Admin l.u.v Postat Noiembrie 29, 2022 Admin Share Postat Noiembrie 29, 2022 Man, primele două trepte se pot folosi pentru orice, mers și depășit în pantă, urcare pe zăpadă sau noroi, nisip cum spui tu etc. Dacă ai sesizat, tocmai de aceea ele sunt trepte lungi - scrie și în manual că prima duce pana la 50 km/oră și a doua 95. N-ar avea niciun sens să mergi cu 95 dacă era destinată doar condițiilor spuse de tine. Am avut și eu un Audi 100 Avant Quattro din 1994 vreo 6 ani cu exact același tip de cutie. Fiind baracă mare și grea depășea foarte bine pe urcări doar cu treapta a doua, altfel schimba repede și era chiar periculoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 Nu numai că semnalizează olandezu' zburător, dă și flash-uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 Eu inca astept un user manual unde sa spuna cu subiect si predicat pentru ce sunt folosite pozitiile unu si doi. Sper ca nu pentru a lovi masina maicutelor din spate si a le sparge hayonul cu bostanul. @XaeL stie de asta, ca tot a deschis topicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 La 25.11.2022 la 14:36, Krimh a spus: Salut! Stiti cum functioneaza asta? P, R, N, D inteleg eu. Dar 1 si 2? overdrive pe tr.1 si tr.2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 (editat) Acum 29 minute, The Flying Dutchman a spus: Eu inca astept un user manual unde sa spuna cu subiect si predicat pentru ce sunt folosite pozitiile unu si doi. Sper ca nu pentru a lovi masina maicutelor din spate si a le sparge hayonul cu bostanul. @XaeL stie de asta, ca tot a deschis topicul? Păi ai pus tu niște poze în care scrie exact ce îți spuneam noi de prima oară! Încep să dau dreptate celor care spun că automatele sunt pentru handicapați... Acum 21 minute, florinelu07 a spus: overdrive pe tr.1 si tr.2 Overdrive-ul are sens pt ultima treaptă pentru a rula la viteză mai mare cu o turație mai mică. Cutiile automate clasice cu 3 rapoarte (alea la care ngunoy nu înțelegea de ce nu oferă blocaj și pt treapta finală) au un angrenaj planetar care permite 3 rapoarte diferite, în funcție de cum sunt blocate componentele lui, și overdrive-ul se folosea pt ce am spus mai sus, fiind o soluție mai simplă decât modificarea cutiei pt a obține mai multe trepte. Overdrive-ul e un angrenaj adăugat între arborele de ieșire din cutie și diferențial. Editat Noiembrie 29, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 2,1 overdrive...astea is deja mult apuse. Le mai gasesti pe joarse si ronghiuri de masini. Mai bine discutati despre dublu ambreiaj, torque converter etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 Dacă oamenii nu bunghesc tablăa înmulțirii tu vrei să treacă la fizica cuantică?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 Acum 1 oră, ENEOS a spus: Păi ai pus tu niște poze în care scrie exact ce îți spuneam noi de prima oară! Încep să dau dreptate celor care spun că automatele sunt pentru handicapați... Overdrive-ul are sens pt ultima treaptă pentru a rula la viteză mai mare cu o turație mai mică. Cutiile automate clasice cu 3 rapoarte (alea la care ngunoy nu înțelegea de ce nu oferă blocaj și pt treapta finală) au un angrenaj planetar care permite 3 rapoarte diferite, în funcție de cum sunt blocate componentele lui, și overdrive-ul se folosea pt ce am spus mai sus, fiind o soluție mai simplă decât modificarea cutiei pt a obține mai multe trepte. Overdrive-ul e un angrenaj adăugat între arborele de ieșire din cutie și diferențial. Pe offroadere se foloseste pentru a tine treapta selectata indiferent de turatie sau cel putin asa este la Jimny. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 17 minutes ago, Krimh said: Sau clasice (atestate) Normal, dar tot ronghiuri is si alea...doar ca mai bine intretinute, sau mai bine pastrate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 29, 2022 Share Postat Noiembrie 29, 2022 Acum 40 minute, florinelu07 a spus: Pe offroadere se foloseste pentru a tine treapta selectata indiferent de turatie sau cel putin asa este la Jimny. Păi da, pozițiile 1, 2 asta fac, împiedică schimbarea în treaptă superioară, 1 o ține doar în tr 1, 2 îi permite să schimbe 1 și 2. Însă nu e overdrive, ăla este un mecanism separat care multiplică turația arborelui de ieșire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Noiembrie 29, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2022 (editat) Care e legatura intre cutia aia si topicul meu? intreb pt ca m-am vazut si taguit un pic mai sus... Editat Noiembrie 29, 2022 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.