Jump to content

Pareri despre verificatorii de masini SH


XaeL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 37 minute, Silver Arrow a spus:

@Nguyen  Hai repede ca este nevoie de expertiza ta.

 

Acum 41 minute, Krimh a spus:

Salut!

Stiti cum functioneaza asta?

P, R, N, D inteleg eu. 

Dar 1 si 2?

 

Da-i linkul cu topicul cu automatele, are de invatat si mai rade si de tine cand o sa vada ca nu stiai ca automatele au discuri de ambreiaj in interior desi te lauzi ca ai terminat Politehnica. 

 

On topic, 1 si 2 este sa selectezi treptele 1 si 2 cand ai nevoie.

Link to comment
Share on other sites

Acum 13 minute, Nguyen a spus:

On topic, 1 si 2 este sa selectezi treptele 1 si 2 cand ai nevoie.

Raspuns incomplet. Mai incearca o data.

Acum 11 minute, Asimplu a spus:

Daca o pui pe 1, nu schimba automat mai sus de treapta 1, iar daca o pui pe 2, nu schimba automat mai sus de treapta 2.

Da-i un link si lui @Nguyen  sa invete si el 🤭

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
La 25.11.2022 la 14:36, Krimh a spus:

Salut!

Stiti cum functioneaza asta?

P, R, N, D inteleg eu. 

Dar 1 si 2?

Untitled.jpg

În general se folosesc inferioarele când tractezi sau la depășiri în rampe strânse.

Link to comment
Share on other sites

Normal o pui în D și știe ea ce are de făcut. Blocarea treptelor o folosești în anumite situații, a zis un coleg mai înainte. 

Oricum un seminar complet îți poate face ngunoy.😈

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

Oricum un seminar complet îți poate face ngunoy.😈

 

Am explicat destul, problema e ca elevii nu sunt in stare sa ma depaseasca si nu pentru ca nu as fi destul de bun ci pt ca le lipseste materia cenusie care nu mai este capabila sa asimileze. Iti dai seama, sa absolvi Politehnica, sa detii masini cu cutie de viteze automate si tu sa nu stii ca cutiile de viteze automate au discuri de ambreiaj inauntru? In schimb gura mare... si el si goe75.

 

Acum 39 minute, Krimh a spus:

Dupa ce dai cheie tre sa o iei in ordine asta, sau poti sa o pui direct in D si aia e?

 

O pui in D si mergi cu ea, 1 si 2 le folosesti cand ai nevoie de ele in mod expres, de exemplu pt frana de motor sau o depasire mai in scurt. Daca te joci un pic cu ea o vei intelege destul de repede.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus:

Sa nu te puna dracu sa incerci asa ceva. 1 si 2 sunt strict pentru teren greu, nisip, noroi, zapada, atunci le folosesti, nu au nicio treaba cu frana de motor sau depasirea.

Hai că și tu știi! 🤦‍♂️

:moron:

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Și dacă ești pe urcare și vrei să depășești în scurt cum faci să eviți ca automata să schimbe superioară?

Am avut și la Burgman 650 un sistem asemănător.

Diferența era că puteai bloca toate treptele 1-5, în sensul că blocai treapta trei și cutia schimba 1, 2 și 3 o ducea până în limitare - idem cu toate.

Același sistem și la W211 / C219 cu cutii de generație mai veche.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, The Flying Dutchman a spus:

 

Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber.

Inclusiv manualele de reparație!

Tu nu știu ce citești, horoscopul lui Neti Sandu secțiunea automată probabil!

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, The Flying Dutchman a spus:

Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber.

 

Am avut un E34 cu cutie automata, avea un pic de electronica pe ea dar la baza era o cutie automata clasica facuta de GM. Aveam la ea inclusiv modul manual, adica daca voiam putea sa stau pe loc si sa o bag direct in treapta a 3a (probat). In modul manual in ce treapta o puneai in aia statea, in modul automat daca o puneam pe 3 schimba doar 1-2-3. Cutiile automate sunt gandite si sa selectezi trepte, in mod obisnuit nu o facem pentru ca foarte rar este necesar dar optiunea exista fara riscul de a strica ceva. Ca idee kick down repetat este mult mai nociv pt cutie decat schimbarea manuala.

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 minute, Tzitzicat a spus:

Nu ziceai ca era 518?

Ca zice ca doar .........cutie manuala

 

Cine zice doar cutie manuala? In realoem (copie catalog BMW) apare si la 518 cutia automata, au fost unele si cu 5 trepte.

Edited by Nguyen
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, Nguyen a spus:

Cine zice doar cutie manuala?

Wiki, dar sunt neinformati, a fost si automata, ai dreptate

The base model, available only in Europe,[11] was the petrol-powered four-cylinder 518i. Only available with a 5-speed manual transmission, a total of 53,248 cars were produced.[21

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, The Flying Dutchman a spus:

Pai de ce nu pui aci sa vaza si ochiu nostru?

 

Primul indiciu că ești prost e atunci când ai o părere despre orice. Ești foarte prost abia atunci când ești convins și că ai soluții la orice.

Și când mai și semnalizezi că ești prost cât ești de prost de fapt? 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, ENEOS said:

Și când mai și semnalizezi că ești prost cât ești de prost de fapt? 

Iti multumesc pentru ca ai semnalizat.

Ai gasit manualul ala care spune cum se folosesc pozitiile 1 si 2 la cutiile automate? Sau in manualele de umflat cauciucuri si bisnita cu ulei si standere nu scrie despre asta?

Hai ca nu e nevoie sa mai rascolesti internetul, iti pun eu mai jos.

image.thumb.png.31c53b0005f8a76a230a80b6ff018314.png

image.thumb.png.ed70e7dba598c688a3977fa13d5e05e2.png

image.thumb.png.450d36ed212f33a05198d13d6f6a94db.png

Este si pentru @Krimh, sa nu mai asculte parerile urechistilor.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 23 ore, The Flying Dutchman a spus:

 1 si 2 sunt strict pentru teren greu, nisip, noroi, zapada, atunci le folosesti, nu au nicio treaba cu frana de motor sau depasirea.

Scuze, nu vreau să intru în contradicții, dar tocmai ți-ai dat singur la cap cu materialul pe care l-ai pus. 🥴🙄

 

 

Link to comment
Share on other sites

Scuze, prin teren greu eu inteleg si pante.

Dar nu depasiri si alte bazaconii.

Daca voiam sa par destept puneam doar prima poza. Dar am dorit ca si @Krimh sa aiba o idee la ce se folosesc pozitiile de care a intrebat.

Intamplator am avut o masina cu cutie automata exact cu 1, 2, D, de pe manualul careia care sunt facute pozele, iar acum am una si mai "smechera", cu low-high.

 

Ai dreptate @sasesase.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Man, primele două trepte se pot folosi pentru orice, mers și depășit în pantă, urcare pe zăpadă sau noroi, nisip cum spui tu etc.

Dacă ai sesizat, tocmai de aceea ele sunt trepte lungi - scrie și în manual că prima duce pana la 50 km/oră și a doua 95.

N-ar avea niciun sens să mergi cu 95 dacă era destinată doar condițiilor spuse de tine. 

Am avut și eu un Audi 100 Avant Quattro din 1994 vreo 6 ani cu exact același tip de cutie.

Fiind baracă mare și grea depășea foarte bine pe urcări doar cu treapta a doua, altfel schimba repede și era chiar periculoasă.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...