TheFatBob Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 in mod cert e din cauza noului robinet... cele de HD is doar pt alimentare prin cadere,pe cind la jap,pp de vacuum asigura presiunea care trage fortat benzina din rezervor. sa ma corecteze mecanicii daca gresesc. TFB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 are cineva in plus o aparatoare ptr lant, imi arunca tot uleiul de pe lant, pe spate eu ii mai facusem una odata... nu mai stiu daca o mai am, o sa ma uit prin garaj. daca nu ai rezolvat problema, sa imi spui, ca facem alta din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Am uitat sa mentionez, ca in Iarna i-am facut o modificare robinetului de benzina , poate si de aici nivelul inconstant de benzina de care vorbesti . Preluand ideea celor de la Pingel , am facut un adaptor prin care am putut pune un robinet de Harley ( frumos si cromat) la vulcan . Problema este ca la robintul original de vulcan este conectat un furtun de vacum , in vreme ce la robinetul de harley nici vb de asa ceva... Am inchis conducta de vacum. O sa pun inapoi robinetul original si o sa dau o tura mai lunga , si voi proba si ce ai spus tu , cu mersul la 60/h cu a 3-a si 5-a. Ms pt raspuns! Povestea ta cu noul robinet "frumos si cromat" este cea mai palpabila confirmare a adversarilor chopperelor, care obisnuiesc sa ne ia la misto cu expresia "The chrome doesn't get you home". Desi chopperist convins, nu am putut sa nu admir, fara resentimente, eleganta expresiei, dar nu o credeam valabila la cazuri concrete, ci mai degraba o metafora la adresa grijii chopperistilor fata de aspectul mobrelor. Ei, iata ca in cazul tau au dreptate si la propriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Draga Sorinavram, daca ai fi citit tot ce am scris, poate nu ai mai fi scris aceste comentarii acide! Ai fi vazut ca ideea nu-mi apartine mie ci celor de la Pingel . Daca ei vand acest produs cu adaptorul respectiv pt vn800 ( si nu numai - Shadow Dragstar, as fi banuit ca nu ar trebui sa fie nici o problema. In alta ordine de idei...in momentul respectiv am avut de ales intre a-mi cumpara un kit de reparatie pt robinetul de vulcan original si un robinet "frumos si cromat" care pe deasupra per total era si mai ieftin. Spune-mi tu , in varianta in care ambele variante ar fi trebuit sa functioneze, ce ai fi cumparat. Varianta urata si scumpa sau cea ieftina , "frumoasa si cromata"? Si DA, ma declar vinovat ca am crezut ce recomanda un producator atat de consacrat din SUA Mesaj completat http://www.pingelonline.com/powerflo_application_frames.htm Editat Iulie 15, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 mah,nu stiu ce sa zic...ai dreptate,daca producatorul zice ca e pt motorul tau,ar trebui sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Draga darkflames, "a fost decat niste glume", imi pare rau ca te-am iritat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 eu cred ca problema ta ii legata de debitul de benzina, care dintr-un anumit motiv in sarcina dupa un timp nu mai asigura suficienta benzina , mai verifica o data prinderea si daca robinetul nou ne mai avand furtunul de vid si busonul inchis ( inchide aproape sau chiar ermetic), face vid dupa un anumit timp. la intruder am de 3 ani robinet de scuter ( are pompa de benzina ca si vulcanul ) si n-am avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Sa nu uiti totusi sa verifici si aprinderea cu aceasta ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Ahoi domnilor! Vreau sa va adresez niste intrebari: Ce pareri aveti despre modelele Vulcan Classic de 1500cc din America anul fabricatiei 1999 ? Se gasesc usor piese, se potrivesc cu cele europene ? Cam care-i consumul lui urban si extraurban ? Daca schimb exapamentul stock cu alt model ce mai am de reglat si creste consumul mult? Consumbilele (uleuri motor/cardan, cauciucuri) ce preturi au? La ce alte surprieze ma pot astepta? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Ahoi domnilor!Vreau sa va adresez niste intrebari: Ce pareri aveti despre modelele Vulcan Classic de 1500cc din America anul fabricatiei 1999 ? Se gasesc usor piese, se potrivesc cu cele europene ? Cam care-i consumul lui urban si extraurban ? Daca schimb exapamentul stock cu alt model ce mai am de reglat si creste consumul mult? Consumbilele (uleuri motor/cardan, cauciucuri) ce preturi au? La ce alte surprieze ma pot astepta? Multumesc anticipat! consum 6-7 litru, cu ape +2 cu esapament custom canta mai frumos, nu trebe reglat nimic, pentru ca are un singur carburator, si constructia motorului este simplu de tot, fara automatizari. Se poate umbla la carburatie si filtru, dar eu zic ca merge si fara. Gasesti piese cu galeata oriunde. Eu am model metric, si si asa am comandat membrana din japonia. deci eu zic ca nu are importanta ca e fabricat pentru sua sau Eu. Problemele pot sa apare la unelte metrice, dar cu un mic talent se rezolva si asta. Consumabile la preturi normale. Surprize: E o bestie agresiva, stabila si frumoasa foc (care vrea sa culca cu tine la cea mai mica eroare la parcare ) Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (editat) consum 6-7 litru, cu ape +2cu esapament custom canta mai frumos, nu trebe reglat nimic, pentru ca are un singur carburator, si constructia motorului este simplu de tot, fara automatizari. Se poate umbla la carburatie si filtru, dar eu zic ca merge si fara. Gasesti piese cu galeata oriunde. Eu am model metric, si si asa am comandat membrana din japonia. deci eu zic ca nu are importanta ca e fabricat pentru sua sau Eu. Problemele pot sa apare la unelte metrice, dar cu un mic talent se rezolva si asta. Consumabile la preturi normale. Surprize: E o bestie agresiva, stabila si frumoasa foc (care vrea sa culca cu tine la cea mai mica eroare la parcare ) Bafta! Bei da tu cum de nu esti pe mess? Ca te luam la rost! oricum maine o sa te i-au! Multumesc! Editat Iulie 26, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Intrebare simpla: Motor Vn1500. 2 optiuni: 10W40 sau 20W50? Mineral sau sintetic? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Intrebare simpla: Motor Vn1500. 2 optiuni: 10W40 sau 20W50? Mineral sau sintetic? Multumesc anticipat. 10W40 preferabil Full sintetic sau macar sintetic....dar sigur nu mineral Mesaj completat Asa cum scrie si in semnatura: VAND VN1500 Classic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 un magazin sau pe cineva care aduce lanturi la preturi decente stiti cumva? Preferati un brand anume? Trebuie sa schimb lantul la en 500-le meu si vreau sa aflu cat mai multe pareri. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih77ro Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 (editat) 10W40 preferabil Full sintetic sau macar sintetic....dar sigur nu mineralMesaj completat Asa cum scrie si in semnatura: VAND VN1500 Classic poti sa-mi spui de ce nu-i bun cel mineral? am fost la Kawa Motors si la schimbul de ulei mi-au recomandat sa pun 20W50 mineral de la Motul explicatia a fost urmatoarea....motoarele in V consuma uleiul full syntetic foarte repede si risc sa raman fara....deci baga mineral in manual pt modelul din '96 se regaseste si uleiul respectiv Editat August 7, 2010 de mih77ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Cand mi-am luat vn ul de 1500,la al doilea schimb am bagat fuel syntetic si a disparut aproape tot dupa vreo 2-3000 de km!m-am si speriat dar dupa aia am revenit la 10 w 40 si nu mai am probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Va salut, in primul rand imi cer scuze pentru ca ma bag in topicul vostru dar ma gandeam ca poate v-ar interesa ce am de spus(am un prieten posesor de VN si a fost incantat de idee) Lucrez la o agentie de publicitate si cu ocazia concertului trupei IRON MAIDEN intentionez sa lansez o campanie care priveste consumul responsabil de alcool. Deci…ce mi-as dori eu sa iasa din intreg acest proiect : - Vreau sa plece din bucuresti spre cluj cu mici elemente de branding(poate niste tricouri,veste, steaguri etc) – - Se merge la cluj (pe un traseu stabilit in prealabil) - La cluj ne plimbam prin oras si facem 2-3 opriri… plimbam responsabil (daca este cazul) pe unul, doi jurnalisti - Ne oprim la intrarea la concert, aliniati frumos, cu insemne campanie responsabilitate Precizez ca tuturor care vor sa se implice in aceasta actiune le decontez benzina, suma maxima de care dispun pentru fiecare motociclist este de 300 ron In acest moment incerc sa aflu daca pot sa fac rost si de bilete pentru concert, momentan am reusit sa strang 10 bilete. M-as bucura foarte mult daca ne-am aduna in numar de 30 - 50 de motociclisti. Pentru mai multe detalii si confirmari ma puteti contacta la numerele de telefon 0740 120 469 , 0766 771 502 sau la adresa de e-mail: racusor_2002@yahoo.com Asfalt uscat tuturor si imi cer scuze inca o data pentru "participarea" la acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) poti sa-mi spui de ce nu-i bun cel mineral?am fost la Kawa Motors si la schimbul de ulei mi-au recomandat sa pun 20W50 mineral de la Motul explicatia a fost urmatoarea....motoarele in V consuma uleiul full syntetic foarte repede si risc sa raman fara....deci baga mineral in manual pt modelul din '96 se regaseste si uleiul respectiv Depinde de motor daca mananca sau nu ulei sau mai degraba cat de mult mananca...si daca e sa manance o face si cu cel sintetic si cu cel mineral in acelasi fel, difera doar pretul pentru fiecare. Uleiul mineral este in general mai prost dacat cel sitetic. Cand spun mai prost ma refer la faptul ca cel mineral se oxideaza si se degradeaza in timp diferit de cel full sintetic care isi pastreaza proprietatille, motiv pentru care uleiul sintetic se schimba la un numar mai mare de km decat cel mineral. Uleiul mineral se suptiaza mult mai puternic odata cu cresterea temeperaturii, diferit de cel sintetic...si mai sunt si altele Editat August 10, 2010 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valiandreicom Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) Va salut, in primul rand imi cer scuze pentru ca ma bag in topicul vostru dar ma gandeam ca poate v-ar interesa ce am de spus(am un prieten posesor de VN si a fost incantat de idee) Lucrez la o agentie de publicitate si cu ocazia concertului trupei IRON MAIDEN intentionez sa lansez o campanie care priveste consumul responsabil de alcool. Deci?ce mi-as dori eu sa iasa din intreg acest proiect : - Vreau sa plece din bucuresti spre cluj cu mici elemente de branding(poate niste tricouri,veste, steaguri etc) ? - Se merge la cluj (pe un traseu stabilit in prealabil) - La cluj ne plimbam prin oras si facem 2-3 opriri? plimbam responsabil (daca este cazul) pe unul, doi jurnalisti - Ne oprim la intrarea la concert, aliniati frumos, cu insemne campanie responsabilitate Precizez ca tuturor care vor sa se implice in aceasta actiune le decontez benzina, suma maxima de care dispun pentru fiecare motociclist este de 300 ron In acest moment incerc sa aflu daca pot sa fac rost si de bilete pentru concert, momentan am reusit sa strang 10 bilete. M-as bucura foarte mult daca ne-am aduna in numar de 30 - 50 de motociclisti. Pentru mai multe detalii si confirmari ma puteti contacta la numerele de telefon 0740 120 469 , 0766 771 502 sau la adresa de e-mail: racusor_2002@yahoo.com Asfalt uscat tuturor si imi cer scuze inca o data pentru "participarea" la acest topic. Eu eu Editat August 10, 2010 de valiandreicom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Eu eu Ce aveti ma cu saracul alcool? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 salutare baieti, niste cabluri racing pe unde gasesc pentru vn-ul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 furtun frana am luat de la thunderbikes tm...sau ebay.... salutare baieti, niste cabluri racing pe unde gasesc pentru vn-ul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 furtun frana am luat de la thunderbikes tm...sau ebay.... multam. la baietii din timisoara la ce bani? ca sa compar cu ebay-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 eu am dat 100lei(parca) cu tot cu curier....vb cu ei mai bine,eu am comandat anul trecut... multam. la baietii din timisoara la ce bani? ca sa compar cu ebay-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Salut!; dupa doi ani bateria de la vulcan da semne de oboseala si in cazul asta m-am gandit sa o schimb cu alta ; si acum am o intrebare: pot pune o alta baterie de aceasi volti si amperi dar cu acid ? se intimpla ceva daca fac asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.