Wolfman Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Ala de langa Gara de Nord, pe Buzesti, langa McDonalds. Servisu' ala nu mai traieste. Cel putin nu unde era. La ei ma duceam si eu mereu, mai ales pentru azot in rotile. Pana intr-o zi cand am gasit poarta ferecata, nimic inauntru si un nene paznic spunand ca s-u mutat nujt unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu.... E foarte usor de manevrat,dar ti-l recomand daca chiar faci drumuri lungi si incarcat,deci sa ai ce sa apese telescoapele.Si nu are sprintul celui de 800! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu.... ...Bre...! Am condus si eu,unu' d-asta...Asa ca dac-am putut eu,fara probleme,sa duc/aduc la/de la Ploiesti,1500-le,tu,de ce sa nu potzi?!Doar stii ce diferenta de gabarit e-ntre noi,ce dracu'...!Aratam eu,cam micutz pe motorul ala,dar m-am descurcat bine.Da-mi PM cu datele de vanzare ale Dragstarului, ca s-ar putea sa stiu pe cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Are careva de vandut/donat niste oglinzi si o maneta de ambreiaj de VN? Tocmai ce m-am palit de un Logan si am ramas fara oglinda stanga si maneta de la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 nsk,de unde am luat rulmentii am luat si semeringurile,daca nu gasesti la dimensiunile exacte poti pune si mai groase(late) dar nu cu mult...succesuri! astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi. din pacate in manual nu scrie si dimensiunile, nici pt rulment, nici pentru simeringurile astea. Tu ai luat rulmentii de la un magazin moto sau de la un magazin de rulmenti, de ai gasit si simeringuri pe stoc? Ca rulmenti am gasit la SKF pe Laminatorului, dar pentru simering mi-au zis sa vin cu ala vechi.... si daca desfac mobra in service, pana ajung cu cu simeringu' la magazin si inapoi...ohoho. sunt in parti diferite ale orasului (ma gandeam sa-i schimb la Nicu Profesoru', la MyMoto). Ciudat e ca rulmentii pe care i-am gasit eu, PAR a fi sigilati deci nu ar mai fi nevoie de simeringuri noi http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html Cum dreacu' sa fac, ca in 2 saptamani tre neaparat sa-i schimb, ca vreau sa plec la greci si nu ma risc sa merg cu rulmentii horcaind fara vaselina atata drum. Ma gandeam sa merg cu mobra la depozitul de rulmenti, da' nu creca isi da seama nenea ala ce simeringuri trebe doar privind roata pe ax...si s-o dau jos acolo n-am cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) rulmentii si semeringurile le am cumparat de la magazin de rulmenti si nu sunt nsk ci skf,mi am adus aminte,m am dus cu ambele in brate.Am vazut ca sunt sigilati dar e bine sa ai si semeringuri ca intra pe acolo soriceii..... astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi. din pacate in manual nu scrie si dimensiunile, nici pt rulment, nici pentru simeringurile astea. Tu ai luat rulmentii de la un magazin moto sau de la un magazin de rulmenti, de ai gasit si simeringuri pe stoc? Ca rulmenti am gasit la SKF pe Laminatorului, dar pentru simering mi-au zis sa vin cu ala vechi.... si daca desfac mobra in service, pana ajung cu cu simeringu' la magazin si inapoi...ohoho. sunt in parti diferite ale orasului (ma gandeam sa-i schimb la Nicu Profesoru', la MyMoto). Ciudat e ca rulmentii pe care i-am gasit eu, PAR a fi sigilati deci nu ar mai fi nevoie de simeringuri noi http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html Cum dreacu' sa fac, ca in 2 saptamani tre neaparat sa-i schimb, ca vreau sa plec la greci si nu ma risc sa merg cu rulmentii horcaind fara vaselina atata drum. Ma gandeam sa merg cu mobra la depozitul de rulmenti, da' nu creca isi da seama nenea ala ce simeringuri trebe doar privind roata pe ax...si s-o dau jos acolo n-am cum. Editat Iulie 22, 2009 de XXXL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Daca ma puteti ajuta cu o adresa,nr.de tel. sau link de unde sa iau un cauciuc pe spate la un vulcan de 800!ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Userul Bogdan.C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Are careva de vandut/donat niste oglinzi si o maneta de ambreiaj de VN? Tocmai ce m-am palit de un Logan si am ramas fara oglinda stanga si maneta de la ambreiaj. am io o maneta de ambreiaj de dat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 am io o maneta de ambreiaj de dat... E d-aia cu un lagar in gaura manetei? Sau... fa-i o poza si zii cat ai vrea pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Daca ma puteti ajuta cu o adresa,nr.de tel. sau link de unde sa iau un cauciuc pe spate la un vulcan de 800!ms. Daca nu te descurci altfel, poti incerca asa , dar te cam costa transportul. link Sfatul meu este sa contactezi un magazin de anvelope din Zalau sau din Cluj; in 15 minute poti vorbi la telefon cu 2-3 astfel de magazine si, desi nu au anvelope moto, ei isi iau marfa de la distribuitori/centre de logistica (gen EuroMaster), putand astfel sa-ti aduca la comanda orice anvelopa, la pret mai bun decat cel de pe net. Nu stii pe nimeni la Silvania care sa te ajute macar cu cel mai apropiat centru EuroMaster? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Daca nu te descurci altfel, poti incerca asa , dar te cam costa transportul.link Sfatul meu este sa contactezi un magazin de anvelope din Zalau sau din Cluj; in 15 minute poti vorbi la telefon cu 2-3 astfel de magazine si, desi nu au anvelope moto, ei isi iau marfa de la distribuitori/centre de logistica (gen EuroMaster), putand astfel sa-ti aduca la comanda orice anvelopa, la pret mai bun decat cel de pe net. Nu stii pe nimeni la Silvania care sa te ajute macar cu cel mai apropiat centru EuroMaster? Asfalt uscat! Ms. fain,o sa si intreb pe cineva acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 daca aveti nevoie de rulmenti la VN800 A, codurile sunt 6302 2RS - fata 6303 2RS - spate gasiti la SKF, pe Laminorului ( bd Bucurestii Noi). Pe mine m-au costat 4 rulmenti (2fata, 2 spate) 70 ron. creca luni le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 E d-aia cu un lagar in gaura manetei? Sau... fa-i o poza si zii cat ai vrea pe ea. asta e ... mai am si maneta de frana cu rotita de reglaj si simeringurile de furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 (editat) asta e ...mai am si maneta de frana cu rotita de reglaj si simeringurile de furca Asta e. Da-mi un PM cu pretul. O sa-ti raspund insa sapt viitoare, plec in conced. Editat Iulie 25, 2009 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Asta e. Da-mi un PM cu pretul. O sa-ti raspund insa sapt viitoare, plec in conced. cado Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 cado Bogdaproste nene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartush Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 salutare! Stie cineva de unde pot cumpara un ornament aripa fata la un Kawasaki Vulcan 1500 D2 (din 1997)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Ebay-uri (.com ,.de , .fr ...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 salut am nevoie de un portbagaj ...sa il adaptez la sissybar-ul de la un marauder multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Ma poate ajuta si pe mine cu ceva informatii despre VN 750 anii 95-00 ? Vreau sa trec de la en 450 la vn 750 (au acelasi format la cadru si aceeasi tinuta de drum sportiva pt un cruiser) si ma interesau si pe mine eventualele probleme care apar , costuri de intretinere , ma rog tot ceea ce imi puteti spune despre el . Multam' anticipat ! Mesaj completat Hmm + ca am si o idee de bober in cap si cadrul scurt se potriveste de minune (ceva de genul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 (editat) Vulcanu' de 750,din '84 si pina-n 2006,s-a facut la fel. Doar modelul de State,mai avea o pompa de vacuum (parca),si avea vreo 8 calutzi in +,fatza de modelul de Europa.Daca te intereseaza,vezi ca stiu un VN 750,din '86,arata si merge bine,si-l da cu 1500 euro.Model de Japonia,de fapt ii zice VZ 750. Arunca o privire pe ebay,era un VN750,de vanzare,si era facut bobber.Asa,ca inspiratie... Editat Iulie 30, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Ma poate ajuta si pe mine cu ceva informatii despre VN 750 anii 95-00 ? Vreau sa trec de la en 450 la vn 750 (au acelasi format la cadru si aceeasi tinuta de drum sportiva pt un cruiser) si ma interesau si pe mine eventualele probleme care apar , costuri de intretinere , ma rog tot ceea ce imi puteti spune despre el . Multam' anticipat !Mesaj completat Hmm + ca am si o idee de bober in cap si cadrul scurt se potriveste de minune (ceva de genul ) probleme daca apar, sunt cam ca la toate mobrele. costuri... necesar 4 litri de ulei 10w40 x de care te tin buzunarele sa pui = cost ulei filtru de ulei ~ 30 ron filtre de aer (2 buc) cam 10 euro/buc + transmisie pe cardan, destul de teapana, dar nu infailibila daca nu este ingrijita (am vazut 2 distruse, una la un vulcan de 750 si una la un dragstar de 400) + indicator de benzina + cuplu de la turatii joase + manevrabil, datorita centrului de greutate destul de jos plasat si a faptului ca este scurt + aspect fain, mai ales motorul care arata ca o "masinarie", fiind turnat si nu injectat (nu cunosc exact procedurile, asta este impresia mea). In general arata destul de "teapan", o realizare a tehnologiei mai vechi, nu plastice peste tot ca acum (asta este o apreciere profund subiectiva) - rezervor mic (13 litri)= autonomie mica - fiind o mobra scurta, poate fi incomoda pt persoanele mai inalte, dar probabil un set de comenzi avansate rezolva problema asta - motorul in sine e destul de complicat (dar aci nu mai e treaba utilizatorului, ci a mecanicului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Mersi domnilor . Am fost tentat de motorul lui "draku" dar en ul meu fiind din 89 am zis ca as trece totusi la ceva mai nou ca an de fabricatie mai ales ca nu s-a schimbat aproape nimic la generatiile de vn750 . Sunt pro pt. aprecierea subiectiva a lui draku - traiasca tehnologia mai veche - nu merg pe sloganul "life in plastic - is fantastic" Mesaj completat Ah si mai caut si modelul de state - si en ul meu tot de state este si calutii aia in plus conteaza fata de modelul european - si parca arata si mai bine (de asta nu sunt sigur- e o parere subiectiva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.