Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Salut, am un vn 800 classic si in ultima vreme am observat ca a inceput sa scuture cand merg cu el prin oras si am incercat sa ii turez mai mult si aceeasi problema o are. Iar cand am fost duminica inafara am vazut ca merge usor stang si dreapta. Sa fie de la roti? Trebue reechilibrate? Sa ii recalibrez carburatorul? Va rog daca puteti o parere, un sfat. Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multam

 

 

 

 

am dat mail si am intrebat ce si cum

vine pe comanda la doar 43 euro fara tva in maxim o sapt, acum ca or fi 2 sau 3 o sa vedem

doar 43+Tva? Sorry, dar mi se pare scump (ori eu am un serviciu prost :P ) Ma rog, trebe schimbat, ca nu ai alte posibilitati. Eu am incercat sa fac dintr-un alt membran, dar rezultatul a fost dezamagitor. Dupa doua saptamani iara curgea benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un vn 800 classic si in ultima vreme am observat ca a inceput sa scuture cand merg cu el prin oras si am incercat sa ii turez mai mult si aceeasi problema o are. Iar cand am fost duminica inafara am vazut ca merge usor stang si dreapta. Sa fie de la roti? Trebue reechilibrate? Sa ii recalibrez carburatorul? Va rog daca puteti o parere, un sfat. Multumesc mult!

 

sigur n-ai mers bauta cu el? :P. acum lasand gluma la o parte esti sigura ca merge in doi cilindrii si nu intr-unul singur? asta poate fi un motiv pentru scuturari... iar treaba cu mers stanga dreapta... ai rulmentii buni? roata pe spate e corect aliniata cu bascula? cauciucurile nu sunt deformate? verifica si mai da-ne informatii. mi se pare dubios ce simptome prezinta motoreta. bafta!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar 43+Tva? Sorry, dar mi se pare scump (ori eu am un serviciu prost :) ) Ma rog, trebe schimbat, ca nu ai alte posibilitati. Eu am incercat sa fac dintr-un alt membran, dar rezultatul a fost dezamagitor. Dupa doua saptamani iara curgea benzina.

Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina :) : Clingherit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina :) : Clingherit

 

Membrana era "putrezita", deci n-ai ce cauta acolo cu clingherit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar 43+Tva? Sorry, dar mi se pare scump (ori eu am un serviciu prost :) ) Ma rog, trebe schimbat, ca nu ai alte posibilitati. Eu am incercat sa fac dintr-un alt membran, dar rezultatul a fost dezamagitor. Dupa doua saptamani iara curgea benzina.

 

 

Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina :) : Clingherit

 

am spus "doar" pt ca mi se pare aberant 43 euro pentru o membrana de 3 cm diametru, dar decat sa mi se strice peste jumatate de an mai bine dau bani astia si am rezolvat problema

mi-a mai propus cineva sa o carpesc dar prefer sa pun ceva nou in loc, de data asta ma avut noroc ca sa intamplat aproape de casa, dar daca o pateam in alta parte era mult mai rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina :) : Clingherit

 

 

el cauta membrana de guma din carb,iar tu vorbesti despre garnitura de clingherit...2 chestii diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand:

 

kit conversie curea pt VN 800, cu cureaua in tibla, folosit cateva mii de kilometri (am rupt prima curea din prostia mea) - 400 euro negociabil (la juma de pret pt cei intersati)

protectie piele rezervor culoare maro nou nouta- 200 ron,

aripa spate de VN classsic - 200 ron,

maneta ambreiaj si maneta frana - 50 lei fiecare,

capacul de filtru de aer cu tot cu cutie - 100 ron,

 

o alta maneta de frana cu tot cu butoiasul de lichid de frana si sistem de reglare a franarii 150 ron,

 

maneta de acceleratie cu tot cu nuca cu butoane de pornire si cablurile aferente 100 lei

 

id: mariusvlp,

mobil: 0722513475 sau 0756162373

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
:laugh: belea ! S-o stapinesti sanatos! Si ce bine arata si Honditza aia din spate...Si e de prin '85-'87...Am avut ca aia....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

back in business :)

 

 

Foarte reusit ! :(

 

 

Acum va cer sfatul cu o problema ce o intampin..poate v-ati lovit si voi de ea.

 

Ieri am plecat la un tur de 1500 km ...dupa 170 am intors inapoi spre Bucuresti ! Problema : Moare motorul in timpul mersului . Prima oara mi s-a intamplat cam dupa jumatate de ora de mers continu 110/h . Problema s-a repetat, si incepea sa se opresca din ce in ce mai des, ajungand sa se opresca cam din 5 in 5 min . Am ajuns pe un drum de tara, unde mergeam cu 60km/h constant , si problema se repeta. Deci problema ramane si la viteza mica! Inainte de intoarcere am luat o pauza de jumatate de ora, iar dupa aceasta oprire motorul nu s-a mai oprit decat peste alte 45 de minute. Vazand ca-i fac bine pauzele dese, am continuat drumul spre bucuresti, mergand jumatate de ora, pauza 10 minute...si in ritmul asta nu mi s-a mai oprit motorul! In Bucuresti cum mergi, te opresti, etc...nu am aceasta problema , si de aceea nici nu am sesizat-o pana acum .

Ca o avea sau nu legatura, am observat ca in viteza a 3-a in acceleratie , am o rupere de cuplu , in ideea ca accelerez si 2-3 secunde nu se intampla nimic si se aude ca si cum as accelera cu ambreiajul apasat .

 

Acum va rog sa va dati cu parerea, daca ati avut experiente de genul sau idei de la ce ar putea fi ...

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O prima parere: nu se alimenteaza cum trebuie camera de nivel constant din carb (site infundate?). Incearca sa mergi constant cu 60 la ora mai intai cu viteza a treia (usor supraturat), apoi cu a cincea (aproape subturat). Vezi daca e vreo diferenta intre duratele de mers pana la opriri. Ma gandesc ca pauzele pe care le faceai permiteau reumplerea carbului, iar faptul ca nu aveai probleme la repornire ma face sa cred ca problema nu este vreun jigleor infundat sau altceva. Iar in oras, cu multe opriri le semafor, cu motorul in ralenti, fluxul de benzina era suficient ca sa nu se goleasca carbul.

 

Nu cred sa aiba legatura cu cealalta problema, probabil e uzat ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez, ca in Iarna i-am facut o modificare robinetului de benzina , poate si de aici nivelul inconstant de benzina de care vorbesti . Preluand ideea celor de la Pingel , am facut un adaptor prin care am putut pune un robinet de Harley ( frumos si cromat) la vulcan . Problema este ca la robintul original de vulcan este conectat un furtun de vacum , in vreme ce la robinetul de harley nici vb de asa ceva... Am inchis conducta de vacum. O sa pun inapoi robinetul original si o sa dau o tura mai lunga , si voi proba si ce ai spus tu , cu mersul la 60/h cu a 3-a si 5-a.

Ms pt raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod cert e din cauza noului robinet...

cele de HD is doar pt alimentare prin cadere,pe cind la jap,pp de vacuum asigura presiunea care trage fortat benzina din rezervor.

sa ma corecteze mecanicii daca gresesc.

 

TFB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva in plus o aparatoare ptr lant, imi arunca tot uleiul de pe lant, pe spate

eu ii mai facusem una odata... nu mai stiu daca o mai am, o sa ma uit prin garaj. daca nu ai rezolvat problema, sa imi spui, ca facem alta din inox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez, ca in Iarna i-am facut o modificare robinetului de benzina , poate si de aici nivelul inconstant de benzina de care vorbesti . Preluand ideea celor de la Pingel , am facut un adaptor prin care am putut pune un robinet de Harley ( frumos si cromat) la vulcan . Problema este ca la robintul original de vulcan este conectat un furtun de vacum , in vreme ce la robinetul de harley nici vb de asa ceva... Am inchis conducta de vacum. O sa pun inapoi robinetul original si o sa dau o tura mai lunga , si voi proba si ce ai spus tu , cu mersul la 60/h cu a 3-a si 5-a.

Ms pt raspuns!

Povestea ta cu noul robinet "frumos si cromat" este cea mai palpabila confirmare a adversarilor chopperelor, care obisnuiesc sa ne ia la misto cu expresia "The chrome doesn't get you home". Desi chopperist convins, nu am putut sa nu admir, fara resentimente, eleganta expresiei, dar nu o credeam valabila la cazuri concrete, ci mai degraba o metafora la adresa grijii chopperistilor fata de aspectul mobrelor. Ei, iata ca in cazul tau au dreptate si la propriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Sorinavram, daca ai fi citit tot ce am scris, poate nu ai mai fi scris aceste comentarii acide! Ai fi vazut ca ideea nu-mi apartine mie ci celor de la Pingel . Daca ei vand acest produs cu adaptorul respectiv pt vn800 ( si nu numai - Shadow Dragstar, as fi banuit ca nu ar trebui sa fie nici o problema.

In alta ordine de idei...in momentul respectiv am avut de ales intre a-mi cumpara un kit de reparatie pt robinetul de vulcan original si un robinet "frumos si cromat" care pe deasupra per total era si mai ieftin. Spune-mi tu , in varianta in care ambele variante ar fi trebuit sa functioneze, ce ai fi cumparat. Varianta urata si scumpa sau cea ieftina , "frumoasa si cromata"? Si DA, ma declar vinovat ca am crezut ce recomanda un producator atat de consacrat din SUA

Mesaj completat

http://www.pingelonline.com/powerflo_application_frames.htm

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca problema ta ii legata de debitul de benzina, care dintr-un anumit motiv in sarcina dupa un timp nu mai asigura suficienta benzina , mai verifica o data prinderea si daca robinetul nou ne mai avand furtunul de vid si busonul inchis ( inchide aproape sau chiar ermetic), face vid dupa un anumit timp.

la intruder am de 3 ani robinet de scuter ( are pompa de benzina ca si vulcanul ) si n-am avut probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ahoi domnilor!

Vreau sa va adresez niste intrebari:

Ce pareri aveti despre modelele Vulcan Classic de 1500cc din America anul fabricatiei 1999 ?

Se gasesc usor piese, se potrivesc cu cele europene ?

Cam care-i consumul lui urban si extraurban ?

Daca schimb exapamentul stock cu alt model ce mai am de reglat si creste consumul mult?

Consumbilele (uleuri motor/cardan, cauciucuri) ce preturi au?

La ce alte surprieze ma pot astepta?

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi domnilor!

Vreau sa va adresez niste intrebari:

Ce pareri aveti despre modelele Vulcan Classic de 1500cc din America anul fabricatiei 1999 ?

Se gasesc usor piese, se potrivesc cu cele europene ?

Cam care-i consumul lui urban si extraurban ?

Daca schimb exapamentul stock cu alt model ce mai am de reglat si creste consumul mult?

Consumbilele (uleuri motor/cardan, cauciucuri) ce preturi au?

La ce alte surprieze ma pot astepta?

Multumesc anticipat!

consum 6-7 litru, cu ape +2

cu esapament custom canta mai frumos, nu trebe reglat nimic, pentru ca are un singur carburator, si constructia motorului este simplu de tot, fara automatizari. Se poate umbla la carburatie si filtru, dar eu zic ca merge si fara.

Gasesti piese cu galeata oriunde. Eu am model metric, si si asa am comandat membrana din japonia. deci eu zic ca nu are importanta ca e fabricat pentru sua sau Eu. Problemele pot sa apare la unelte metrice, dar cu un mic talent se rezolva si asta.

Consumabile la preturi normale.

Surprize: E o bestie agresiva, stabila si frumoasa foc :laugh: (care vrea sa culca cu tine la cea mai mica eroare la parcare ;) )

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consum 6-7 litru, cu ape +2

cu esapament custom canta mai frumos, nu trebe reglat nimic, pentru ca are un singur carburator, si constructia motorului este simplu de tot, fara automatizari. Se poate umbla la carburatie si filtru, dar eu zic ca merge si fara.

Gasesti piese cu galeata oriunde. Eu am model metric, si si asa am comandat membrana din japonia. deci eu zic ca nu are importanta ca e fabricat pentru sua sau Eu. Problemele pot sa apare la unelte metrice, dar cu un mic talent se rezolva si asta.

Consumabile la preturi normale.

Surprize: E o bestie agresiva, stabila si frumoasa foc ;) (care vrea sa culca cu tine la cea mai mica eroare la parcare ;) )

 

Bafta!

Bei da tu cum de nu esti pe mess? Ca te luam la rost! :laugh: oricum maine o sa te i-au! Multumesc!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...