Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Help!

Care e cu VN800,si are drum prin centru,pe la Universitate-Calea Victoriei-Sala Palatului-Cismigiu,si poate sa treaca 5 min. si pe la mine...Vreau sa vad cum arata demarorul ,ca sa-mi dau seama daca e la fel cu cel de pe VN750.Imi trebuie altul,si de 800,gasesc mai usor.Mersi,nu ramin dator...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salve vlucanisti!

Ieri dimineata mi-a ajuns mobroiul in Bucuresti... a prnit la prima apasare de buton.

N-are nicio zgarietura, nicio indoitura, motorul merge brici (abia il auzi ca e pornit ;) )

Mi-am luat liber si pana la ora 5 seara era deja inmatriculat.

Dupa ce-am gresat lantu' si-am montat nr, pe la 7 jumate eram pe DN3, la o tura.

Ce sa zic, alta viata nene, diferenta mare de la Viroaga 535 la VN800.

Pe autostrada nu i-am dat mai mult de 150 ca inca n-am apucat sa-i schimb uleiul. Nu trage stanga-dreapta, nu baraie nu troscaie nu bate, nu tremura.

E gigea! Trage de rupe pamantu'! ;)

 

 

:cheers:

Fain motor! Multa sanatate voua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help!

Care e cu VN800,si are drum prin centru,pe la Universitate-Calea Victoriei-Sala Palatului-Cismigiu,si poate sa treaca 5 min. si pe la mine...Vreau sa vad cum arata demarorul ,ca sa-mi dau seama daca e la fel cu cel de pe VN750.Imi trebuie altul,si de 800,gasesc mai usor.Mersi,nu ramin dator...!

http://www.bike-teile.de/index.php?seite=s...zgmodell=vulcan

 

Aici au gramada de piese de vn750...poate iti este de ajutor. Drum eu as avea in zona indicata de tine dar cateva zile sunt cu motorul in reparatii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* bravo, bre! sa stapanesti sanatos "trotineta" (e o vorba de alint, nu de hula, taica-miu asa le zice la toate: trotinete ;) ).

arata si, din vorbe, se duce bine. ma bucur sa vad inca un om fericit :wave:

a la votre!

Merci merci... taica-miu le zice motobriÂşte (drujbe).

 

vezi ce faci, da' ai exemple pe forum pe-aici de la baetii care au modificat tobele de fabrica... mai bine strangi un ban si cumperi unele facute de alde Vance, etc...

Ma gandeam sa-i scot capetele alea prinse in nituri...am vazut cum s-aude cu ele gaurite si nu prea ma incatnta, cam fasaie... inca nu m-am hotarat ce sa fac, poate fac unele pe comanda, poate iau aftermarket...dar astea nu acum ca m-a cam secat de bani...

 

L.E. Sa-l stapanesti sanatos!

:cheers:

 

 

Fain motor! Multa sanatate voua!

;)

 

Auzi bre Iceman, sa schimbi dracu capacu ala cu Live to ride.

:D Asta e primul lucru pe care-l fac dupa ce-i schimb uleiul.

Tre' sa-mi ajunga azi un colet cu "ce-a mai dat neamtu' odata cu mobra" si sper ca pe langa comenzile originale sa gasesc si capacu' original in punga aia....daca nu, il dau la schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa-i scot capetele alea prinse in nituri...am vazut cum s-aude cu ele gaurite si nu prea ma incatnta, cam fasaie... /

 

capetele sant de aspect acolo montate chiar daca le scoti tot vei da de alt capac ,singura solutie este sa tai capetele tobei de tot asta in cazul daca nu te deranjeaza zgomotul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Asta e primul lucru pe care-l fac dupa ce-i schimb uleiul.

Tre' sa-mi ajunga azi un colet cu "ce-a mai dat neamtu' odata cu mobra" si sper ca pe langa comenzile originale sa gasesc si capacu' original in punga aia....daca nu, il dau la schimb

 

ti-l dau eu la schimb...si asa eu am in viitor in proiect sa-mi pin un hypercharger sau un spike

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e primul lucru pe care-l fac dupa ce-i schimb uleiul.

Tre' sa-mi ajunga azi un colet cu "ce-a mai dat neamtu' odata cu mobra" si sper ca pe langa comenzile originale sa gasesc si capacu' original in punga aia....daca nu, il dau la schimb

 

A venit coletu, am capac original si comenzile originale :D. Am sa-i montez in week-end comenzinle originale....ca cu astea avansate stau cam prea intins... o sa merg 1-2 saptamani cu alea originale sa vad cu care controlez mai bine mobra. Nu le vand pe alea avansate, le tin ca ma mai apuca cateodata cum m-apuca si cu viroaga...sa-mi intind cracii cateva luni :blink:

 

capetele sant de aspect acolo montate chiar daca le scoti tot vei da de alt capac ,singura solutie este sa tai capetele tobei de tot asta in cazul daca nu te deranjeaza zgomotul :D

creca pana la urma astept pana pot sa-mi iau ceva aftermarket...tobele originale sunt brici si mi-e cam asa bag flexu'-n ele. deocamdata.

 

ti-l dau eu la schimb...si asa eu am in viitor in proiect sa-mi pin un hypercharger sau un spike

 

am primit capacul orgiginal...dar daca vrei ti-l dau pe o pereche de ochelari :P

 

Unde gasesc si eu filtru de ulei pe stoc? ceva de calitate medie...gen Champion

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Promotor, pe Agricultori, intersectie cu Matei Voievod. Daca ai chef de plimbare mai lunga, te duci la Mymoto in cotroceni.

La astia de pe Agricultori mi s-a intamplat ceva ciudat cu filtrul de ulei (MAN). La fostul meu Vulcan l-am schimbat de 2 ori la ei, de fiecare data consultand catalogul lor. Numai ca a doua oara, filtrul (cod MW64) avea filetul mai ingropat si nu ajungea sa se prinda de surubul de pe motor. Acelasi filtru e recomandat in catalog si pentru VTX, dar aici s-a potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu al meu kawa eram cu pasager, in drum spre Sibiu; pe la 130 in viteza a 4 a mi-a sarit ( neutru ).... fiind in depasirea unui tir pe valea Oltului, si i-am dat repede a 5 a... speriat am fost dupa...

 

Nu mai imi aduc bine aminte dar mai mult de 150 nu am putut merge... era prea usor; a fost chinuiala pe mine sa ma pot tine dupa 2 harleysti ... :D

 

usor ca si greutate... parca ma lua vantu`

 

Pai daca ti-a sarit dintr-a patra inseamna ca era ceva dereglat la motor,nici intr-un caz nu-i ceva universal valabil la VN-uri!

Cat despre greutate,are doar ea in jur de 260 kg,sa zicem ca mai ai si tu vreo 70,mai aveai si-un pasager,care,cel mai probabil,era pasagera :rock: ,deci hai sa mai punem vreo 50 de kile,cred ca mai aveai si ceva bagaj,deci te apropiai lejer de 400 de kile!"Parca te lua vantul?" :rock:

In al treilea rand,nu te puteai tine de niste harleysti cu 150 la ora pe Valea Oltului?!Ce Rossi,ce Melandri...tot respectul fratilor! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : vn 800 a , b ,c(e mai vreti voi :rock: ) are robinet de stop'n go go la benzina ? are no ? mersi :P

Nu are OFF. Are doar ON, RES (rezerva) si PRI, cand benzina cade liber. Pe PRI se comuta doar cateva secunde, inainte de a trece pe RES, pentru a se reumple camera de nivel constant. Daca tii prea mult pe PRI, se ineaca motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata i-am schimbat uleiul si filtru, completat antigelul, schimbat capacul filtrului de aer, montat scaritele originale.

 

Cu scaritele originale: control mai bun, schimbatorul mai fin si mai precis, si acum am si eu frana de spate functionala :P

 

Ieri l-am scos munte vreo 400 km asa, e gigea, numai ca ma limiteaza unpic la aplecat in curbe. Mi se pare ca ating prea devreme cu scaritele de asfalt (adica te mai poti apleca muuuult dupa ce ating surubele de la scarite, fara sa fuga de sub tine), voua cum vi se pare?

Cred ca unul plusurile scaritelor avansate e si posibilitatea de a te apleca mai mult fara sa carai... dar pierzi din manevrabilitate... d-aia inca nu le scot la vanzare. La um moment dat creca atingeam cu cricul...pe partea sranga, am uitat sa ma uit sa vad daca s-a polizat.

 

Consumul m-a dat pe spate... Buc-Ploiesti 120 km/h, Ploiesti- Valenii 110 km/h, curbe/serpentinele de pe Cheia...mers mai sportiv, Brasov-Sinaia-Pucioasa la fel... am intrat pe rezerva inainte de Pucioasa...la 275 km de la alimentare :rock:, deci 12 litri la 275 km...deci 4,36/100 km :rock: ... asta cu ceva vant pe creste, cu fata in spate si un rucsac pe portbagaj => VULCANU RULZ!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iceman, deci nu ai dat semnal stanga cand ai plecat din parcare, mergeai pe faza lunga, clar, te-ai ars.

Nu il forta prea tare pe curbe, roata pe 21 e supraviratoare si te arunca usor in afara, nu e ca la viraga pe 19.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ti-a sarit dintr-a patra inseamna ca era ceva dereglat la motor,nici intr-un caz nu-i ceva universal valabil la VN-uri!

Cat despre greutate,are doar ea in jur de 260 kg,sa zicem ca mai ai si tu vreo 70,mai aveai si-un pasager,care,cel mai probabil,era pasagera :rock: ,deci hai sa mai punem vreo 50 de kile,cred ca mai aveai si ceva bagaj,deci te apropiai lejer de 400 de kile!"Parca te lua vantul?" :rock:

In al treilea rand,nu te puteai tine de niste harleysti cu 150 la ora pe Valea Oltului?!Ce Rossi,ce Melandri...tot respectul fratilor! :P

 

:D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti fie frica cand atinge cu scaritele (de fapt cu suruburile alea). In timp alea se tocesc si capeti putin mai multa libertate. Atentie ca pe partea stanga dai mai intai cu cricul jos, si apoi cu scarita. Pe dreapta inclina-l pana ajunge scarita la 45 de grade, nu se intampla nimic.

pai prinsesem frica la aplecari...de nu mai urmaream 'apexul' si foloseam toata banda :D

 

Iceman, deci nu ai dat semnal stanga cand ai plecat din parcare, mergeai pe faza lunga, clar, te-ai ars.

Nu il forta prea tare pe curbe, roata pe 21 e supraviratoare si te arunca usor in afara, nu e ca la viraga pe 19.

 

n-am dat bre semnal ca ma uitasem in oglinda si drumu' era pustiu :D si cu faza lunga, mai bine ma injura conservaru' cand ma vede decat sa-l injur io ca nu m-a vazut :moto:

Observai si io ca tre' sa trag mai tare de ea sa se aplece. Sau cum a zis fata "Asta nu se apleaca asa brusc"

 

voi cu ce/cum le ungeti lantu'?

Aseara l-am spalat cu motorina si-am dat cu caacat d-ala de Procycle... cu toate c-am asteptat o ora sa se prinda pana s-o incalec, am mers cu 10 km/h ora vreo suta de metri si am accelerat progresiv ...tot a aruncat zeama aia de spray pe aparatoarea lantului si-n carcasa pinionului din fata...de acum se incinge de la motor, pute, si se si scurge pe bloc pana pica jos....pÂşam-as pe el de spray de 3 lei... sa nu mai zic de janta/spite.

O sa desfac carcasa pinionului din fata sa curat ce s-a depus p-acolo...si o sa-i dau de-acum incolo numai cu Motul, sau ma gandeam sa am tot timpul la mine o seringa plina cu 80W90 si cand se usca lantu sa-i mai tzarcai putin pe la legaturi.

 

vinde/schimba careva oglinzile originale de VN800?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau ma gandeam sa am tot timpul la mine o seringa plina cu 80W90 si cand se usca lantu sa-i mai tzarcai putin pe la legaturi.

 

 

:D ...Te mai vede draq vreun gabor,cu seringa-n buzunar,si zice ca vrei sa-ti bagi in vena...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...