Viipuri Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Daca ma puteti ajuta cu o adresa,nr.de tel. sau link de unde sa iau un cauciuc pe spate la un vulcan de 800!ms. Daca nu te descurci altfel, poti incerca asa , dar te cam costa transportul. link Sfatul meu este sa contactezi un magazin de anvelope din Zalau sau din Cluj; in 15 minute poti vorbi la telefon cu 2-3 astfel de magazine si, desi nu au anvelope moto, ei isi iau marfa de la distribuitori/centre de logistica (gen EuroMaster), putand astfel sa-ti aduca la comanda orice anvelopa, la pret mai bun decat cel de pe net. Nu stii pe nimeni la Silvania care sa te ajute macar cu cel mai apropiat centru EuroMaster? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Daca nu te descurci altfel, poti incerca asa , dar te cam costa transportul.link Sfatul meu este sa contactezi un magazin de anvelope din Zalau sau din Cluj; in 15 minute poti vorbi la telefon cu 2-3 astfel de magazine si, desi nu au anvelope moto, ei isi iau marfa de la distribuitori/centre de logistica (gen EuroMaster), putand astfel sa-ti aduca la comanda orice anvelopa, la pret mai bun decat cel de pe net. Nu stii pe nimeni la Silvania care sa te ajute macar cu cel mai apropiat centru EuroMaster? Asfalt uscat! Ms. fain,o sa si intreb pe cineva acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 daca aveti nevoie de rulmenti la VN800 A, codurile sunt 6302 2RS - fata 6303 2RS - spate gasiti la SKF, pe Laminorului ( bd Bucurestii Noi). Pe mine m-au costat 4 rulmenti (2fata, 2 spate) 70 ron. creca luni le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 E d-aia cu un lagar in gaura manetei? Sau... fa-i o poza si zii cat ai vrea pe ea. asta e ... mai am si maneta de frana cu rotita de reglaj si simeringurile de furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 (editat) asta e ...mai am si maneta de frana cu rotita de reglaj si simeringurile de furca Asta e. Da-mi un PM cu pretul. O sa-ti raspund insa sapt viitoare, plec in conced. Editat Iulie 25, 2009 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Asta e. Da-mi un PM cu pretul. O sa-ti raspund insa sapt viitoare, plec in conced. cado Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 cado Bogdaproste nene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartush Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 salutare! Stie cineva de unde pot cumpara un ornament aripa fata la un Kawasaki Vulcan 1500 D2 (din 1997)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Ebay-uri (.com ,.de , .fr ...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 salut am nevoie de un portbagaj ...sa il adaptez la sissybar-ul de la un marauder multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Ma poate ajuta si pe mine cu ceva informatii despre VN 750 anii 95-00 ? Vreau sa trec de la en 450 la vn 750 (au acelasi format la cadru si aceeasi tinuta de drum sportiva pt un cruiser) si ma interesau si pe mine eventualele probleme care apar , costuri de intretinere , ma rog tot ceea ce imi puteti spune despre el . Multam' anticipat ! Mesaj completat Hmm + ca am si o idee de bober in cap si cadrul scurt se potriveste de minune (ceva de genul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 (editat) Vulcanu' de 750,din '84 si pina-n 2006,s-a facut la fel. Doar modelul de State,mai avea o pompa de vacuum (parca),si avea vreo 8 calutzi in +,fatza de modelul de Europa.Daca te intereseaza,vezi ca stiu un VN 750,din '86,arata si merge bine,si-l da cu 1500 euro.Model de Japonia,de fapt ii zice VZ 750. Arunca o privire pe ebay,era un VN750,de vanzare,si era facut bobber.Asa,ca inspiratie... Editat Iulie 30, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Ma poate ajuta si pe mine cu ceva informatii despre VN 750 anii 95-00 ? Vreau sa trec de la en 450 la vn 750 (au acelasi format la cadru si aceeasi tinuta de drum sportiva pt un cruiser) si ma interesau si pe mine eventualele probleme care apar , costuri de intretinere , ma rog tot ceea ce imi puteti spune despre el . Multam' anticipat !Mesaj completat Hmm + ca am si o idee de bober in cap si cadrul scurt se potriveste de minune (ceva de genul ) probleme daca apar, sunt cam ca la toate mobrele. costuri... necesar 4 litri de ulei 10w40 x de care te tin buzunarele sa pui = cost ulei filtru de ulei ~ 30 ron filtre de aer (2 buc) cam 10 euro/buc + transmisie pe cardan, destul de teapana, dar nu infailibila daca nu este ingrijita (am vazut 2 distruse, una la un vulcan de 750 si una la un dragstar de 400) + indicator de benzina + cuplu de la turatii joase + manevrabil, datorita centrului de greutate destul de jos plasat si a faptului ca este scurt + aspect fain, mai ales motorul care arata ca o "masinarie", fiind turnat si nu injectat (nu cunosc exact procedurile, asta este impresia mea). In general arata destul de "teapan", o realizare a tehnologiei mai vechi, nu plastice peste tot ca acum (asta este o apreciere profund subiectiva) - rezervor mic (13 litri)= autonomie mica - fiind o mobra scurta, poate fi incomoda pt persoanele mai inalte, dar probabil un set de comenzi avansate rezolva problema asta - motorul in sine e destul de complicat (dar aci nu mai e treaba utilizatorului, ci a mecanicului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Mersi domnilor . Am fost tentat de motorul lui "draku" dar en ul meu fiind din 89 am zis ca as trece totusi la ceva mai nou ca an de fabricatie mai ales ca nu s-a schimbat aproape nimic la generatiile de vn750 . Sunt pro pt. aprecierea subiectiva a lui draku - traiasca tehnologia mai veche - nu merg pe sloganul "life in plastic - is fantastic" Mesaj completat Ah si mai caut si modelul de state - si en ul meu tot de state este si calutii aia in plus conteaza fata de modelul european - si parca arata si mai bine (de asta nu sunt sigur- e o parere subiectiva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 in general asa se pune problema in .ro (nu numai in cazul meu) dar o intrebare care mi se pare fireasca este: mergi cu anul de fabricatie sau cu o motocicleta f buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Buna intrebarea dar si raspunsul este simplu : Lasand deoparte numarul de km facut cu o motocicleta si timpul isi pune amprenta asupra ei . La acelasi numar de km la o motocicleta mai veche sunt mai multe de schimbat si foarte probabil mai greu de gasit piesele - uzura in sine a motocicletei este mai mare. Acum nu te supara draku-le dar referitor la motocicleta ta ... din '86... eu unul nu pot crede neam ca are doar 20 si ceva de mii de km - a mea din 89 are vreo 45 de mii si tot cred ca a fost dat macar 1 data kilometrajul inapoi. La alegerea unei motociclete/masini cred ca cel putin 50 % tine de noroc - si eu pana acum la capitolul asta am avut noroc cu carul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Hombre,iti garantez si eu,ca atitia km are,aia a lui Narcis (a.k.a. draku)...Stiu cand si cum a fost adusa...Si cat de bibilita a fost,pina acuma .Eu ,de a lui,iti ziceam,cand spuneam ca stiu una de vanzare... A,si mai stiu un 750,de State,cum vrei tu,dar tot vechi,de prin '89.Daca ai drum prin Bucuresti,te duc sa-l vezi.Zace in curte la Biker's,la Ursu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 nu ma supar, dar iti spun ca o parere pe care ti-o faci din poze, din auzite si din ideile de pe piata din .ro nu este corecta nu stau acum sa fac teoria chibritului in legatura cu asta, cei care au vazut-o iti pot spune ce si cum despre ea ca fapt divers, cum spunea si darian, s-a fabricat incepand cu '85 pana de curand, deci piese se gasesc. (ma rog, nu cred ca vrei sa stii cat costa cele OEM... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Dariane nu te contrazic pt ca nu am de unde sa stiu, ideea e ca doar vara asta .. pana acum eu ma apropii vertiginos cu mobra mea de 10 mii - concluzia e ca eu fac in 2 ani cu motorul atat cati a facut vn ul lui Narcis in 23-24 ani de viata - de asta am spus ca nu imi vine a crede si oricum nu ma indoiesc ca nu a fost "bibilita" , se vede si in poze . Dariane daca as fi fost din Buc te-as fi vizitat destul de des - imi place ce faci cu pielea Iar Narcis - serios chiar nu vreau sa le stiu pretul - si asha imi e greu sa tin si masina si mobra - oricum inca o data multumesc pentru indicatii si sper sa iti dai kawa ul cat mai repede si cu cat vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 ea ziceti voi daca stiti unde gasesc eu codurile pentru culoarea vopselei la vulcanul calssic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LFR Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 vand sissy-bar kawasaky vn 1500 -100 euro si fender trim cu semnale incorporate -50 euro,starea cromului foarte buna ,se potrivesc si pe alte motoare,tel 0732.357.940, 0722.642.205,email rolando_lazar@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) ea ziceti voi daca stiti unde gasesc eu codurile pentru culoarea vopselei la vulcanul calssic? hmm...da...nujtiu. O intrebare mai usoara n-ai? Editat August 5, 2009 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 vand sissy-bar kawasaky vn 1500 -100 euro si fender trim cu semnale incorporate -50 euro,starea cromului foarte buna ,se potrivesc si pe alte motoare,tel 0732.357.940, 0722.642.205,email rolando_lazar@yahoo.com slut portbagajul il dai separat? daca il dai sa imi spui ce distanta e intre prinderi...si un pret multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Am un Drifter1500 de vanzare. PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.