Sari la conținut

Kawasaki Ninja 650


ionutpm
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

M-am intors de la Rider Academy - Level 1 (BMW Motorrad Road Safety)

 

Au fost acoperite lucruri necesare in viata de zi cu zi:

- franarea de urgenta (cum se face corect)

- control la viteze mici

- evitare de obstacol

Si multe alte lucruri.

 

Sunt foarte incantat si il recomand oricui, indiferent de experienta. 

La inceput sau privind din afara mi se parea foarte simplu dar in practica nu este. Si lucrurile pot fi imbunatatite de la inceput, fara sa fie nevoie de corectari ulterioare (dificile in cazul in care inveti sa faci ceva gresit).

 

Este bine organizat si desfasurat, toate lucrurile sunt bine puse la punct si am gasit 2 mari avantaje:

1. Teorie: Cineva cu experienta iti prezinta in detaliu o multitudine de lucruri, unele poate stiute dar altele cu siguranta nu (cel putin pentru mine si eu sunt totusi relativ documentat). In plus poti sa pui orice intrebare (referitoare la motociclism) si sa intelegi mai bine ce ai nevoie.

2. Practica: Sunt multe lucruri pe care foarte putine persoane le exerseaza si care sunt necesare zilnic. E ocazia ideala sa practici intr-un loc sigur. Nu esti fortat sa iti depasesti limitele.

 

In plus fiecare actiune se face pe plan individual apoi sub urmarirea instructorului care iti spune cum sa faci lucrurile mai bine. Eu am vazut practic imbunatari serioase la toate capitolele urmand sfaturile si exersand. De asemenea, am trecut putin peste niste frici de incepator.

 

20211017_162546.thumb.jpg.f0d0fa3f6b4ca38bc39cfc53708c5e84.jpg

 

Desigur, urmeaza Level 2 in curand de unde voi reveni cu detalii. Abia astept. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ionutpm a spus:

Eu am vazut practic imbunatari serioase la toate capitolele

Și a crescut nr de gagici agățate la victoriei? Primești vreun patch cu "instruit la bmw" cu care să le cucerești mai ușor? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, ENEOS said:

Și a crescut nr de gagici agățate la victoriei?

 

Au crescut sansele deoarece sunt sanse mai mici sa pic cu ea facand porcarii ca sa le impresionez!

Stai sa ajung la level 2, sa vezi cat de socate vor fi cand vor afla ca sunt pilot pe circuit! ❤️ 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut video aseara si nu e prima oara cand mentioneaza mobra mea intr-un astfel de context :)) 

Dar nu am incredere in el, are multe mobre, probabil nu a gasit-o nici el pe cea potrivita cu care sa mearga cu incredere la Victoriei americana... :D 

Trebuie sa fac ceva ca vine iarna si o sa o bag la hibernare. Poate daca arat fetelor acest filmulet cu mine facand o franare de urgenta le cuceresc! Fetele adora franarile de urgenta! Nu? :( 

 

 

Daca nici asta nu merge, o sa le arat pozele de pe circuit unde o sa pun genunchiul jos! Si umarul! Si capul si restul corpului... :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai nevoe de loc de iernat vezi ofer baietii astia de la Pepper Studio garare peste iarna. Le poti pune o intrbare si vezi ce si cum 

Acum 46 minute, ionutpm a spus:

Am vazut video aseara si nu e prima oara cand mentioneaza mobra mea intr-un astfel de context :)) 

Dar nu am incredere in el, are multe mobre, probabil nu a gasit-o nici el pe cea potrivita cu care sa mearga cu incredere la Victoriei americana... :D 

Trebuie sa fac ceva ca vine iarna si o sa o bag la hibernare. Poate daca arat fetelor acest filmulet cu mine facand o franare de urgenta le cuceresc! Fetele adora franarile de urgenta! Nu? :( 

 

Dap gagicile adora franarea de urgenta!! Si wheelieeeeeeee!! 

 

 

 

 

Daca nici asta nu merge, o sa le arat pozele de pe circuit unde o sa pun genunchiul jos! Si umarul! Si capul si restul corpului... :D 

A intrat si ABS-ul?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, SenorPink said:

baietii astia de la Pepper Studio garare peste iarna

 

Super, mersi mult! Ma gandeam sa deschid un topic dedicat pe subiect, nu stiam de ei. 

 

41 minutes ago, SenorPink said:

A intrat si ABS-ul?

 

Pe spate da si e OK, pe fata am incercat sa franez progresiv si sa intre cat mai putin sau deloc (spre final). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde era urgenta? 🙂

 

Avand abs, incearca sa faci franarile de urgenta chiar ca de urgenta, cu intrarea abs-ului cu tot, pe ambele roti. Trebuie sa stii cum si ce simti cand intra si cat de mult poti tine motoreta sub control. La 90 km/h este diferit decat viteza din poligon. Bine, tot in poligon recomand sa faci, dar si la viteza mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, pitesti2010 said:

cu intrarea abs-ului cu tot, pe ambele roti

 

La nevoie asta o sa fac, eu a vrut sa o fac progresiv sa ma obisnuiesc cat de cat cu asta pentru situatii precum mers pe mobra fara ABS sau ABS nefunctional.

 

1 hour ago, pitesti2010 said:

Bine, tot in poligon recomand sa faci, dar si la viteza mai mare.

 

Acolo doar atat am putut sa ating, limitare data de distanta scurta de accelerare si lipsa skill-ului :D Dar o sa fac asta, voi incerca ocazional, in conditii de siguranta, sa fac astfel de franari sa ma obisnuiesc cu ele ca la nevoie sa vina din reflex. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rider Academy - Level II - Racetrack Cornering Course la Adancata (vreme superba)

 

Pe scurt: GENIAL. Recomand oricui. Desi oricine poate merge la un Track Day, la curs esti urmarit si primesti sfaturi. Esti filmat din spate si vezi efectiv cum mergi, ce trase abordezi, cum te apleci etc. Iar instructorul iti ofera sfaturi ca sa progresezi. La mine a fost un progres imens, clar.

 

Am intrat pe circuit de 5 ori:

1. Prima intrare, praf, am dat putin mai tare in gaz crezand ca sunt pilot si am muscat putin pamantul de pe lateral intr-un viraj (viteza mica, nu am cazut, toate bune) - ma intreceau cam toti

2. A doua intrare, ma concetrez pe ce imi zice instructorul, merg incet dar prind cateva lucruri importante - ma intreceau toti

3. A treia intrare, exersez alte notiuni, nu fortez, iau virajele mai bine - tot ma intreceau toti (poate ceva mai putini)

4. A patra intrare, nu ma intereseaza sa ii dau tare in linie dreapta, merg incet DAR iau foarte bine virajele (ca trasa) - bine, asa mi s-a parut mie - ma depasesc iar toti

5. Ultima intrare, ii dau mai tare, nu mai intru pe trasele corecte dar nici rau de tot nu le iau, insa merg cu viteza (bine, pentru skill-ul meu lipsa) - ma depasesc foarte putini :D 

 

Info: O buna parte dintre participanti aveau deja mai mult experienta ca mine. Si mobre mai puternice (multe GS-uri). Hmm, daca ma mai gandesc mai gasesc scuze. :D 

 

De la stadiul in care nu aplecam mai deloc mobra am ajuns intr-o zi aproape sa dau cu scarita de jos (fara sa fortez rau, pentru skill-ul meu). Asta mi s-a parut si mie, dar mi s-a si zis. 

In afara de asta, pe langa tehnicile corecte de virare, am ajuns sa am mult mai multa incredere in mine, sa nu imi mai fie frica sa aplec mobra (chiar si mai brusc) - pentru cat pot eu si sa pot merge mai tare, inclusiv pe viraje. 

 

Cateva poze, inclusiv evolutia cauciucului spate:

 

1.thumb.jpg.b63a8a478db412601365876a1997d009.jpg

 

2.thumb.jpg.8916f4057a387cacf518610c80a95fc8.jpg

 

3.thumb.jpg.b0937c12ca5adecb193c0ea504394638.jpg

 

4.thumb.jpg.809145a143eec1e077599a7ce2c64cd8.jpg

 

Revin cu alte poze cand le primesc.

Abia astept tura viitoare (probabil la anul :( ). Mentionez ca voi mai face probabil cursul o data sau de doua ori sa invat corect, apoi voi merge de capul meu la Track Day. :D 

 

Gata, asta sigur le da pe spate pe fetele de la Victoriei. ❤️ 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap și după al 2 lea curs te înscrii în Magheru Racing Team. Că să le cadă direct chiloții, primul lucru tobă căreia îi scoți silencereul și învață să faci wheelie. Și obligatoriu ieșit numai după ora 22:00.

Ahhh și costum de piele de racer dintr-o bucată

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
21 minutes ago, patrick1 said:

să te poţi ţine fix doar de "sula" celui din faţă?

 

Asta e planul cu fetele de la Victoriei sa se tina asa pentru ca nu au alta solutie. Am mai pus ceva pe mine si nu s-ar putea tine de ceva rotund. :D 

In plus, nu ar putea sa stea cu mana pe rezervor din acceasi cauza si ar fi nevoite sa aiba "airbaguri" ca sa nu se loveasca la franarile violente pe care le fac cu stoppie de la cei 50 de kpmh din localitate. :D 

Viata e grea iarna, o sa imi iau casca si sa ma plimb cu ea prin zona, cine stie, speranta moare ultima. :( 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Nu m-am dat batut in cautarea fetelor de la Victoriei! 

M-am gandit ca le dau pe spate daca merg pe circuit si le povestesc cat de tare ma dau. Deci azi am fost la Adancata.

Nu imi place sa mint asa ca o sa le zic adevarul: sunt un profesionist, merg numai cu genunchii pe jos, inclusiv pe drept, nu ca incepatorii care pun genunghiul jos doar in curbe...

 

M-am dat vizibil mai bine ca prima oara, cam din toate punctele de vedere. Deci progresez :D 

 

20220511_103338.thumb.jpg.5fcd5306c9c1c81325129bc2c0c0ee1f.jpg

 

20220511_153205.thumb.jpg.39308b1515361c7ee3ffafd1f0c63153.jpg

 

Cum a fost:

- Vestea buna: am dat cu scarita de jos!

- Vestea rea: am iesit la cules porumbi, vreo 100 de metri :D 

- Vestea buna: cumva nu am cazut

 

20220511_170650.thumb.jpg.c998b6d2b5d35a6cde49b749a528366b.jpg

 

Aveam ceva viteza (pentru skill-ul meu) si nu ma asteptam sa ating, asadar nu am stiut cum sa reactionez si am indreptat mobra. 

 

ODO: 2400 km, incet-incet se aduna.

Viteza maxima (na, cred ca toti facem asta, nu ma judecati :D ) 198kmph (in bord, pe GPS cu cativa km mai putin probabil).

 

Sunt extrem de multumit de mobra, mi se pare perfecta (pentru mine) din toate punctele de vedere. Se mai intampla sa "vreau mai mult" insa nu ma gandesc la altceva pana in urmatorul sezon. 

Imi place mult ideea de Sport-Tourer, nu vreau sa merg pe vitezana si nici pe altceva. Carenele e viata mea ❤️ 

 

Sambata am facut Bucuresti - Alexandria - Targoviste - Poliesti - Bucuresti (350km).

Pana acum 0 incidente si sper sa ramana asa. Merg "normal", nu fortez si doar uneori trag tare de gaz sa imi fac damblaua. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, ionutpm a spus:

 

- Vestea buna: cumva nu am cazut

 

 

Asta-i avantajul la circuit. E totul drept, nu ai damburi, santuri, pomi, aderenta este foarte buna pe asfalt si, instinctiv, faci manevrele de revenire mai linistit, ajutat fiind si de vizibilitatea buna a terenului pe care urmeaza sa calci. 

Ai avut noroc, ai avut inspiratie, ai avut reflex. Iar strada nu e circuit.

Ai avut o experienta buna si norocoasa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...