alzayr Postat Mai 20, 2021 Share Postat Mai 20, 2021 Salut, detin o Yamaha MT 07 2017 care este echipata cu un sistem de evacuare complet SC Project (Y14-C41MB) + filtru aer SC Project (Y14A-AF) Problema apare la acceleratie in sensul ca daca iau mana din gaz de tot , cand incerc sa accelerez oricat de fin as face lucrul asta , motocicleta smuceste. Ar putea fi problema de la sistemul de evacuare schimbat? Un ecu flash pentru acesta? Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Mai 20, 2021 Autor Share Postat Mai 20, 2021 Acum 21 minute, easy ride on! a spus: sau maximă performanţă spre 9-10.000 r/m. Nu stiu daca are legatura. Si cu evacuarea stock tot asa face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 20, 2021 Admin Share Postat Mai 20, 2021 Problema stă în felul următor: din cauza normelor de poluare impuse, hărțile din ECU sunt scrise de așa natură, încât producătorii sunt nevoiți să "gatuiască" la maxim produsele lor. Rezultatul celor de mai sus este că motoarele funcționează cu un amestec de combustibil sărac, mersul motorului este rugos, brutal, ne liniar și fără vlagă în ture joase. Tot din cauza scăderii noxelor, atunci când manșonul este pe 0, producătorii au ales să taie complet alimentarea, care repornește imediat ce accelerezi. Din cauza asta acea zmuceala brutală. Singura soluție este remaparea (rescrierea hărților în ECU). Eu am făcut acum câteva luni la GTR1400 acest lucru, iar rezultatul este spectaculos! - motorul nu mai are acea smuceală la închiderea și deschiderea gazului - toarce liniar și senzația este că am un motor electric - treapta 1 cu care pot ataca liniștit și în forță virajele strânse. Înainte de remapare, treapta 1 smucea și era chiar violentă, mai ales dacă trebuia să corectez trasa motocicletei din gaz într-un viraj strâns. - motorul trage mult mai bine "din toate pozițiile" în ture joase. - la viteza de croazieră, treapta a 5 a este o plăcere. Poți merge liniștit, frânezi până la 90/100 km și de acolo motorul pleacă ghiulea, fără să ezite sau tremure. - a fost scoasă limitarea - consumul de benzină a crescut cu aproximativ 800 ml, poate chiar 1 litru / suta de km. Dacă ești din zona de sud a țării, ți-l recomand pe Geo @TNG Îți garantez că vei avea cu totul altă motocicletă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Mai 20, 2021 Share Postat Mai 20, 2021 Oare asa ceva ajuta? https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-yamaha-mt-07-570p.html Nu am MT-07, dar si a mea smuceste putin. @l.u.v nu e nici o problema la ITP cu noxele dupa remapare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Mai 20, 2021 Autor Share Postat Mai 20, 2021 Acum 7 minute, joby_toss a spus: Oare asa ceva ajuta? https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-yamaha-mt-07-570p.html Nu recomand sa adaugi chestii random daca nu te pricepi. Cat despre noxe, stai linistit. Cand am fost la ITP nici nu stiu daca a facut testul de noxe, poate vorbesc prostii, dar nu l-am vazut sa puna proba in evacuare sau nu am fost eu atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 20, 2021 Admin Share Postat Mai 20, 2021 Nu se face niciun test de noxe la motociclete. Acum 3 ore, joby_toss a spus: Oare asa ceva ajuta? https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-yamaha-mt-07-570p.html Nu am MT-07, dar si a mea smuceste putin. @l.u.v Bani dați degeaba. Am avut în trecut așa ceva pe un BMW. Aia doar îți dă mai mult combustibil. O resoftare serioasă ține cont de caracteristicile fiecărui pilot și de stilul lui de mers. Pe line m-a interesat netezirea asperităților și creșterea cuplului în ture joase și medii. Altul vrea cp în ture înalte. După resoftare mi-a montat Geo un device de monitorizare și m-a pus să plec într-o tură de 40-50 km. A scos datele, a mai optimizat. A doua zi i-am adus ECU și mi l-a mai ajustat puțin. Asta înseamnă rescrierea hărților într-un mod profesionist. PS: Ți-am șters toate balivernele, mergi pe aria Fun și bate câmpii liniștit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 21, 2021 Admin Share Postat Mai 21, 2021 Ți-am șters doar elucubrațiile care nu au nicio legătură cu realitatea. Ți-am explicat că nimeni nu sesizează vreo diferența atunci când merge cu benzina de 95 în condiții reale. Nu discutăm de laboratoare, curse și altele paralele. Ți-a explicat și autorul topicului că problema lui nu are nicio legătură cu benzina și cu toate polologhiile înșirate de tine, așa cum faci uzual pe toate topicurile. Mă intrebi de șters, următorul pas va fi să-ți șterg contul cu totul, pentru ca nu am răbdare să bat apa în piua dizertând tâmpenii teoretice într-o lume virtuala cu cineva cu creierul odihnit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Mai 21, 2021 Share Postat Mai 21, 2021 12 hours ago, l.u.v said: Ți-am șters doar elucubrațiile care nu au nicio legătură cu realitatea. Ți-am explicat că nimeni nu sesizează vreo diferența atunci când merge cu benzina de 95 în condiții reale. Nu discutăm de laboratoare, curse și altele paralele. Ți-a explicat și autorul topicului că problema lui nu are nicio legătură cu benzina și cu toate polologhiile înșirate de tine, așa cum faci uzual pe toate topicurile. Mă intrebi de șters, următorul pas va fi să-ți șterg contul cu totul, pentru ca nu am răbdare să bat apa în piua dizertând tâmpenii teoretice într-o lume virtuala cu cineva cu creierul odihnit. Doamne ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Mai 23, 2021 Autor Share Postat Mai 23, 2021 Problema a fost remediata cu ajutorul lui @TNG care a adus următoarele modificări : Resoftare cu: 1.Modificat harti de fuel IAP si TPS 2. Modificat harti de ignition pe toate cele 6 trepte de viteza 3. Modificat harta tranzitie IAP-TPS 4. Modificat temperatura pornire ventilator cu 5 grade mai putin 5.Anulat functie "deceleration fuel cut" 6. Anulat Sonda lambda si corectiile ei Topic-ul se poate inchide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 23, 2021 Admin Share Postat Mai 23, 2021 Ai apucat să mergi să-ți dai seama de diferență? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alzayr Postat Mai 23, 2021 Autor Share Postat Mai 23, 2021 Acum 35 minute, l.u.v a spus: Ai apucat să mergi să-ți dai seama de diferență? Pai doar nu o aduceam in portbagaj:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 23, 2021 Share Postat Mai 23, 2021 Acum 8 ore, alzayr a spus: Problema a fost remediata cu ajutorul lui @TNG care a adus următoarele modificări : Resoftare cu: 1.Modificat harti de fuel IAP si TPS 2. Modificat harti de ignition pe toate cele 6 trepte de viteza 3. Modificat harta tranzitie IAP-TPS 4. Modificat temperatura pornire ventilator cu 5 grade mai putin 5.Anulat functie "deceleration fuel cut" 6. Anulat Sonda lambda si corectiile ei Foarte tare mecanicul şi foarte versatilă mobra. La cît pornea ventilatorul înainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 24, 2021 Share Postat Mai 24, 2021 Stok on 105/off 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.