem vineri la tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hihi, las ca se trece musiu pe curea. mai putina bataie de cap :rolleyes:

 

N-ai ptr ce, ca oricum nu mai aveam ce face cu el. Cand am vazut postul si data\ora lui, am crezut ca nu l-ai mai gasit la Apasu, dupa ce vorbisem vineri la tel.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shadow si Dragstar au janta pe 15 din fabrica, una la mana, si a doua la mana jantele au numar diferit de spite fata de Vulcan, Shadow are 52, Intruder 40 parca. Ale noastre au 48. Deci in nici un caz nu merge.

De 170 nu incape pt ca nu permite aparatoarea spate. Si daca ar permite aparatoarea spate nu ar permite lantul. Eu am 160 de la Avon (dar pe janta de 4 inch de Harley, cu butuc modificat de la 48 la 40 de gauri pt spite), si incape la milimetru.

 

Ms pt raspuns. :rolleyes: ..intre timp m-am apucat sa dau jos aripa si am vazut ca nu intra de 170 ( aripa ar incapea dar intradevar nu intra de lant) :( , dar nu eram sigur ca ar intra nici 160! O sa incerc si eu cu 160, si o sa caut atunci o janta de Vn 1500 ca am vazut ca este mai lata putin decat cea de VN800. (3.5" fata de 3"cat are 800-le). Vn-ul de 1500 are butuc tot de 48 de spite , nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea este...Tu ai fost la United Motors pt treaba asta? Si cam ce preturi practica?

Am intrebat anul trecut si mi-au spus ca vreo 250 roni. Intre timp nu a mai fost nevoie, ca-i cumparasem bujii mai reci si nu a mai facut urat.

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...