morpheus Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Chestiunea cu gatuirea cand treci pe rezerva e un simptom pe care l-am intalnit. Banuiala mea e ca se petrece pentru ca neavand pompa de benzina in rezervor(circuit sub presiune), curgerea benzinei spre carburator se face gravitational, deci sigur de la zdruncinaturi exista momente in care nu e acoperita cu benzina zona pe unde curge spre carburator. E drept ca exista camera de nivel constant in carburator care teoretic impiedica aceasta problema si mai exista si pompa de vacuum care actioneaza in accelerari puternice ale motorului care ajuta cu surplus de benzina motorul in sarcina. Acuma poate e cazul sa verifici carburatorul: -plutitorul din camera de nivel constant sa nu fie spart, camera sa nu fie gaurita, -furtunul care duce benzina de la rezervor la carburator sa nu fie intepat. Prea mare consumul ala sa nu iti puna semne de intrebare. Mergi si verifica si sa ne spui ce ai aflat Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 multumesc pentru raspunsuri. totusi, e tare dubios consumul asta exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Scarite Vn800 Clasic=80 ron 50 ron,Tel:0753461067 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robbflynn Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 re-re-post: re-post:Caut suporti stanga&dreapta pt aripa spate pt VN800: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Cine are un manual pentru VN1500 Classic? Ma refer la manualul pentru 96-98, ca cel 87-99 e disponibil pe net peste tot... si apropo de VN1500...cati posesori de vn1500 suntem pe forumul asta?! Poate iesim la o bere sa mai schimbam pareri... Mesaj completat Cine are un manual pentru VN1500 Classic? Ma refer la manualul pentru 96-98 cel de la CLYMER sau chiar varianta 96-04 tot de la CLYMER, ca cel 87-99 e disponibil pe net peste tot dar e pentru modelul SE 15 si sunt multe neconcordante. si apropo de VN1500...cati posesori de vn1500 suntem pe forumul asta?! Poate iesim la o bere sa mai schimbam pareri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Cine are un manual pentru VN1500 Classic? Ma refer la manualul pentru 96-98, ca cel 87-99 e disponibil pe net peste tot... si apropo de VN1500...cati posesori de vn1500 suntem pe forumul asta?! Poate iesim la o bere sa mai schimbam pareri... Mesaj completat Eu am vn1500, modificat, dar nu si inima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 si apropo de VN1500...cati posesori de vn1500 suntem pe forumul asta?! Poate iesim la o bere sa mai schimbam pareri... Mesaj completat Puteti venii in august la Intalnirea Vulcanistilor la Sibiu ...Impartim acolo pareri si bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariman11 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 salutare caut si eu membrana asta, are cineva idee unde as putea sa gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Comanda telefonic la United Motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 salutarecaut si eu membrana asta, are cineva idee unde as putea sa gasesc? Scump al dracului bucatica aia de guma. si am asteptat 3 saptamani. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariman11 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Comanda telefonic la United Motors multam Scump al dracului bucatica aia de guma. si am asteptat 3 saptamani. Bafta! am dat mail si am intrebat ce si cum vine pe comanda la doar 43 euro fara tva in maxim o sapt, acum ca or fi 2 sau 3 o sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZeiA Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Salut, am un vn 800 classic si in ultima vreme am observat ca a inceput sa scuture cand merg cu el prin oras si am incercat sa ii turez mai mult si aceeasi problema o are. Iar cand am fost duminica inafara am vazut ca merge usor stang si dreapta. Sa fie de la roti? Trebue reechilibrate? Sa ii recalibrez carburatorul? Va rog daca puteti o parere, un sfat. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 multam am dat mail si am intrebat ce si cum vine pe comanda la doar 43 euro fara tva in maxim o sapt, acum ca or fi 2 sau 3 o sa vedem doar 43+Tva? Sorry, dar mi se pare scump (ori eu am un serviciu prost ) Ma rog, trebe schimbat, ca nu ai alte posibilitati. Eu am incercat sa fac dintr-un alt membran, dar rezultatul a fost dezamagitor. Dupa doua saptamani iara curgea benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Salut, am un vn 800 classic si in ultima vreme am observat ca a inceput sa scuture cand merg cu el prin oras si am incercat sa ii turez mai mult si aceeasi problema o are. Iar cand am fost duminica inafara am vazut ca merge usor stang si dreapta. Sa fie de la roti? Trebue reechilibrate? Sa ii recalibrez carburatorul? Va rog daca puteti o parere, un sfat. Multumesc mult! sigur n-ai mers bauta cu el? . acum lasand gluma la o parte esti sigura ca merge in doi cilindrii si nu intr-unul singur? asta poate fi un motiv pentru scuturari... iar treaba cu mers stanga dreapta... ai rulmentii buni? roata pe spate e corect aliniata cu bascula? cauciucurile nu sunt deformate? verifica si mai da-ne informatii. mi se pare dubios ce simptome prezinta motoreta. bafta! Editat Iunie 22, 2010 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Ar trebui explicat mai bine termenul "scuturare". E o vibratie de la motor sau un voblaj la roata fata? Voblaj e atunci cand ghidonul are o oscilatie orizontala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 doar 43+Tva? Sorry, dar mi se pare scump (ori eu am un serviciu prost ) Ma rog, trebe schimbat, ca nu ai alte posibilitati. Eu am incercat sa fac dintr-un alt membran, dar rezultatul a fost dezamagitor. Dupa doua saptamani iara curgea benzina. Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina : Clingherit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina : Clingherit Membrana era "putrezita", deci n-ai ce cauta acolo cu clingherit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariman11 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 doar 43+Tva? Sorry, dar mi se pare scump (ori eu am un serviciu prost ) Ma rog, trebe schimbat, ca nu ai alte posibilitati. Eu am incercat sa fac dintr-un alt membran, dar rezultatul a fost dezamagitor. Dupa doua saptamani iara curgea benzina. Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina : Clingherit am spus "doar" pt ca mi se pare aberant 43 euro pentru o membrana de 3 cm diametru, dar decat sa mi se strice peste jumatate de an mai bine dau bani astia si am rezolvat problema mi-a mai propus cineva sa o carpesc dar prefer sa pun ceva nou in loc, de data asta ma avut noroc ca sa intamplat aproape de casa, dar daca o pateam in alta parte era mult mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina : Clingherit el cauta membrana de guma din carb,iar tu vorbesti despre garnitura de clingherit...2 chestii diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 vand: kit conversie curea pt VN 800, cu cureaua in tibla, folosit cateva mii de kilometri (am rupt prima curea din prostia mea) - 400 euro negociabil (la juma de pret pt cei intersati) protectie piele rezervor culoare maro nou nouta- 200 ron, aripa spate de VN classsic - 200 ron, maneta ambreiaj si maneta frana - 50 lei fiecare, capacul de filtru de aer cu tot cu cutie - 100 ron, o alta maneta de frana cu tot cu butoiasul de lichid de frana si sistem de reglare a franarii 150 ron, maneta de acceleratie cu tot cu nuca cu butoane de pornire si cablurile aferente 100 lei id: mariusvlp, mobil: 0722513475 sau 0756162373 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 back in business Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 belea ! S-o stapinesti sanatos! Si ce bine arata si Honditza aia din spate...Si e de prin '85-'87...Am avut ca aia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 (editat) back in business Foarte reusit ! Acum va cer sfatul cu o problema ce o intampin..poate v-ati lovit si voi de ea. Ieri am plecat la un tur de 1500 km ...dupa 170 am intors inapoi spre Bucuresti ! Problema : Moare motorul in timpul mersului . Prima oara mi s-a intamplat cam dupa jumatate de ora de mers continu 110/h . Problema s-a repetat, si incepea sa se opresca din ce in ce mai des, ajungand sa se opresca cam din 5 in 5 min . Am ajuns pe un drum de tara, unde mergeam cu 60km/h constant , si problema se repeta. Deci problema ramane si la viteza mica! Inainte de intoarcere am luat o pauza de jumatate de ora, iar dupa aceasta oprire motorul nu s-a mai oprit decat peste alte 45 de minute. Vazand ca-i fac bine pauzele dese, am continuat drumul spre bucuresti, mergand jumatate de ora, pauza 10 minute...si in ritmul asta nu mi s-a mai oprit motorul! In Bucuresti cum mergi, te opresti, etc...nu am aceasta problema , si de aceea nici nu am sesizat-o pana acum . Ca o avea sau nu legatura, am observat ca in viteza a 3-a in acceleratie , am o rupere de cuplu , in ideea ca accelerez si 2-3 secunde nu se intampla nimic si se aude ca si cum as accelera cu ambreiajul apasat . Acum va rog sa va dati cu parerea, daca ati avut experiente de genul sau idei de la ce ar putea fi ... Editat Iulie 13, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 O prima parere: nu se alimenteaza cum trebuie camera de nivel constant din carb (site infundate?). Incearca sa mergi constant cu 60 la ora mai intai cu viteza a treia (usor supraturat), apoi cu a cincea (aproape subturat). Vezi daca e vreo diferenta intre duratele de mers pana la opriri. Ma gandesc ca pauzele pe care le faceai permiteau reumplerea carbului, iar faptul ca nu aveai probleme la repornire ma face sa cred ca problema nu este vreun jigleor infundat sau altceva. Iar in oras, cu multe opriri le semafor, cu motorul in ralenti, fluxul de benzina era suficient ca sa nu se goleasca carbul. Nu cred sa aiba legatura cu cealalta problema, probabil e uzat ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Am uitat sa mentionez, ca in Iarna i-am facut o modificare robinetului de benzina , poate si de aici nivelul inconstant de benzina de care vorbesti . Preluand ideea celor de la Pingel , am facut un adaptor prin care am putut pune un robinet de Harley ( frumos si cromat) la vulcan . Problema este ca la robintul original de vulcan este conectat un furtun de vacum , in vreme ce la robinetul de harley nici vb de asa ceva... Am inchis conducta de vacum. O sa pun inapoi robinetul original si o sa dau o tura mai lunga , si voi proba si ce ai spus tu , cu mersul la 60/h cu a 3-a si 5-a. Ms pt raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.