utzelu Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Intrebare: Cam ce mi-ar trebui, sa transform motorasul de 400cc intr-unul de 800cc? Iarna asta as vrea sa fac modificarea. E mai complicat decat crezi... Cel mai precis e sa-ti faci rost de lista de componente pt. ambele modele (400cc si 800cc). Apoi incepi si compari codurile partilor componente (motor, transmisie). Daca-i codul diferit, inseamna ca trebuie sa schimbi componenta. Cu lista asta incepi sa cauti piesele pe la dealeri/Ebay (unele le poti lua la mana 2 ieftin). Iti mai trebuie un manual de service pt. modelul de 800cc, ca sa stii ce si cum. Eu am facut un calcul aprox. pt. Dragstar-ul meu si componentele m-ar ajunge in jur de $3000. E cam mult si nu stiu inca daca merita (cresc cu numai 250cc si 10 CP). Eu am gasit usor lista de componente pt. amandoua variantele de Dragstar (una pe site-ul oficial japonez si alta pe site-ul oficial american). Nu stiu cum e la Kawasaki, dar banuiesc ca poti cumpara cataloagele de pe la un dealer. Da, dar parca scrie pe undeva ca ei au testat wide drive beltu' pe roti de 160, si ca tine cu succes si de 180. Cu alte cuvinte (utzelule, te intreb ca esti mai stiutor in domeniu decat mine), daca ii pun kitul de curea, o sa ramana intre curea si roata actuala de 140 spatiu de cel putin 3.5 cm (calculand babeste ca un pneu de 200 e mai lat decat unul de 140 cu 3 cm intr-o parte, si 3 in cealalta). Vad ca baietii de la Scootworks ti-au raspuns la majoritatea intrebarilor. Eu mai comentez asupra catorva aspecte. Nu cred ca poti pune o alta roata, daca nu-i facuta pt. Vulcan, decat cu modificari majore. Asta din cauza ca, asa cum ai observat, roata trebuie sa fie centrata in furca (swingarm). Ei au facut roata de 180 special pt. Vulcan si au testat-o, deci nu-i bai sa nu se potriveasca. Cat despre marimea jentii, tine de gustul tau daca mergi pe 15", 16" sau 18". Oricum compensezi prin inaltimea cauciucului. Cu cat cauciucul are talon mai ingust cu atat suspensia generala pe spate va fii mai tare (asta in cazul in care te intereseaza si aspectul comfort). Sfatul meu este ca atunci cand alegi dimensiunea, sa iei in calcul si oferta de cauciucuri (vezi pe site-urile de la Dunlop, Metzler, Pirelli etc. daca fac cauciucuri pt. roata ta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Uitati aici gasiti lista de componente pt. Kawasaki (si pt. alte marci) http://www.bikebandit.com/partsbandit/OEM-Parts-Nav.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Uitati aici gasiti lista de componente pt. Kawasaki (si pt. alte marci) http://www.bikebandit.com/partsbandit/OEM-Parts-Nav.asp super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Dragii tatii, sunt pe punctul de a lua o mare decizie. In principiu voiam sa-mi schimb motoreta la anul, sa iau ceva peste 1000 cemecei (in principiu Honda Shadow 1100 Aero). Dar, cum taxele vamale or sa ajunga la anul infernale ... nu prea am sanse. Asa ca o in momentul asta te zero la viteza ve zero sunt tentat sa investesc in a-mi fac Vulcanetele nava spatiala: 1. Transmisie finala pe curea. 2. Paintbrush. 3. Roata de cat oi putea pe spate fara sa modific bascula, in principiu 170. 4. Tobe mai zgomotoase (imi place forma astora din fabrica, si le-as goli putin, dar nu exclud nici varianta unor aftermarketuri). 5. Alte mici accesorii de bun gust (nu vreau sa-l impopotzonez de dragul de a avea un milion de accesorii). Asa sa-mi ajute Dumnezeu! Succes. multa bafata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 baieti, pe unde v-ati facut voi verificarea periodica, la Vulcanetele din dotare, prin Bucuresti, in conditii bune? Se apropie ITP-ul si iarna, asa ca vreau sa o duc in service pentru verificari si pregatire pentru hibernare, dar fara sa o iau de acolo fara piese lipsa sau defectiuni constatate dupa (am mai auzit cazuri) sau sa dau pielea de pe mine cand imi aseaza tipii in palma nota de plata. M-ar interesa in special cum sunt serviciile la United Motors sau Kawamotors, ori daca cunoasteti un alt atelier bun. A, era sa uit, odata cu zapada, caut culcus caldutz pentru calutz, asa ca sugestiile sunt binevenite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 baieti, pe unde v-ati facut voi verificarea periodica, la Vulcanetele din dotare, prin Bucuresti, in conditii bune? Se apropie ITP-ul si iarna, asa ca vreau sa o duc in service pentru verificari si pregatire pentru hibernare, dar fara sa o iau de acolo fara piese lipsa sau defectiuni constatate dupa (am mai auzit cazuri) sau sa dau pielea de pe mine cand imi aseaza tipii in palma nota de plata. M-ar interesa in special cum sunt serviciile la United Motors sau Kawamotors, ori daca cunoasteti un alt atelier bun. A, era sa uit, odata cu zapada, caut culcus caldutz pentru calutz, asa ca sugestiile sunt binevenite! Pai serviceul de la united motors e scump: 500.000 ora de manopera, eu tbe sa-l duc pe-al meu acu dar mi-e teama ca o sa plec fara chiloti de-acolo la cate sunt de facut la revizie. Presupun ca verificarea nu o sa te coste mare lucru... desi nus ce vrei sa verifici la el? Adica sa caste ochii daca ai ulei? daca scoate fum, de-astea? Sau tu la ce te gandesti? Celalat service habar n-am unde e. Cine stie poate sa dea detalii? Thnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 corectie, ITP si revizie, deci, morpheus sunt in aceleasi dubii ca si tine Pai serviceul de la united motors e scump: 500.000 ora de manopera, eu tbe sa-l duc pe-al meu acu dar mi-e teama ca o sa plec fara chiloti de-acolo la cate sunt de facut la revizie. Presupun ca verificarea nu o sa te coste mare lucru... desi nus ce vrei sa verifici la el? Adica sa caste ochii daca ai ulei? daca scoate fum, de-astea? Sau tu la ce te gandesti? Celalat service habar n-am unde e. Cine stie poate sa dea detalii? Thnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 corectie, ITP si revizie, deci, morpheus sunt in aceleasi dubii ca si tine Ma indoiesc ca cei de la United Motors fac ITP la motociclete. Uite nr lor de telefon, nu strica sa-i suni si sa te lamureasca cineva de-acolo. United Motors: 021.233.21.30 Eu mereu sunam pentru programare si vara dura vreo 2 saptamani... Acuma ca mai si ninge... slabe sanse sa fie ocupati Bafta!! PS Asfalt uscat nu mai zic pentru ca afara ninge... asa ca la iarna: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 niet, se anunta vreme buna ispre a doua jumatate a lunii, asa ca nu-mi trimit calutzul la culcare... nu inca, abia dupa aia la beute Ma indoiesc ca cei de la United Motors fac ITP la motociclete. Uite nr lor de telefon, nu strica sa-i suni si sa te lamureasca cineva de-acolo. United Motors: 021.233.21.30 Eu mereu sunam pentru programare si vara dura vreo 2 saptamani... Acuma ca mai si ninge... slabe sanse sa fie ocupati Bafta!! PS Asfalt uscat nu mai zic pentru ca afara ninge... asa ca la iarna: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 niet, se anunta vreme buna ispre a doua jumatate a lunii, asa ca nu-mi trimit calutzul la culcare... nu inca, abia dupa aia la beute Pai cum mei? Ca acu ma uit pe fereastra si ninge... Daca se incalzeste e de cacao. Eu vreau sa fie nameti de pe-acuma, ce atata caldura Sa fie asa de multa zapada sa nu poti iesi din casa si sa stai sa te cinstesti si sa te f***!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 nea morpheus uite ce gasii pt revizii si alte alea cica pt ca sfarsitul de sezon se apropie, RAZNA va face o "oferta de iarna". pret 20 euro / luna - pastrarea motocicletei in service-ul Razna, acoperita cu husa de interior - paza 24h din 24h - demontarea acumulatorului si verificarea periodica a starii acestuia - miscarea periodica a motocicletei pt prevenirea deformarii anvelopelor - pornirea motocicletei - manopera gratuita pt schimbul de ulei ce se va face inainte ca motocicleta sa plece din service la inceperea noului sezon - manopera gratuita spalat si curatat lant ce se va face inainte ca motocicleta sa plece din service la inceperea noului sezon - reducere 50% manopera schimb antigel - pt alte lucrari solicitate si efectuate in perioada de iarna (1 dec - 1 martie) reducere de pana la 25% manopera si reducere de 10% diferite produse 0722-44-22-89 Asta-i reclama, luni sau martea care vine imi duc mandrul la control de potcoave. iti povestec dupe aia ce si cum se misca baietii de acolo si la ce bani cat despre muma iarna pot sa ma cinstesc tot atat de bine si sa ma f*** si in lipsa ei, dar de plimbat pe strasse pe doua rotzi ba! Pai cum mei? Ca acu ma uit pe fereastra si ninge... Daca se incalzeste e de cacao. Eu vreau sa fie nameti de pe-acuma, ce atata caldura Sa fie asa de multa zapada sa nu poti iesi din casa si sa stai sa te cinstesti si sa te f***!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 nea morpheus uite ce gasii pt revizii si alte alea cica pt ca sfarsitul de sezon se apropie, RAZNA va face o "oferta de iarna". pret 20 euro / luna - pastrarea motocicletei in service-ul Razna, acoperita cu husa de interior - paza 24h din 24h - demontarea acumulatorului si verificarea periodica a starii acestuia - miscarea periodica a motocicletei pt prevenirea deformarii anvelopelor - pornirea motocicletei - manopera gratuita pt schimbul de ulei ce se va face inainte ca motocicleta sa plece din service la inceperea noului sezon - manopera gratuita spalat si curatat lant ce se va face inainte ca motocicleta sa plece din service la inceperea noului sezon - reducere 50% manopera schimb antigel - pt alte lucrari solicitate si efectuate in perioada de iarna (1 dec - 1 martie) reducere de pana la 25% manopera si reducere de 10% diferite produse 0722-44-22-89 Asta-i reclama, luni sau martea care vine imi duc mandrul la control de potcoave. iti povestec dupe aia ce si cum se misca baietii de acolo si la ce bani cat despre muma iarna pot sa ma cinstesc tot atat de bine si sa ma f*** si in lipsa ei, dar de plimbat pe strasse pe doua rotzi ba! De vis ce zic baetii de la razna! Iti urez bafta! Sper ca doar cu ultimul meu comentariu sa nu-mi fi loat remarca in nume de rau. Eu o bag la garaj in uikendul asta, la garajul din curte Si revizia la primavara. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 stai linistit, n-am luat nimic in nume de rau, eu doar facui o completare la unele din obiceiurile la cre tin cel mai mult Sunt insa invidios ca ai garaj, dar las ca ma fac eu mare si incropesc iesle pt animalul meu. Spor! De vis ce zic baetii de la razna! Iti urez bafta! Sper ca doar cu ultimul meu comentariu sa nu-mi fi loat remarca in nume de rau. Eu o bag la garaj in uikendul asta, la garajul din curte Si revizia la primavara. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Barbatzi, i-am luat la nevasta-mea sambata un Vulcan de 1500. Nu shtiu inca daca e sau nu prea mare pt ea, o sa decida ea daca ramane cu Dragstarul pe care il avea dinainte sau tzine Vulcanul, da in fine... E modelul ala cu design mai nashpa (jentzi de magneziu shi juguri inguste... toba intermediara... sunet de mashina...in fine). Acuma intrebarea esentziala. Suspensia spate e setata pe cea mai de sus pozitzie shi ma enerveaza la culme. Am vazut cum se schimba faza dar nu am cheie de la shock absorber... telescop sau cum s-o numi ele... A mai schimbat cineva pozitziile astea fara cheie? Care ar fi cea mai buna metoda? Este shi ceva ornament de cacao acolo shi nu ash vrea sa-l indoi. A doua faza e sunetul de aspirator. In afara de schimbat tobele cu ceva custom, a facut cineva ceva cu ele ca sa scoata un sunet mai brutal? A treia... am vazut dupa 450 de km (cand l-am adus acasa de la dracu in praznic) ceva ulei pe lamelele de racire din fatza primului cilindru... de unde ar putea fi scuipat? Nu e mult , doar catziva stropi shi cand sta pe loc nu curge nimic. Recunosc ca nu m-am uitat bine la el pana acuma asha ca .... poate ma ajutatzi voi sa salvez nishte timp ca is tare ocupat in perioada asta. Numai bine shi asfalt uscat! Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 1. habar nu am cu telescopatele, depinde daca sunt pe gaz sau aer sau alte dracii.. 2. bagata burghiu lung si gaurite, asta daca nu iti pui altele goale. 3. cred ca da pe la garniturile de la capacele cilindrilor, asta aparand doar in turatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Sunt normale pe ulei.. Inauntru la tobe e o suprafatza conica inspre inauntru, care se continua cu o sita tubulara in interiorul tobei... banuiesc ca tre sa bag gaurile in marginea aia conica nu? Nu cred ca poate fi de la garnitura pt ca e in fatza cilindrului din fatza, chiar pe marginea lamelelor... dar dracu shtie... tre sa ma uit Merci Lupule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Mdeah, uleiul este de la garnitura de la capacul de la supape. Shi din pacate nushtiu cum rezolv problema pt ca rahatul de cadru(e modelul vechi ... din 93) vine chiar pe capul cilindrilor. Decat sa scot motorul jos... poate pot sa desfac o idee capacul de la chiuloase shi sa pun silicon din ala roz... dracu shtie. Telescoapele le rezolv ushor. Cu tobele insa nu shtiu ce sa fac pt ca sitele alea sunt f aproape de buza tobei. Ma gandesc sa le dau jos shi sa vad ce pot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Tre'sa fie o solutie, ma gandesc ca reglajul tachetilor nu se face prin demontarea motorului de pe motocicleta... Probabil e o tehnica de dat jos capacul de chiulasa fara demontari extensive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 e fotografie "in oglinda". B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Are cineva PDF-u cu cartea tehnica de VN1500 SE ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 fotografia "corecta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Ma uitam pe net sa vad ceva, si am gasit poza asta. Ce vedeti ciudat la Vulcanetele asta? pt tine si pentru toti motoristi taxele pt motoare pt anul viitor vor fi incredibil de mari ex. un suzuki VL1500 INTRUDER. PT SE VA PLATI CC 4700 EURO TAXE DIF PLUS COMISIONUL CARE IL PRETINDE FIRMA MAI POVESTIM SFAT SCHIMBATI SI CUMPARATI ACUM ZAHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 (editat) probleme, probleme, probleme! cine stie, cunoaste un meserias care se pricepe la reconditionat aripa fata la vulcanul meu sa ma fericeasca si pe mine cu niscava date de contact. sau macar unu care sa aduca de prin tari straine aripa din tabla. stare aripa: ciobita in partea din fatza, crapata, vopsea sarita numa buna de chopperit. totul cu concursul si prin "bunavointa" unui vitezoman, aflat la volanul unui matiz, care s-a crezut schumi dambovitean. doar ca a uitat ca soseaua nu e circuitul de formula unu si ca semnalizatoarele isi au rostul lor. rezumat: 40 la ora moi, Matiz cu mult peste aceasta valoare, depasire neregulamentara, pe linie continua, fara nici un fel de semnalizare si aruncare direct in fata calutzului meu ca asha a vazut el pe Imola. evitare in ultimul moment si purtat o discutie amicala cu bordura. consecinte:pe langa aripa lovita in amorul propriu, maneta frana zgariata(rezolvata), ghidon usor indoit (indreptat), subsemnatul nimicutza, doar putin socat, dobitoc la volan, speriat, da'smecher cu certificat! complicatii: inainte de incident tocmai ce vorbisem cu baietii de la BCR pt un casco, urmand ca actele sa le parafam in zilele urmatoare. in actualele conditii nici nu se mai pune problema, iar cum nu s-a produs propriu zis nici un fel de accident (citat dupa tablagiul care a aparut la fatza locului, uitandu-se chioras la numarul meu de Calarasi). P.S. matizomanul nu-mi va plati nimic, decat amenda pt depasire neregulamentara. calde multumiri politiei romane! A, de mentionat ca importatorii nostri marita plasticul asta pe post de aripa la mana intai la vreo 300 de comunitari! sa ramana la ei! Editat Noiembrie 12, 2006 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Sunt aripi cromate pe Louis, nu stiu exact cum vine treaba cu ele pt Vulcan, dar am vazut una pe o Honda si era OK... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 nu mere, incercat deja Sunt aripi cromate pe Louis, nu stiu exact cum vine treaba cu ele pt Vulcan, dar am vazut una pe o Honda si era OK... AWD m-ar interesa nr. tel. Kerosen. problema se pune sa gasesc pe cineva priceput in a vopsi aripa in aceeasi culoare si sa dea dungile de pe ea cu o mana sigura. in ceea ce-i priveste pe americani, nu stiu cum sta treaba cu transportul , contact si restu'. Si pe mine m-ar interesa o aparatoare de tabla. Acum un an cand ma interseam de asa ceva, mi s-a spus ca face asa ceva Cosmin (Kerosen). Am vorbit cu omul atunci la telefon, si mi-a spus ca e in stare sa faca exact ca aia de fabrica. Altfel, am gasit la americani aparatori Arlen Ness de tabla pt fata la fo 180 de dolari. Parca. Tine-ne la curenti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.