laura_tazy Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 are cineva vitezometru pentru Vulcan? ma intereseaza si scaritele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 De anul trecut mi s-a pus pata pe modificarea asta.....vreau sa inlocuiesc chiuloasele de vn 1994 cu cele de vn 1500 modelul de 98, mi-au ajuns toate piesele, astept garniturile (tot ce inseamna garnituri) in curand ajung si capacele de chiuloasa.Dilema mea e daca sa folosesc carburatorul de vn 1998 sau un "Mikuni HSR42 Flatslide Carburetor - Polished Spigot TM42-6PK"....l-as incerca , dupa specificatii nu pare prea diferit....o sa vad.... A, nu am postat ca lauda ci doar ca fapt divers.... La final e diferenta de aspect intre cele doua motoare....plus ca cel de 94 momentan imi face un cot la evacuare spate care nu-mi place deloc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 are cineva vitezometru pentru Vulcan? ma intereseaza si scaritele originale. sal de care vulcan ????am eu de 750 si alte piese ...acum modific la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Motors Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Daca doreste cineva manual de repararatie Haynes pentru Kawasaki Vulcan 700/750 & 800 ('85 to '04) ma poate contacta. Manualul este nou si se vinde cu factura si bon fiscal. Pretul este de 120 RON (fara taxe de livrare). Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) Salutare, e cineva interesat de tobe de virago 535? Sunt intregi, cu filtre cu tot. Urme de uzura...ca la toate tobele. sal de care vulcan ????am eu de 750 si alte piese ...acum modific la ea Vulcan 800 din 1997 Editat Februarie 7, 2014 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Si eu m-am apucat de modifical la VN meu. I-am luat anul trecut tobe Hard Krome 3'' Res-Tech Black. Acum m-am gandit ca ar trebui sa schimb filtrul de aer stock cu ceva mai permisiv + un power commander. Mi-am luat power commander de pe e-bay second hand dar in stare buna. Acum nu mai am bani sa iau un BAK sau Hypercharger asa ca m-am uitat pe forumuri dupa ceva mai ieftin. Cam toti ziceau de Caddmann kit ca ar fi cel mai avantajos. (http://www.gadgetjq.com/caddmankit.htm) Personal nu-mi place cum stau filtrele alea expuse asa ca am mai cautat ceva sa arate motorul cat mai stock. Asa am ajuns la Chuckster (http://www.chucksterscustoms.com/Home/ProductDetail?PartNumber=CC-KAIS-BP) Aici mi-a placut cum arata filtrul ascuns dupa capacul original al motorului dar imi mai trebuia kit-ul de instalare mai precis placile de aluminiu (dual plates kit+ filtru- baietii de acolo voiau pe ele 200 de $) Am cautat mai intai filtru K&N pe 7'' cod E-3402 - l-am gasit pe Ebay.uk cu transportul moka - vreo 250lei a costat. De pe http://alushop.placi-aluminiu.ro/placi-aluminiu-debitate, mi-am luat placa de aluminiu de 8mm grosime- 45 lei fara transport . (poti sa-ti iei orice marime de pe site si pretul e f ok), si cu ajutorul unui amic care are acces la un strung si freza mi-am facut singur flansele de aluminiu. In concluzie cu vreo 100 de dolari poti sa-ti faci un sistem cu filtru K&N cu aceleasi caracteristici ale unu Hypercharger, sau BAK sau Thunder intake kit. -Iti trebuie filtrul in sine , placa de aluminiu din care sa decupezi dual plates (http://www.chucksterscustoms.com/Content/images/products-detail/CC-KAIS-BP/cc-kais-bp-3.jpg) si rabdare Am sa vin cu poze mai tarziu Poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 AI umblat si pe la carburatoare,nu ? Acum ca filtrul de aer este mai permisiv, banuiesc ca ai refacut amestecul .... Am vrut si eu sa fac modificarea asta, de fapt am facut-o pana in stadiul din pozele tale, adica capac filtru modificat si filtru KN . Stiam ca trebuie schimbate si jiglerele, insa pana sa ajung la acest stadiu, am incercat sa o pornesc de proba, si se ineaca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 O intrebare pentru colegii cu vulcan.ma bate gandul sa pun ape hangers de 14 sau 16 inch,iar pentru aceasta modificare am nevoie si de furtun de frana,cabluri acceleratie si ambreiaj mai lungi.Am gasit de cumparat cabluri doar cu 6 inch mai lungi decat stock,imi poate spune cineva care a pus ape-hangers pe vulcan,ce lungimi de cabluri a pus si de unde le are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 A mea e pe injectie....I-am pus power commander. Normal ca tre sa umbli la jiglere. Trebuie mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 O intrebare pentru colegii cu vulcan.ma bate gandul sa pun ape hangers de 14 sau 16 inch,iar pentru aceasta modificare am nevoie si de furtun de frana,cabluri acceleratie si ambreiaj mai lungi.Am gasit de cumparat cabluri doar cu 6 inch mai lungi decat stock,imi poate spune cineva care a pus ape-hangers pe vulcan,ce lungimi de cabluri a pus si de unde le are ? Salut. Eu cand mi-am pus ape am luat cablurile de acceleratie si de ambreiaj de la Louis (sunt destul de lungi si ti le tai cat iti trebuie). Cablurile electrice le-am prelungit singur iar furtunul de frana nu a fost nevoie sa-l schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Schwarz,conteaza si ce inaltime au ghidoanele.Din ce m-am documentat si eu,poti sa mergi pana in 12 inch inaltime fara sa faci mari modificari,poate doar la cablul de ambreiaj.Dupa aceea se complica treaba. Deci ce inaltime a avut ghidonul care l-ai montat ? Si cand ai spus ca iei cablu mai lung si tai cat trebuie...te referi ca stii tu sau cineva sa cositoreasca niplurile la capete sau cum? Editat Februarie 23, 2014 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Motors Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Ghidonul de pe Vulcan are inatimea de 30 de cm, deci e cam de 12 inch. Inainte am avut un Shadow cu ghidon de 40 de cm inaltime (16 inch) si tot la fel am procedat. Pun si poze ca sa te convingi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Dark,mai pune poze,mai pune poze ! Nu ca sa ma conving,ci pentru ca sa ma hotarasc intre 14" sau 16" la Vulcanul meu. Acum am Dragbar,deci e de la cer la pamant diferenta si nu pot exact sa imi dau seama cat de sus sa merg. Tu ce-mi recomanzi? Chiar te rog sa-mi dai un sfat..de ce nu ai mers cu 16" si pe Vulcan? Personal tu mi-ai recomanda 14 sau 16 ?de ce? Si,la Vulcanul la care ai 12 " ,spui ca ai luat cabluri universale si ti le-ai facut tu sau au mers alea stoc? Daca ai pus altele,cu cat au fost mai lungi? Acum ca spui ca in poza cu vulcanul ai 12"...incep sa cred ca 16 e prea mult,poate merg spre 14. Stiu ca par batut in cap,dar eu de fapt incerc sa fiu 100% sigur atat de modelul ghidonului pe care sa-l aleg,dar si de lungimea cablurilor. Editat Februarie 23, 2014 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Cablurile de la Louis au undeva la 2 metri lungime si merg montate pe orice ghidon, oricat ar fi de inalt. La Shadow am fost nevoit sa schimb si furtunul de frana. Am ales sa pun pe Vulcan ghidon mai mic deoarce la drumuri mai lungi imi amortea un pic mana stanga iar pe curbe mai stranse era cam incomod. Iti recomand sa nu pui de 16 inchi daca iti place sa mergi comod si la drumurile mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Deci ce inaltime a avut ghidonul care l-ai montat ? Si cand ai spus ca iei cablu mai lung si tai cat trebuie...te referi ca stii tu sau cineva sa cositoreasca niplurile la capete sau cum? Se refera la faptul ca , cablurile de la Louis au niplurile reglabile, cu sistemul surub-piulita . Tai cablul la lungimea dorita, si strangi surubul niplului si gata . Asa arata un asfel de niplu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Eu un filtru de genul asta vreau sa-mi fac..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Succes . Arata f bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 CustoMania,multumesc! exact la asta vroiam o confirmare,ma gandeam eu ca asa este,dar nu eram 100% sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Se refera la faptul ca , cablurile de la Louis au niplurile reglabile, cu sistemul surub-piulita . Tai cablul la lungimea dorita, si strangi surubul niplului si gata . Asa arata un asfel de niplu . recomand si un fludor dupa ce se strange surubul respectiv ..am patit-o eu sa se rupa fix la surub ! Spor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Eu am pus cositor pe portiunea de unde am taiat cablul (inainte sa-l tai), ca sa nu se desfaca impletitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Catas_him.....sa-mi dai un semn daca ai nevoie de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Catas_him.....sa-mi dai un semn daca ai nevoie de ajutor Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa. Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face... A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia.... Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate..... Salutari inca odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa. Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face... A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia.... Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate..... Salutari inca odata... Cel mai bine e sa ma suni inainte si ne gasim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa. Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face... A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia.... Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate..... Salutari inca odata... Cel mai bine e sa ma suni inainte si ne gasim Ok....o sa te sun cum ajung pe acasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salutare tuturor! Am cateva intrebari ce tin de partea electrica la un VN800 Classic din '97. Sper ca este ceva nou si nu s-a mai discutat. Despre ce este vorba mai intai: vreau sa-i fac o modificare astfel incat luminile (farul si stopul) sa se aprinda automat pe faza scurta (lumini de intalnire) atunci cand pun contact; practic sa renunt la butonul din dreapta ghidonului, cel cu 3 pozitii (oprit, pozitii, faza scurta). Acum intrebarile: se poate face acest lucru? Daca da, stie cineva si cum si ma poate ghida putin? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.