Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Ca sa revin on toppic...Mi-am luat de la vama alternatorul ! Pare mai mic decat originalul...mi-au venit si garniturile de chiuloasa si lanturile de distributie...Ultima saptamina de chin cu motoreta ASHA...

 

* Aha! in sfarsit ai renuntat la "chinezari"!... felicitari! :bigstar:

Daca mai e nevoie (ocazional) a impingem Vulcanul, ...spune de la inceput, sa imi iau echipament special la mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Urat, cum altfel sa vie? Of...

tu ai trecut parca pe curea la motorul tau eu am vn 800 si un en 500 pt prieteni dar un prieten mi-a rupt cureaua nu gasesc nicaieri curea nu ai o idee unde as putea gasii/?

parca se poate trece si pe lant dar nuj stiu exact cum

daca poti sa ma ajuti raman dator

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la 17.000km cu VNu meu din 2005.

Ma intreb daca nu ar fi cazul sa-i fac un reglaj la supape. La revizia de 18.000km ma gandeam sa-i pun pe cei de la service sa verifice. Inainte de asta as vrea sa stiu daca e cazul sa umblu la supape sau nu.

Stiu ca motorul e de tip SOHC (1 singura axa cu came pe fiecare cilindru, ca na, sunt 2, asa imi explic constructia).

Problema se pune daca la tipul asta de motor tachetii sunt hidraulici ori ba.

Stie cineva detalii de acest gen?

Aveti idee pe unde as putea afla, ca am cotrobait pe net si n-am gasit nimica de genul asta.

Astept pareri, dau si beri daca e cazul :burnout:

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva daca www.scootworks.com expediaza in Romania? Daca ar fi sa ma iau dupa ce gasesc la ei in site as crede ca da, dar e cineva care a cumparat cu succes online de la ei? Vad ca au o groaza de "goodies" pentru vulcane ..

@AWD: tu cum ai intrat in posesia belt kit-ului?

Editat de DanC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva daca www.scootworks.com expediaza in Romania? Daca ar fi sa ma iau dupa ce gasesc la ei in site as crede ca da, dar e cineva care a cumparat cu succes online de la ei? Vad ca au o groaza de "goodies" pentru vulcane ..

@AWD: tu cum ai intrat in posesia belt kit-ului?

 

Da, livreaza in Romania.

Eu am facut comanda la ei pt hypercharger dar am renuntat din motive financiare.

Mie mi s-a parut ca sunt seriosi.

Ai nevoie de card cu care sa poti plati online si dureaza in functie de cat vrei sa platesti pe transport intre 3 zile si 14 zile sa-ti ajunga pachetul.

 

 

In alta ordine de idei nu stie nimeni ce am intrebat eu mai sus? Cum e cu jocul la supape la vulcanu 800 classic?

LE. Nu m-am exprimat corect, desi ma intereseaza si daca se regleaza jocul supapelor. Vreau sa stiu daca tachetii se regleaza sau sunt hidraulici. Aia e.

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei nu stie nimeni ce am intrebat eu mai sus? Cum e cu jocul la supape la vulcanu 800 classic?

LE. Nu m-am exprimat corect, desi ma intereseaza si daca se regleaza jocul supapelor. Vreau sa stiu daca tachetii se regleaza sau sunt hidraulici. Aia e.

 

Eu sunt ceapa in ale mecanicii, dar avand in vedere ca manualul de vulcan e ultima mea lectura iti dau un citat: "valve and valve seat wear decrease valve clearence, upsetting valve timing" si mai mai jos e un "CAUTION": "if valve clearance is left unajusted ..... bla bla .... may cause serious engine damage". Tot in manual reglajul jocului supapelor este trecut la inspectie periodica la fiecare 10.000km. Deci raspunsul dupa mine e clar ca se regleaza supapele. Cu tachetii habar nu am, stiu doar ca la mine unul bate :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu sunt ceapa in ale mecanicii, dar avand in vedere ca manualul de vulcan e ultima mea lectura iti dau un citat: "valve and valve seat wear decrease valve clearence, upsetting valve timing" si mai mai jos e un "CAUTION": "if valve clearance is left unajusted ..... bla bla .... may cause serious engine damage". Tot in manual reglajul jocului supapelor este trecut la inspectie periodica la fiecare 10.000km. Deci raspunsul dupa mine e clar ca se regleaza supapele. Cu tachetii habar nu am, stiu doar ca la mine unul bate :burnout:

 

se vede treaba ca in manualul meu nu scrie sau nu imi amintesc eu sa fi citit.

merci pt informatie dar spune-mi ce model e vnu tau (din ce an) si ce fel de manual ai citit.

ca eu am acasa doar manualul de utilizare al moto, cel care a venit odata cu motocicleta.

oricum mulumiri pt raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, ma mananca palmele, asa ca.....

 

Salutare frati vulcanologi :hurt:

Asta seara am primit vestea cea mai buna pe anul asta: de astazi sunt posesorul unui VN 800 Classic....

 

Inmatriculat prima oara in 1996, 29.000 km, faruri suplimentare, sissy bar, crash-bar, foot peg, tobe custom (in anunt scria Remuns , dar cred ca e o eroare si pot fi Remus), oglinzi schimbate... Cel care s-a dus dupa el zice ca e superb.

Acum urmeaza partea cea mai grea: asteptarea pana ajunge la mine din Germania... :burnout:

 

Pozele cum arata in anuntul dealer-ului...

post-10458-1186516428_thumb.jpg

post-10458-1186516459_thumb.jpg

post-10458-1186516474_thumb.jpg

post-10458-1186516495_thumb.jpg

post-10458-1186516502_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vine da-ne de veste cum merge... :hurt: ...Nu vreau sa fiu rautacios dar unui prieten i-au venit niste poze suuper...iar cand a venit shi fierul kam batea cotoroanta aia de v2...la relanti...Sa auzim de bine :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe, frumos, sa-ti traiasca.

cat despre riserele alea mai inalte nu-i nici un bai. mie mi-au venit risere de 15 cm pt VN-ul meu. ce-i drept le asortez cu un dragbar, dar nu cred ca ma vor incurc prin trafic.

 

Bun, ma mananca palmele, asa ca.....

 

Salutare frati vulcanologi :hurt:

Asta seara am primit vestea cea mai buna pe anul asta: de astazi sunt posesorul unui VN 800 Classic....

 

Inmatriculat prima oara in 1996, 29.000 km, faruri suplimentare, sissy bar, crash-bar, foot peg, tobe custom (in anunt scria Remuns , dar cred ca e o eroare si pot fi Remus), oglinzi schimbate... Cel care s-a dus dupa el zice ca e superb.

Acum urmeaza partea cea mai grea: asteptarea pana ajunge la mine din Germania... :burnout:

 

Pozele cum arata in anuntul dealer-ului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti traiasca bre Legi. hai cu el mai repede sa ne dam cu Vulcanele pe strasse. Cat despre ce zicea baiatu' mai sus, toate motoarele de Vulcan 800 au o bataie. Inclusiv al meu :burnout: E un trademark:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul meu e din '96, dar manualul il am de la Radu (lordradhoo) si al lui e din 2005 parca ca si al tau. Daca vrei ti-l dau scanat ...

 

:burnout:

Esti tare, VN ul lui lordrhadoo il cunosc prea bine. Motorul lui este fabricat in USA fata de al meu care e facut in JAPAN. Acu stiu ca n-o sa-ti vina sa crezi dar sunt diferente, si inca mari intre ele. Sa-ti dau un exemplu (intamplator am scan-ul de la manualul lui la mine, mi l-a dat mai demult): la el in carte zice ca se fac reviziile la 5000km(adica la nus ce nr de mile care da 5000km), la mine in carte zice ca se fac reviziile la 6000km. Motoarele sunt din acelasi an dar sunt fabricate in alte locuri.

Recunosc ca asta uitasem sa precizez, ca ma intereseaza pt modelul de japonia sa stiu daca se regleaza tacheti/supape la el. Eh, o sa fac comanda de manualul de reparatii si o sa aflu.

Asfalt Uscat!

 

PS. Daca motorul tau e de japan nu prea merge cu manualul de state.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati vulcanologi :hurt:

 

Sa o stapanesti sanatos! e faina motoreta, am pandit-o si eu vre-o luna jumate pe mobile.de, dar era prea departe si nu imi iesea combinatia cu transportul (mie mi-a adus-o un prieten). Cu cat ai luat-o pana la urma ca initial iesise la 3.700 si ultima data cand m-am uitat era la 3.390?

 

--- Mesaj completat în 08 Aug 2007 12:38 -------------

:burnout:

Esti tare, VN ul lui lordrhadoo il cunosc prea bine. Motorul lui este fabricat in USA fata de al meu care e facut in JAPAN. Acu stiu ca n-o sa-ti vina sa crezi dar sunt diferente, si inca mari intre ele. Sa-ti dau un exemplu (intamplator am scan-ul de la manualul lui la mine, mi l-a dat mai demult): la el in carte zice ca se fac reviziile la 5000km(adica la nus ce nr de mile care da 5000km), la mine in carte zice ca se fac reviziile la 6000km. Motoarele sunt din acelasi an dar sunt fabricate in alte locuri.

Recunosc ca asta uitasem sa precizez, ca ma intereseaza pt modelul de japonia sa stiu daca se regleaza tacheti/supape la el. Eh, o sa fac comanda de manualul de reparatii si o sa aflu.

Asfalt Uscat!

 

PS. Daca motorul tau e de japan nu prea merge cu manualul de state.

 

Si al meu e tot japan. Ma gandesc totusi ca nu pot fi diferente foarte mari in special la motor. Am facut un scan mult mai bun dupa manualul VN 800 California, uite ca il si pun aici poate il mai vrea cineva:

http://rs211.rapidshare.com/files/47673862...canat_vn800.pdf

Ai vre-un manual de vulcan japonez? Daca iti iei manual de reparatii poate ni-l dai si noua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos! e faina motoreta, am pandit-o si eu vre-o luna jumate pe mobile.de, dar era prea departe si nu imi iesea combinatia cu transportul (mie mi-a adus-o un prieten). Cu cat ai luat-o pana la urma ca initial iesise la 3.700 si ultima data cand m-am uitat era la 3.390?

 

Mersi. :burnout: 3390 a fost ultimul pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa o stapanesti sanatos! e faina motoreta, am pandit-o si eu vre-o luna jumate pe mobile.de, dar era prea departe si nu imi iesea combinatia cu transportul (mie mi-a adus-o un prieten). Cu cat ai luat-o pana la urma ca initial iesise la 3.700 si ultima data cand m-am uitat era la 3.390?

 

--- Mesaj completat în 08 Aug 2007 12:38 -------------

 

 

Si al meu e tot japan. Ma gandesc totusi ca nu pot fi diferente foarte mari in special la motor. Am facut un scan mult mai bun dupa manualul VN 800 California, uite ca il si pun aici poate il mai vrea cineva:

http://rs211.rapidshare.com/files/47673862...canat_vn800.pdf

Ai vre-un manual de vulcan japonez? Daca iti iei manual de reparatii poate ni-l dai si noua :burnout:

 

linku e bun dar nu pot dloada: You have reached the download-limit for free-users. Want to download more?

o da in balarii...

 

am manualul de japonez, de la al meu. eu am vorbit astazi pt manualul de reparatii. deocamdata astept sa ma sune cei cu care am vorbit sa vedem cum ramane, cand mi-l aduc, cat costa, detalii.

partea mai nasoala e ca nu am cum sa-l scanez ca sa-l pot pune pe undeva

daca gasesti o alta solutie sa pui manualul de utilizare baga un post.

te salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa-l sperii shi nici sa fiu carcotas...dar din proprie exp pot spune ca germania nu mai e tocmai GERMANIA din povestirile de alta data...e tot un fel de romania dar usor mai stricta...Exemplu...a venit un amic al unui amic la mine sa caute un motor shi a ramas un pic surprins de raportul calitate-pret...adica,la pret mic mai rar calitate...cu toate ca sunt shi exceptii...motoare ieftine am vazut shi p la noi...numai ca,cine stie ce au avut sau din cate bucati sunt facute...Daca motorul a fost probat atunci totul e ok...motorul amicului de care vb a fost adus de un "nemeserias"...dupa ce fieru a fost cumparat de pe mobile prind card :burnout: Oricum peste tot cele mai futute sunt ss-urile shi nu cruisere-le... :hurt: asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti traiasca bre Legi. hai cu el mai repede sa ne dam cu Vulcanele pe strasse. Cat despre ce zicea baiatu' mai sus, toate motoarele de Vulcan 800 au o bataie. Inclusiv al meu :) E un trademark:D

 

* ...si toate pornesc de pe loc prin impingere? :hurt: :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, nu vreti tobe de VN800 noi? 100 de iepuroi, ca nu mai ce face cu ele, ca au venit alelalte.

vaaaai... de s-ar potrivi la EN500... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...