Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai am o intrebare vizavis de Vulcan, din ce stiti pana acum cam cate mii de km rezista motorul pana la segmentare?

Mi s-a spus ca Suzuki are cele mai fiabile motoare si ca segmentarea in general se face cam pe la 80.000 km. Ceea ce e destul de putin. In general motoarele de motociclete Japoneze rezista in timp (exploatandu-le in bun simt) sau crapa relativ repede 30.000 km - 60.000 km?

Multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mai am o intrebare vizavis de Vulcan, din ce stiti pana acum cam cate mii de km rezista motorul pana la segmentare?

Mi s-a spus ca Suzuki are cele mai fiabile motoare si ca segmentarea in general se face cam pe la 80.000 km. Ceea ce e destul de putin. In general motoarele de motociclete Japoneze rezista in timp (exploatandu-le in bun simt) sau crapa relativ repede 30.000 km - 60.000 km?

Multumiri!

 

 

Servus..

Din ce stiu eu,motoarele de chopper rezista peste 150.000 fara probleme daca sunt bine tratate si intretinute.In primul rind nu sunt motoare turate cum sunt cele de pe vitezane.

Si in general fiabilitatea unui motor este direct proportionala cu cilindreea,cu cit este mai mare cu atit tine mai mult.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Multumiri de lamuriri dar ce inseamna pentru tine bine tratate si intretinute.

Cat despre cilindree cred ca nu are nici o legatura.

Parerea mea e ca un motor are viata lunga daca materialele din care e fabricat sunt de buna calitate si exploatarea motorului se face nedepasind limitele lui.

E interesant de stiut de la cineva care are Vulkan (indiferent de cilindree) cam ce probleme a avut vizavi de motor (pistoane/segmenti/cuzineti/carburatie/supape/tacheti,etc) si cam cat duce motorul.

 

PS.Si inca ceva, pentru modificarea Vulcan-urilor exista kit-uri ca la Harley? Sau merg si diferitele "jucarele" de la louis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut!

Multumiri de lamuriri dar ce inseamna pentru tine bine tratate si intretinute.

Cat despre cilindree cred ca nu are nici o legatura.

Parerea mea e ca un motor are viata lunga daca materialele din care e fabricat sunt de buna calitate si exploatarea motorului se face nedepasind limitele lui.

 

 

Ce inseamna pentru mine?

Ceea ce inseamna pentru toti:consumabilele schimbate la timp(bujii,filtre,ulei,lichid frina,lichid racire..)!Adica exact limitele alea de care spuneai tu.

Cilindreea conteaza foarte mult.Cum? Datorita turatiei..una este un polizor de 600 care urca pina-n 13/14 mii ture usor si alta un motor asezat de 1000 si peste si care de obicei nu depaseste 12/13 mii.

Ca regula generala:ture multe=uzura rapida.

Asa ca mergi cu Vulcanul tau fara frica,nu o sa ai ocazia sa-i faci tu motorul!

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Partial on topic, am primit un mail de la motofiches.com care suna ca mai jos.

 

Kawasaki parts catalogues are now on line!!

 

Motofiches.com team

http://www.motofiches.com

 

Sunt doar modele comercializate in USA, dar merita o vizita si asa. Direct pentru a cauta ce va intereseaza, incercati adresa de mai jos.

 

 

http://www.kawasaki.com/Site/VIVehicleInfo...ooseVehicle.asp

 

H.B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Partial on topic, am primit un mail de la motofiches.com care suna ca mai jos.

 

Kawasaki parts catalogues are now on line!!

 

Motofiches.com team

http://www.motofiches.com

 

Sunt doar modele comercializate in USA, dar merita o vizita si asa. Direct pentru a cauta ce va intereseaza, incercati adresa de mai jos.

http://www.kawasaki.com/Site/VIVehicleInfo...ooseVehicle.asp

 

H.B.

 

Am cercetat site-ul dar nu am gasit un amanunt.

M-ar interesa cat ar costa rotile, esapamentul, capacul filtrului de aer si capacele cilindrilor, asa ca sa imi fac o idee cam la ce sa ma astept daca le schimb sau le las patate cum se gasesc in acest moment.

M-a cam innebunit chestia cu petele.

Am descoperit totusi ce fel de solvent au folosit aia cand mi-au spalat motocicleta si anume unu bazat pe amoniac. Se pare ca a reactionat cu cromul si a generat o sare, teoretic as gasi ceva chimicala sa indeparteze petele, dar dupca ce s-a petrecut reactia chimica banuiesc ca e imposibil pentru vreun fel de solutie sa mai curete ceva asa ca am luat in cosiderare schimbarea partilor patate. (Daca nu costa o avere.)

Inca o intrebare vizavi de Casco la motociclete: daca ma duc la societatea la care am asigurat motorul e posibil sa gasesc o solutie sa imi plateasca ei schimbarea pieselor? Credeti ca se poate asa ceva in Romania?

 

Mii de multumiri, si scuze ca sunt sacaitor cu intrebarile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

ma bate un gand de ceva vreme....sa pun motor de HD pe vulkanu meu....dau jos V-ul si pun alt V de 1200cc.....ce ziceti?

B.

 

Servus..

Cristi,nu vad de ce sa te complici..Cu banii pe care-i dai pe motor si pe modificari iti iei un Vulcan 1500 Classic,care arata tare bine.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci Luigi,dar nu sunt fan kawa.....de fapt imi doresc HD si pt ca e complicat de adus si inmatriculat,ma gandesc sa iau doar un motor de pan-shovel si transmisia ,si sa le montez pe cadrul de vulkan,asa am rezolvat si cu inmatricularea.....

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak ai ocazia nu mai sta.......eu tot asa vreau sa fac.......aduk un motor de HD si sa-l pun pe o japoneza care are acte aici.......plus ca sistemele de franare si alte componente de pe o japoneza sunt net superioare celor de la un Harley.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu asta era problema,sistemul de franare,.......dar neavand bani destui sa iau un HD intreg,m-am gandit ca as putea lua doar motorul si transmisia, pe la 2-3mii si sa-l pun in locul V-ului de la vulkan,asta daca incape....si sa umblu cu actele de kawa......

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un "owner's manual" pentru Vulcanul de 750 A8 model american ? Am unul al modelului european si sunt curios daca sunt ceva diferente. Ceva tot am aflat din asta american, merge cu benzina fara plumb cu cifra octanica mai mare de 91, si daca e nevoie poti sa bagi si benzina fara plumb. Oricum am sa-l scanez si il pun pe ftp. Cand termin va anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care AU totusi un owner's manual de Vulcan VN750 Twin Model A8 american, vreau sa stiu ce inseamna cand se aprinde becul de HEADLAMP. Inseamna cumva ca s-a ars becul din far si a trecut pe vreo rezerva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...