Schwarz Muller Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Vulcan Riders Romania va invita pe data de 19-21 Iulie la Intalnirea posessorilor de Kawasaki Vulcan (Sambata de Sus). Mai multe detalii : /index.php?/topic/699147-intalnirea-posesorilor-de-kawasaki-vulcan-friends-19-21-iulie/ Plecarea se face Vineri ora 8:30 din fata spalatoriei Best Wash de pe Sos. Pantelimon, Nr.1. (in zona pietei Obor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Super . De unde este Vulcan-ul? poate le vedem si live de la tine in celalalt colt de tara! Baia MARE tovarase!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Grila Radiator & Regulator Kawasaki Vulcan Cea din Imagine este pentru Vn900 ( orice an, Clasisic sau Custom). Pretul este de 450 lei impreuna cu Grila de regulator sau 350 lei doar Grila de Radiator . Grila poate fi facuta pentru orice model de motor, am deja pregatite proiectele pt Vn800 si Vn1500 . Deasemenea se pot face si alte design-uri pt grila...insa pretul va varia in functie de aria ce va trebuii gravata/debitata . Contact : 0766 718 613 sau www.customania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Acum ca a primit tapiterie noua, o mai laud un pic si shaua si motoreta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 VAND KAWASAKI VULCAN 800 CLASIC INMATRICULAT IN STARE FOARTE BUNA! DIN 97' 35000KM,BATERIE NOUA,ULEI&FILTRU SCHIMBAT,ITP VALABIL, FARA ACCIDENTE! FARA BATAI SAU SUNETE CIUDATE! CAUCIUCURI F.BUNE!PRET 2990 EU.NEGOCIABIL! TEL:0724117666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Salut! Va mai amintiti de mine, amaratu ala caruia i s-a rupt corpul carburatorului? .Am reusit sa il sudez, nu fu chiar bine, cica tragea aer fals, drept urmare am luat altul. Trec peste faptul ca unu l-am trimis inapoi ca era o mizerie, ideea e ca acum am carbelitor nou. Adica nu nou, da aparent bun. Problema e ca, asa cum nu ma pricep eu, ceva nu e in regula. Cand pleaca de jos din ture, chiar si in mers (in special daca pleaca mai hotarat) mai face cate un "poc" sau chiar da sa moara. Doar uneori, nu am reusit sa imi dau seama in ce conditii. Isi revine pana la urma, nu am prea patit sa se opreasca efectiv. Azi am scos la drum intins 5.5% consum, mers lejer, in conditiile in care inainte la drum lung nu pateam sa ia mai mult de 4.5%. Niciunu din voi prin Cluj sa imi recomande pe cineva care stie cu carburatoarele? Nu m-as duce tot la ala de unde l-am luat asa, nu mai am nerv. Si primprejurul Clujului se accepta, fac un drum-doua numa sa il vad razolvat. Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Salut! Normal ca ne amintim de tine Problema cu trasul de jos prost si cu consumul se trage de la jicloare. Cel mai bine ar fi sa-ti cumperi un set de jicloare potrivite, unele mai mari, unele mai mici si sa experimentezi. Presupun ca ai tobe goale si filtru sport asa ca o recalibrare a carburatorului ar prinde foarte bine. Cel putin eu asa am facut cand am inlocuit esapamentul si filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 . Cel putin eu asa am facut cand am inlocuit esapamentul si filtrul. Diferenta e ca tu ai stiut cum sa faci. Jicloarele alea is "jet"-urile din engleza? Ca m-am apucat de cetit de pe net, dar sursele zic in engleza. Daca e asa, imi iau un kit de genul asta si ma bag io in el motor, ca doar cat de tare pot sa il stric. Zic rau? Tobele sunt cele originale dar cu vreo 3 gauri in "fund", filtru e clasic. Bun de citit, am dat peste asta Merci de raspuns, va tin la curent cu damage-ul ce ma apuc sa il fac. p.s. Kituri de genul ala doar pe e-Bay gasesc? Sau si autohton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Da. Jicloarele sunt jet-urile din engleza. Îi mai spune și DynoJet. N-ai ce să strici cu el. schimbi jicloarele și cam atât. Uite ceva folositor: http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/mods.html Vezi că detaliază frumos despre cum să schimbi jicloarele și altele poate nefolositoare Cred ca gasesti autohton, la harley, ca se potrivesc jicloarele de harley la vn. Au acelasi carburator. Nu stiu sa-ti zic exact ce model de hd are acelasi carburator dar daca intra alde foxdesert pe-aici sigur ne lamureste el ca si-a luat. Bafta si tine-ne la curent! Editat August 6, 2013 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tartoru Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 salut, stie cineva unde gasesc cabluri de acceleratie, furtune cu camasa metalica, mai lungi ca sa ajunga la ape hangers de 18 inch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 salut, stie cineva unde gasesc cabluri de acceleratie, furtune cu camasa metalica, mai lungi ca sa ajunga la ape hangers de 18 inch vorbeste cu razvan metricmotion de pe forum, eu de la el am luat tot cand am pus ape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tartoru Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 ok, ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Vand far VN 800 , la 30e . Ptr. cei din alt judet , este 100 lei , ptr. asi plati transportul ... Oglinda de la far , in partea de sus , este umpic murdara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 ... N-ai ce să strici cu el. schimbi jicloarele și cam atât. ... Bafta si tine-ne la curent! Deci, ca sa nu raman dator: Mi-o ajuns kitul de jeturi, cu un pilot jet, 3 main jet-uri, niste saibe, 2 burghie, si o carticica de documentare, Nu-i chiar rocket science. Mi-am facut curaj (mai usor) si timp (mai greu) si am dat jos mizeria. Cu emotii, dar mi-am dat seama ca e destul de logica toata maztaraia de furtune. Jos carbu, demontat, curatat. Din explicatiile mele trimise indivizilor care mi-ai trimis jet kit-ul, ei mi-au dat o lista de modificari ce se pot face pentru fiecare zona din "throttle range", insistand pe cele din low range (relantiul trebuia tinut sus, nu tragea bine de jos, raspundea greu la accelerari bruste). Din lista "generala" mi-au dat si niste indicatii specifice: esential pilot jetul de 50 (din fabrica e 48), main jet-ul de 145 (si daca nu imi convine amestecul in high rangeul acceleratiei cu el, sa inlocuiesc cu 140/150, trimise in kit) si modificarea pozitiei cuiului in sus, cu 2 saibe/o pozitie. Pus main jet 145, pilot 50. Cuiul in carbul vechi avea niste santuri de reglaj, in cel "nou" nu. Am ales la las cuiul fara posibilitate de reglaj (arata mai bine) si sa adaug doar o saiba pentru a il tine mai sus. M-am gandit logic ca toate manevrele duc spre imbogatirea amestecului in diferite zone ale acceleratiei, si tinand cont ca am filtru de aer si tobe stock, doar gaurite o tara, nu trebuie sa imbogatesc extraordinar de mult, cum recomanda baietii daca pui filtru mai permisiv si tobe goale. Mai mult, surubul de amestec pt relanti l-am lasat la 2 ture jumate, desi ei ziceau sa incerc de la 3 si sa ma joc. Am sarit peste pasii descrisi de ei ca "hard mods", si anume sa tai din arcul ce impinge ansablul cuiului pontou si sa dau o gaura in plus in piesa aia de aluneca in sus si in jos odata cu cuiul-pentru un raspuns mai rapid al acceleratiei-zic ei. Am zis sa nu se simta nasol aia cu Porsche la semafoare. L-am adunat la loc, nu mi-au ramas piese . Pus la loc, dat cheie (vorba vine), supriza: a pornit. L-am incalzit o tara, i-am reglat relanti-ul, l-am plimbat de proba. Surpriza: merge. Bine chiar. Trage mai bine decat inainte sa am problemele, mi se pare ca sta mai jos in ture per ansamblu (adicalea la 90-100 la ora mi se mare mai jos turatia decat initial, mult mai jos decat post-schimbat carb). Relanti-ul sta fain mult mai jos, nu mai da semne ca ar muri la turatii mici. Urmeaza cand am timp sa verific bujiile sa vaz cum stau cu amestecul la turatii mici/mari si sa urmaresc consumul. Mi se pare prea simplu sa fi nimerit chiar din prima combinatia, chiar si mers pe indicatiile lor Acu intrebarile: Cum dau usor jos bujiile? Din experiente anterioare, am rupt o cheie dinaia cu maner in "T", in prezent ma chinui cu o tubulara dintr-o trusa de la louis pe care o prind cu un papagal, pentru ca nu e destul de lunga sa bag in ea tija de care ar trebui sa invarti...intelegeti voi. Nu, nu am trusa originala de scule, Solutii mai ergonomice? In carb, e un mustiuc de plastic gri fixat de corp in care infigi furtunul de alimentare, si unu negru orientat in sus, Ala e de supraplin? Eu am banuit ca mecanicul meu cel iscusit nu a mai pus inapoi furtunul in el, ca am gasit in furtun cu un capat liber care intra in cutia aia de sub sa din dreapta, si cu celalalt capat tot liber, dar orientat cam cum ar fi logic sa intre in mustiucul negru. L-am varat, nu creca are ce sa strice, dupa cum bine zicea cineva mai sus . Bine am cugetat? Asa-i ca in cutia rotunda a filtrului de aer intra un furtun subtire care avea un borcanel in capat? Se aduna in ei ceva mizerie, de la rateuri din ce am inteles. Eu il tin minte pe borcanel, nu l-am gasit cand am dat jos carbul, si in cutia filtrului ramane un mustiuc mic neocupat. O sa il vizitez zilele astea pe mecanic sa ma laud cu realizarile din domeniul de activitate...al lui nu al meu...si o sa intreb daca nu cumva o cazut pe la el prin garaj. Daca nu e de gasit, de unde pot procura altul? Nu as lasa sa curga mizeria pe motor, mai ales ca is mandru nevoie mare de Calcan acu. In rest, merci de ajutor si de suport moral. Vara lunga (cat mai e) si toamna calda si fara ploi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Salut baieti,de vreo 2 luni sunt mandru posesor al unui kawasaki vulcan din '96. Trecand de la sport-touring la chopper ma confrunt cu cateva probleme care nu imi sunt prea familiare si vreau sa va intreb daca este normal si daca nu,ce rezolvare as putea gasi? 1)Pe curbe de multe ori simt un pic de instabilitate pe roata din spate,ca si cum ar fugi un pic. 2)In sarcina lantul zornaie de il aud din mers cu motorul turat,lantul este aproape nou ,si cand merge "pe liber" cu ambreiajul tras zgomotul inceteaza.daca dau drumul la ambreiaj revine.este din lant,m-am asigurat de mai multe ori,este normal? 3)De cateva ori,cand plec dupa ce motorul sta mai mult timp parcat (ore sau o zi) ,incalzesc motoru,plec bine mersi si la 1-2 minute dupa aceea motorul se gatuie si daca incerc sa il accelerez moare.daca desfac busonul la rezervor si apoi o pornesc iar,dupa 1-2 sprituri de gaz merge iar ok toata ziua.este posibil sa imi faca vid in rezervor? 4)Frana fata scartaie de o ia naiba,la semafor sperii pietonii.am pus placute noi.cu placutele vechi scartaia cand apasam frana usor si disparea daca apasam mai tare,cu astea noi e invers,nu scartaie daca o apas usor,dar daca apas mai tare scartaie ca trenul. 5)Pe un cilindru compresia e mica ...6 si ceva.motorul porneste din prima,nu scoate fum decat un puf mic la pornire in dimineti mai friguroase,nu mananca ulei,are vlaga si trage bine.sfaturi? 6)e normal sa imi placa atat de mult la 100 la ora?inainte obtineam acelasi high pe sport doar de la 180 in sus.sfaturi ? si poze cu frumoasa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Vand far VN 800 , la 30e . Ptr. cei din alt judet , este 100 lei , ptr. asi plati transportul ... Oglinda de la far , in partea de sus , este umpic murdara ... A PLECAT LA HARGHITA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 A sosit timpul ca Vulcan Riders Romania sa faca ultima intrunire pe acest sezon. Ca urmare, am hotarat sa mergem pe Clisura Dunarii, la Dubova, in weekend-ul 13-15 Septembrie. Cazarea se va face aici http://www.turistinfo.ro/dubova/cazare-dubova/casa_de_vacanta_cazanele_dunarii-c61451.html (90 ron/noapte, camera dubla) . Toti posesorii de Kawasaki Vulcan din Romania ( si nu numai) sunt bineveniti sa ni se alature. Membrii care pleaca din Bucuresti se pun in miscare Vineri dimineata in jur de ora 9. Pentru mai multe detalii legat de locurile de cazare, locul plecarii etc, ma gasiti pe forum sau la nr de telefon afisat la sectiunea contact de pe site-ul nostru http://www.vulcanriders.ro/. Atasez si cateva poze cu zona in care vom merge. Va asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Pentru vulcanistii de 800, daca mai aveti nevoie de piesele astea, anuntati-ma. Preferabil Pm sau 0723565973. - prindere toba, 30 lei - carcasa filtru aer in stare f buna, cred ca are si filtru in ea (am dat-o jos cand mi-am montat hyperchargerul) Eventual schimburi si cu alte dracii ramase prin case. Airboxul vandut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Merita hyperchargerul? CDI Dyna 3000 a pus cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Cumpar Rezervor Vulcan 800 PM daca aveti vreo unul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U T Z A Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Salutari fratilor motociclisti. Am intrat si eu (in sfarsit...) in clubul detinatorilor de Vulcan, mai exact una bucata VN800 CLASSIC din 2000. Primele lucrari la el vor fi, asa cum este si firesc, cele de intretinere si remediere a unor mici defecte. Prin defecte m-am referit la: 1. stopul pe frana nu se aprinde atunci cand pun frana fata (cand pun spate, se aprinde) 2. nu functioneaza faza lunga (adica atunci cand trec de pe faza scurta -care functioneaza normal- pe faza lunga, becul se stinge) 3. ar mai fi un sunet gen "tzac...tzac..." care se aude de undeva din zona motorului, sunet ce dispare doar la o anumita turatie, dupa care apare din nou... 4. defecte optice (care pot astepta) Acestea fiind spuse, daca cineva are idei despre realizarea acestor defecte (cu demuniri ale pieselor si chiar preturi), nu fiti rusinosi...., spuneti ce stiti... Salve si....., asfalt uscat...., cat se mai poate (se pare ca iarna nu mai poate astepta...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Salutare si bun venit in randul Vulcanistilor ! Cand am cumparat vulcan-ul...am avut acesi problema ca si tine la pct 1...si am observat abia la RAR, unde m-au respind ca nu mi se aprinde frana . Problema la mine a fost super simpla...pur si simplu oxidasera contactele de la frana de mana ( contactele sunt sub maneta )...am razuit cu o pila un pic contactele si a inceput sa se apinda . La pct 2 ...verifica becul, apoi daca becul este ok..verifica contactele la buton . PS: Din ce localitate esti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Salutari fratilor motociclisti. Am intrat si eu (in sfarsit...) in clubul detinatorilor de Vulcan, mai exact una bucata VN800 CLASSIC din 2000. Primele lucrari la el vor fi, asa cum este si firesc, cele de intretinere si remediere a unor mici defecte. Prin defecte m-am referit la: 1. stopul pe frana nu se aprinde atunci cand pun frana fata (cand pun spate, se aprinde) 2. nu functioneaza faza lunga (adica atunci cand trec de pe faza scurta -care functioneaza normal- pe faza lunga, becul se stinge) 3. ar mai fi un sunet gen "tzac...tzac..." care se aude de undeva din zona motorului, sunet ce dispare doar la o anumita turatie, dupa care apare din nou... 4. defecte optice (care pot astepta) Acestea fiind spuse, daca cineva are idei despre realizarea acestor defecte (cu demuniri ale pieselor si chiar preturi), nu fiti rusinosi...., spuneti ce stiti... Salve si....., asfalt uscat...., cat se mai poate (se pare ca iarna nu mai poate astepta...) Daca tzac, tzac, nu e un "deja vu", eu consider ca ar fi mai bine sa o duci la un service, poate fi distributia sau tachetii. E mult mai urat daca tzac tzac, se transforma tzac pac.....crede-ma pe cuvant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FTW Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Spite roata spate pentru Vulcan 800 A1-A11, B1-B10, Drifter. Stare f. buna. 200 ron 0723835281 0741462500 S-au vandut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 caut crash bar pt vn800 classic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.