stoeanp Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 imi place mult modelul asta, dar am intrebat 2 prieteni, unul e pro, unul e contra, nu stiu pe care sa-l cred, va rog pe cei care aveti sa-mi impartasiti parerile voastre despre acest model, mi-ar fi f de folos. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawalin Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 n-am ce sa zic nashpa despre el. am auzit ca "scoti carburatorul cu levierul" dar nu am ajuns inca sa fac operatia asa ca nu stiu daca e adevarat. o sa-l duc la service si dupa aia iti spun. una peste alta il am de 2 luni si nu regret cel putin nu inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 fosta mea motocicleta VN 800 A s-a intorsin familie... : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Salut, Cum pot rigidiza oglinzile?La viteza de 80 cu vant din fata sau ceva gropi,se modifica unghiul si trebuie sa le indrept cu mana.Am incercat sa le strang dar nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Salut, Cum pot rigidiza oglinzile?La viteza de 80 cu vant din fata sau ceva gropi,se modifica unghiul si trebuie sa le indrept cu mana.Am incercat sa le strang dar nu merge. Daca au acelasi principiu de prindere ca la Classic, nu oglinzile trebuie stranse, cu cele 2 piulite de marimi diferite (12 si 14 parca) de la baza tijei oglinzilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Daca au acelasi principiu de prindere ca la Classic, nu oglinzile trebuie stranse, cu cele 2 piulite de marimi diferite (12 si 14 parca) de la baza tijei oglinzilor. asta daca e problema din tija, dar e posibil sa fie problema din nuca cu care se prinde oglinda de tija, caz in care tre sa scoata oglinda (sticla) si gasesti acolo un surubel de rigidizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) unul dintre cele mai complicate choppere construite vreodata. 2 bujii pe cilindru(cost dublu) = 4 bujii 4 lanturi de distributie cate 2 la fiecare cilindru merge un lant pana la jumate iar celalalt pana la cele doua axe cu came are un sistem de filtre de aer de tot rahatul lucruri bune ar fi : cardanul, turatia mare daca iti place(mie nu), ai 60 cai la 7500 iar cuplul maxim pe la 5500 deci tre sa mergi o leaca cam turat cu el. La aspect pentru vremea lui nu cred ca era chiar urat au fost altele si mai urate si inca sunt. Dar cel mai important aspect este ca e f complicat. La banii cu care iei vulcanelul cred ca gasesti un shadow 600 o fi el mai slabut la putere dar are cutia de viteze cu trepte mai lungi , se descurrca f biner iar motorul este cat se poate de simplu. succes Mai este o chestie nasoala la modelul asta. NU ai nici un control asupra culbutorilor, sunt controlati hidraulic, are niste putzoaie hidraulice care sprijina culbutorii , astia ii dau jocul la supape, rezervoare de ulei sus in chiulase pentru sistemul asta, nu stiu , incepe sa clantane cu siguranta si nu ai ce sa le faci. Iar uleiul din Romania nu cred ca te ajuta la sistemul asta. Editat Iunie 5, 2008 de Klaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Multumesc,voi verifica dupa masa si incerc variantele trimise de reparare.Voi face si poza.Oricum,de strans le-am strans de a iesit apa- sau bere HIHIHI - si tot nu stau.Revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scottman Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Vulcan 750 este un sport cruiser...are o ciclistica f. buna,nu mai vb. de cuplu ..in clasa lui sta cel mai bine..depinde si din ce an este.. Cu reglajul la culbutori se poate rezolva f simplu...bagi un ulei semi sintetic de la Louis...15w50,sau 20w 50,sau schimbi arcurile ...le comanzi tot la louis,sau direct la kawasaki.Ca are 2 bujii pe cilindru , e un avantaj..putine motoare sint cu 2 bujii.ii mareste puterea,nu te lasa la greu.nu-l,putem compara cu virago de 750...la kawa e forta bruta.O singura pb .ar fi cu alternatorul..daca este mai batrin..!Pozitia releului regulator de tensiune nu este cea mai inspirata..sub baterie ,deasupra tobei si in spatele motorului..se incalzeste,si in timp se arde statorul...O solutie acceptabila este schimbarea pozitiei releului...Eu i-am schimbat pozitia si nu am avut nici o pb.. Am avut si vn 800,dar tot 750 mi-a ramas la inima..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 mersi mult baieti, inca mai astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Salut Iarasi am o problema... Nu am noroc nicicum... Am comandat (gresit ) un cauciuc pirelli pentru roata din spate marimea 150/80 16, iar cand a venit, am observat ca scrie pe guma: FRONT Ce ziceti?? Pot sa pun pe roata din spate? Sau pot sa-l folosesc ca ghiveci in gradina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 e mult prea complicat , plu ca e destul de scurt in cadru pt capacitatea cilindrica. mie mi s-a parut cam mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 5, 2008 Autor Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) Salut Iarasi am o problema... Nu am noroc nicicum... Am comandat (gresit ) un cauciuc pirelli pentru roata din spate marimea 150/80 16, iar cand a venit, am observat ca scrie pe guma: FRONT Ce ziceti?? Pot sa pun pe roata din spate? Sau pot sa-l folosesc ca ghiveci in gradina pai incearca s-o pui pe fata,la tine,daca iti intra in furca si aripa.... daca nu,s-o vinzi la un cruiserist cu "big block",care a re fata pe 16". nu recomand s-o pui pe spate. Editat Iunie 5, 2008 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 pai incearca s-o pui pe fata,la tine,daca iti intra in furca si aripa....daca nu,s-o vinzi la un cruiserist cu "big block",care a re fata pe 16". nu recomand s-o pui pe spate. Ar trebui sa intre, pentru ca marimea pe spate e 150/80 16.... Eu habar n-aveam, ca exista si pentru fata in marimea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Multumesc,voi verifica dupa masa si incerc variantele trimise de reparare.Voi face si poza.Oricum,de strans le-am strans de a iesit apa- sau bere HIHIHI - si tot nu stau.Revin. Opreste-te, man. Asa am facut si eu la oglinzile mele originale, am incercat sa scot sticla si m-am facut cu doua noi de pe Ebay, fiindca s-au spart. Ai mila de ele........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) Evacuari custom pt Kawasaki Vulcan 1500 asa cum a vrut proprietarul si link filmulet cu sunetul atat cat am fost in stare sa facem. Editat Iunie 5, 2008 de cristian ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) Sunt din inox? Mai urmeaza si alte prelucrari (polizat suduri, cromare, etc) sau raman asa, eventual invelite cu banda? Si apropo, asta nu-i al lui Harley? Editat Iunie 5, 2008 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Sunt din inox? Mai urmeaza si alte prelucrari (polizat suduri, cromare, etc) sau raman asa, eventual invelite cu banda? Si apropo, asta nu-i al lui Harley? Da sant din inox, acum sant deja polizate si finisate, nu am mai avut timp si de poze de final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Care stii vreun prieten cu cruiser dotat cu sissy-bar din ăsta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
putin Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Uraaaaa am izbutit .Multumesc AndreiShadow - cat pe ce sa bag surubelnita in chederul oglinzii -. Vazand ca sunt intradevar 2 locuri de pus cheile,am desfacut surubul care este tip mama-tata.Sub el este un alt surub de 10 care rigidizeaza oglinda. Merge perfect acum.Multumesc tuturor de sfaturi.Pun poza cu oglinda desfacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) Salut Nu o sa credeti... tipul de la care am cumparat anvelopa, a zis, că putem schimba Este un om de nota 10*, recomand pentru toata lumea. Se numeste Veres Romulus, (ROMI3 pe forum) si e din Cluj. Are si preturi atractive... Editat Iunie 6, 2008 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Salut Nu o sa credeti... tipul de la care am cumparat anvelopa, a zis, că putem schimba Este un om de nota 10*, recomand pentru toata lumea. Se numeste Veres Romulus, (ROMI3 pe forum) si e din Cluj. Are si preturi atractive... recomand si eu pe romy lucrez cu el de vreo doi ani de zile-in general iau marfa de pe louis-si este super-deunazi am comandat o viziera de casca ,pe care mi-a trimis-o si era putin zgariata-fara pb am trimis-o inapoi si am primit alta intacta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scottman Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Sa nu amestecam merele cu perele....m-am referit la 750cc.nu la 800cc...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) de stiut nu stiu pe nimeni. pe ebay vazui ceva similar : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-Vu...0229203738& insa costul transportului e prea mare. ai putea vorbi cu darian sa-ti faca o asemenea pernita ca doar restul ansamblului il ai. Care stii vreun prieten cu cruiser dotat cu sissy-bar din ăsta? Editat Iunie 6, 2008 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.