robychopper Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 mah,da ce le mai impopotonati.... B. black sunt perfect de acord cu tine dar gusturile nu se discuta,asta este ficare face ce vrea pe gustul lui in casa lui...... salut L&R roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 7, 2006 Autor Share Postat Februarie 7, 2006 eu unul folosesc portbagajul doar cand am ceva de carat,la fel si suportii de coburi si sissybar-ul,doar cand plec la drum lung..... in rest,le dau jos,ii mai fain asa....crashbar nici vorba. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 da, dar eu sunt cat se poate de incepator, si nu as vrea sa o dau cu motoru de pasmant, deci crashbar-ul e de protectie, dupa ce o sa prind ceva experienta probabgil ca o sa renunt la el, da pana atunci nu poate decat sa ma ajute , cred ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 7, 2006 Autor Share Postat Februarie 7, 2006 mda,de fapt la voi la classic, merge sa aiba toate accesoriile... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 mda,de fapt la voi la classic, merge sa aiba toate accesoriile... B. black iei is pe alt stil decit noi,tre sai intelegem si pe ei..... parea mea salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Si eu vreau crash-bar pentru Vulcan...Ca deja l-am si eu ...Cam greu de ridicat cu o mana rupta...Eu mic de inaltzime...Numa' ca pentru VN-ul de 750 nu exista decit engine-guard,care e un maaare fisss...Restu' are deja !Si faruri sup.,si sissybar,si coburi... Daca gaseste careva vreun crash-bar pt. Vulcanu' de 750 (nou,s/h,pe la vreo firma de-afara,etc),sa-mi zica si mie...Fac o MARE !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 sissybar-ul o sa il tin mereu, e bun pt blonda de pe spate. Geo nu-i bun decat daca vrei sa-i rupi coloana , in doamne fereste vre-un accident atunci cand esti lovit din spate , eu l-am dat jos , nu il pun decat la drum lung ptr bagaje... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Ipoteza accidentului nu am luat-o in calcul. Doar pe cea a confortului. no ofance man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 8, 2006 Autor Share Postat Februarie 8, 2006 pe motor orice accident e periculos,esti f expus....eu dimpotriva, cred ca sissybar-ul nu are cum sa te loveasca ,la un impact din spate.....ia ganditi-va un pic... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 pe motor orice accident e periculos,esti f expus....eu dimpotriva, cred ca sissybar-ul nu are cum sa te loveasca ,la un impact din spate.....ia ganditi-va un pic... B. black , asha cum iti poti rupe gatul intr-o masina fara tetiere , asha si cel care sta in spatele tau pe motor poate fii accidentat grav de sissybar.... parerea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Dar numai pe la spate! Adicatelea sa te loveasca accidentul de la spate! Poponarii naibii, ce sa caute ei la spatele meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 Curiozitate! Azi noapte a venit un amic pe la mine sa ii mesteres la masina niste cabluri ca daduse in gropi si i s-a aprins becul de ServicE la masina. Bon, ma apuc dezvelesc motocicleta, o pornesc (la sfert a loat-o, m-am mirat) o scot afara din garaj sa bag masina omului. Era cam 23:30. Ma apuc de treaba, desfac fire, fac fire, etc. mesteresc vreo 2 ceasuri. Termin treaba si scot masina la om si ma duc afara in strada sa imi iau motorul sa il bag la locul lui in garaj. Pornesc, stupoare: zgomot ciudat... il las nitel la relanti, acelasi zgomot, in fine zic, ce dracu? Il bag in garaj ma prind ce are: mergea intr-un cilindru. Cum dracu? Motorul e nou, are 6400km (VN 800 classic din iulie anul trecut). Mai stau eo pe langa el, il mai opresc il mai pornesc... NIMICA tot intr-un cilindru. In fine dupa vreo 2 tigari fumate rapid motorul deja se incalzise ditamai pocnitura cu o flacara cam de 10 - 15 cm pe esapament rosiatica porneste si al doilea cilindru... Am ramas cu gura cascata... Deocamdata sincer nu am explicatie. Joia Trecuta m-am dat cu el, a mers belea. Singurul lucru care imi da de gandit e ca am pus aditiv d-ala kkacios in rezervor anti inghet... sa fie de la ala? Ati mai patit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 Curiozitate! Azi noapte a venit un amic pe la mine sa ii mesteres la masina niste cabluri ca daduse in gropi si i s-a aprins becul de ServicE la masina. Bon, ma apuc dezvelesc motocicleta, o pornesc (la sfert a loat-o, m-am mirat) o scot afara din garaj sa bag masina omului. Era cam 23:30. Ma apuc de treaba, desfac fire, fac fire, etc. mesteresc vreo 2 ceasuri. Termin treaba si scot masina la om si ma duc afara in strada sa imi iau motorul sa il bag la locul lui in garaj. Pornesc, stupoare: zgomot ciudat... il las nitel la relanti, acelasi zgomot, in fine zic, ce dracu? Il bag in garaj ma prind ce are: mergea intr-un cilindru. Cum dracu? Motorul e nou, are 6400km (VN 800 classic din iulie anul trecut). Mai stau eo pe langa el, il mai opresc il mai pornesc... NIMICA tot intr-un cilindru. In fine dupa vreo 2 tigari fumate rapid motorul deja se incalzise ditamai pocnitura cu o flacara cam de 10 - 15 cm pe esapament rosiatica porneste si al doilea cilindru... Am ramas cu gura cascata... Deocamdata sincer nu am explicatie. Joia Trecuta m-am dat cu el, a mers belea. Singurul lucru care imi da de gandit e ca am pus aditiv d-ala kkacios in rezervor anti inghet... sa fie de la ala? Ati mai patit asa ceva? Sambata , am profitat de vremea frumoasa si am iesit la plimbare cu un amic tot cu o moto ca a mea vn 1500 , si lui i-a plecat moto tot intr-un cilindru si dupa un timp a luat-o si cel de al 2 lea , se poate sa fie din cauza bujiilor , sunt si astea , bujii calde , bujii reci , etc , cert este ca de la o anumuta temperatura moto nu mai functioneaza cum tre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 Sambata , am profitat de vremea frumoasa si am iesit la plimbare cu un amic tot cu o moto ca a mea vn 1500 , si lui i-a plecat moto tot intr-un cilindru si dupa un timp a luat-o si cel de al 2 lea , se poate sa fie din cauza bujiilor , sunt si astea , bujii calde , bujii reci , etc , cert este ca de la o anumuta temperatura moto nu mai functioneaza cum tre. De acord, doar ca initial pornise in 2 cilindri, la a 2-a pornire doar intr-un singur cilindru. E posibil sa se fi inecat sau sa fi facut condens pe bujie dupa prima pornire si n-a mai dat scanteie calumea si s-a inecat. In fine o sa o pornesc diseara iar sa vad daca face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 15, 2006 Autor Share Postat Februarie 15, 2006 aceleasi simptome are si al meu.....de cand l-am luat.....japonezele-s mai sensibile......aveti tobele goale? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 15, 2006 Autor Share Postat Februarie 15, 2006 de obicei,cand o pornesc,o pornesc sa plec,si nu mai stau sa se incalzeasca bine.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 Mai baieti, ma speriati! Eu nu am avut problema asta pana acum, si l-am pornit si la minus 12 grade. Dar, cand am pornit-o, am lasat-o sa se incalzesca bine. Morpheule, tu zici ca ai pornit-o cat sa o scoti din garaj. O fi si asta o cauza. Banuiesc ca e evidenta diferenta (in plan sonor, me refer) cand merge intr-unul. Acuma, daca era temperatura negativa, iart-o, a gresit si ea! nici eo n-am mai patit-o, ai o pornesc saptamanal (sambata). da, e diferenta sonora: ai senzatia ca galgaie motorul si e diferenta palpabila: una dintre tobe (cea a carui cilindru nu functioneaza) e RECE aceleasi simptome are si al meu.....de cand l-am luat.....japonezele-s mai sensibile......aveti tobele goale? B. Nope, n-am tobe goale! Ce importanta ar avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 conteza f mult tobele goale.....evacuare libera=creste puterea putin,...plus zgomot impunator....dar da rateuri in carburatoare.....ar trebui reglate..... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Si nu "protesteaza" de nici un fel? A mea da, daca-i frigutz, se infige mai greu. A mea daca nu stau s-o incalzesc mere ca dracu ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 mda,asai,trebuieste lasata sa se incalzeasca cateva minute inainte de plecare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 conteza f mult tobele goale.....evacuare libera=creste puterea putin,...plus zgomot impunator....dar da rateuri in carburatoare.....ar trebui reglate..... B. Mi-e clar ca daca ai tobe goale reglezi si carburatoarele (la VN e numai unul) Presupunere: tobe goale, carburator reglatl, porneste intr-un cilindru Ce importanta ar avea tobele? Eo am tobele de fabrica pe ea si nu prea ma bate gandul sa le schimb. Cred ca s-a ancrasat bujia de la al doilea cilindru si d-aia n-a pornit ori mizeria adunata de saracia de aditiv din benzina a facut pornirea celui de-al doilea cilindru greoaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 pai nu are leg cu tobele,daca carb e reglat... procedura e aceeasi de fiecare data cand motorul sta de mai mult timp,sau s-a circulat cu el mult timp: cureti bujiile( sau pui altele noi),cureti carb,verif bateria....cam asta ar fi....trebuie sa mearga ,daca nu sunt alte defecte majore.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 Bine v-am gasit posesori de Vulcan. Dati-mi voie sa-mi prezint si "prietena". Are o "inima" mare dupa cum ai spunea un batran pilot de aviatie mai zilele trecute. Desi sacrificiile pentru a o achizitiona au fost imense am reusit pana la urma sa "ne cuplam" si se pare ca va fi o relatie fericita avand in vedere ca desi e un monstru totusi e foarte docila si usor de condus iar daca "lovesti" acceleratia cele doua tobe goale ai fac pe toti conservarii sa inghete. Acum sa lasam proza la o parte si sa ne prezentam: EA- VN2000 an fabricatie 2004 EU- un biker din timisoara nebun dupa big twin. Rezulta ceea ce vedeti in poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 Bine v-am gasit posesori de Vulcan. Dati-mi voie sa-mi prezint si "prietena". Are o "inima" mare dupa cum ai spunea un batran pilot de aviatie mai zilele trecute. Desi sacrificiile pentru a o achizitiona au fost imense am reusit pana la urma sa "ne cuplam" si se pare ca va fi o relatie fericita avand in vedere ca desi e un monstru totusi e foarte docila si usor de condus iar daca "lovesti" acceleratia cele doua tobe goale ai fac pe toti conservarii sa inghete. Acum sa lasam proza la o parte si sa ne prezentam: EA- VN2000 an fabricatie 2004 EU- un biker din timisoara nebun dupa big twin. Rezulta ceea ce vedeti in poze.... Bine ai venit iti uram si tie si "prietenei" tale , are intradevar o inima mareee , eu va doresc ca in acceasta relatie cat timp o "calaresti" sa stai doar tu deasupra deasemenea va urez km multi si placuti impreuna , sa aveti asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 Bine v-am gasit posesori de Vulcan. Dati-mi voie sa-mi prezint si "prietena". Are o "inima" mare dupa cum ai spunea un batran pilot de aviatie mai zilele trecute. Desi sacrificiile pentru a o achizitiona au fost imense am reusit pana la urma sa "ne cuplam" si se pare ca va fi o relatie fericita avand in vedere ca desi e un monstru totusi e foarte docila si usor de condus iar daca "lovesti" acceleratia cele doua tobe goale ai fac pe toti conservarii sa inghete. Acum sa lasam proza la o parte si sa ne prezentam: EA- VN2000 an fabricatie 2004 EU- un biker din timisoara nebun dupa big twin. Rezulta ceea ce vedeti in poze.... Iar eu... gelos..... Cat te-a costat doamna asta corpolenta si dotata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.