Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

stimati colegi, imi trage motorul dreapta (da putin, nu tare, doar daca iau mainile de pe ghidon)

aveti idee ce ar putea fi?

pana acum am verificat asa:

-urme de lovituri la cadru, nu sunt

-aliniere roata spate ok

-jugurile par a fi ok (masurat cu sublerul, rearanjat furcile)

-cauciaocele sunt uzate uniform

-rulmenti fata noi.

tks

rulmentii de la jug, ridica motorul a.i. roata fata sa fie ridicata si vezi jocuri,cursa lina si sa nu ai un moment unde furca sa ,,agate''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Tocmai ce am patit o chestie ciudata cu un VN400 si am nevoie de sfaturile voastre. Eram prin oras la o carciuma si cand a inceput ploaia am dat sa plec. Pornesc motorul si astept vreo 5 minute sa pot iesi pentru ca erau masini ca la balamuc si blocasera strada. Toate bune si frumoase pentru vreo 300 de metri dupa care incepe sa se inece si sa puste pe acceleratie. Parea posedata. Abia se tara si zgaltaia si pusca intr-un mare fel. Din cand in cand simteam ca parca lovea ceva in filtru de aer si se auzea un zgomot ciudat De la unirii m-am tarat asa cu ea pana la razoare unde la semafor si-a revenit. Acu pare ok.

 

Ce ar putea avea? S-a mai intamplat odata sa o pornesc, sa o las la relanti cat imi pus casca etc., vreo 5 min sa zic, si sa se opreasca de nebuna iar apoi sa nu mai stea la relanti si sa porneasca doar ajutata de putin gaz. Si atunci dupa cativa km si-a revenit. Are cineva vreo idee ce dambla o apuca?

 

Merci frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca ti-a mers doar intr-un cilindru.Ia verifica-i bujiile si fisele bujiilor,sa n-ai un contact imperfect.Asa-mi facea a mea,cand se uda cu benzina,una din cele 4 bujii (VN 750,cu cate 2 bujii/cilindru).Tragea prost,si-odata tasnea..!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare alimantare proasta cu benzina, dintr-un motiv sau altul

la mine cand a mers intr-un cilindru (o singura bujie pe cilindru, deci unul nu megrea deloc), mergea frumos, liniar si silentios, da nu tragea deloc.

in schimb fix asa patesc cand se termina benzina, pana apuc sa trec pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu părere de rău după o motocicletă exceptională,  anunț oficial că am părăsit grupul de vulcaniÂşti. Vulkanul a plecat spre Cluj, unde sper să îl bucure pe Alex cel puțin la fel de mult cum m-a bucurat pe mine, un model de motocicletă deosebit Âşi pe care îl recomand tuturor. Nu scăpați de mine aÂşa uÂşor, revin (cât de repede pot) pe Dyna. Sau Nighttrain, mai mă gândesc, mai mă sucesc. 

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e normal Alex asta ... am ajuns dimineata la 5 acasa,a stat in fata geamului sa il pazeasca ca era pe remorca,si dupa aia l-a dus in poligon ...a dormit cateva ore,si a mers sa se dea prin poligon pana acu vreo juma de ora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati facut careva reglaj de joc la supape?

eu ma gandeam sa iau un set de saibe, da-i cam scumput sa-l iau singur (cca 80 de euro pe ebay)

va mai bagati careva?

sau stiti pe cineva care face treaba buna si ieftina, incat sa nu merite sa mi le fac singur? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa bere pentru cine e din bucuresti si poate sa imi imprumute vineri 29 iulie un filtru de aer pentru vn 800, sau e dispus sa stea juma de ora cu mine la service sa imi regleze baietii amestecul. Al meu e vraiste si oamenii spun ca nu pot regla fara filtru. Al meu filtru vine peste 4 zile.

 

Merci frumos si muuuuuuuuuuulta bere celui ce poate sa ma ajute.

Editat de tartoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se rezolva, dar te rog sa ai in vedere, dupa cum am spus, ca filtrul este k&N, adica sport, adica mai permisiv.

daca tu ti-ai comandat filtru stock (din hartie) nu prea o sa reuseasca reglajul cu asta al meu.

daca ti-ai comandat filtru sport, n-o sa fie nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of.... problema cu inecatu se agraveaza. Mai nou se pare ca un fel de ac sau cui, needle vad ca se numeste pe afara, (l-am marcat in poza) e ffffff putin tocit, motiv pentru care aparent imi arunca prea multa benzina in carburator si o da afara prin filtru de aer. Asa am ajuns la service unde au curatat baietii carburatorul care era plin de benzina (curgea inclusiv prin filtru) dar se pare ca din cauza acului ala pulverizeaza prea multa benzina si merge motoru destul de aiurea. Mai nou a mai crapat putin si un cot (indicat si el in poza)pe unde musteste vizibil benzina.

 

Ideea e ca motorul sta ok la relanti insa il apuca damblaua in mers iar uneori moare si la relanti. Adica trag de gaz si se mai gandeste el nitel asa apoi parca scapa. Si mai simt si ceva ...semirateuri nush cum sa le zic.

 

Eu sunt praf cand vine vb de mecanica. Carburatorul asta aparent e un model Keihin cvk32. La VN 800 vad ca e keihin cvk36. Are cineva vreo idee daca acul ala cu pricina merge luat de la un 800? ca si cotul cel pacatos? Am inteles ca ar exista si kit de reparatii carburator dar eu nu reusesc sa gasesc pentru ce imi trebuie mie?

Asta o avea acul ala din caru cu fan pe care il caut eu? LINK

As fi interesat si de un carburator la un pret de oameni daca cineva stie ceva dezmembrari etc.

 

Trece vara si eu caut ace, brice si carice....

 

Merci de ajutor.

post-64662-0-87373100-1311967632_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rugaminte ptr posesorii de vn-uri de 1500

nu cunosc prea multe despre acest model...ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

ma gandesc sa imi iau unul dar nu stiu despre el prea multe...ma puteri ajuta cu amanunt despre dezavantaje vs avantaje?

aa...sa mai spun ca ma intereseaza modelul clasic 98...multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rugaminte ptr posesorii de vn-uri de 1500

nu cunosc prea multe despre acest model...ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

ma gandesc sa imi iau unul dar nu stiu despre el prea multe...ma puteri ajuta cu amanunt despre dezavantaje vs avantaje?

aa...sa mai spun ca ma intereseaza modelul clasic 98...multumesc anticipat!

 

Am eu un clasic din 2002 :P Am luat in 2007 si de atunci ulei si benzina am bagat. Eu zic ca dezavantaje nu are. Constructie simpla, fara inteligenta artificiala etc. Un singur carburator. Stabila ca trenul.... Raspunde prompt la acceleratie etc... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...