Blackrider Postat Mai 10, 2006 Autor Share Postat Mai 10, 2006 Mai baieti, am uitat sa va spui! Vulcanetele meu a luat in uichend 180! Si nu era la vale! bravo nene,dar la salon pe unde ai fost?,ca vulcanu l-am vazut,dar pe tine ba....te-a sunat Marian dar tu erai plecat la plimbare cu motoru.....rusine. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazbuzuku Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Stie careva daca trebuie dat motorul jos pentru a scoate statorul alternatorului la VN 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Pentru Bazbu... - Cumpera-ti Yamaha Virago ... Vulcanul nu-i de tine Deja l-ai parlit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Stie careva daca trebuie dat motorul jos pentru a scoate statorul alternatorului la VN 750? Nu trebuie dat motorul jos, dar trebuie desfacut cadrul in partea dreapta si apoi deplasat motorul foarte mult catre dreapta astfel incat sa iti permita scoaterea capacului stanga in care este fixat statorul. Munca de sisif...asta este un punct slab al lui VN 750 iti ia o zi de munca sa-l dai jos si sa-l pui inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Nu trebuie dat motorul jos, dar trebuie desfacut cadrul in partea dreapta si apoi deplasat motorul foarte mult catre dreapta astfel incat sa iti permita scoaterea capacului stanga in care este fixat statorul. Munca de sisif...asta este un punct slab al lui VN 750 iti ia o zi de munca sa-l dai jos si sa-l pui inapoi. Bazil .. ai avut belele si tu cu statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Bazil .. ai avut belele si tu cu statorul? asa am luat-o, cu alternatorul defect, primul lucru cand am ajuns acasa am dus statorul la rebobinat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Bazil: Daca iti mai aduci aminte cum ai procedat la demontare, te rugam sa ne dai un mail. Orice indrumare e binevenita. Avem noi manualul de service, dar ma gandesc la probleme intalnite in timpul operatiei. Multumim anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 crezi ca eu mai tin minte,de anul trecut... in orice caz este destul de lucru : prima data trebuie dat drumul la antigel, desfacute comenzile (pedalele si suportii) tobele, coatele, rezervorul si trebuie scoasa si toata tubulatura de la aer ce de sub rezervor, radiatorul, apoi desfacut cadrul partea dreapta din suruburile ale 4 si motorul trenuie scos din suporti... trebuie deplasat motorul cat se poate mai mult in dreapta , acum daca nu vrei sa-i schimbi si uleiul poti sa inclini motorul pe partea dreapta astfel incat in momentul in care extragi capacul care sustine statorul sa nu curga uleiul din el . Cam asta ar fi cred ca nu am uitat nimic dar este destul de mult de lucru, asa cum spuneam iti cam ia o jumatate de zi sa-l desfaci si alta sa-l aduni la loc. Aveti grija la garnituri si mai ales la garnitura prin care sunt trecute firele la iesirea din capac sa n-o distrugeti ca ulterior are sa piarda ulei pe acolo ...eu am lucrat cu foare mare atentie si totusi imi "transpira" putin ulei In rest ce sa mai zic ...Bafta! si spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2006 Admin Share Postat Mai 10, 2006 crezi ca eu mai tin minte,de anul trecut... in orice caz este destul de lucru : prima data trebuie dat drumul la antigel, desfacute comenzile (pedalele si suportii) tobele, coatele, rezervorul si trebuie scoasa si toata tubulatura de la aer ce de sub rezervor, radiatorul, apoi desfacut cadrul partea dreapta din suruburile ale 4 si motorul trenuie scos din suporti... trebuie deplasat motorul cat se poate mai mult in dreapta , acum daca nu vrei sa-i schimbi si uleiul poti sa inclini motorul pe partea dreapta astfel incat in momentul in care extragi capacul care sustine statorul sa nu curga uleiul din el . ..Cu alte cuvinte l-ai facut bucati.. Bafta.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 Luigi,nu te-am vazut sambata pe la salon,....ai fost? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazbuzuku Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 crezi ca eu mai tin minte,de anul trecut... in orice caz este destul de lucru : prima data trebuie dat drumul la antigel, desfacute comenzile (pedalele si suportii) tobele, coatele, rezervorul si trebuie scoasa si toata tubulatura de la aer ce de sub rezervor, radiatorul, apoi desfacut cadrul partea dreapta din suruburile ale 4 si motorul trenuie scos din suporti... trebuie deplasat motorul cat se poate mai mult in dreapta , acum daca nu vrei sa-i schimbi si uleiul poti sa inclini motorul pe partea dreapta astfel incat in momentul in care extragi capacul care sustine statorul sa nu curga uleiul din el . Cam asta ar fi cred ca nu am uitat nimic dar este destul de mult de lucru, asa cum spuneam iti cam ia o jumatate de zi sa-l desfaci si alta sa-l aduni la loc. Aveti grija la garnituri si mai ales la garnitura prin care sunt trecute firele la iesirea din capac sa n-o distrugeti ca ulterior are sa piarda ulei pe acolo ...eu am lucrat cu foare mare atentie si totusi imi "transpira" putin ulei In rest ce sa mai zic ...Bafta! si spor la treaba Mersi mult! Astept sa se opreasca ploaia si ma apuc de el. Sper sa nu vin cu masina la Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 ..Cu alte cuvinte l-ai facut bucati.. biggrin.gif Nu chiar , dar cam asa ceva... Mersi mult! Astept sa se opreasca ploaia si ma apuc de el. Sper sa nu vin cu masina la Ploiesti. Si eu sper sa ne vedem cat mai multi VulkaN-isti la Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Daca anuntai ca vii... Nu mi-e rusine deloc, ca am fost sa vad un prieten la Valeni de Munte. Na! Shitttt , stim ca ai fugit , nu te mai poti ascunde ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 12, 2006 Autor Share Postat Mai 12, 2006 oameni buni,mi-am pierdut trusa de scule de la vulcan......daca ii prisoseste cuiva,o cumpar urgent!!! aviz cei care aveti truse de scule profi si nu mai aveti nevoie de cea originala.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 oameni buni,mi-am pierdut trusa de scule de la vulcan......daca ii prisoseste cuiva,o cumpar urgent!!! aviz cei care aveti truse de scule profi si nu mai aveti nevoie de cea originala.... B. surprize, surprize...da nu cu Andreea Marin... esti rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 13, 2006 Autor Share Postat Mai 13, 2006 multam fain!!! the drink is on me. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 13, 2006 Admin Share Postat Mai 13, 2006 Luigi,nu te-am vazut sambata pe la salon,....ai fost? B. Servus Cristi.. Am fost,dar nu am stat prea mult.. Am plecat la plimbare dupa aia cu niste amici.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Mersi mult! Astept sa se opreasca ploaia si ma apuc de el. Sper sa nu vin cu masina la Ploiesti. Cum sta treaba, ai reusit ceva sau... inca nu s-a oprit ploaia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Cum sta treaba, ai reusit ceva sau... inca nu s-a oprit ploaia? Raspund eu pentru el ... dupa eforturi supraomenesti ... 10 beri la cutie .... si 10 ore ... a reusit sa demonteze Vulcanul. Mi-a umplut garajul de piese, garnituri suruburi si alte plastice. Acu asteapta sa-l rebobineze unu. Cand e gata te anuntam noi, ca sigur o sa avem nevoie de sfaturi la asamblare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Acu asteapta sa-l rebobineze unu. Sa verificati sa nu fie in scurt, mie mi s-a intamplat ca prima bobinare sa-mi dea in scurt (a sarit ) emailul de pe firul de cupru in momentul bobinarii ... si culmea ca pe aparatul de masura digital (cel al bobinatorului) nu arata ca este in scurt, noroc ca inainte de montare am verificat si eu si pe al meu dadea in scurt, m-am dus inapoi la el si ca sa-i demonstrez i-am aratat si cu aparatul de masura si am verificat si cu bec si curent. Deci Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 Si pana la urma vulkanul merge la Ploiesti, indiferent de consecintele ulterioare (tehnice sau matrimoniale). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 salut vulcanologi. Dupa convulsii si chinuri metafizice datorate visului de a avea un Vulcan Classic,vis hranit in buna parte si de postarile voastre, motorul a capatat realitate.adus din State cu numa 1800 mile la bord,testat pe drumul de intoarcere Constanta-Slobozia-Bucuresti, mi-a ajuns un singur plin cu pasager in spinare. N-am avut curaj sa-i dau mai mult de 160, dar m-a vrajit literalmente. ma declar virusat si irecurabil. Iata niscava poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 salut vulcanologi. Dupa convulsii si chinuri metafizice datorate visului de a avea un Vulcan Classic,vis hranit in buna parte si de postarile voastre, motorul a capatat realitate.adus din State cu numa 1800 mile la bord,testat pe drumul de intoarcere Constanta-Slobozia-Bucuresti, mi-a ajuns un singur plin cu pasager in spinare. N-am avut curaj sa-i dau mai mult de 160, dar m-a vrajit literalmente. ma declar virusat si irecurabil. Iata niscava poze! felicitari si bine ai venit printre noi! Sa il stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometrii impreuna cu motorul. Seaana rau de tot cu al meu, sigur sunt frati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 Si pana la urma vulkanul merge la Ploiesti, indiferent de consecintele ulterioare (tehnice sau matrimoniale). Ma bucur pentru tine si spun asta pentru ca: acum vre-o 6-7 ani pe vremea cand ma "chinuiam" cu un simson, am ajuns la intrunirea de la Cluj ca si pasager pe alt motor si iti spun drept ca nu m-am simtit deloc bine fara motor la intrunire. salut vulcanologi. Dupa convulsii si chinuri metafizice datorate visului de a avea un Vulcan Classic,vis hranit in buna parte si de postarile voastre, motorul a capatat realitate.adus din State cu numa 1800 mile la bord,testat pe drumul de intoarcere Constanta-Slobozia-Bucuresti, mi-a ajuns un singur plin cu pasager in spinare. N-am avut curaj sa-i dau mai mult de 160, dar m-a vrajit literalmente. ma declar virusat si irecurabil. Iata niscava poze! Bine ai venit ! in tagma VN-istilor si felicitari pentru achizitie. Faina scula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 17, 2006 Autor Share Postat Mai 17, 2006 salut vulcanologi. Dupa convulsii si chinuri metafizice datorate visului de a avea un Vulcan Classic,vis hranit in buna parte si de postarile voastre, motorul a capatat realitate.adus din State cu numa 1800 mile la bord,testat pe drumul de intoarcere Constanta-Slobozia-Bucuresti, mi-a ajuns un singur plin cu pasager in spinare. N-am avut curaj sa-i dau mai mult de 160, dar m-a vrajit literalmente. ma declar virusat si irecurabil. Iata niscava poze! bravo,dar da-ne mai multe detalii..... si completeaza si tu datele la profil... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.