Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

well,experienta mea se refera la lantul de mz si ij si care nu era asa de pretentios,deci mergea spalat si cu motorina,dar cind am dat de lantul de virago si VN,treaba s-a schimnat.

motoria afecteaza in timp o-ringurile si imbicseste lantul,benzina ataca o-ringurile de asemenea.

un degresant bun si nu f coroziv e petrol-ul.

pt ungere,dupa uleiul de cutie folosit la ij...hehehe....am folosit spray cu teflon(valvoline,motul,castrol)cu rezultate bune.

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

well,experienta mea se refera la lantul de mz si ij si care nu era asa de pretentios,deci mergea spalat si cu motorina,dar cind am dat de lantul de virago si VN,treaba s-a schimnat.

motoria afecteaza in timp o-ringurile si imbicseste lantul,benzina ataca o-ringurile de asemenea.

un degresant bun si nu f coroziv e petrol-ul.

pt ungere,dupa uleiul de cutie folosit la ij...hehehe....am folosit spray cu teflon(valvoline,motul,castrol)cu rezultate bune.

 

 

:D :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pus careva d-astea la vulcanete?

http://www.louis.de/_108f97a5dae272ac98213...09/pdf/0733.pdf

 

se prind la una din imbinarile tzevilor originale.

 

mi se pare o varianta mai eftina la vans end hainz & co....si zgomot si pastrez si tobele originale

 

ha?

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se prind la una din imbinarile tzevilor originale.

 

ERATA: nu exista imbinari la tzevile originale...sunt sudate...dar, cred merg taiate si mufate cumva sa nu pierd mai mult de 1-2 cm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Iceman:da,trebuie taiate capetele originale...dar masoara intii cit e diametrul tevii,sa vezi daca alea de la Louis intra peste ale tale.

era un VN in timisoara cu unele mufate asa...

 

well,experienta mea se refera la lantul de mz si ij si care nu era asa de pretentios,deci mergea spalat si cu motorina,dar cind am dat de lantul de virago si VN,treaba s-a schimnat.

motoria afecteaza in timp o-ringurile si imbicseste lantul,benzina ataca o-ringurile de asemenea.

un degresant bun si nu f coroziv e petrol-ul.

pt ungere,dupa uleiul de cutie folosit la ij...hehehe....am folosit spray cu teflon(valvoline,motul,castrol)cu rezultate bune.

 

prin 2004,se gasea un spray de lant de la Shell,foarte bun, dar a disparut odata cu firma....poate se mai gaseste la statiile Shell din alte tari.

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pus careva d-astea la vulcanete?

http://www.louis.de/_108f97a5dae272ac98213...09/pdf/0733.pdf

 

se prind la una din imbinarile tzevilor originale.

 

mi se pare o varianta mai eftina la vans end hainz & co....si zgomot si pastrez si tobele originale

 

ha?

 

Are un prieten pe un dragstar..se aud foarte bine. Am si eu ceva tot de genu asta,Marving dar ale mele au si site si nu au intrat teava peste teava si asa ca au fost sudate. Nu se vede sudura pt ca vine Heat shild-ul pe deasupra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi vulcanisti, iata care e problema in care va solicit ajutorul:

Am fost azi la Bacau sa vad un Vulcan 1500 din 1999 (dar modelul e cel din 1998, cu capetele tobelor conice) pe care vrea sa si-l cumpere un var de-al meu din Iasi. Proprietarul, un italian cu nevasta bacauanca, a adus motorul acum 4 ani si nu a facut cu el de atunci mai mult de 100 de km. Si asta se vede: cauciucurile au crapaturi, cablul de soc e blocat, in partea inferioara a motorului sunt pete de ulei scurs si ajuns deja in stadiul de vaselina. A pornit destul de greu din cauza absentei socului, dar mergea doar intr-un cilcindru. Am ars si curatat bujiile si intr-un final a ajuns sa mearga in amandoi cilindrii. Cu pocnituri atat in filtrul de aer, cat si in tobe, ceea ce ma face sa cred ca trebuie curatat si reglat carburatorul (sau carburatoarele? Cate carburi are VN 1500 din 1998? Ca nu am reusit sa scot rezervorul, dar nasul meu imi spune ca nu au unde sa intre 2 carburi in spatiul dintre cei 2 cilindri.) Ce vreau sa va intreb:

1. Merita cumparat un astfel de motor cu 4000 de euro? Mai pot exista pericole ascunse datorate stationarii indelungate? Altminteri, motorul arata bine, are crashbar, fender guard, sisybar, proiectoare, parbriz, coburi.

2. Stie cineva un service in Iasi unde sa poata fi pus la punct in conditii tehnico-financiare decente?

 

Marturisesc ca italianul mi-a castigat increderea tocmai prin faptul ca nu a "pregatit" motorul pentru vanzare: usor prafuit, cu urmele alea de ulei pe dedesubt, cu o oglinda invartindu-se in gol ca au umblat copiii la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminca i-am desfacut capacul pinionului de la motor... si maaamaaa ce era acoloooo :D

 

Am scos de-acolo un kil de sacaz de spray de lant, am spalati frumos cu motrina, am spalat si aparatoarea de lant, si lantul bine, stres cu carpa....am dat o tura mai tare sa sara morina de pe lant, ii facui un dus complet vulcanului si la sfarsit am pus 80W90 intr-o seringa si am uns bine lantul.....stiti ce? e parfum! merge asa lin lantul si se unge atat de bine incat cred ca raman la uloi, cum zice in manual. Surplusul (daca exista, desi putin probabil daca ungi metodic cu seringa cu ac) NU SE ADUNA, CI SE SCURGE JOS! + ca lantul ramane mult mai curat si nu mai atrage tot jegul/praful/nisipul de pe drum....

Acum port intotdeauna in cutia laterala dreapta, o seringa de 20 ml incarcata cu 80W90, daca se usuca lantul lantul...mai sparcai putin ulei. dintr-o seringa ung de 3 ori...deci am autonomie de 1200 km cu uns acasa + seringa la mine. e gigea!

 

Am desfacut saua sa verific nivelul bateriei si am descoperit ca.... am baterie pe gel, desi e din 2006, nu da semne de oboseala :P

Care vrei o pereche de oglinzi aftermarket pe alea originalede VN?

 

Unde gasesc si eu o vulcanizare moto, sau auto dar la care sa nu merg cu roata in brate sa-mi schimbe guma, ci sa-mi scoata/puna ei roata dar sa nu ma trezesc ca mi se desface roata in mers. La viroaga schimbam eu gumele...dar ma chinuiam in draci fara presa aia de scos/pus caucioce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brava! imprataseste-ne si noua de unde ai cumparat ulei 80W90.

gasesti la orice benzinarie sau magazin de piese auto.

e ulei de transmisie/cutie

 

eu m-am dus glont la un petrom sa iau ulei petrom, der era petromV si aveau doar uleiuri OMV. am luat 1 litru de 80W90 Sintetic cu 20 ron...ca ma grabeam si nu aveam timp/chef sa caut mai ieftin dar gasesti ulei de transmisie pana in 10 ron/litru

Cred ca imi ajunge tot sezonul bidonul asta de 1 litru (si la mine sezonul se termina cam de ziua nationala)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva un vn800 drifter? ma gandesc la primvara sa achizitionez unul si as vrea sa stiu pareri si eventual sa il vad si live undeva.

 

Stiu ca exista unul rosu prin regiunea Neamtului si parca mai exista unul prin tara, da' nu stiu pe unde... Sunt cam Rara Avis, asa ca e mai greu sa vezi live...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicky, du-te la Sama Service, aia de pe Barbu Vacarescu, in spatele Insp de Politie Ilfov.

merci! o sa sun inainte sa vad ce, cum si cat :D

 

are cineva un vn800 drifter? ma gandesc la primvara sa achizitionez unul si as vrea sa stiu pareri si eventual sa il vad si live undeva.

parere: e bun pe ploaie! :P

 

Iceman, man, cat de mari sunt oglinzile alea aftermarket ale tale???? :baubau:

de dimineata ploua si n-am mai plecat cu mobra la serv, le masor cand ajung acasa.

 

Postase niste poze cateva pagini in urma...

ASTEA sunt :kali:

 

merci philip...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na,ca mi-a luat-o-nainte,Legionaru...Chiar,ca altul,nici nu stiu sa fie,p-aici.Dac-ar fi sa schimb 750-ul, cu d-asta l-as inlocui.DRIFTER! Cu kit de curea,mmmm...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva un vn800 drifter? ma gandesc la primvara sa achizitionez unul si as vrea sa stiu pareri si eventual sa il vad si live undeva.

 

 

pai...am io.

 

Pro:

 

- Confortabil

- Suspensii de vis.

- Surprinzator de manevrabil pentru o masinarie de talia lui.

- Uber aratos

- Trage excelent.

- Franeaza mai bine ca un VN classic datorita discului de pe spate.

- Schimbator pentru puturosi (heel-toe)

- Consum decent (un pic mai mare ca la Classic totusi)

- Far de neam prost, la care daca mai adaugi si proiectoare zici ca mergi cu tiru'

- Lacul de pe el rezista si la benzina si la lichid de frana (a testat je in diverse ocazii)

 

Contra:

 

- Anumite piese sunt facute numai pentru el si se gasesc mai greu (desi majoritatea se potrivesc cu cele de classic)

- Lantul e un cosmar de intretinut datorita aripii.

- Daca ai o pana ai pus-o, tot datorita aripilor, mai ales pe spate.

- Claxon rahitic, ca la orice Vulcan (eu l-am schimbat, am pus un set de goarne de neam prost, Legi stie)

- Accesorii mai rare si scumpute (desi unele merg de la VN classic, altele, ca suportii de coburi, sunt mai greu de gasit decat la alte motorete)

- N-are cardan :D

 

 

Overall e o bijuterie de motor de care sunt foarte atasat si pe care intentionez sa-l tin o vesnicie. La partea cu vazutul live, Miercurea de obicei sunt pe la Arc intre 18:00 si 19:30.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Far de neam prost, la care daca mai adaugi si proiectoare zici ca mergi cu tiru'

 

Nu-i asa ca vrei un far mai decent si mi-l vinzi mie pe al tau?! Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i asa ca vrei un far mai decent si mi-l vinzi mie pe al tau?! Multumesc anticipat!

 

 

Sigur. 3000 Euro :D

 

Acu' serios, daca vrei farul original, iete-l:

 

http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/sp...;A=289&B=33

 

Costa 600 de dolari cu tot cu transport.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Ce ziceam eu....Kit de curea...+,c-ar arata simai "a la Indian"...Tir,ai?! Io,mi-am pus xenon,si-n proiectoare...Faru' de la Constanta,ce mai !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...