Jump to content

Pareri despre verificatorii de masini SH


XaeL
 Share

Recommended Posts

  • Admin

Man, primele două trepte se pot folosi pentru orice, mers și depășit în pantă, urcare pe zăpadă sau noroi, nisip cum spui tu etc.

Dacă ai sesizat, tocmai de aceea ele sunt trepte lungi - scrie și în manual că prima duce pana la 50 km/oră și a doua 95.

N-ar avea niciun sens să mergi cu 95 dacă era destinată doar condițiilor spuse de tine. 

Am avut și eu un Audi 100 Avant Quattro din 1994 vreo 6 ani cu exact același tip de cutie.

Fiind baracă mare și grea depășea foarte bine pe urcări doar cu treapta a doua, altfel schimba repede și era chiar periculoasă.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu inca astept un user manual unde sa spuna cu subiect si predicat pentru ce sunt folosite pozitiile unu si doi.

Sper ca nu pentru a lovi masina maicutelor din spate si a le sparge hayonul cu bostanul. @XaeL stie de asta, ca tot a deschis topicul?

Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, The Flying Dutchman a spus:

Eu inca astept un user manual unde sa spuna cu subiect si predicat pentru ce sunt folosite pozitiile unu si doi.

Sper ca nu pentru a lovi masina maicutelor din spate si a le sparge hayonul cu bostanul. @XaeL stie de asta, ca tot a deschis topicul?

Păi ai pus tu niște poze în care scrie exact ce îți spuneam noi de prima oară! :moron:

Încep să dau dreptate celor care spun că automatele sunt pentru handicapați...

Acum 21 minute, florinelu07 a spus:

overdrive pe tr.1 si tr.2

🤦‍♂️

Overdrive-ul are sens pt ultima treaptă pentru a rula la viteză mai mare cu o turație mai mică. Cutiile automate clasice cu 3 rapoarte (alea la care ngunoy nu înțelegea de ce nu oferă blocaj și pt treapta finală) au un angrenaj planetar care permite 3 rapoarte diferite, în funcție de cum sunt blocate componentele lui, și overdrive-ul se folosea pt ce am spus mai sus, fiind o soluție mai simplă decât modificarea cutiei pt a obține mai multe trepte. Overdrive-ul e un angrenaj adăugat între arborele de ieșire din cutie și diferențial. 

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Păi ai pus tu niște poze în care scrie exact ce îți spuneam noi de prima oară! :moron:

Încep să dau dreptate celor care spun că automatele sunt pentru handicapați...

🤦‍♂️

Overdrive-ul are sens pt ultima treaptă pentru a rula la viteză mai mare cu o turație mai mică. Cutiile automate clasice cu 3 rapoarte (alea la care ngunoy nu înțelegea de ce nu oferă blocaj și pt treapta finală) au un angrenaj planetar care permite 3 rapoarte diferite, în funcție de cum sunt blocate componentele lui, și overdrive-ul se folosea pt ce am spus mai sus, fiind o soluție mai simplă decât modificarea cutiei pt a obține mai multe trepte. Overdrive-ul e un angrenaj adăugat între arborele de ieșire din cutie și diferențial. 

Pe offroadere se foloseste pentru a tine treapta selectata indiferent de turatie sau cel putin asa este la Jimny.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 40 minute, florinelu07 a spus:

Pe offroadere se foloseste pentru a tine treapta selectata indiferent de turatie sau cel putin asa este la Jimny.

 

Păi da, pozițiile 1, 2 asta fac, împiedică schimbarea în treaptă superioară, 1 o ține doar în tr 1, 2 îi permite să schimbe 1 și 2. Însă nu e overdrive, ăla este un mecanism separat care multiplică turația arborelui de ieșire. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...