Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Mai baieti, am uitat sa va spui! Vulcanetele meu a luat in uichend 180! Si nu era la vale!

 

 

bravo nene,dar la salon pe unde ai fost?,ca vulcanu l-am vazut,dar pe tine ba....te-a sunat Marian dar tu erai plecat la plimbare cu motoru.....rusine.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stie careva daca trebuie dat motorul jos pentru a scoate statorul alternatorului la VN 750?

:) :blink: :crack:

Nu trebuie dat motorul jos, dar trebuie desfacut cadrul in partea dreapta si apoi deplasat motorul foarte mult catre dreapta astfel incat sa iti permita scoaterea capacului stanga in care este fixat statorul.

Munca de sisif...asta este un punct slab al lui VN 750 :ok: iti ia o zi de munca sa-l dai jos si sa-l pui inapoi.

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie dat motorul jos, dar trebuie desfacut cadrul in partea dreapta si apoi deplasat motorul foarte mult catre dreapta astfel incat sa iti permita scoaterea capacului stanga in care este fixat statorul.

Munca de sisif...asta este un punct slab al lui VN 750 iti ia o zi de munca sa-l dai jos si sa-l pui inapoi.

Bazil .. ai avut belele si tu cu statorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bazil: Daca iti mai aduci aminte cum ai procedat la demontare, te rugam sa ne dai un mail. Orice indrumare e binevenita. Avem noi manualul de service, dar ma gandesc la probleme intalnite in timpul operatiei.

Multumim anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca eu mai tin minte,de anul trecut... in orice caz este destul de lucru :

prima data trebuie dat drumul la antigel, desfacute comenzile (pedalele si suportii) tobele, coatele, rezervorul si trebuie scoasa si toata tubulatura de la aer ce de sub rezervor, radiatorul, apoi desfacut cadrul partea dreapta din suruburile ale 4 si motorul trenuie scos din suporti... trebuie deplasat motorul cat se poate mai mult in dreapta , acum daca nu vrei sa-i schimbi si uleiul poti sa inclini motorul pe partea dreapta astfel incat in momentul in care extragi capacul care sustine statorul sa nu curga uleiul din el .

Cam asta ar fi B) cred ca nu am uitat nimic dar este destul de mult de lucru, asa cum spuneam iti cam ia o jumatate de zi sa-l desfaci si alta sa-l aduni la loc.

Aveti grija la garnituri si mai ales la garnitura prin care sunt trecute firele la iesirea din capac sa n-o distrugeti ca ulterior are sa piarda ulei pe acolo ...eu am lucrat cu foare mare atentie si totusi imi "transpira" putin ulei

In rest ce sa mai zic ...Bafta! si spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

crezi ca eu mai tin minte,de anul trecut... in orice caz este destul de lucru :

prima data trebuie dat drumul la antigel, desfacute comenzile (pedalele si suportii) tobele, coatele, rezervorul si trebuie scoasa si toata tubulatura de la aer ce de sub rezervor, radiatorul, apoi desfacut cadrul partea dreapta din suruburile ale 4 si motorul trenuie scos din suporti... trebuie deplasat motorul cat se poate mai mult in dreapta , acum daca nu vrei sa-i schimbi si uleiul poti sa inclini motorul pe partea dreapta astfel incat in momentul in care extragi capacul care sustine statorul sa nu curga uleiul din el .

 

..Cu alte cuvinte l-ai facut bucati.. B)

Bafta..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca eu mai tin minte,de anul trecut... in orice caz este destul de lucru :

prima data trebuie dat drumul la antigel, desfacute comenzile (pedalele si suportii) tobele, coatele, rezervorul si trebuie scoasa si toata tubulatura de la aer ce de sub rezervor, radiatorul, apoi desfacut cadrul partea dreapta din suruburile ale 4 si motorul trenuie scos din suporti... trebuie deplasat motorul cat se poate mai mult in dreapta , acum daca nu vrei sa-i schimbi si uleiul poti sa inclini motorul pe partea dreapta astfel incat in momentul in care extragi capacul care sustine statorul sa nu curga uleiul din el .

Cam asta ar fi B) cred ca nu am uitat nimic dar este destul de mult de lucru, asa cum spuneam iti cam ia o jumatate de zi sa-l desfaci si alta sa-l aduni la loc.

Aveti grija la garnituri si mai ales la garnitura prin care sunt trecute firele la iesirea din capac sa n-o distrugeti ca ulterior are sa piarda ulei pe acolo ...eu am lucrat cu foare mare atentie si totusi imi "transpira" putin ulei

In rest ce sa mai zic ...Bafta! si spor la treaba

 

Mersi mult! Astept sa se opreasca ploaia si ma apuc de el. Sper sa nu vin cu masina la Ploiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Cu alte cuvinte l-ai facut bucati.. biggrin.gif

 

Nu chiar , dar cam asa ceva... B)

 

Mersi mult! Astept sa se opreasca ploaia si ma apuc de el. Sper sa nu vin cu masina la Ploiesti.

 

Si eu sper sa ne vedem cat mai multi VulkaN-isti la Ploiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca anuntai ca vii... Nu mi-e rusine deloc, ca am fost sa vad un prieten la Valeni de Munte. Na!

Shitttt , stim ca ai fugit , nu te mai poti ascunde ........ B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni,mi-am pierdut trusa de scule de la vulcan......daca ii prisoseste cuiva,o cumpar urgent!!!

aviz cei care aveti truse de scule profi si nu mai aveti nevoie de cea originala....

 

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni,mi-am pierdut trusa de scule de la vulcan......daca ii prisoseste cuiva,o cumpar urgent!!!

aviz cei care aveti truse de scule profi si nu mai aveti nevoie de cea originala....

B.

 

surprize, surprize...da nu cu Andreea Marin...

esti rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Luigi,nu te-am vazut sambata pe la salon,....ai fost?

B.

 

Servus Cristi..

Am fost,dar nu am stat prea mult..

Am plecat la plimbare dupa aia cu niste amici..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult! Astept sa se opreasca ploaia si ma apuc de el. Sper sa nu vin cu masina la Ploiesti.

 

 

Cum sta treaba, ai reusit ceva sau... :lol: inca nu s-a oprit ploaia?

 

B) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sta treaba, ai reusit ceva sau... :lol: inca nu s-a oprit ploaia?

 

B) :blink:

Raspund eu pentru el ... dupa eforturi supraomenesti ... 10 beri la cutie .... si 10 ore ... a reusit sa demonteze Vulcanul. Mi-a umplut garajul de piese, garnituri suruburi si alte plastice. Acu asteapta sa-l rebobineze unu. Cand e gata te anuntam noi, ca sigur o sa avem nevoie de sfaturi la asamblare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu asteapta sa-l rebobineze unu.

 

 

Sa verificati sa nu fie in scurt, mie mi s-a intamplat ca prima bobinare sa-mi dea in scurt (a sarit ) emailul de pe firul de cupru in momentul bobinarii ... si culmea ca pe aparatul de masura digital (cel al bobinatorului) nu arata ca este in scurt, noroc ca inainte de montare am verificat si eu si pe al meu dadea in scurt, m-am dus inapoi la el si ca sa-i demonstrez i-am aratat si cu aparatul de masura si am verificat si cu bec si curent.

 

Deci Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vulcanologi. Dupa convulsii si chinuri metafizice datorate visului de a avea un Vulcan Classic,vis hranit in buna parte si de postarile voastre, motorul a capatat realitate.adus din State cu numa 1800 mile la bord,testat pe drumul de intoarcere Constanta-Slobozia-Bucuresti, mi-a ajuns un singur plin cu pasager in spinare. N-am avut curaj sa-i dau mai mult de 160, dar m-a vrajit literalmente. ma declar virusat si irecurabil.

Iata niscava poze!

post-8536-1147825456_thumb.jpg

post-8536-1147825484_thumb.jpg

post-8536-1147825507_thumb.jpg

post-8536-1147825532_thumb.jpg

post-8536-1147825558_thumb.jpg

post-8536-1147825592_thumb.jpg

post-8536-1147825614_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vulcanologi. Dupa convulsii si chinuri metafizice datorate visului de a avea un Vulcan Classic,vis hranit in buna parte si de postarile voastre, motorul a capatat realitate.adus din State cu numa 1800 mile la bord,testat pe drumul de intoarcere Constanta-Slobozia-Bucuresti, mi-a ajuns un singur plin cu pasager in spinare. N-am avut curaj sa-i dau mai mult de 160, dar m-a vrajit literalmente. ma declar virusat si irecurabil.

Iata niscava poze!

felicitari si bine ai venit printre noi!

Sa il stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometrii impreuna cu motorul. Seaana rau de tot cu al meu, sigur sunt frati B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pana la urma vulkanul merge la Ploiesti, indiferent de consecintele ulterioare (tehnice sau matrimoniale). :blink:

 

 

Ma bucur pentru tine si spun asta pentru ca: acum vre-o 6-7 ani pe vremea cand ma "chinuiam" cu un simson, am ajuns la intrunirea de la Cluj ca si pasager pe alt motor si iti spun drept ca nu m-am simtit deloc bine fara motor la intrunire.

B)

 

salut vulcanologi. Dupa convulsii si chinuri metafizice datorate visului de a avea un Vulcan Classic,vis hranit in buna parte si de postarile voastre, motorul a capatat realitate.adus din State cu numa 1800 mile la bord,testat pe drumul de intoarcere Constanta-Slobozia-Bucuresti, mi-a ajuns un singur plin cu pasager in spinare. N-am avut curaj sa-i dau mai mult de 160, dar m-a vrajit literalmente. ma declar virusat si irecurabil.

Iata niscava poze!

 

 

Bine ai venit ! in tagma VN-istilor si felicitari pentru achizitie.

Faina scula :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vulcanologi. Dupa convulsii si chinuri metafizice datorate visului de a avea un Vulcan Classic,vis hranit in buna parte si de postarile voastre, motorul a capatat realitate.adus din State cu numa 1800 mile la bord,testat pe drumul de intoarcere Constanta-Slobozia-Bucuresti, mi-a ajuns un singur plin cu pasager in spinare. N-am avut curaj sa-i dau mai mult de 160, dar m-a vrajit literalmente. ma declar virusat si irecurabil.

Iata niscava poze!

 

 

bravo,dar da-ne mai multe detalii.....

si completeaza si tu datele la profil...

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...