Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca nu prea exista Mean Streak in Romania dar din cate am citit modificarea admisiei de aer se face la fel si pe Vulcan 1600 si 2000.

Si pe mine ma bate gandul sa fac modificarea asta....eu am Vulcan de 1600. Cat despre tobe eu le-am golit de tot pe alea originale. In mers nu se aud chiar f tare dar acum depinde de fiecare. Cat despre power commander eu am gasit o solutie mai simpla (din punct de vedere financiar bineinteles:) http://www.gadgetjq.com/ping_fix.htm. Atat doar ca iti va creste consumul cu 2-3% dar fuge de rupe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut!

 

Aseara m-am lovit de urmatoarea problema: am condus pe o ploaie torentiala cca. 30 km si mi s-a aprins becul la ulei. Nu s-a aprins tare, ci mai degraba palpaia ca si cum ar fi fost vorba de un scurt. Am ajuns acasa si am verificat nevelul uleiului care este in ordine! Eu cred ca a fost vorba doar de un scurt cauzat de apa, dar... va intreb si pe voi daca v-ati lovit de o asemenea problema. Azi inca nu m-am urcat in sa, dar o sa verifica daca se mai aprinde... desi eu cred ca nu!

 

Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Radu! Intr-adevar, ieri am mers in jur de 100 km fara sa se mai aprinda! Am verificat ce era mai simplu, uleiul, ca pompa nu cred sa aiba probleme. Daca pompa este defecta sau nu functioneaza la parametrii normali, sta becul aprins tot timpul... si basca ca am abia +3000 km rulati!

 

Pe ploaie am mers de multe ori dar ca joi...

 

Dupa ploaie:

 

post-7202-0-28004800-1371880656_thumb.jpg

 

Dupa spalat:

 

 

post-7202-0-75993300-1371881010_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vulcan Riders Romania va invita pe data de 19-21 Iulie la Intalnirea posessorilor de Kawasaki Vulcan (Sambata de Sus). Mai multe detalii : /index.php?/topic/699147-intalnirea-posesorilor-de-kawasaki-vulcan-friends-19-21-iulie/

Editat de Schwarz Muller
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vulcan Riders Romania va invita pe data de 19-21 Iulie la Intalnirea posessorilor de Kawasaki Vulcan (Sambata de Sus). Mai multe detalii : /index.php?/topic/699147-intalnirea-posesorilor-de-kawasaki-vulcan-friends-19-21-iulie/

Plecarea se face Vineri ora 8:30 din fata spalatoriei Best Wash de pe Sos. Pantelimon, Nr.1. (in zona pietei Obor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grila Radiator & Regulator Kawasaki Vulcan

post-17477-0-18687900-1374661411_thumb.jpgpost-17477-0-34220100-1374661421_thumb.jpgpost-17477-0-32641000-1374661428_thumb.jpgpost-17477-0-69173200-1374661434_thumb.jpgpost-17477-0-10429700-1374661441_thumb.jpgpost-17477-0-16377600-1374661450_thumb.jpg

Cea din Imagine este pentru Vn900 ( orice an, Clasisic sau Custom). Pretul este de 450 lei impreuna cu Grila de regulator sau 350 lei doar Grila de Radiator . Grila poate fi facuta pentru orice model de motor, am deja pregatite proiectele pt Vn800 si Vn1500 . Deasemenea se pot face si alte design-uri pt grila...insa pretul va varia in functie de aria ce va trebuii gravata/debitata .

Contact : 0766 718 613 sau www.customania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAND KAWASAKI VULCAN 800 CLASIC INMATRICULAT IN STARE FOARTE BUNA! DIN 97' 35000KM,BATERIE NOUA,ULEI&FILTRU SCHIMBAT,ITP VALABIL, FARA ACCIDENTE! FARA BATAI SAU SUNETE CIUDATE! CAUCIUCURI F.BUNE!PRET 2990 EU.NEGOCIABIL! TEL:0724117666

post-37568-0-79219100-1375462312_thumb.jpgpost-37568-0-80828600-1375462331_thumb.jpgpost-37568-0-74940700-1375462342_thumb.jpgpost-37568-0-41192200-1375462352_thumb.jpgpost-37568-0-10001900-1375462361_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Va mai amintiti de mine, amaratu ala caruia i s-a rupt corpul carburatorului?:D .Am reusit sa il sudez, nu fu chiar bine, cica tragea aer fals, drept urmare am luat altul. Trec peste faptul ca unu l-am trimis inapoi ca era o mizerie, ideea e ca acum am carbelitor nou. Adica nu nou, da aparent bun. Problema e ca, asa cum nu ma pricep eu, ceva nu e in regula. Cand pleaca de jos din ture, chiar si in mers (in special daca pleaca mai hotarat) mai face cate un "poc" sau chiar da sa moara. Doar uneori, nu am reusit sa imi dau seama in ce conditii. Isi revine pana la urma, nu am prea patit sa se opreasca efectiv. Azi am scos la drum intins 5.5% consum, mers lejer, in conditiile in care inainte la drum lung nu pateam sa ia mai mult de 4.5%. Niciunu din voi prin Cluj sa imi recomande pe cineva care stie cu carburatoarele? Nu m-as duce tot la ala de unde l-am luat asa, nu mai am nerv. Si primprejurul Clujului se accepta, fac un drum-doua numa sa il vad razolvat. Pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Normal ca ne amintim de tine ;)

 

Problema cu trasul de jos prost si cu consumul se trage de la jicloare. Cel mai bine ar fi sa-ti cumperi un set de jicloare potrivite, unele mai mari, unele mai mici si sa experimentezi.

Presupun ca ai tobe goale si filtru sport asa ca o recalibrare a carburatorului ar prinde foarte bine. Cel putin eu asa am facut cand am inlocuit esapamentul si filtrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Cel putin eu asa am facut cand am inlocuit esapamentul si filtrul.

 

Diferenta e ca tu ai stiut cum sa faci. :D

Jicloarele alea is "jet"-urile din engleza? Ca m-am apucat de cetit de pe net, dar sursele zic in engleza. Daca e asa, imi iau un kit de genul asta si ma bag io in el motor, ca doar cat de tare pot sa il stric. Zic rau? Tobele sunt cele originale dar cu vreo 3 gauri in "fund", filtru e clasic.

 

Bun de citit, am dat peste asta

 

Merci de raspuns, va tin la curent cu damage-ul ce ma apuc sa il fac.

 

p.s. Kituri de genul ala doar pe e-Bay gasesc? Sau si autohton?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Jicloarele sunt jet-urile din engleza. Îi mai spune și DynoJet.

 

N-ai ce să strici cu el. schimbi jicloarele și cam atât.

 

Uite ceva folositor: http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/mods.html

 

Vezi că detaliază frumos despre cum să schimbi jicloarele și altele poate nefolositoare ;)

 

Cred ca gasesti autohton, la harley, ca se potrivesc jicloarele de harley la vn. Au acelasi carburator. Nu stiu sa-ti zic exact ce model de hd are acelasi carburator dar daca intra alde foxdesert pe-aici sigur ne lamureste el ca si-a luat.

 

Bafta si tine-ne la curent!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut, stie cineva unde gasesc cabluri de acceleratie, furtune cu camasa metalica, mai lungi ca sa ajunga la ape hangers de 18 inch

vorbeste cu razvan metricmotion de pe forum, eu de la el am luat tot cand am pus ape ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

...

N-ai ce să strici cu el. schimbi jicloarele și cam atât.

 

...

Bafta si tine-ne la curent!

Deci, ca sa nu raman dator: Mi-o ajuns kitul de jeturi, cu un pilot jet, 3 main jet-uri, niste saibe, 2 burghie, si o carticica de documentare, Nu-i chiar rocket science. Mi-am facut curaj (mai usor) si timp (mai greu) si am dat jos mizeria. Cu emotii, dar mi-am dat seama ca e destul de logica toata maztaraia de furtune. Jos carbu, demontat, curatat. Din explicatiile mele trimise indivizilor care mi-ai trimis jet kit-ul, ei mi-au dat o lista de modificari ce se pot face pentru fiecare zona din "throttle range", insistand pe cele din low range (relantiul trebuia tinut sus, nu tragea bine de jos, raspundea greu la accelerari bruste). Din lista "generala" mi-au dat si niste indicatii specifice: esential pilot jetul de 50 (din fabrica e 48), main jet-ul de 145 (si daca nu imi convine amestecul in high rangeul acceleratiei cu el, sa inlocuiesc cu 140/150, trimise in kit) si modificarea pozitiei cuiului in sus, cu 2 saibe/o pozitie. Pus main jet 145, pilot 50. Cuiul in carbul vechi avea niste santuri de reglaj, in cel "nou" nu. Am ales la las cuiul fara posibilitate de reglaj (arata mai bine) si sa adaug doar o saiba pentru a il tine mai sus. M-am gandit logic ca toate manevrele duc spre imbogatirea amestecului in diferite zone ale acceleratiei, si tinand cont ca am filtru de aer si tobe stock, doar gaurite o tara, nu trebuie sa imbogatesc extraordinar de mult, cum recomanda baietii daca pui filtru mai permisiv si tobe goale. Mai mult, surubul de amestec pt relanti l-am lasat la 2 ture jumate, desi ei ziceau sa incerc de la 3 si sa ma joc. Am sarit peste pasii descrisi de ei ca "hard mods", si anume sa tai din arcul ce impinge ansablul cuiului pontou si sa dau o gaura in plus in piesa aia de aluneca in sus si in jos odata cu cuiul-pentru un raspuns mai rapid al acceleratiei-zic ei. Am zis sa nu se simta nasol aia cu Porsche la semafoare. L-am adunat la loc, nu mi-au ramas piese :bounce: . Pus la loc, dat cheie (vorba vine), supriza: a pornit. L-am incalzit o tara, i-am reglat relanti-ul, l-am plimbat de proba. Surpriza: merge. Bine chiar. Trage mai bine decat inainte sa am problemele, mi se pare ca sta mai jos in ture per ansamblu (adicalea la 90-100 la ora mi se mare mai jos turatia decat initial, mult mai jos decat post-schimbat carb). Relanti-ul sta fain mult mai jos, nu mai da semne ca ar muri la turatii mici. Urmeaza cand am timp sa verific bujiile sa vaz cum stau cu amestecul la turatii mici/mari si sa urmaresc consumul. Mi se pare prea simplu sa fi nimerit chiar din prima combinatia, chiar si mers pe indicatiile lor :scratch:

 

Acu intrebarile:

Cum dau usor jos bujiile? Din experiente anterioare, am rupt o cheie dinaia cu maner in "T", in prezent ma chinui cu o tubulara dintr-o trusa de la louis pe care o prind cu un papagal, pentru ca nu e destul de lunga sa bag in ea tija de care ar trebui sa invarti...intelegeti voi. Nu, nu am trusa originala de scule, Solutii mai ergonomice?

 

In carb, e un mustiuc de plastic gri fixat de corp in care infigi furtunul de alimentare, si unu negru orientat in sus, Ala e de supraplin? Eu am banuit ca mecanicul meu cel iscusit nu a mai pus inapoi furtunul in el, ca am gasit in furtun cu un capat liber care intra in cutia aia de sub sa din dreapta, si cu celalalt capat tot liber, dar orientat cam cum ar fi logic sa intre in mustiucul negru. L-am varat, nu creca are ce sa strice, dupa cum bine zicea cineva mai sus :cheers: . Bine am cugetat?

 

Asa-i ca in cutia rotunda a filtrului de aer intra un furtun subtire care avea un borcanel in capat? Se aduna in ei ceva mizerie, de la rateuri din ce am inteles. Eu il tin minte pe borcanel, nu l-am gasit cand am dat jos carbul, si in cutia filtrului ramane un mustiuc mic neocupat. O sa il vizitez zilele astea pe mecanic sa ma laud cu realizarile din domeniul de activitate...al lui nu al meu...si o sa intreb daca nu cumva o cazut pe la el prin garaj. Daca nu e de gasit, de unde pot procura altul? Nu as lasa sa curga mizeria pe motor, mai ales ca is mandru nevoie mare de Calcan acu.

 

In rest, merci de ajutor si de suport moral. Vara lunga (cat mai e) si toamna calda si fara ploi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...