m72story Postat Septembrie 17, 2021 Share Postat Septembrie 17, 2021 Dragi Tovarăși si Pretini! Conform bunei tradiții, a consecvenței de care am dat dovadă până acum, a unei organizări timpurii, avem deosebita onoare de a vă anunța următoarele: În urma constituirii CEP-ului (Comitetul Executiv Participativ ) unul dintre membrii anonimi a propus ca punct terminus pentru anul 2022 sa fie Kiskunfeleihaza (este luată cu copy-paste). Propunerea este agreată de următorii : -Iancu Ramona - DNEPR MT11 -Fane IZH Brothers- DNEPR MT16 -Vlad ionescu - DNEPR MT11 - Dan Lupu - DNEPR MT11 -Silviu Tomica - Jawa TS -Valy Dsx - K750 -Gabi Nazistul - M72 -Nae - M72 -Subsemnatul -M72 Vom reveni cu detalii privind situația pregătirilor. Ține aproape. Locatia nu este aleasa intamplator, din auzite se pare ca aici se intampla cea mai mare intalnire de atase din S-E Europei. Data desantului se va intampla exact la momentul intalnirii cu pricina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 17, 2021 Share Postat Septembrie 17, 2021 1 oră în urmă, m72story a spus: Dragi Tovarăși si Pretini! ................ În urma constituirii CEP-ului (Comitetul Executiv Participativ )...... in acel spirit, comitetul trebuia sa fie CPEx Comitetul Participativ Executiv drumuri bune si distractie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 17, 2021 Share Postat Septembrie 17, 2021 1 oră în urmă, m72story a spus: În urma constituirii CEP-ului (Comitetul Executiv Participativ ) unul dintre membrii anonimi a propus ca punct terminus pentru anul 2022 sa fie Kiskunfeleihaza (este luată cu copy-paste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 17, 2021 Autor Share Postat Septembrie 17, 2021 Nici copy-paste nu mai este ce-a fost.... Se pare ca este un nume imposibil de citit, de scris si chiar de copiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 17, 2021 Autor Share Postat Septembrie 17, 2021 Acum 18 minute, GoodKat a spus: Gabi Cine?? Sa ințeleg că esti cam nou pe aici? Acum 3 minute, m72story a spus: Sa ințeleg că esti cam nou pe aici? Noi îi mai spunem si Alain Delon, în Mizil și pe județe este cunoscut ca Gabi Nazistul , la Buckingham i se mai zice 008. Adevăratul nume nu îl cunoaște nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dsx Valy Postat Septembrie 17, 2021 Share Postat Septembrie 17, 2021 Acum 6 ore, m72story a spus: Dragi Tovarăși si Pretini! Conform bunei tradiții, a consecvenței de care am dat dovadă până acum, a unei organizări timpurii, avem deosebita onoare de a vă anunța următoarele: În urma constituirii CEP-ului (Comitetul Executiv Participativ ) unul dintre membrii anonimi a propus ca punct terminus pentru anul 2022 sa fie Kiskunfeleihaza (este luată cu copy-paste). Propunerea este agreată de următorii : -Iancu Ramona - DNEPR MT11 -Fane IZH Brothers- DNEPR MT16 -Vlad ionescu - DNEPR MT11 - Dan Lupu - DNEPR MT11 -Silviu Tomica - Jawa TS -Valy Dsx - K750 -Gabi Nazistul - M72 -Nae - M72 -Subsemnatul -M72 Vom reveni cu detalii privind situația pregătirilor. Ține aproape. Locatia nu este aleasa intamplator, din auzite se pare ca aici se intampla cea mai mare intalnire de atase din S-E Europei. Data desantului se va intampla exact la momentul intalnirii cu pricina La cât mai mulți participanți:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 19, 2021 Share Postat Septembrie 19, 2021 Daca termin M72-ul poate vin si eu, mult nu mai am de lucru la el dar timpul este o moneda pe care o detin in valori foarte mici, un fel de maruntis care abia daca imi ajunge de un covrig cu sare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 20, 2021 Autor Share Postat Septembrie 20, 2021 Acum 23 ore, mobiletron a spus: Daca termin M72-ul poate vin si eu, mult nu mai am de lucru la el dar timpul este o moneda pe care o detin in valori foarte mici, un fel de maruntis care abia daca imi ajunge de un covrig cu sare. După cum observi anunțam din timp, tocmai pentru că știm ce presupune un astfel de proiect. Este încununarea unui sezon de iarnă în care desfacem, șurubărim, modificăm, și începând cu aprilie testăm. Cu timpul ce pot să spun....dacă este să avem ca reper un covrig eu am gaura lui, adică după ora 22:30 când scap de copii și îi duc la culcare mă ocup de ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 3, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2022 Si pentru că un anume tip de om face iarna căruța și vara sania....eu am început la căruță. Confecționez o galerie pentru carburator orizontal, am testat până acum trei modele (Trabant și două Mikuni ) revin cu evoluția lucrării S-a montat si carbul de Trabant, s-au operat atriile pentru o functionare optima Revin dupa montarea incalzirii galeriei 20220103_193951.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Ianuarie 13, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2022 Stimă! Avem plăcerea de a vă anunța în mod oficial că plecarea în Raliul de Anduranță al Motocicletelor Comuniste este pe 3 iulie. Traseul votat cu ocazia adunării CEP-ului (Comitetul Executiv Participativ) este acesta: Bucuresti-Baia de Fier- Ranca- Hateg-Beius-Stana de Vale. Traseul de retur către București nu este încă stabilit. Listei participanților de mai sus s-au adăugat și Gil Radu și Nelu Dobra. Traseul inițial a fost modificat pentru a corespunde cerințelor și solicitărilor celor care și-au anunțat participarea. Vom reveni cu informații noi pe măsură ce le vom avea. Ținem aproape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Februarie 9, 2022 Autor Share Postat Februarie 9, 2022 Am terminat si galeria pentru carb orizontal. Din cele 4 carburatoare testate se pare ca am.ramas cu o varianta, maxim doua. 20220209_174610.mp4 Este vorba de un Keihin 52A, un vacumatic cu piston din anii 70. Cel de-al doilea este tot un keihin de Honda CL250 modelul din 73. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Februarie 10, 2022 Share Postat Februarie 10, 2022 @patrick1 Solutia cu incalzirea galeriei de admisie cu gaze de esapament in zona clapetei de acceleratie este foarte veche, BMW R12 avea asa ceva si era fabricat inainte de razboi. Dacia 1300 avea incalzire cu apa calda iar tabla captusita cu azbest era ca sa protejeze carburatorul per total fata de caldura degajata de galeria de esapament. Oltcitul avea tot incalzirea a galeriei cu gaze de esapament si functiona foarte bine. La MZ carburatorul sta lipit de motor si nu are nevoie de incalzire, o preia direct de pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Februarie 10, 2022 Autor Share Postat Februarie 10, 2022 Acum 10 ore, patrick1 a spus: Foarte ingenioasă soluția cu ”pată caldă” de la gaze aduse din evacuare pentru încălzirea galeriei de admisie cu unic carburator Culmea este că la MZ-uri (taman invers) a montat neamțul o flanșă de textolit + garnituri din clingherit și între galerie și cilindru (pentru a izola termic galeria) deși există o manșetă-bucșă de textolit și între carburator și (scurta) galerie, cu același scop de izolare termică. Totuși, nu devine prea bogat dozajul când se încălzește bine și carburatorul? Nah ... carburatorul Carfil-Weber de la clasica Dacie avea și o flanșă sub el prin care circula lichidul de încălzire /răcire din chiulasă însă și o tablă căptușită cu azbest pentru a nu se supraîncălzi de la radiația termică a galeriei de evacuare (comună /monobloc cu cea de admisie). Cochetez cu galeria pe M din 2016, initial cab de Dacia cu tubul venturi restrictionat pentru ca M-ul cu subturatia sa nu excita suficient carbul de Dacie. In privinta incalzirii galeriei teoria este de a aduce gazele intr-o temperatura optima, 30-45 grade temperatura tubulaturii. Cand lichidul se transformă în gaz suferă o pierdere de câldură, cu cât diferența de presiune este mai mare, cu cât clapeta de acceleratie este mai deschisă, cu atât mai mare este pierderea de câldură., până acolo încât galeria de adnmisie cumulează brumă pe dinafară și gheață pe dinauntru. Temperatura prea mică a galeriei nu favorizează atomizarea optimă, practic vaporii ajung în camera de ardere din ce în ce mai mari și mai reci. Temperatura prea mare în schimb face ca cantitatea de benzină care trebuie sa ajunga in camera de ardere sa fie prea mică, influentand astfel calitatea si raportul amestecului. Până acolo incat motorul se opreste, am intalnit situatia in urcarile abrupte cand galeria nu a mai fost ventilata iar caldura venita de la cilindrii au supraincalzit-o. Deci ese ca in viata: Nici preaprea, nici foarte foarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Februarie 11, 2022 Autor Share Postat Februarie 11, 2022 https://en.wikipedia.org/wiki/Carburetor_icing In cazul celor doua MZ-uri oferite ca exemplu discutam de carburator aflat in spatele cilindrului, practic temperatura optima de functionare este asigurata de ventilarea cilndrilor. In cazul galeriei datorita faptului ca tubul venturi si respectiv carburatorul nu se afla in arealul cilindrilor lui nu i se poate asigura o incalzire optima. Intalnesc deseori la Nipru situatia de ”fierbere” a benzinei in carbburator. Practic datorita supraincalzirii carburatoarelor benzina incepe sa se transforme in gaz inainte de momentul optim (in tubul venturi) si saraceste amestecul atat de mult incat gazul nu mai intalneste conditiile exploziei. https://oldtimergarage.eu/gb/air-fuel-system/3206-carb-heat-protection-set-for-sv-engines-m72-r71-k750.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Februarie 20, 2022 Autor Share Postat Februarie 20, 2022 Cu kknol vorba lu' Nicu 20220209_174610.mp4 20220218_174044.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Aprilie 29, 2022 Autor Share Postat Aprilie 29, 2022 Incalzirea a inceput intr-o dimineata de aprilie cu o tura de 160km. Galeria este ceea ce trebuie. Carbul VB52a este peste asteptari doar dupa restrictionarea unuia dintre cele trei jicloare, cel care este actionat vacumatic. este un circuit de imbogatire care se pare ca era excitat in mod prematur, motiv pentru care l-am restrictionat de la 0,65 la 0,4. Jiclorul de dozaj l-am marit de la 1.0 la 1.15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Mai 16, 2022 Autor Share Postat Mai 16, 2022 O incalzire la Magura ( Dambovita), participantele au fost un BMW R12, doua MT16, doua M-uri, un MT 11, o Jawa TS, un Ural 750 2021 ,un Harley...nu stiu modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Mai 19, 2022 Autor Share Postat Mai 19, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Mai 30, 2022 Autor Share Postat Mai 30, 2022 Salutam! Pana acum si-au confirnat partciparea la editia 2022: -Ramona - MT 11 -Lehel Turanoid -MT11 -Nelu Dobra-Jawa Chopper -Silviu Tomica-Jawa TS -Fane Campionul-MT 11 - Horatiu -Ural Turist - Gabi -BMW R12 - Vali - K750 - Nae - M72 -subsemnatul ,-M72 Tinem aproape! La start s-a mai anuntat si Legendarul cu un Ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iulie 6, 2022 Autor Share Postat Iulie 6, 2022 Jurnal de bord. Ziua 1- sambata 02.07 plecare cu probleme din Bucuresti, o Jawa are probleme la aprindete, eu si cu Fane cu combustia datorita mixului degenerat. Seara o petrecem.la Baia de Fier. Ziua 2- Transalpina- Pavel aduce cu el um cititor termic care arata astfel: Niprele au pe urcare 170-190 grade. M-ul meu 320 si al lui Nae 380 de grade si Gabi Nazistul 280 grade. Temperatura de pe cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 6, 2022 Share Postat Iulie 6, 2022 A-ti fost cumva si prin Deva? In parcarea de la Auchan, am vazut patru motoare din care trei erau cu atas, toate parcate "strategic" la umbra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 6, 2022 Share Postat Iulie 6, 2022 54 minutes ago, m72story said: Pavel aduce cu el um cititor termic care arata astfel: Niprele au pe urcare 170-190 grade. M-ul meu 320 si al lui Nae 380 de grade si Gabi Nazistul 280 grade. Ansamblul lui Gabi Nazistul este mai usor, posibil si un amestec mai bogat de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iulie 6, 2022 Autor Share Postat Iulie 6, 2022 Ziua trei Brad- Stana de Vale. Dezamagiti de peisajul oferit de stana, fara accesorii, fara micile detalii care pot face dintr-un loc o destinatie placuta. Am gasit cu greu un loc de campat si am numarat 5 ( cinci) tiruri pline cu.lemn de cea mai buna calitate care au coborat la un internal de 2 ore. Nu ai acces la un.magazin...berea doar la 330ml si preturi obraznice Acum 14 minute, mobiletron a spus: Ansamblul lui Gabi Nazistul este mai usor, posibil si un amestec mai bogat de benzina. Confirm. Este mai usor, mai aerodinamic...mai bun. Foloseste PZ 28 ca detaliu VID-20220706-WA0018.mp4 VID-20220706-WA0022.mp4 VID-20220706-WA0022.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iulie 7, 2022 Share Postat Iulie 7, 2022 7 hours ago, m72story said: Foloseste PZ 28 ca detaliu Pana la urma le-a dat de cap? Merg bine? Pe ale mele am reusit sa le fac sa mearga dar nu am mai avut timp sa fac probe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iulie 7, 2022 Autor Share Postat Iulie 7, 2022 Acum 2 ore, mobiletron a spus: Pana la urma le-a dat de cap? Merg bine? Pe ale mele am reusit sa le fac sa mearga dar nu am mai avut timp sa fac probe. eu zic ca da, Transalpina fa4ra evenimente, deci zic eu ca sunt bine. Probabil insa ca totdeauna este loc de mai bine. Eu am folosit un aditiv de benziba , i-am dat si lui si imi ziceq ca s-ar simti mai bine motorul Cumparat la intamplare din Carrefour Am observat ca imi apar detonatiile mai tarziu decat fara el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.