Ancalagon Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 (editat) intrebare generala a montat cine pinion mai mare in fata la VN800 classc? eventual in spate mai mic » Post actualizat in 24 Aug 2014 00:07 Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare. Editat August 31, 2014 de Ancalagon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Am sa verific bobinele atunci,multumesc pentru sfat catas_him. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Am montat eu mai mare cu un dinte la pinionul din fata, 18 in loc de 17 si mi s-a parut cam prea moale dupa aceea. S-a revigorat situatia dupa ce am pus pe spate unul de 38. Nu cred ca e mare smecherie schimbarea rapoartelor, cel putin la Drifter. Teoretic, 18/38 e cam acelasi lucru cu raportul standard, dar se zice ca pnionul din fata e mai bine sa fie mai mare. ar trebui sa fie o mica mare diferenta,dupa cum se vede in tabela de pe site-ul asta. http://www.angelfire.com/ak5/russwolf/sprockets.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Indicator temperatura ulei , kawasaki vulcan 1500 classic Pret 120 RON. » Post actualizat in 07 Sep 2014 06:35Filtru aerisire bloc motor Pret 30 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Dezmembrez VN800A ,mai multe detalii aici : /index.php?/topic/718215-dezmembrez-kawasaki-vn800a-1996/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulnipru Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Dezmembrez VN800A ,mai multe detalii aici : /index.php?/topic/718215-dezmembrez-kawasaki-vn800a-1996/ salut!nu te-ar interesa un schimb cu un shadow de 600 in stare f.buna(cu o mica diferenta)?eu sunt din roman,asa ca ne putem intalni si vedea fiecare motorul celuilalt destul de usor.daca te intereseaza,nr meu este 0768929394.numai bine!paul, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 piese VN 800 Classic de vanzare. poze in acest link: http://www.motocicli...hopper/page-347 manetele, emblemele pentru rezervor si suportii de coburi vanduti. restul, valabil. mai adaug un nr de contact: 0771.101.871, contact: 0734.223.278 - Marius » Post actualizat in 04 Jul 2014 06:32 vand mai multe componente de prin garaj piese de la un Kawasaki VN 800 Classic plus un stop spate de H-D Softail Crossbones nou noutz aripa spate folosita, cu vopseaua sarita pe o parte kit Scootworks de conversie pe transmisie curea format din doua pinioane si o curea noua, nefolosita.Avantaje: scapi de curatat lant, e bun pt. cei care prefera cuplu in turatii joase si turatii mai mici la viteza de croaziera, plus un consum mai redus. Dezavantaje: pierde din top speed. pompa frana sigle VN nou noutze suporti coburi cablu soc manete de frana si de ambreiaj skull telescoape furca si jambe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Salutare tuturor! Am o intrebare generala: face cineva in Ro modificari de swing-arm? Am vazut un VN800 cu fat tire pe spate si ma bate un gand..... Multumecs! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Salut . Eu am 240 pe spate la vulcan , bascula facuta de mine & friends . Mi-am dorit foarte mult sa am 240 pe spate, insa nu as mai recomanda-o si altuia . Este foarte fortata modificarea, in sensul ca , cadrul nu-ti permite sa iesi suficient de mult cu pinionul fata ( lantul) in exterior , asfel este foarte apropiat de cauciuc . Daca as fi iara la inceput, i-as pune o roata de 200 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Che Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Salut si multumesc de raspuns si mentiuni......daca pana acum eram pe ganduri......acum si mai si )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Hai sa vedem lucrarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 vulcan 900- chopp in to a bobber! executate in the houze- aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit... suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului. vulcan 900- chopp in to a bobber! executate in the houze- aripa spate , suport aripa(forjat la mina), foot pegs modificat unghiul de pozitie, geanta laterala pe bascula, borseta de scule, vopsit... suport pentru pasager modificat si executie saua pasager restul e imaginatia proprietarului. » Post actualizat in 28 Oct 2014 10:38 Farul de la bobberul vn 900 e cumpărat așa sau a fost adăugat grilajul ulterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 asa este cumparat . Am si eu acelasi far montat pe vulcan . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 (editat) caut anbielaj , vibrochen cu biele motor vulcan de 750 ms prietenul google nu prea m-a ajutat nini ebayul de altfel ms » Post actualizat in 27 Nov 2014 16:27Nu stie nimeni nimic??? Editat Noiembrie 21, 2014 de mishu_dark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Salut, Tocmai ce m-am intors de la un dealer moto, si cum vorbeam noi de Shaka mea ( vulcan 500 '97) si ca am intentia sa o marit in viitorul apropiat... imi zice ca de ce nu o vand acum, dar imi tin banii deoparte pina la anul cind v-a veni asta: http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/kawasakis-new-er6-powered-cruiser-the-vulcan-s/25731.html pe piata de aici. Cica in prima aprte a lui 2015. Pretul lui v-a fi cam pe la un 25,000rm = 25,000ron ( fara abs). Stiu ca pare mult, dar asta e piata aici. Dar nu despre bani e vorba ( ca multi au sa zica ca de banii astia astia mai bine iti iei x,y sau z) asta e piata aici si nu se poate compara cu cea din EU sau US, Aus, etc. Fiecare cu ograda lui. M-ar interesa mai mult opinii despre motor in sine. Daca am postat gresit ( adica nu in topicul special pt vulcan) va rog sa ma scuzati. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Pentru mine un cruiser trebuie sa aiba motor VTwin. Daca nu are s-a stricat tot designul. Si nah, designul e cel mai important pentru un cruiser pentru ca nu sunt nici cele mai performante motoare, nici cele mai versatile, nici cele mai economice, nici cele mai ergonomice... daca nici frumoase nu mai sunt atunci nu le mai vad nicun rost. Nah, asta e opinia mea. Poate sunt eu mai conservator. Tu esti hotarat pe modelul asta? Poate ai putea sa te uiti si dupa alte oferte.care sa se incadreze in acelasi buget. De exemplu HD Street sau Star Motorcycles (Yamaha).Bolt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Pentru mine un cruiser trebuie sa aiba motor VTwin. Daca nu are s-a stricat tot designul. Si nah, designul e cel mai important pentru un cruiser pentru ca nu sunt nici cele mai performante motoare, nici cele mai versatile, nici cele mai economice, nici cele mai ergonomice... daca nici frumoase nu mai sunt atunci nu le mai vad nicun rost. Nah, asta e opinia mea. Poate sunt eu mai conservator. Tu esti hotarat pe modelul asta? Poate ai putea sa te uiti si dupa alte oferte.care sa se incadreze in acelasi buget. De exemplu HD Street sau Star Motorcycles (Yamaha).Bolt. Ai si tu dreptatea ta cu vtwin. Au aspect. Eu acu calaresc vulcan 500 parallel twin si intradevar nu da asa de bine ca aspect... dar na. Nu sint hotarit 100% pe vulcan s dar pentru pretul care il are... cam da. Cum ziceam si in postul anterior... piata e de jale. Cel mai ieftin HD (883) nou pe care il gasesc e la 80,000Rm/RON. Bolt-ul e pe la 60-65,000 si tot asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Salut, Tocmai ce m-am intors de la un dealer moto, si cum vorbeam noi de Shaka mea ( vulcan 500 '97) si ca am intentia sa o marit in viitorul apropiat... imi zice ca de ce nu o vand acum, dar imi tin banii deoparte pina la anul cind v-a veni asta: http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/kawasakis-new-er6-powered-cruiser-the-vulcan-s/25731.html pe piata de aici. Cica in prima aprte a lui 2015. Pretul lui v-a fi cam pe la un 25,000rm = 25,000ron ( fara abs). Stiu ca pare mult, dar asta e piata aici. Dar nu despre bani e vorba ( ca multi au sa zica ca de banii astia astia mai bine iti iei x,y sau z) asta e piata aici si nu se poate compara cu cea din EU sau US, Aus, etc. Fiecare cu ograda lui. M-ar interesa mai mult opinii despre motor in sine. Daca am postat gresit ( adica nu in topicul special pt vulcan) va rog sa ma scuzati. Bafta 25.000 ron cam 5.700 euro. sincer, nu mi se pare asa de scump pentru un motor nou, cu abs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Vezi si V-max urile, generatia a 2a de preferat poate gasesti la un pret decent. Ride with the big boys. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Vezi si V-max urile, generatia a 2a de preferat poate gasesti la un pret decent. Ride with the big boys. deci eu nu glumesc cu piata...: http://www.mudah.my/Yamaha+V+Max+1200-30375804.htm?last=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Wow, pai la banii astia aduci 2 de la noi, una o vinzi si cealalta e moca ) Vezi cum stau cu vama si poate te scoti cu un import. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Wow, pai la banii astia aduci 2 de la noi, una o vinzi si cealalta e moca ) Vezi cum stau cu vama si poate te scoti cu un import. Bun gindit, numai ca nici asa nu merge. Ca-ti baga astia la taxe de te rup si tot nu se merita... Dar cum ziceam si initial ( si acum stiti de ce), nu vreau sa vb despre bani, ci despre motorul in sine. Opinii despre pro/contra la un motor ca asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Naspa, succese perene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 Uita-te totusi dupa HD Street. Nu stiu daca a aparut la voi la dealeri. In US si Europa a aparut. Nu ti-am zis degeaba. Este cea mai ieftina varianta de HD ever. Asta a fost politica firmei de la inceput - sa faca un Harley accesibil ca pret. Motorul e dintr-o noua generatie, teoretic mai bun decat cele vechi, dar finisajele sunt mai ieftinute. Din cate am inteles au deschis o uzina in India si il fabrica acolo. Initial au zis ca il aduc in Europa la 5.000 euro. Acum vad ca in Bucuresti l-au scos la vanzare la 8.500.... daca puteau sa il vanda cu 5000 si sa aiba si profit inseamna ca ceilalti 3.500 sunt bani platiti pentru emblema HD sau cu alte cuvinte un fel de taxa pe fudulie. In US aceeasi motocicleta este la vanzare cu 7500, dar dolari - la cursul de schimb actual ar fi cam 6.100 euro. Foarte ciudat ca sunt asa preturi mari la motociclete in Malaezia. Ma asteptam ca din contra, sa fie cele mai mici preturi posibile. Prin imprejurimi - Indonezia, India si China sunt pietele cele mai mari din lume pentru vehicule pe 2 roti (probabil majoritatea fiind scutere) Poate voi sunteti mai fuduli ca aveti petrol mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 deci eu nu glumesc cu piata...: http://www.mudah.my/Yamaha+V+Max+1200-30375804.htm?last=1 Da , sunt scumpe, insa nici nu se compara 650cc vs >1000 cc , daca tie iti place S-ul asta, de ce sa nu-l ai, daca-ti permiti, decat sa faci un compromis ca sa-ti iei V2 , mai scump , poate si Sh .... mai bine nou, si destul de ieftin. Mie unul imi place vulcanul asta, si mie de fel nu prea imi plac cruiserele , 2 paralel face motorul poate doar sa para mai scurt, poate chiar e, nu stiu, ceea ce-mi place... urasc modelele alea lungi ca dracu ..... De fiabilitate ce sa mai zici, in primul rand e motor nou, normal ar fi sa n-ai treaba multi km daca ai grija de el si din 650cc la 61 cai, chiar nu-i scos tot ce se poate din motor, modelul de strada are cu 10 cai in plus . Dar totusi, 5.500 Euro un motor nou ... e chiar ok. Ceea ce nu mi-ar place ar fi ca e motor de naked pe el si banuiesc ca trebuie sa mergi ca si cu un naked, schimbat viteze.... 12 rpm .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.