Old School Rider Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Dark,mai pune poze,mai pune poze ! Nu ca sa ma conving,ci pentru ca sa ma hotarasc intre 14" sau 16" la Vulcanul meu. Acum am Dragbar,deci e de la cer la pamant diferenta si nu pot exact sa imi dau seama cat de sus sa merg. Tu ce-mi recomanzi? Chiar te rog sa-mi dai un sfat..de ce nu ai mers cu 16" si pe Vulcan? Personal tu mi-ai recomanda 14 sau 16 ?de ce? Si,la Vulcanul la care ai 12 " ,spui ca ai luat cabluri universale si ti le-ai facut tu sau au mers alea stoc? Daca ai pus altele,cu cat au fost mai lungi? Acum ca spui ca in poza cu vulcanul ai 12"...incep sa cred ca 16 e prea mult,poate merg spre 14. Stiu ca par batut in cap,dar eu de fapt incerc sa fiu 100% sigur atat de modelul ghidonului pe care sa-l aleg,dar si de lungimea cablurilor. Editat Februarie 23, 2014 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Cablurile de la Louis au undeva la 2 metri lungime si merg montate pe orice ghidon, oricat ar fi de inalt. La Shadow am fost nevoit sa schimb si furtunul de frana. Am ales sa pun pe Vulcan ghidon mai mic deoarce la drumuri mai lungi imi amortea un pic mana stanga iar pe curbe mai stranse era cam incomod. Iti recomand sa nu pui de 16 inchi daca iti place sa mergi comod si la drumurile mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Deci ce inaltime a avut ghidonul care l-ai montat ? Si cand ai spus ca iei cablu mai lung si tai cat trebuie...te referi ca stii tu sau cineva sa cositoreasca niplurile la capete sau cum? Se refera la faptul ca , cablurile de la Louis au niplurile reglabile, cu sistemul surub-piulita . Tai cablul la lungimea dorita, si strangi surubul niplului si gata . Asa arata un asfel de niplu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Eu un filtru de genul asta vreau sa-mi fac..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Succes . Arata f bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 CustoMania,multumesc! exact la asta vroiam o confirmare,ma gandeam eu ca asa este,dar nu eram 100% sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Se refera la faptul ca , cablurile de la Louis au niplurile reglabile, cu sistemul surub-piulita . Tai cablul la lungimea dorita, si strangi surubul niplului si gata . Asa arata un asfel de niplu . recomand si un fludor dupa ce se strange surubul respectiv ..am patit-o eu sa se rupa fix la surub ! Spor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Eu am pus cositor pe portiunea de unde am taiat cablul (inainte sa-l tai), ca sa nu se desfaca impletitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Catas_him.....sa-mi dai un semn daca ai nevoie de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Catas_him.....sa-mi dai un semn daca ai nevoie de ajutor Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa. Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face... A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia.... Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate..... Salutari inca odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa. Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face... A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia.... Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate..... Salutari inca odata... Cel mai bine e sa ma suni inainte si ne gasim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da Alex...apropos, am trecut asta toamna pe la tine la atelier, erai plecat, de loc is din Husi si ajung destul de des pe acasa. Acu mi s-a pus pata pe un filtru de aer de IJ, il aduc in 2 zile sa vad ce ii pot face... A, de trei zile am frecat supapele, au iesit superb......vorba unora, nici o lacrima....Am schimbat semeringurile si arcurile la supape noi noute .Pentru poze am pus si capacele care au ajuns astazi....,carburatorul cred ca vine dupa 5 martie,,,,,si atunci incepe distractia.... Am mai gasit interesant un filtru de la pompa de ulei hidraulic de tractor U 650, dar nu stiu textura, maine o sa trec pe la un magazin sa-l analizez....., e intr-o poza din astea atasate..... Salutari inca odata... Cel mai bine e sa ma suni inainte si ne gasim Ok....o sa te sun cum ajung pe acasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salutare tuturor! Am cateva intrebari ce tin de partea electrica la un VN800 Classic din '97. Sper ca este ceva nou si nu s-a mai discutat. Despre ce este vorba mai intai: vreau sa-i fac o modificare astfel incat luminile (farul si stopul) sa se aprinda automat pe faza scurta (lumini de intalnire) atunci cand pun contact; practic sa renunt la butonul din dreapta ghidonului, cel cu 3 pozitii (oprit, pozitii, faza scurta). Acum intrebarile: se poate face acest lucru? Daca da, stie cineva si cum si ma poate ghida putin? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salutare tuturor! Am cateva intrebari ce tin de partea electrica la un VN800 Classic din '97. Sper ca este ceva nou si nu s-a mai discutat. Despre ce este vorba mai intai: vreau sa-i fac o modificare astfel incat luminile (farul si stopul) sa se aprinda automat pe faza scurta (lumini de intalnire) atunci cand pun contact; practic sa renunt la butonul din dreapta ghidonului, cel cu 3 pozitii (oprit, pozitii, faza scurta). Acum intrebarile: se poate face acest lucru? Daca da, stie cineva si cum si ma poate ghida putin? Multumesc anticipat! Salut. Se poate face ce vrei tu, doar ca nu este indicat sa ai consumatori pe baterie (faza scurta+stop) cand motorul este oprit. Cand bateria se va mai invechi, desi ar avea curent destul sa porneasca motorul, nu o va putea face deoarece acest curent este consumat de lumini. In schimb poti face sa se aprinda faza scurta si stopul (care oricum se aprinde) cand aprinzi pozitia (in acest caz ar fi bine sa pui si o siguranta mai mare pe pozitie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salut. Se poate face ce vrei tu, doar ca nu este indicat sa ai consumatori pe baterie (faza scurta+stop) cand motorul este oprit. Cand bateria se va mai invechi, desi ar avea curent destul sa porneasca motorul, nu o va putea face deoarece acest curent este consumat de lumini. In schimb poti face sa se aprinda faza scurta si stopul (care oricum se aprinde) cand aprinzi pozitia (in acest caz ar fi bine sa pui si o siguranta mai mare pe pozitie). Merci pentru raspuns. Eram destul de convins ca atunci cand iau contactul tot curentul se intrerupe in instalatie. Probabil te referi la faptul ca luminile se aprind cand pun contact si deja iau din puterea necesara bateriei pentru a putea porni motorul? Ideea este urmatoarea: vreau sa inlocuiesc "housing"-urile pentru comenzile de ghidon; acum arata in ultimul hal. Am gasit unele noi, frumoase, cromate, dar le lipseste locatia pentru respectivul buton - cel pentru lumini, pe partea dreapta. Din cauza asta ma gandeam sa il anulez. Eu las oricum mereu butonul ala pe pozitii, uneori pe faza scurta (daca nu il las asa nu pot folosi o functie a alarmei.....poveste mai lunga (: ). Daca anulez deci butonul ala cu totul, va trebui sa fac in asa fel incat faza scurta sa fie mereu pornita....m-am inmuiat acum O siguranta mai mare pe pozitie: te referi la cea din cutia de sigurante? (daca este vreuna acolo special pentru pozitii). Si daca da, de cat ar fi bine sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Razvan de la METRICMOTION sau userul MEXYCANU va rezolva...Eu am ape de la Barons Custom de 18 si cabluri/furtune MotionPro.Electrica bagata prin ghidon. Razvan de la METRICMOTION sau userul MEXYCANU va rezolva...Eu am ape de la Barons Custom de 18 si cabluri/furtune MotionPro.Electrica bagata prin ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Merci pentru raspuns. Eram destul de convins ca atunci cand iau contactul tot curentul se intrerupe in instalatie. Probabil te referi la faptul ca luminile se aprind cand pun contact si deja iau din puterea necesara bateriei pentru a putea porni motorul? Ideea este urmatoarea: vreau sa inlocuiesc "housing"-urile pentru comenzile de ghidon; acum arata in ultimul hal. Am gasit unele noi, frumoase, cromate, dar le lipseste locatia pentru respectivul buton - cel pentru lumini, pe partea dreapta. Din cauza asta ma gandeam sa il anulez. Eu las oricum mereu butonul ala pe pozitii, uneori pe faza scurta (daca nu il las asa nu pot folosi o functie a alarmei.....poveste mai lunga (: ). Daca anulez deci butonul ala cu totul, va trebui sa fac in asa fel incat faza scurta sa fie mereu pornita....m-am inmuiat acum O siguranta mai mare pe pozitie: te referi la cea din cutia de sigurante? (daca este vreuna acolo special pentru pozitii). Si daca da, de cat ar fi bine sa fie? teoretic (si practic) ar trebui sa fie destul de simplu, tinand cont de faptul ca comutatorul ala este un intrerupator, care intrerupe un circuit, care atunci cand nu e intrerupt e continuu eu am facut chestia asta la vulcanul meu, si a functionat (am renuntat complet la amblele comenzi electrice, atat stanga cat si dreapta). succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ce consum are Vulcan-ul? Ieri am scos 4.5/100km. e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Este in regula,eu am scos 4.9 incarcat la maxim si cu pasager pana la mare,cam tot drumul in forja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Este in regula,eu am scos 4.9 incarcat la maxim si cu pasager pana la mare,cam tot drumul in forja. tradu forja , 6 spre 7 cu hipercharger si tot kitul stage 1, mergand cu 150-180 spre mare, in rest scoate un 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leukodemos Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Salut, Intrebare de noob: Am vazut ca sint anumite versiuni de vn800 cu roata groasa in fata iar altele cu roata mai subtire. Care ar fi avantajele/dezavantajele pt cele doua versiuni? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Lasand la o parte diferenta de look,avantajele sunt de partea VN800B (cu roata groasa).are franele pe fata mai bune si este mai stabila pe franare,si din cate stiu,vn800 cu roata subtire are un singur pistonas de frana la etrier fata de celalat care are doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Motors Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Lasand la o parte diferenta de look,avantajele sunt de partea VN800B (cu roata groasa).are franele pe fata mai bune si este mai stabila pe franare,si din cate stiu,vn800 cu roata subtire are un singur pistonas de frana la etrier fata de celalat care are doua. Corect. Si este mai stabila si pe curbe VN 800B (Classic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Asa este.Dar VN800A este mai frumoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.