ValiFZR Postat Iulie 7, 2021 Share Postat Iulie 7, 2021 Salutari, sunt începător si nu am mers cu alte motoare.. Detin un yamaha xj6n din 2010 si cateodata cand schimb din viteza 1 in viteza 2 cu ambreaju tras la capat se aude un carait ,sunet exact ca si la masina cand nu tragi ambreaju pana in capat.. Cand sunt la turatie mai mica gen 3000 nu se mai aude, dar când am turate de 6000 in sus atunci se aude cateodata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 7, 2021 Share Postat Iulie 7, 2021 La masina nu tragi ambreiajul, apesi pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Iulie 7, 2021 Autor Share Postat Iulie 7, 2021 Super bine ca mi ai zis! Acuma ma. Simt si mai bine informat.. Aveam nevoie de alt răspuns.. Si daca tot ești f destept , la. Masina se apasa,intradevar dar tehnic tot apasand pedala se trage abreaju . Am gresit la scris dar se intelegea oricum ce am vrut sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Iulie 7, 2021 Share Postat Iulie 7, 2021 La masini cind ciriie la vreo viteza,e sincronul respectiv obosit sau a fost fortat rau in trecut;singura solutie in afara de reparat cutia este sa verifici daca ai uleiul bun,eventual vara sa mergi pe 10w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValiFZR Postat Iulie 7, 2021 Autor Share Postat Iulie 7, 2021 Am mai intrebat cativa cu același model si asa ii face si lui... Cred ca sunt proaste concepute, am inteles ca problema asta are si fz6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...