Jump to content

Kawasaki Ninja 650


ionutpm
 Share

Recommended Posts

Salut, de putin timp ma alatur si eu comunitatii in calitate de motociclist. Voi folosi acest topic pentru a tine un mic jurnal de bord in care imi voi da cu parerea in legatura cu diverse lucruri. Fiind incepator ma gandesc ca poate ii pot ajuta pe ceilalati ca mine la inceput de drum.

 

Mobra: Kawasaki Ninja 650 KRT Edition - 2021

 

Pret: 7750 EUR

 

Am ales una noua desi nu e recomandat pentru un incepator (ca sunt sanse mari sa "scape" pe jos din diverse motive) deoarece nu voiam una foarte veche iar diferenta de pret de 2000-3000 de EUR m-a facut sa merg pe aceasta varianta, sa nu am nicio grija in legatura cu ea.

 

20210904_120411.thumb.jpg.86467d6fdbdf820ac3fe0ba535f50301.jpg

 

Detalii tehnice (relevante):

 

- Engine type Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin

- Displacement 649 cm³

- Fuel system Fuel injection: Ø 36 mm x 2 with dual throttle valves

- Suspension, front 41 mm telescopic fork
- Suspension, rear Horizontal Back-link with adjustable preload

- Maximum torque 64 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 rpm
- Maximum power 50.2 kW {68 PS} / 8,000 rpm

- Final drive Sealed chain

- Fuel capacity 15 litres

- Seat height 790 mm
- Curb mass 193 kg

- Headlight LED

- Assist & Slipper Clutch

- ABS (Anti-Lock Brake System)

 

Accesorii (originale) :

 

-Frame slider: https://www.kawasaki.eu/en/accessories/protection/Ninja_650/2021?UidCat=0031WQ&UidSubCat=0378WlhZXFhaWllYWFlYWVhcW1pZ&CodeBaseInternal=0183LTBeXVgj&Uid_Model=08CFCQ5dUFkNUQ5QWF1cXFpbWFBRWg5dCVBfDg0NCw4JWFw&Uid=088DW15eWl9eDQ5ZCVpaXApQUQldX1AMDFtdCgsKWgtbWFs 

-Tank pad: https://www.kawasaki.eu/en/accessories/styling/Ninja_650/2021?UidCat=0031WQ&UidSubCat=0378WlhZXFhaWllYWFlYWVhcW1pZ&CodeBaseInternal=0183LTBeXVgj&Uid_Model=08CFCQ5dUFkNUQ5QWF1cXFpbWFBRWg5dCVBfDg0NCw4JWFw&Uid=0821CwlQUFhYWllcUFhdXFhfWwoJWFhcDVEJUQpcXApRWQ4 

-Knee pads: https://www.kawasaki.eu/en/accessories/protection/Ninja_650/2021?UidCat=0031WQ&UidSubCat=0378WlhZXFhaWllYWFlYWVhcW1pZ&CodeBaseInternal=0183LTBeXVgj&Uid_Model=08CFCQ5dUFkNUQ5QWF1cXFpbWFBRWg5dCVBfDg0NCw4JWFw&Uid=0827C1BcUFAJDlxbWw1RXA5YUQpaDFhaXQlcC1hZWF1fWVk 

-U-Lock: https://www.kawasaki.eu/en/accessories/protection/Ninja_650/2021?UidCat=0031WQ&UidSubCat=0378WlhZXFhaWllYWFlYWVhcW1pZ&CodeBaseInternal=0183LTBeXVgj&Uid_Model=08CFCQ5dUFkNUQ5QWF1cXFpbWFBRWg5dCVBfDg0NCw4JWFw&Uid=088FXgpdDQ1YClwNCl9aXFlRDlBYXFpdXAlaCgpRDFBZW18 

-DC Output: https://www.kawasaki.eu/en/accessories/audio_and_electrics/Ninja_650/2021?UidCat=0031WQ&UidSubCat=0378WlhZXFhaWllYWFlYWVhcW1pZ&CodeBaseInternal=0183LTBeXVgj&Uid_Model=08CFCQ5dUFkNUQ5QWF1cXFpbWFBRWg5dCVBfDg0NCw4JWFw&Uid=0945DF5cWA4KDQoLWQlYXA5QXlFdXgkKXQlYXV8MCg1YWQ4 

-Premium outdoor cover: https://www.kawasaki.eu/en/accessories/motorcycles/Ninja_650/2021?UidCat=0031WQ&UidSubCat=0378WlhZXFhaWllYWFlYWVhcW1pZ&CodeBaseInternal=0183LTBeXVgj&Uid_Model=08CFCQ5dUFkNUQ5QWF1cXFpbWFBRWg5dCVBfDg0NCw4JWFw&Uid=0920Dl9ZC10LCgwKCVtfXAxaCVBfWQpaDV5bW18OC19YDl8 

-Screen protector: https://www.kawasaki.eu/en/accessories/protection/Ninja_650/2021?UidCat=0031WQ&UidSubCat=0378WlhZXFhaWllYWFlYWVhcW1pZ&CodeBaseInternal=0183LTBeXVgj&Uid_Model=08CFCQ5dUFkNUQ5QWF1cXFpbWFBRWg5dCVBfDg0NCw4JWFw&Uid=08A7WQlYXA1QWAxaClxaXAkLUQpYWVgJX18JUQpQDVhZXgs 

 

Preturile au fost mai mari decat in general, dar eu zic ca merita. In principal ma interesau frame slider-ele dar daca tot am dat comanda am zis sa imi iau tot ce am nevoie. 

 

Prima experienta:

 

Mi-a fost foarte usor sa merg cu ea inca de prima oara dintr-un motiv destul de simplu: in scoala am facut pe Z650 si motorul e in mare acelasi. 

Am experienta ca B-ul si asta m-a ajutat mai mult decat as fi crezut, in principal in oras. 

Mobra e in rodaj si nu am depasit 4000 rpm (decat ocazional) si sunt incantat de ea. Mi se pare foarte buna pentru un incepator. Pentru mine cred ca este ideala din toate punctele de vedere.

 

Prima boacana:

 

Am dat examenul joi dimineata dar mobra era cumparata deja si nu aveam rabdare sa imi ajunga permisul ca sa pot merge cu ea. 

Am asteptat pana joi seara cand am sunat pe cineva care cunostea un politist, i-am dat poza de pe buletin si m-a verificat: aveam categoria A! 

Asta insemna ca puteam merge cu ea si daca ma oprea politia imi luam o amenda intre 6 si 8 puncte (145 RON cred ca e punctul de amenda). Am zis sa risc. Dar in niciun caz NU mergeti daca nu stiti ca aveti categoria A in sistem, nu cred ca e placut sa ai dosar penal pentru doua zile de asteptare. Permisul mi-a ajuns (examen dat in Bucuresti, livrare permis prin Posta in Bucuresti) luni dimineata.

 

Primul accident:

 

Sambata (cand inca nu aveam permisul fizic dar aveam categoria) am fost sa ridic mobra, bag benzina, ajung acasa si apoi ma gandesc sa ma plimb putin cu ea. Toate bune si frumoase.

Merg pe Podul Grant si cobor dupa pod (dinspre Crangasi) in dreapta spre Calea Grivitei (cred). Acolo, viraj la dreapta. Ma uit sa ma bag si vine o masina asa ca astept sa treaca (avea si viteza) si simt cum sunt impins de la spate si aud un mare "trosc". Ma uit in spate si un tip isi cerea scuze. Eu nu am simtit mare lucru si voiam sa plec, dar vad ca acesta coboara din masina si aduna chestii de pe jos printre care si numarul meu de inmatriculare. Pfff, atunci realizez. Apropo, bara lui arata foarte nasol :D 

 

Stau de vorba cu el, uberist arab dar foarte prietenos. Zice ca putem face amiabila, nici el nu stia ce e de facut, nici el nu mai trecuse prin asa ceva. Eu voiam sa fac amiabila, dar imi dau seama de un lucru: NU am permis. 

Cand am ajuns acasa m-am uitat pe Youtube sa vad cum se completeaza aceasta amiabila si dupa cum ma asteptam, unul dintre campurile care trebuie completate il reprezinta numarul permisului. Bam. 

Decat sa o dau in alte porcarii si mai nasoale din punct de vedere legal am zis ca o las balta, i-am zis ca ne intelegem noi (nu aveam asteptari sa imi dea ceva, nici nu ma interesa de fapt asta).

 

20210904_123535.thumb.jpg.152acb5e80cd6cd57dd41520b759ae76.jpg

 

Merg la Mol-ul din apropiere, iau niste scotch, lipesc numarul si codita si plec spre casa putin speriat ca nu stiu ce sa fac daca ma opreste politia. Sau ca pierd numarul. 

Cateva zile mai tarziu ma suna baiatul si ii zic ca e in regula, sa nu isi faca griji. Vazand ca este de treaba am zis ca nu are rost sa ii complic viata, masina pe care facea Uber nici nu era a lui.

Azi am dat comanda de codita originala, am platit 280 RON, nu stiu exact daca e pretul final sau un avans dar nu ma astept sa fie o avere.

 

Asadar, pentru cei care nu mai au rabdare 2-3 zile sa ajunga permisul fizic la ei: ce faceti daca cumva loviti pe cineva? Cred ca nu merita deloc riscul. Ati asteptat pana acum, nu muriti inca 2-3 zile.

 

Cursuri suplimentare:

 

Dupa ce am terminat scoala voiam atat sa ma perfectionez pentru examen dar si sa ma mai plimb cu mobra, asadar am mai luat niste sedinte suplimentare. A meritat? Cu siguranta. In poligon m-am plictisit destul de repede dar in oras mi-a placut. Am mers si eu cu 75kmph si eram foarte incantat. Eu va recomand tuturor ca dupa ce terminati sedintele din scoala sa mai faceti cateva sedinte, nu neaparat pentru examen care e banal (poligonul e acelasi pe care il faceti de 100 de ori iar orasul e usor, nu e un traseu complicat).

 

Dupa ce am luat A-ul am mai facut un curs suplimentar, putin prin oras si mai mult prin afara orasului. A meritat? DA! Mi se pare nu doar util, mi se pare NECESAR. E cu totul altceva in afara orasului. Prima "surpriza" a fost vantul care batea destul de tare. Apoi, camioanele care te mai sufla putin. Mersul cu viteza mare e altfel. Si desigur, curbele care trebuie luate corect. Acesta e cel mai important aspect. Un prim sfat as vrea sa va ofer: nu intrati in curbe subturat. 

Eu am inceput sa imi cunosc limitele (care sunt jos, dar vor creste cu timpul) si sunt mult mai increzator in mine.

 

241651223_4312655215445066_1724249600274382897_n.thumb.jpg.399f9b085f626ebd543fe0762ff9bd8e.jpg

 

Asadar am pana acum 200 de km, sper sa mai tina vremea cu noi sa pot sa cresc cat mai mult numarul. 

In timpul cursului am discutat tot felul de lucruri cu instructorul si am invatat o gramada de lucruri, multe pe care nu le gasiti pe Youtube (asta in cazul in care cautati sfaturi utile, nu mizerii).

 

Echipament moto:


- Casca SHOEI GT-AIR II AFFAIR TC-3 https://motorteam.ro/product/gt-air-ii-affair-tc-3/ (3100 RON)
- Geaca moto Dainese Hydra Flux D-Dry https://bikershop.ro/jachete-geci-motocicleta/7310-3741-geaca-moto-dainese-hydra-flux-d-dry-grey-fluo.html (1200 RON)
- Pantaloni DRAKE AIR D-DRY PANTS https://www.dainese.com/ro/en/motorbike/pants/drake-air-d-dry-®-pants-201674580.html?dwvar_201674580_color=BLACK%2FBLACK%2FWHITE&cgid=motorbike-pants (1000 RON)
- Manusi RICHA BASALT https://kronaumoto.ro/collections/manusi/products/richa-basalt (200 RON)
- Incaltaminte TCX Blaze Louis Special Boot https://kronaumoto.ro/collections/cizme/products/tcx-blaze-louis-special-boot (450 RON)
- Rucsac Dainese D-MACH https://bikershop.ro/rucsacuri-casual-dainese-yamaha-in-romania/8374-rucsac-dainese-d-mach.html (850 RON)
- Protectie moto coloana Dainese WAVE D1 G2 https://bikershop.ro/protectii-pentru-motociclisti/8191-protectie-moto-coloana-dainese-wave-d1-g2.html (350 RON)
- Geanta de picior Dainese LEG-BAG https://bikershop.ro/borsete-casual-moto-dainese-yamaha-in-romania/8376-borseta-dainese-leg-bag.html (200 RON)

 

Intercom:

 

Avand Shoei GT-Air II solutia e foarte simpla: Sena SRL2 (1500 RON). E foarte usor de montat, gasiti tutoriale pe Youtube. Eu am montat-o singur, puteti cere montaj magazinului de la care o cumparati. 

De asemenea e necesar sa va uitati pe Youtube pentru pairing cu casca, nu mi se pare prea intuitiv.

Sunt foarte multumit de ea, se aude bine si are o gramada de functionalitati pe care nu stiu sa le folosesc. Am folosit-o pe intercom (nu prin Bluetooth cu telefonul) cand am mers la cursul suplimentar in afara orasului, e necesar.

 

Concluzie

 

Momentan pot spune ca sunt multumit de toate alegerile facute de pana acum.

Am inteles ca am multe lucruri de invatat si va dura ceva timp, dar ma voi bucura de acesta. Daca sunt persoane doritoare de iesiri (Bucuresti sau in afara dar in apropiere) astept un semn. Dupa cum observati sunt foarte incepator asadar nu va asteptati la prea multe de la mine. 

 

Ah, ca sa nu uit. Cum ziceam in alte posturi pe forum, eu am intrat aici sa invat sa motociclism ca sa agat fete. Dar nu pare ca merge. De ce? Ce altceva ar trebui sa fac? :( 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sa te bucuri de ea si sa ai parte doar de drumuri bune!

 

Pe mine mă interesează mai mult cand te dai pe-o roată?! Restul e can can 🖖

Link to comment
Share on other sites

Nu.ti fave griji, o sa mearga, dai 2-3 ture (stationari) la Victoriei, vad fetele motorul nou nouț, le povestesti cat ai dat pe el, cat ai dat pe echipament, defapt se prind ele repede ca este casca scumpicica 😁 si gata treaba, nu o sa ai lok unde sa le aranjezi

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos!

Am si eu, dar modelul 2018. Este o motoreta placuta, are tot ce iti trebuie si oferta tot ceea ce iti doresti. Ca parere personala, mergi cu ea putin mai turata, adica sa fii mereu peste 3.000 de ture, pana in 5.000, ca altfel te cam chinuie. Bine, fiind inca in rodaj nu te da la ea prea tare.

Este o motocicleta frumoasa si tare placuta la mers. Dar cand mergi in grup, sa nu uiti ca totusi este de 650, 

Link to comment
Share on other sites

Kilometri frumosi si sanatosi. :)

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, pitesti2010 a spus:

....... Dar cand mergi in grup, sa nu uiti ca totusi este de 650, 

bine Marius, nu toti merg cu grupul de Hayabuse :)

____

 

@initiator: sa ai noroc de mobra, sa parcurgeti multi km impreuna!!

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, ionutpm a spus:

 

Prima boacana:

 

Ah, ca sa nu uit. Cum ziceam in alte posturi pe forum, eu am intrat aici sa invat sa motociclism ca sa agat fete. Dar nu pare ca merge. De ce? Ce altceva ar trebui sa fac? :( 

Sa o stapanesti sanatos in primul rand. 

 

In al 2-lea rand ca raspuns la intrebarea ta: primul lucru acum ca ai devenit motociclist este sa renunti la cuvinte gen boacana 🤣

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, hora09 said:

Sa te bucuri de ea si sa ai parte doar de drumuri bune!

 

Pe mine mă interesează mai mult cand te dai pe-o roată?! Restul e can can 🖖

 

Mersi frumos! O sa ajung si acolo. :D 

 

5 hours ago, Djenavar said:

Nu.ti fave griji, o sa mearga, dai 2-3 ture (stationari) la Victoriei, vad fetele motorul nou nouț, le povestesti cat ai dat pe el, cat ai dat pe echipament, defapt se prind ele repede ca este casca scumpicica 😁 si gata treaba, nu o sa ai lok unde sa le aranjezi

 

Bine de stiut, asta ar trebui sa imi rezolve problema. :D

 

2 hours ago, pitesti2010 said:

Sa o stapanesti sanatos!

Am si eu, dar modelul 2018. Este o motoreta placuta, are tot ce iti trebuie si oferta tot ceea ce iti doresti. Ca parere personala, mergi cu ea putin mai turata, adica sa fii mereu peste 3.000 de ture, pana in 5.000, ca altfel te cam chinuie. Bine, fiind inca in rodaj nu te da la ea prea tare.

Este o motocicleta frumoasa si tare placuta la mers. Dar cand mergi in grup, sa nu uiti ca totusi este de 650, 

 

Mersi mult! Dap, sunt foarte incantat de ea si e foarte "domoala" pana in 4000 de ture cum am mers pana acum, probabil o voi tine in vreo 5000 rpm pe viitor.

O sa evit la inceput mersul in grup sau o sa merg in limitele mele, cu riscul de a ramane in urma.

 

2 hours ago, MirceaB said:

Feicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos. Sa te duca mult si bine fara probleme.

 

Mersi frumos, sper sa nu mai am parte de lovituri din spate macar. :D 

 

2 hours ago, Kristian K said:

Kilometri frumosi si sanatosi. :)

 

Mersi mult! 

 

1 hour ago, apriliacluj said:

@initiator: sa ai noroc de mobra, sa parcurgeti multi km impreuna!!

 

Multumesc frumos, eu ma gandesc ca ma va "tine" o buna perioada de timp si ca o sa fie de ajuns pentru mine 2-3 ani. 

 

19 minutes ago, SenorPink said:

Sa o stapanesti sanatos in primul rand. 

 

In al 2-lea rand ca raspuns la intrebarea ta: primul lucru acum ca ai devenit motociclist este sa renunti la cuvinte gen boacana 🤣

 

Multumesc frumos! Dap, am notat, nu se va mai repeta. :D 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, l.u.v said:

Zi-mi că nu ești IT-ist! 

 

Ba sunt, e ceva rau in asta? :D 

Sa inteleg ca daca ma intalnesc cu alti motociclisti trebuie sa le zic ca lucrez in alt domeniu? :D 

Daca e vorba de fetele pe care vreau sa le agat e simplu: sunt director financiar la o mare banca. Nu pot zice ca sunt fotbalist ca am burta. :( 

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, ionutpm a spus:

 

Ba sunt, e ceva rau in asta? :D 

Sa inteleg ca daca ma intalnesc cu alti motociclisti trebuie sa le zic ca lucrez in alt domeniu? :D 

Daca e vorba de fetele pe care vreau sa le agat e simplu: sunt director financiar la o mare banca. Nu pot zice ca sunt fotbalist ca am burta. :( 

Nu ai inteles, nu esti director financiar si nici IT-ist! Lasa "boacanele" ca o data ce ai luat permisu' devii "raut"! Daca te intreaba fetele esti impresar, partner in mai multe SRL-uri 🤣 🤣

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Salut! 

 

Zi-mi că nu ești IT-ist! 

Priceless! 😂

Acum 51 minute, ionutpm a spus:

 

Ba sunt, e ceva rau in asta? :D 

Sa inteleg ca daca ma intalnesc cu alti motociclisti trebuie sa le zic ca lucrez in alt domeniu? :D 

Daca e vorba de fetele pe care vreau sa le agat e simplu: sunt director financiar la o mare banca. Nu pot zice ca sunt fotbalist ca am burta. :( 

Pai zici ca te ajuta fizicul sa zici ca ești director financiar la o mare bancă? 😂 aproape ca îmi stârnești curiozitatea. Hai sa vedem! În funcție de asta îți pot spune dacă mai bine zici ca ești fotbalist, poate ajuta pe viitor. ..

PS s-o stăpânești sănătos! E frumușică!

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, SenorPink said:

partner in mai multe SRL-uri

 

Nu suna rau deloc :)) 

 

9 minutes ago, Flower-Power said:

Pai zici ca te ajuta fizicul sa zici ca ești director financiar la o mare bancă? 😂 aproape ca îmi stârnești curiozitatea. Hai sa vedem! În funcție de asta îți pot spune dacă mai bine zici ca ești fotbalist, poate ajuta pe viitor. ..

PS s-o stăpânești sănătos! E frumușică!

 

Mersi frumos!

Ma mai gandesc la ce sa zic. Exista si solutii ca sa nu zic nimic: pun emblema BMW pe ea si turez motorul. Sunt sigur ca asta va merge! 

Link to comment
Share on other sites

Acum 51 minute, ionutpm a spus:

pun emblema BMW pe ea si turez motorul. Sunt sigur ca asta va merge! 

yeeeepppppp!

asta-i solutia!!

 

....mai ales daca ai si un burlan gol, sigur iei jackpotul!

:) :)

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, ionutpm a spus:

 

Nu suna rau deloc :)) 

 

 

Mersi frumos!

Ma mai gandesc la ce sa zic. Exista si solutii ca sa nu zic nimic: pun emblema BMW pe ea si turez motorul. Sunt sigur ca asta va merge! 

Depinde mai..dacă pui embleme și turezi motorul o sa ai un anumit Target feminin..nu cele cunoscătoare ..ci iubitoare de maneliști ce tureaza motorul ca turbatii imagindu-si ca prin asta ..și ei ceva.

Deci poza sau nu te mai lauda..😂

Edited by Flower-Power
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, apriliacluj said:

....mai ales daca ai si un burlan gol, sigur iei jackpotul!

 

Asta e, am rezolvat problema! :D 

 

2 hours ago, Flower-Power said:

Depinde mai..dacă pui embleme și turezi motorul o sa ai un anumit Target feminin..nu cele cunoscătoare ..ci iubitoare de maneliști ce tureaza motorul ca turbatii imagindu-si ca prin asta ..și ei ceva.

Deci poza sau nu te mai lauda..😂

 

Cele cunoscatoare nu o sa vina la un bi-cilindru :( 

 

IMG-20210908-WA0003.thumb.jpg.33985c7dad423e0eddf10f216173efc0.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Imi place echipamentul tău touring pe sportiva. Nota 10 pentru echipament și pentru ochi. În rest nu aduci nici cu director de banca nici cu fotbalist. 😂

Link to comment
Share on other sites

Dar, dar... Eu credeam ca nici nu conteaza echipamentul, ca trebuie doar sa fiu pe un motor si sar fetele pe mine :( 

Pana acum doar 3 vecini mai in varsta si un pusti au fost incantati de el. Cu ce gresesc? :( 

 

Azi refacui traseul de la cursul de perfectionare, adaug 150 de km pe ODO. A fost super, foarte liber si nu am mai fost asa stresat. :D 

Grija mea principala momentan este legata de idiotii care imi stau in poponeata. Am inteles ca nu stau asa ca sa il admire... Inca iau curbele foarte incet dar parca am progresat putin. :D 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...