Sari la conținut

Incepatorul si virajele


Cristi_set
 Share

Postări Recomandate

Just now, lacroyx said:

Mai important decat franarea de urgenta este belitul ochilor la trafic si intuit "mersul" acestuia. Cel putin cu franarea de urgenta la Vulcanul de 900 e cam nasoala situatia ca motoretei aleia ii place sa blocheze imediat rotile. Mie mi s-a intampla si nu o data si asta fara sa franez a panica sau foarte agresiv. Marele noroc e ca e cruiser, e joasa, e lenesa si nu prea are ce sa se intample

Asa e, intotdeauna preventia e primordiala, dar acum ajunsese discutia la "sa-mi incalzesc un pic pneurile cand ies sau nu". Cat despre Vulcan, iarasi, asa e, am ajuns probabil la cateva sute de franari de urgenta exersate, dar spatele tot imi mai fuge din cand in cand, bine ca e doar spatele. Cum o sa ma descurc intr-o situatie reala ramane de vazut, dar sper ca nu prea curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75
13 minutes ago, mrjo said:

Fa-ti un amar de bine si nu intra in genul asta de polemici de doi lei, nu cobori in troaca. Intr-un fel, are dreptate, in sensul ca la inceput limitele iti sunt determinate, in primul rand, de cat de bine inveti sa mergi. Dar iarasi vorbim ca ne doare tacerea - pe sosea nu e vorba doar de limite superioare (mama, ai vazut cat i-am dat?), ci si de limitele inferioare ale sigurantei, cu atat mai mult la incepatori. O franare de urgenta de care ai nevoie in primele 3 minute dupa ce-ai iesit la drum o faci, chiar si ca incepator, mai prost daca ai pneurile reci. Cat de "mai prost" e discutabil, dar un metru sau doi pot face diferenta dintre o ciocnire si o oprire la mustata. Evident ca nu-ti trebuie incalzitoare, dar e ridicol cum ajunge discutia la asa ceva, in conditiile in care vorbim de cu totul alt lucru. Asta se intampla cand logica argumentarii e plecata pe camp si ne pasa doar de cat de "raisari" suntem.

 

Mamaaa,  da ce stii tu dupa o luna jumate de motociclit ....

 

Nu am ce sa te invat , e clar . 

 

Ca voi incalziti pneurile cu acele cateva miscari din fund se numeste efectul placebo. Efectul real este neglijabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, mrjo a spus:

Asa e, intotdeauna preventia e primordiala, dar acum ajunsese discutia la "sa-mi incalzesc un pic pneurile cand ies sau nu". Cat despre Vulcan, iarasi, asa e, am ajuns probabil la cateva sute de franari de urgenta exersate, dar spatele tot imi mai fuge din cand in cand, bine ca e doar spatele. Cum o sa ma descurc intr-o situatie reala ramane de vazut, dar sper ca nu prea curand.

Cu vulcanul nu mi-as face prea mari griji ca vei avea vreo situatie exceptionala, nu de alta dar nu are cum sa te surprinda cu vreo acceleratie fenomenala sau cu o viteza maxim de 300 de km/h. E o motocicleta docila care daca nu faci cine stie ce greseli fantastice o sa mergi mult si bine fara incidente pe ea. In ceea ce priveste incalzitul cauciucurilor se poate merge si fara sa faci figurile alea, oricum se vor incalzi in mers, cine are senzori de presiune in pneuri poate confirma ca asa e (dupa 5-10 minute)

 

Acum 7 minute, Rares2005 a spus:

Pe mine ma deranjează ca el se refera doar la lăsatul pe curbe. Cauciucurile sunt cele mai importante, datorita lor stai pe asfalt si ai aderenta și nu aluneci, cauciucurile nu te ajuta numai la lăsatul pe curbe, te ajuta si la frânare cum ai zis, si te ajuta si in curbele normale, nu trebuie sa te lași pe curbe ca Rossi ca sa existe riscul sa aluneci 

Daca nu e nisip sau pietris in curba sau cine stie ce alti minunatii nu aluneci chiar atat de usor, asa ca stai linistit si ia curba cu incredere.

 

Ca o chestie pe care o fac si eu si am vazut ca o mai fac si altii pe aici, inainte sau in timpul unei curbe mai pun talpa pe jos sa iau pulsul asfaltului sa vad daca am aderenta sau aluneca. Mi s-a intamplat asta intr-un sens giratoriu: am pus talpa, am simtit ca e ca pe gheta si am mers cat mai drept fara franare, nu de alta dar voia sa fuga de sub mine motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, goe 75 a spus:

 

Mamaaa,  da ce stii tu dupa o luna jumate de motociclit ....

 

Nu am ce sa te invat , e clar . 

 

Ca voi incalziti pneurile cu acele cateva miscari din fund se numeste efectul placebo. Efectul real este neglijabil.

ba dar nu înțeleg pana la urma care este problema ta, dacă eu vreau să fac chestia asta și ma simt mai în siguranță după ce o fac care e problema.... 

Acum 12 minute, lacroyx a spus:

 

Daca nu e nisip sau pietris in curba sau cine stie ce alti minunatii nu aluneci chiar atat de usor, asa ca stai linistit si ia curba cu incredere.

 

Ca o chestie pe care o fac si eu si am vazut ca o mai fac si altii pe aici, inainte sau in timpul unei curbe mai pun talpa pe jos sa iau pulsul asfaltului sa vad daca am aderenta sau aluneca. Mi s-a intamplat asta intr-un sens giratoriu: am pus talpa, am simtit ca e ca pe gheta si am mers cat mai drept fara franare, nu de alta dar voia sa fuga de sub mine motoreta.

Mersi de sfat 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, GoodKat a spus:


Nu cred ca are nimeni nimic cu manevra ta, problema este ca s-ar putea sa iti ofere o FALSA senzatie de siguranta si sa te pacaleasca. Drumuri fara neplaceri!

Eu nu fac chestia asta doar pt încălzirea cauciucurilor, ca începător mai trebuie sa ma obișnuiesc cu motocicleta, iar manevra asta ma ajuta sa o fac, mai ales după ce nu am mers mult timp pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, lacroyx said:

Cu vulcanul nu mi-as face prea mari griji ca vei avea vreo situatie exceptionala, nu de alta dar nu are cum sa te surprinda cu vreo acceleratie fenomenala sau cu o viteza maxim de 300 de km/h. E o motocicleta docila care daca nu faci cine stie ce greseli fantastice o sa mergi mult si bine fara incidente pe ea. In ceea ce priveste incalzitul cauciucurilor se poate merge si fara sa faci figurile alea, oricum se vor incalzi in mers, cine are senzori de presiune in pneuri poate confirma ca asa e (dupa 5-10 minute)

Nu ma surprinde el, dar ma pot surprinde alte chestii in trafic daca-mi fuge un pic mintea aiurea si dau de "ceasul rau", situatii in care franarea de urgenta o sa-mi fie mama. Si ca sa incheiem (poate) discutia despre incalzit pneuri ca incepatori - eu dupa ce plec din parcare, pana sa ajung pe bulevard ma joc un pic pe stradutele de pana acolo: niste valsuri stanga-dreapta, cateva schimbari de viteza cap-coada, vreo 2-3 franari mai din scurt, lucruri care in primul rand ma pregatesc pe mine, nu neaparat motorul, dar in mod sigur nu-i prind rau nici lui. De ex, primele schimbari de viteza sunt greoaie, pedala pare intepenita, chiar daca n-a stat neumblata decat 1-2 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, mrjo a spus:

Nu ma surprinde el, dar ma pot surprinde alte chestii in trafic daca-mi fuge un pic mintea aiurea si dau de "ceasul rau", situatii in care franarea de urgenta o sa-mi fie mama. Si ca sa incheiem (poate) discutia despre incalzit pneuri ca incepatori - eu dupa ce plec din parcare, pana sa ajung pe bulevard ma joc un pic pe stradutele de pana acolo: niste valsuri stanga-dreapta, cateva schimbari de viteza cap-coada, vreo 2-3 franari mai din scurt, lucruri care in primul rand ma pregatesc pe mine, nu neaparat motorul, dar in mod sigur nu-i prind rau nici lui. De ex, primele schimbari de viteza sunt greoaie, pedala pare intepenita, chiar daca n-a stat neumblata decat 1-2 zile.

Stii cum se zice: whatever floats your boat 🤣 E ca in sport, fiecare are superstitiile lui care il calmeaza psihic si il ajuta -> Vezi Nadal care are la ticuri si superstitii ca nimeni altul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
18 minutes ago, Rares2005 said:

ba dar nu înțeleg pana la urma care este problema ta, dacă eu vreau să fac chestia asta și ma simt mai în siguranță după ce o fac care e problema.... 

 

 

 

Problema e sa nu incerci sa vinzi gogosi .

 

Tu mergi exact cum vrei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, GoodKat a spus:

 

Cel mai bine te obisnuiesti cu motocicleta facand exercitii calculate, evitari, franari de urgenta, franare cu spatele, franare cu fata, fandari etc. Dar astea trebuiesc facute intr-un spatiu relativ sigur, undeva intr-o zona pe unde nu circula masini, carute si tractoare. Desigur, in paralel cu facutul kilometrilor. Vezi ca o sa ai o FALSA impresie ca iti cunosti motocicleta dupa un timp, atunci devine cu adevarat periculos. Nu mai iesi cu prieteni, iesi singur, cel putin la inceput. Eu asta as face, ti-am dat sfatul pe care mi l-as da mie ca incepator. Mai departe, faci cum consideri tu.

Eu nu am prieteni motocicliști, deci nu am cu cine sa ies

Acum 8 minute, Rares2005 a spus:

Unde am mințit? 

 

Acum 1 minut, Rares2005 a spus:

Eu nu am prieteni motocicliști, deci nu am cu cine sa ies

 

Daca si asta nu știe ce vorbește.... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Rares2005 a spus:

Nu ma cred nicăieri, dar eu știam ca daca ai cauciucurile calde riscul sa aluneci este mult mai mic, dar ma rog, sunt eu începătorul prost ca deobicei, ai dreptate. Si in plus, am observat si la topicurile mele anterioare : primesc foarte multe răspunsuri la mișto si sunt luat peste picior. La secțiunea "începători" unde ne aflam acum, scrie "viitorii motocicliști sunt invitați sa ne întrebe ORICE". Se pare ca nu putem sa întrebam orice:))) Drept pentru care fac ce ma taie pe mine capul si las forumurile, ca tot ceea ce fac este sa ma frustrez din cauza unor niște răspunsuri care nici măcar nu au legătură cu subiectul 👍

nu înțeleg ce vrei sa zici

Sa intrebe, nu sa dea sfaturi altor incepatori.

Diferenta aia de temperatura nu conteaza cand esti incepator. Cu miscarile alea de incalzire nu faci decat sa-ti cresti sansele sa o inozi sau sa derapezi exact cand le faci. Alea sunt folositoare doar cand imediat ce ai iesit ii dai accelerari sau franari extreme pe inclinare, cum fac aia de la curse, ceea ce nu face nu ar teebui sa faca niciun motociclist pe strada, mai ales daca e incepator. Pe scurt nu-ti folosesc la absolut nimic, ba dimpotriva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Speedy.K a spus:

Sa intrebe, nu sa dea sfaturi altor incepatori.

Diferenta aia de temperatura nu conteaza cand esti incepator. Cu miscarile alea de incalzire nu faci decat sa-ti cresti sansele sa o inozi sau sa derapezi exact cand le faci. Alea sunt folositoare doar cand imediat ce ai iesit ii dai accelerari sau franari extreme pe inclinare, cum fac aia de la curse, ceea ce nu face nu ar teebui sa faca niciun motociclist pe strada, mai ales daca e incepator. Pe scurt nu-ti folosesc la absolut nimic, ba dimpotriva.

Bine frate, toți oamenii care m au sfătuit pana acum sa fac chestia asta au greșit... Ei prosti tu deștept... Si intr adevăr, aderenta nu contează la începători, ei sunt scutiți de legile fizicii. De unde as putea sa știu eu cand trebuie sa franez brusc în curba? Mereu e bine sa ai cauciucurile calde

Acum 6 minute, goe 75 a spus:

Lasa-l ca a vazut la unu pe you tube ... 

Exact, la un fraier cu doar 500k de subscrieri și care este iubit de toți motocicliștii din America... Un fraier, ce sa mai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Fraier este ala care nu pricepe ca principiul de functionare este una si timpul necer ca acel principiu aplicat sa dea rezultate , este cu totul altceva . Daca doua miscari din fund erau cu adevarat suficiente sa incalzeasca un cauciuc , treceai prin iarna cu doua perechi de hamsteri.

 

Cand o sa cresteti mari o sa va dati seama ca si iutubarii astia spun balarii ...si multe rahaturi de umplut spatiu ...

 

 

Iar baikeru american de rand e vai mama lui. 

Eu am mers cu motoreta prin America , tu?

 

Deci voi nu vreti sa aflati ceva real , doar sa verificati daca protiile invatate de pe tube scapa neciufulite si pe aici. 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, goe 75 a spus:

Fraier este ala care nu pricepe ca principiul de functionare este una si timpul necer ca acel principiu aplicat sa dea rezultate , este cu totul altceva . Daca doua miscari din fund erau cu adevarat suficiente sa incalzeasca un cauciuc , treceai prin iarna cu doua perechi de hamsteri.

 

Cand o sa cresteti mari o sa va dati seama ca si iutubarii astia spun balarii ...si multe rahaturi de umplut spatiu ...

 

 

Iar baikeru american de rand e vai mama lui. 

Eu am mers cu motoreta prin America , tu?

Adica tu vrei sa mi spui ca ar trebui sa ascult de tine și nu de el, nu? 

Intr adevăr, 2 mișcări din fund nu ajuta, d asta fac vreo 30 de secunde mișcarea respectiva 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu nu , asculta de el si contreaza-te cat mai tare cu toti cei mai experimentati decat tine de aici . Ce altceva este mai fun?

7 minutes ago, Rares2005 said:

 

Intr adevăr, 2 mișcări din fund nu ajuta, d asta fac vreo 30 de secunde mișcarea respectiva 

 

 

Aha . Si de aici si pana pricepi si faptul ca in general un incepator merge destul de incet in absolut toate conditiile ca sa aiba tone de  rezerva de aderenta fara floricele de genul , este doar un pas .

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Rares2005 a spus:

Bine frate, toți oamenii care m au sfătuit pana acum sa fac chestia asta au greșit... Ei prosti tu deștept... Si intr adevăr, aderenta nu contează la începători, ei sunt scutiți de legile fizicii. De unde as putea sa știu eu cand trebuie sa franez brusc în curba? Mereu e bine sa ai cauciucurile calde

Exact, la un fraier cu doar 500k de subscrieri și care este iubit de toți motocicliștii din America... Un fraier, ce sa mai

Poti sa ai tu gumele la orice temperatura, daca o sa franezi brusc in curba o sa fii direct sub tirul de pe contrasens. Mai cititi si voi pe la Accidente, macar.

Asculta de cine vrei tu, numarul de subscrieri n-o sa te invet sa mergi.

Si vezi ca deja le cam stii pe toate, ai trecut de piml sezon de permis, nu? Asta unii din noi o numim "perioada Rossi", e cea mai propice perioada de a vni in cap la modul grav.

E ultimul sfat pe care ti-l dau, nu prea meriti mai mult cu atitudinea asta.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, goe 75 a spus:

Nu nu , asculta de el si contreaza-te cat mai tare cu toti cei mai experimentati decat tine de aici . Ce altceva este mai fun? 

 

Nu m as contrazice dacă nu ar fii subiectul legat de chestii elementare de fizica. Si repet, mișcarea pe care o fac încălzește cauciucurile si creează aderenta, nu este absolut nimic rau in asta, ba mai mult, in caz ca am nevoie sa franez de urgenta sau sa virez brusc ca sa evit ceva, imi prinde bine chestia asta

Acum 3 minute, Speedy.K a spus:

Poti sa ai tu gumele la orice temperatura, daca o sa franezi brusc in curba o sa fii direct sub tirul de pe contrasens. Mai cititi si voi pe la Accidente, macar.

Daca iti îndrepți ghidonul si frânezi, nu se întâmplă nimic :)

Sau daca aplici ușor frâna spate, sau dacă ai acel sistem care îți pune ambele frâne când apeși frâna față (am uitat cum se numește) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Muhahahaha 

O sa fac o ultima tentativa sa te ajut sa pricepi ceva real.

 

In absolut toate conditiile normale de vreme decenta si echipament banal si legal , rezerva de aderenta a cauciucurilor este mult peste ce percepi tu ca incepator. Singura problema esta ca inca nu stii sa exploatezi acea aderenta ( indiferent de situatie). 

Daca vrei sa faci ceva real si pozitiv in privinta asta , fa ceva ...altceva decat sa mai imprumuti si alte superstitii ...ca sunt populare undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Rares2005 a spus:

Daca iti îndrepți ghidonul si frânezi, nu se întâmplă nimic :)

Sau daca aplici ușor frâna spate, sau dacă ai acel sistem care îți pune ambele frâne când apeși frâna față (am uitat cum se numește) 

Man fara suparare dar la cum e pe soselele noastre si la ce carnagiu e, franezi inainte de curba, de preferat mai puternic si dupa accelerezi, decat sa te surprinda cuba si sa franezi in curba. Mai pui la asta si masini, tiruri, camioane, dube care taie curba si te-ai dus pe pew*a.

Iar sistemul se cheama linked brakes, si cat o fi el de bun e bine sa nu te bazezi pe el si sa fie rutina sa folosesti tu ambele frane.

 

Acum 47 minute, Rares2005 a spus:

Adica tu vrei sa mi spui ca ar trebui sa ascult de tine și nu de el, nu? 

Intr adevăr, 2 mișcări din fund nu ajuta, d asta fac vreo 30 de secunde mișcarea respectiva 

Iar nenea asta MotoJitsu mai spune si multe prostii, ma uitam si eu la el pana sa il aud ca zice ca e o prostie sa folosesti frana de motor, ca ce e aia frana de motor cand ai franele fata si spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Rares2005 a spus:

Nu m as contrazice dacă nu ar fii subiectul legat de chestii elementare de fizica. Si repet, mișcarea pe care o fac încălzește cauciucurile si creează aderenta, nu este absolut nimic rau in asta, ba mai mult, in caz ca am nevoie sa franez de urgenta sau sa virez brusc ca sa evit ceva, imi prinde bine chestia asta

Daca iti îndrepți ghidonul si frânezi, nu se întâmplă nimic :)

Sau daca aplici ușor frâna spate, sau dacă ai acel sistem care îți pune ambele frâne când apeși frâna față (am uitat cum se numește) 

Mesterica, daca esti prost, macar nu mai semnaliza. Frana fata pe viraj iti ridica mobra, frana spate ti-o inclina mai mult. Asta daca nu pierzi aderenta si te duci sub tir. Ghidonul pe viraj e aproape drept la peste 30 la ora.

Serios, inceci sa vinzi castraveti la gradinar tu fiind zugrav. Asa, destepti ca tine de mici, au ajuns aia de-i admiri tu pa net sa aiba inca 10000000000 de prosti, mai prosti ca ei, care-i urmaresc si le asculta prostiile.

Pe bune, fa ce vrei tu cu mobra ta, dar nu mai sfatui alti incepatori pe aici sau prin alta parte, nu vrei sa-i ai pe constiinta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, lacroyx a spus:

Man fara suparare dar la cum e pe soselele noastre si la ce carnagiu e, franezi inainte de curba, de preferat mai puternic si dupa accelerezi, decat sa te surprinda cuba si sa franezi in curba. Mai pui la asta si masini, tiruri, camioane, dube care taie curba si te-ai dus pe pew*a.

Iar sistemul se cheama linked brakes, si cat o fi el de bun e bine sa nu te bazezi pe el si sa fie rutina sa folosesti tu ambele frane.

 

Iar nenea asta MotoJitsu mai spune si multe prostii, ma uitam si eu la el pana sa il aud ca zice ca e o prostie sa folosesti frana de motor, ca ce e aia frana de motor cand ai franele fata si spate?

Da, știu trebuie sa franezi înainte de curbă, dar oamenii mai fac si greșeli, si in caz ca nu ai frânat suficient ca sa mergi cu o viteza la care esti safe si iti apare ceva in mijlocul străzii, eu știu ca trb sa îndrepți ghidonul, după care sa franezi 

Eu nu ma mai chinui sa continui discuția, mulțumesc lui @lacroyxcred ca el este singurul de pe forumul asta care nu m a luat la mișto sau m a jignit. 

Eu rămân la "mișcarea mea", care nu ma ajuta cu nimic aparent, pentru ca mie imi place sa o fac si nu pune pe nimeni în pericol. 

Zi frumoasa si asfalt uscat 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Rares2005 a spus:

Da, știu trebuie sa franezi înainte de curbă, dar oamenii mai fac si greșeli, si in caz ca nu ai frânat suficient ca sa mergi cu o viteza la care esti safe si iti apare ceva in mijlocul străzii, eu știu ca trb sa îndrepți ghidonul, după care sa franezi 

Pai cel mai bine e, tocmai, sa mergi mai incet decat prea tare si sa ai surprize. Daca ai urmarit la sectiunea accidente, se intampla si celor mai versati sa se dea tare pe curbe, sa rateze curba si bye bye.

Poate si zic poate daca e asfaltul bun, uscat singurele lucruri care sa te salveze dintr-o curba in care ai intrat tare, sunt sistemele astea noi (pe motorete gen din 2019 incoace) gen cornering ABS si inertial IMU, ESP, ASR si alte asemenea si care la o franare brusca intr-o curba reusesc sa te tina pe traiectorie cat de cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Rares2005 a spus:

? ce

Ceea ce vrea sa iti spuna @goe 75 -Hai sa traiesti! -   este ca nu o sa ajungi tu la limita de aderenta a gumelor in  asa fel incat sa existe o diferenta intre anvelopa rece si cea calda.

Ai mers pe drum, se incalzeste guma si gata.

Poti sa exersezi si mama franarilor de urgenta. Iti garantez ca la prima situatie reala de franare de urgenta, o sa iti infigi unghiile adanc in masonul dreapta si o sa iti iasa degetele de la picioare prin bocanc. Franarea va fi blana, fara prea multe gandiri si "ievaluari".

Cand va apare pericolul in curba nu mai stai sa indrepti si sa franezi. O sa intepenesti franele, asta se va intampla, indiferent de ce stii tu sau ce ai citit sau vazut pe "iutub".

Mai bine incearca sa circuli ca sa reduci spre zero necesitatea franarii de urgenta, sau daca tot apare sa fie la o viteza la care sa se termine treaba cu pagube minime la mobra si de preferinta fara pagube la tine.

Mergi cu mobra, cat mai mult, singur, in ritmul tau, descopera ce si mai ales cat poti tu, descopera ce si cat poate mobra, si vorbim la iarna la gura sobei cum te-ai descurcat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...