Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu....

 

 

 

E foarte usor de manevrat,dar ti-l recomand daca chiar faci drumuri lungi si incarcat,deci sa ai ce sa apese telescoapele.Si nu are sprintul celui de 800!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal`tare... am o rugaminte .. pt cei care au VN 1500 ... sa mi spuna mie cum se comporta, e prea greu de manevrat!? etc etc ..... ca ma gandesc sa cumpar unu de asta... acuma io am DragStar 400 si il vand fiindca e cam slabutza pt mine... merg cu pasagera tot timpu....

 

...Bre...! Am condus si eu,unu' d-asta...Asa ca dac-am putut eu,fara probleme,sa duc/aduc la/de la Ploiesti,1500-le,tu,de ce sa nu potzi?!Doar stii ce diferenta de gabarit e-ntre noi,ce dracu'...!Aratam eu,cam micutz pe motorul ala,dar m-am descurcat bine.Da-mi PM cu datele de vanzare ale Dragstarului, ca s-ar putea sa stiu pe cineva interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nsk,de unde am luat rulmentii am luat si semeringurile,daca nu gasesti la dimensiunile exacte poti pune si mai groase(late) dar nu cu mult...succesuri!

 

astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi.

din pacate in manual nu scrie si dimensiunile, nici pt rulment, nici pentru simeringurile astea.

 

Tu ai luat rulmentii de la un magazin moto sau de la un magazin de rulmenti, de ai gasit si simeringuri pe stoc?

 

Ca rulmenti am gasit la SKF pe Laminatorului, dar pentru simering mi-au zis sa vin cu ala vechi.... si daca desfac mobra in service, pana ajung cu cu simeringu' la magazin si inapoi...ohoho. sunt in parti diferite ale orasului (ma gandeam sa-i schimb la Nicu Profesoru', la MyMoto).

 

Ciudat e ca rulmentii pe care i-am gasit eu, PAR a fi sigilati deci nu ar mai fi nevoie de simeringuri noi

 

http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html

 

Cum dreacu' sa fac, ca in 2 saptamani tre neaparat sa-i schimb, ca vreau sa plec la greci si nu ma risc sa merg cu rulmentii horcaind fara vaselina atata drum.

Ma gandeam sa merg cu mobra la depozitul de rulmenti, da' nu creca isi da seama nenea ala ce simeringuri trebe doar privind roata pe ax...si s-o dau jos acolo n-am cum.

 

:angryfire:

post-9738-1248246399_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii si semeringurile le am cumparat de la magazin de rulmenti si nu sunt nsk ci skf,mi am adus aminte,m am dus cu ambele in brate.Am vazut ca sunt sigilati dar e bine sa ai si semeringuri ca intra pe acolo soriceii.....

 

 

astea sunt, si-ntradevar, tre' sa iau noi.

din pacate in manual nu scrie si dimensiunile, nici pt rulment, nici pentru simeringurile astea.

 

Tu ai luat rulmentii de la un magazin moto sau de la un magazin de rulmenti, de ai gasit si simeringuri pe stoc?

 

Ca rulmenti am gasit la SKF pe Laminatorului, dar pentru simering mi-au zis sa vin cu ala vechi.... si daca desfac mobra in service, pana ajung cu cu simeringu' la magazin si inapoi...ohoho. sunt in parti diferite ale orasului (ma gandeam sa-i schimb la Nicu Profesoru', la MyMoto).

 

Ciudat e ca rulmentii pe care i-am gasit eu, PAR a fi sigilati deci nu ar mai fi nevoie de simeringuri noi

 

http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...t-p-117741.html

 

Cum dreacu' sa fac, ca in 2 saptamani tre neaparat sa-i schimb, ca vreau sa plec la greci si nu ma risc sa merg cu rulmentii horcaind fara vaselina atata drum.

Ma gandeam sa merg cu mobra la depozitul de rulmenti, da' nu creca isi da seama nenea ala ce simeringuri trebe doar privind roata pe ax...si s-o dau jos acolo n-am cum.

 

:angryfire:

Editat de XXXL!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva de vandut/donat niste oglinzi si o maneta de ambreiaj de VN? Tocmai ce m-am palit de un Logan si am ramas fara oglinda stanga si maneta de la ambreiaj.

 

 

am io o maneta de ambreiaj de dat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma puteti ajuta cu o adresa,nr.de tel. sau link de unde sa iau un cauciuc pe spate la un vulcan de 800!ms.

Daca nu te descurci altfel, poti incerca asa , dar te cam costa transportul.

link

Sfatul meu este sa contactezi un magazin de anvelope din Zalau sau din Cluj; in 15 minute poti vorbi la telefon cu 2-3 astfel de magazine si, desi nu au anvelope moto, ei isi iau marfa de la distribuitori/centre de logistica (gen EuroMaster), putand astfel sa-ti aduca la comanda orice anvelopa, la pret mai bun decat cel de pe net. Nu stii pe nimeni la Silvania care sa te ajute macar cu cel mai apropiat centru EuroMaster?

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te descurci altfel, poti incerca asa , dar te cam costa transportul.

link

Sfatul meu este sa contactezi un magazin de anvelope din Zalau sau din Cluj; in 15 minute poti vorbi la telefon cu 2-3 astfel de magazine si, desi nu au anvelope moto, ei isi iau marfa de la distribuitori/centre de logistica (gen EuroMaster), putand astfel sa-ti aduca la comanda orice anvelopa, la pret mai bun decat cel de pe net. Nu stii pe nimeni la Silvania care sa te ajute macar cu cel mai apropiat centru EuroMaster?

Asfalt uscat!

 

 

 

 

Ms. fain,o sa si intreb pe cineva acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca aveti nevoie de rulmenti la VN800 A, codurile sunt

 

6302 2RS - fata

6303 2RS - spate

 

gasiti la SKF, pe Laminorului ( bd Bucurestii Noi).

 

Pe mine m-au costat 4 rulmenti (2fata, 2 spate) 70 ron.

:angryfire:

 

creca luni le schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e ...

mai am si maneta de frana cu rotita de reglaj si simeringurile de furca

 

 

Asta e. :lol: Da-mi un PM cu pretul. O sa-ti raspund insa sapt viitoare, plec in conced.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta si pe mine cu ceva informatii despre VN 750 anii 95-00 ? Vreau sa trec de la en 450 la vn 750 (au acelasi format la cadru si aceeasi tinuta de drum sportiva pt un cruiser) si ma interesau si pe mine eventualele probleme care apar , costuri de intretinere , ma rog tot ceea ce imi puteti spune despre el . Multam' anticipat !

Mesaj completat

Hmm + ca am si o idee de bober in cap si cadrul scurt se potriveste de minune (ceva de genul

)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vulcanu' de 750,din '84 si pina-n 2006,s-a facut la fel. Doar modelul de State,mai avea o pompa de vacuum (parca),si avea vreo 8 calutzi in +,fatza de modelul de Europa.Daca te intereseaza,vezi ca stiu un VN 750,din '86,arata si merge bine,si-l da cu 1500 euro.Model de Japonia,de fapt ii zice VZ 750.

Arunca o privire pe ebay,era un VN750,de vanzare,si era facut bobber.Asa,ca inspiratie...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta si pe mine cu ceva informatii despre VN 750 anii 95-00 ? Vreau sa trec de la en 450 la vn 750 (au acelasi format la cadru si aceeasi tinuta de drum sportiva pt un cruiser) si ma interesau si pe mine eventualele probleme care apar , costuri de intretinere , ma rog tot ceea ce imi puteti spune despre el . Multam' anticipat !

Mesaj completat

Hmm + ca am si o idee de bober in cap si cadrul scurt se potriveste de minune (ceva de genul

)

 

 

probleme daca apar, sunt cam ca la toate mobrele.

costuri...

necesar 4 litri de ulei 10w40 x de care te tin buzunarele sa pui = cost ulei

filtru de ulei ~ 30 ron

filtre de aer (2 buc) cam 10 euro/buc

 

+ transmisie pe cardan, destul de teapana, dar nu infailibila daca nu este ingrijita (am vazut 2 distruse, una la un vulcan de 750 si una la un dragstar de 400)

+ indicator de benzina

+ cuplu de la turatii joase

+ manevrabil, datorita centrului de greutate destul de jos plasat si a faptului ca este scurt

+ aspect fain, mai ales motorul care arata ca o "masinarie", fiind turnat si nu injectat (nu cunosc exact procedurile, asta este impresia mea). In general arata destul de "teapan", o realizare a tehnologiei mai vechi, nu plastice peste tot ca acum (asta este o apreciere profund subiectiva)

 

- rezervor mic (13 litri)= autonomie mica

- fiind o mobra scurta, poate fi incomoda pt persoanele mai inalte, dar probabil un set de comenzi avansate rezolva problema asta

- motorul in sine e destul de complicat (dar aci nu mai e treaba utilizatorului, ci a mecanicului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi domnilor . Am fost tentat de motorul lui "draku" dar en ul meu fiind din 89 am zis ca as trece totusi la ceva mai nou ca an de fabricatie mai ales ca nu s-a schimbat aproape nimic la generatiile de vn750 . Sunt pro pt. aprecierea subiectiva a lui draku :unsure:- traiasca tehnologia mai veche - nu merg pe sloganul "life in plastic - is fantastic" :polite:

Mesaj completat

Ah si mai caut si modelul de state - si en ul meu tot de state este si calutii aia in plus conteaza fata de modelul european - si parca arata si mai bine (de asta nu sunt sigur- e o parere subiectiva :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...