Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 15, 2021 Share Postat Decembrie 15, 2021 (editat) Sparg postarea ce vine in 2, ca ca avem un context cum trebuie: - teoria (ce citisem, ce stiam, ce speram) si - practica, real-life-ul, adica testul propriu-zis, chiar daca cumva cam infim. Postare 100% subiectiva, despre MultiStrada (MTS4 in continuare) strict ca ceea ce o vad, respectiv pentru ce as cumpara-o eu, si anume motocicleta de turism. * Motocicletele de turism inalte eu le separ in doua categorii - Adventure si Crossover. Adventure = obligatoriu roti cu spite, respectiv abilitatea de a rula relaxat si pe drumuri de asfalt f proaste sau in afara soselei. Crossover = motociclete de strada, inaltate, cu jante metalice, proiectate pentru a fi folosite 95% din viata lor pe asfalt bun. * Clasa Adventure: - Adventure Sport Tourism - MTS4. Singura din toata clasa. - Adventure Touring - 1250GS si GSA spitate, Explorerurile 900 si 1200 Rally, V-Stromurile XT, F850 GsA, 790/890 Adv simplu, AT-ul full (ESA si/sau DCT), Crosstourer, Cagiva Gran Canyon - Adventure Trail - AT-ul basic, 1290 SAR si majoritatea middle capacity-urilor cu spite din zona 7/8/900 (T7, 790/890 Adv R, Norden, 850 Gs). Trail inseamna exact ce spune si numele. Motociclete capabile sa tina un "trail", adica o poteca. Ca o paranteza, monocilindrele de 6/7xx gen KTM 690/Husqy 701 sunt trail-uri pt mine iar cele de 2/3/4xx sunt dual sport-uri - CRF 250/300/450L, DRZ, etc. Nu intram in zona enduro dedicata (EXC350,WR450, etc), ramanem strict la motociclete de turism (semnalizari, posibilitate de a duce bagaje, sei decente, etc). Crossovere? Toate versiunile cu jante turnate ale motocicletelor amintite mai sus (GS-urile cu jante, Triumphurile cu jante, Vstromurile, 1290 SAS-ul, etc) + unele de sine statatoare in clasa asta - Versys, F900XR, S1000XR, Tiger 660, 1050-ul vechi, TDM-ul, Crossrunner-ul, Tracer-ul, etc. Bineinteles ca si MTS4 cu jante si Pikes Peak-ul. Acum, * Preturile pachetelor de baza pe Ducati Germania (cu fix 1000€ mai mici decat cele din Italia): La dealeri cel mai probabil este alta discutie. * Din experienta cu 1290 SAS vs SAR (prima generatie), rotile de 17 au fost fara defect pe sosea, in timp ce versiunea R a fost orice dar nu impresionanta (mai ales cu pasager). Eu stau 99% pe sosea cu asemenea motociclete. Inclinam deci spre Pikes Peak - pentru rotile de 17 si pentru monobrat, care este in categoria zero decizie de luat. Optez pentru el instinctual din zeci de motive, toate nontehnice, sentimentale si pline de vocative si interjectii. Deci, in prima faza clar PP, chiar daca e un (hyper) crossover si nu un adventure. Am petrecut zile insumate pe YT si pe configuratoare si am ajuns la concluzia ca PP nu este ce imi trebuie mie. Difera radical de V4S prin multitudinea de decizii luate pentru a o face o motocicleta pretabila curselor si nu drumului intins (evacuare sport integrala, modul race inlocuieste enduro-ul, unghiuri diferite ale furcii, suspensii (si mai) sport, ampatament diferit, multe componente de carbon, samd) iar adaugarea de accesorii de turism pe ea este cumva contra providentei/scopului pentru care a venit pe lume. In videoclipul de mai jos sunt explicate destul de bine diferentele dintre cele doua: * Am ramas deci cu MTS4V si la step 1 am ales colorit standard (It`s a Ducati, ffs ) si spite. Am urcat la 22.290€. Spite nu fiindca visez adventure cu opere de arta de 250 de kg ci fiindca, din experienta cu tancul actual, poti ajunge acasa cu un cerc indoit si te costa mai putin un cerc nou + manopera decat o janta metalica noua. Celelalte scheme de culori mi se par prea steagul Marii Britanii (cea multicolora) sau Triumph (cea gri inchis), incat nu prezinta interes pentru mine. * Step 2 - pachete * Diferenta de 1400 euro intre "Travel & Radar" si Full este finala Akrapovic si aripa fata de carbon. Finala Akrapovic este de gasit pe n site-uri la 1100 euro. Prin deductie aripa de carbon 300 de euro. - Aripa respectiva nu mi-o place (am vazut ambele variante pe motociclete expuse una langa alta si este mai faina cea rosie cu negru) + sansele sa o pocnesc iremediabil sunt destul de mari in viata reala (pietre, bucati de lemne, blocatoare de disc, etc). - Akrapovic pt Honda mea este 700 si ceva de euro si nu arata asa bine ca cea pt MTS4. Deci pretul de 1100 cam asta este, nu sunt multe de comentat. Personal insa nu imi place cum suna. Ce am testat eu asta avea si nu era wow. Daca nu mai apare nimic mai fain intre timp, stiu unde e de gasit. 24.690 pana acum. Restul accesoriilor sunt, in mare, rezonabile ca pret. Nu le detaliez, fiindca sunt clar la alegerea fiecaruia si pot fi cumparate oricand ulterior, una cate una. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Testul propriu-zis, 2 ore: * Motocicleta asta garanteaza o experienta premium, dar nu una premium suprem. 9.5 din 10. Honda mea este 8.8. * Pe lista motocicletelor cu care as schimba Crosstourer-ul este varf de lista. Undeva pe locul 5 intra Honda Adv Sports ESA DCT. Intre ele, nu mai este nimic. Vorbesc strict de motociclete de turism de distanta lunga, sosele si sosele proaste, maxim macadam/forestier uscat. NEGATIVE, aka ce are Honda si nu are Ducati? DCT, implicit comportament urban de nota 11 din 10, si trepte luuungi si silentioase. - DCT-ul si uzul urban: Daca trebuie sa franez ff brusc cu Honda in oras, fiind intr-a 4a sa zicem, doar franez si atat. Nu trebuie sa trag ambreiaj (nu am), nu trebuie sa schimb treptele (le schimba ea singura cu tot cu frana de motor aferenta) si nu trebuie sa pun motorul pe liber sau sa tin frana odata ce m-am oprit. Este deja pe un fel de 1a neutra din care nu pleaca pana nu trag de gaz iarasi. Asta ca nu trebuie sa tin frana trasa ca la masina mi se pare genial. La Ducati - trage ambreiaj, 3, 2, 1, pune pe liber, etc, etc. Trage ambreiaj, baga 1a, pleaca, ambreiaj 2, ambreiaj 3, samd. Ca sa fiu totusi onest, indiferent pe ce ma urc dupa DCT ma enervez fiindca mi se par inutil de complicate si neelegante motocicletele respective (asta este 0.4 din premiumul ala pana la 10 de mai sus). Pe DCT am doar un mouse ca sa zic asa (doua butoane, de plus si minus + maneta de frana). Quick shifterul stiu ca va anula mare parte din dezavantaj, dar tot nu se compara cu o cutie automata (btw, eu schimb mereu numai din padele, nu o pun 100% in full automat) - Treptele fff lungi si f smooth/elastice ale 12X-ului meu ma ajuta cand depasesc. Cu a 2 merg de la 50 la 120, cu a 3a de pe la 60 la 140. Cand fac o depasire nu trebuie sa ma gandesc la schimbat viteze. Ma pot concentra linistit la trasa si 10 % la butonul de semnalizare. Daca prin absurd trebuie sa schimb viteza vorbim doar un clic. Si, da, un lucru f important - la DCT abia se simte cand schimbi vitezele, nu smuceste deloc. La Ducati rar mi s-a intamplat sa nu trebuiasca sa schimb viteza in timpul unor depasiri mai lungi si/sau agresive. Are treptele scurte si in mijlocul depasirii urla a descreierare. Cum spuneam - teoretic este motor de turism si in plaja de viteze de om normal ar trebui sa fie civila. Pe sfarsit de a 4a, in a 5a, a 6a, da, np, poate fi spaima zmeilor (stilul Kawasaki) dar istericalele sportive sunt obositoare in trepte mici si la commuting. NEUTRE - lipsa cardanului si smucitul in partea de jos a treptelor - Cardanul inteleg de ce nu exista, ar fi doar din categoria ideal (asta este ultimul 0.1 ce lipsea pana la 10) fiindca este un motor premium si as vrea sa fiu un gentleman cand cheltui sumele de bani respective nu sa mai scot cateva sute de euro din buzunar pentru un ungator electronic. - Smuceste si asta jos in trepte dar comparativ cu 1290 este ca visul care suiera iarna pe sub usa vs un uragan. Odata ce ai tras putin de gaz devine smooth mersul motorului. Insa, din cauza ca are trepte scurte, daca nu iti place un mers putin turat/zgomotos si vrei ceva mai a la Honda (de ne-simtit si ne-auzit), trebuie sa mergi una in sus. Si acolo se intampla ca uneori sa scuture pentru ca ... motor de turatie. PLUSURI (MAXIME) * Ce are Ducati la superlativ si Honda mea nu? Tehnologie nivel basculanta. Si _oaie inca unul, fiindca-i mai tanara si mai usoara si se arunca altfel in viteza si in curbe. Are o lista imensa de operatiuni controlate electronic, fie ca vorbim de siguranta (frane, tractiune, wheelie control, blindspot), suspensii, confort (manere si sei incalzite,radar) sau motor (in 75% din timp am mers numai in 2 cilindri; cand au intrat toti 4 l-am redescoperit pe Mos Craciun, mai pe panica asa). * Unde bate 1290 SAS-ul? - In primul si in primul rand la managementul motorului (KTM nu are de unde sa deconecteze cilindrul anterior, drept) - la blind spot assist si - la motorul muult mai smooth. Chiar daca nu este in nici un caz Honda smooth, Ducati are o eleganta aparte cand vine vorba de torsul motorului in zona de cuplu (aia nici prea joasa, nici prea inalta). - si putin il bate si la manevrabilitate - m-am simtit mult mai increzator pe MTS4, se simte mai compact, mai flickable bine. Daca iau in calcul toate de mai sus la care pun bordul, comenzile si designul general, are logica diferenta de pret dintre ele. Nu am nici un dubiu ca cine are skill-ul, cravasa si pintenii potriviti scoate lejer bestia si din MTS. Concluzia? Cine nu a condus DCT ca sa stie ce inseamna confortul suprem (dar stie ca nu exista nici o motocicleta cu _oaie care sa aiba DCT ), vrea cea mai avansata tehnologc si eleganta dintre motocicletele de turism din clasa Adv/CO si isi permite sa plateasca suma de bani aferenta, go for it. Nu este ideala, dar este fara dubii cea mai apropiata de acest ideal din tot ce a produs pana acum industria moto in clasa aceasta. De ce as da confortul imens de pe DCT pentru MTS4? Pentru ca nu o data atunci cand fortam radical cu Honda mi-am dat seama ca se poate termina nasol. Nu este motor pentru mers sportiv, asa cum il inteleg eu. Mai pe scurt - pentru elementele electronice de siguranta si pentru manevrabilitatea/sportivitatea net superioare Hondei. Sunt inca in dubii, dar macar am un candidat serios dupa atatia ani de incercari. Editat Decembrie 15, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 15, 2021 Share Postat Decembrie 15, 2021 Acum 2 ore, _Raul_ a spus: Sparg postarea ce vine in 2, ca ca avem un context cum trebuie: - teoria (ce citisem, ce stiam, ce speram) si - practica, real-life-ul, adica testul propriu-zis, chiar daca cumva cam infim. Postare 100% subiectiva, despre MultiStrada (MTS4 in continuare) strict ca ceea ce o vad, respectiv pentru ce as cumpara-o eu, si anume motocicleta de turism. * Motocicletele de turism inalte eu le separ in doua categorii - Adventure si Crossover. Adventure = obligatoriu roti cu spite, respectiv abilitatea de a rula relaxat si pe drumuri de asfalt f proaste sau in afara soselei. Crossover = motociclete de strada, inaltate, cu jante metalice, proiectate pentru a fi folosite 95% din viata lor pe asfalt bun. * Clasa Adventure: - Adventure Sport Tourism - MTS4. Singura din toata clasa. - Adventure Touring - 1250GS si GSA spitate, Explorerurile 900 si 1200 Rally, V-Stromurile XT, F850 GsA, 790/890 Adv simplu, AT-ul full (ESA si/sau DCT), Crosstourer, Cagiva Gran Canyon - Adventure Trail - AT-ul basic, 1290 SAR si majoritatea middle capacity-urilor cu spite din zona 7/8/900 (T7, 790/890 Adv R, Norden, 850 Gs). Trail inseamna exact ce spune si numele. Motociclete capabile sa tina un "trail", adica o poteca. Ca o paranteza, monocilindrele de 6/7xx gen KTM 690/Husqy 701 sunt trail-uri pt mine iar cele de 2/3/4xx sunt dual sport-uri - CRF 250/300/450L, DRZ, etc. Nu intram in zona enduro dedicata (EXC350,WR450, etc), ramanem strict la motociclete de turism (semnalizari, posibilitate de a duce bagaje, sei decente, etc). Crossovere? Toate versiunile cu jante turnate ale motocicletelor amintite mai sus (GS-urile cu jante, Triumphurile cu jante, Vstromurile, 1290 SAS-ul, etc) + unele de sine statatoare in clasa asta - Versys, F900XR, S1000XR, Tiger 660, 1050-ul vechi, TDM-ul, Crossrunner-ul, Tracer-ul, etc. Bineinteles ca si MTS4 cu jante si Pikes Peak-ul. Acum, * Preturile pachetelor de baza pe Ducati Germania (cu fix 1000€ mai mici decat cele din Italia): La dealeri cel mai probabil este alta discutie. * Din experienta cu 1290 SAS vs SAR (prima generatie), rotile de 17 au fost fara defect pe sosea, in timp ce versiunea R a fost orice dar nu impresionanta (mai ales cu pasager). Eu stau 99% pe sosea cu asemenea motociclete. Inclinam deci spre Pikes Peak - pentru rotile de 17 si pentru monobrat, care este in categoria zero decizie de luat. Optez pentru el instinctual din zeci de motive, toate nontehnice, sentimentale si pline de vocative si interjectii. Deci, in prima faza clar PP, chiar daca e un (hyper) crossover si nu un adventure. Am petrecut zile insumate pe YT si pe configuratoare si am ajuns la concluzia ca PP nu este ce imi trebuie mie. Difera radical de V4S prin multitudinea de decizii luate pentru a o face o motocicleta pretabila curselor si nu drumului intins (evacuare sport integrala, modul race inlocuieste enduro-ul, unghiuri diferite ale furcii, suspensii (si mai) sport, ampatament diferit, multe componente de carbon, samd) iar adaugarea de accesorii de turism pe ea este cumva contra providentei/scopului pentru care a venit pe lume. In videoclipul de mai jos sunt explicate destul de bine diferentele dintre cele doua: * Am ramas deci cu MTS4V si la step 1 am ales colorit standard (It`s a Ducati, ffs ) si spite. Am urcat la 22.290€. Spite nu fiindca visez adventure cu opere de arta de 250 de kg ci fiindca, din experienta cu tancul actual, poti ajunge acasa cu un cerc indoit si te costa mai putin un cerc nou + manopera decat o janta metalica noua. Celelalte scheme de culori mi se par prea steagul Marii Britanii (cea multicolora) sau Triumph (cea gri inchis), incat nu prezinta interes pentru mine. * Step 2 - pachete * Diferenta de 1400 euro intre "Travel & Radar" si Full este finala Akrapovic si aripa fata de carbon. Finala Akrapovic este de gasit pe n site-uri la 1100 euro. Prin deductie aripa de carbon 300 de euro. - Aripa respectiva nu mi-o place (am vazut ambele variante pe motociclete expuse una langa alta si este mai faina cea rosie cu negru) + sansele sa o pocnesc iremediabil sunt destul de mari in viata reala (pietre, bucati de lemne, blocatoare de disc, etc). - Akrapovic pt Honda mea este 700 si ceva de euro si nu arata asa bine ca cea pt MTS4. Deci pretul de 1100 cam asta este, nu sunt multe de comentat. Personal insa nu imi place cum suna. Ce am testat eu asta avea si nu era wow. Daca nu mai apare nimic mai fain intre timp, stiu unde e de gasit. 24.690 pana acum. Restul accesoriilor sunt, in mare, rezonabile ca pret. Nu le detaliez, fiindca sunt clar la alegerea fiecaruia si pot fi cumparate oricand ulterior, una cate una. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Testul propriu-zis, 2 ore: * Motocicleta asta garanteaza o experienta premium, dar nu una premium suprem. 9.5 din 10. Honda mea este 8.8. * Pe lista motocicletelor cu care as schimba Crosstourer-ul este varf de lista. Undeva pe locul 5 intra Honda Adv Sports ESA DCT. Intre ele, nu mai este nimic. Vorbesc strict de motociclete de turism de distanta lunga, sosele si sosele proaste, maxim macadam/forestier uscat. NEGATIVE, aka ce are Honda si nu are Ducati? DCT, implicit comportament urban de nota 11 din 10, si trepte luuungi si silentioase. - DCT-ul si uzul urban: Daca trebuie sa franez ff brusc cu Honda in oras, fiind intr-a 4a sa zicem, doar franez si atat. Nu trebuie sa trag ambreiaj (nu am), nu trebuie sa schimb treptele (le schimba ea singura cu tot cu frana de motor aferenta) si nu trebuie sa pun motorul pe liber sau sa tin frana odata ce m-am oprit. Este deja pe un fel de 1a neutra din care nu pleaca pana nu trag de gaz iarasi. Asta ca nu trebuie sa tin frana trasa ca la masina mi se pare genial. La Ducati - trage ambreiaj, 3, 2, 1, pune pe liber, etc, etc. Trage ambreiaj, baga 1a, pleaca, ambreiaj 2, ambreiaj 3, samd. Ca sa fiu totusi onest, indiferent pe ce ma urc dupa DCT ma enervez fiindca mi se par inutil de complicate si neelegante motocicletele respective (asta este 0.4 din premiumul ala pana la 10 de mai sus). Pe DCT am doar un mouse ca sa zic asa (doua butoane, de plus si minus + maneta de frana). Quick shifterul stiu ca va anula mare parte din dezavantaj, dar tot nu se compara cu o cutie automata (btw, eu schimb mereu numai din padele, nu o pun 100% in full automat) - Treptele fff lungi si f smooth/elastice ale 12X-ului meu ma ajuta cand depasesc. Cu a 2 merg de la 50 la 120, cu a 3a de pe la 60 la 140. Cand fac o depasire nu trebuie sa ma gandesc la schimbat viteze. Ma pot concentra linistit la trasa si 10 % la butonul de semnalizare. Daca prin absurd trebuie sa schimb viteza vorbim doar un clic. Si, da, un lucru f important - la DCT abia se simte cand schimbi vitezele, nu smuceste deloc. La Ducati rar mi s-a intamplat sa nu trebuiasca sa schimb viteza in timpul unor depasiri mai lungi si/sau agresive. Are treptele scurte si in mijlocul depasirii urla a descreierare. Cum spuneam - teoretic este motor de turism si in plaja de viteze de om normal ar trebui sa fie civila. Pe sfarsit de a 4a, in a 5a, a 6a, da, np, poate fi spaima zmeilor (stilul Kawasaki) dar istericalele sportive sunt obositoare in trepte mici si la commuting. NEUTRE - lipsa cardanului si smucitul in partea de jos a treptelor - Cardanul inteleg de ce nu exista, ar fi doar din categoria ideal (asta este ultimul 0.1 ce lipsea pana la 10) fiindca este un motor premium si as vrea sa fiu un gentleman cand cheltui sumele de bani respective nu sa mai scot cateva sute de euro din buzunar pentru un ungator electronic. - Smuceste si asta jos in trepte dar comparativ cu 1290 este ca visul care suiera iarna pe sub usa vs un uragan. Odata ce ai tras putin de gaz devine smooth mersul motorului. Insa, din cauza ca are trepte scurte, daca nu iti place un mers putin turat/zgomotos si vrei ceva mai a la Honda (de ne-simtit si ne-auzit), trebuie sa mergi una in sus. Si acolo se intampla ca uneori sa scuture pentru ca ... motor de turatie. PLUSURI (MAXIME) * Ce are Ducati la superlativ si Honda mea nu? Tehnologie nivel basculanta. Si _oaie inca unul, fiindca-i mai tanara si mai usoara si se arunca altfel in viteza si in curbe. Are o lista imensa de operatiuni controlate electronic, fie ca vorbim de siguranta (frane, tractiune, wheelie control, blindspot), suspensii, confort (manere si sei incalzite,radar) sau motor (in 75% din timp am mers numai in 2 cilindri; cand au intrat toti 4 l-am redescoperit pe Mos Craciun, mai pe panica asa). * Unde bate 1290 SAS-ul? - In primul si in primul rand la managementul motorului (KTM nu are de unde sa deconecteze cilindrul anterior, drept) - la blind spot assist si - la motorul muult mai smooth. Chiar daca nu este in nici un caz Honda smooth, Ducati are o eleganta aparte cand vine vorba de torsul motorului in zona de cuplu (aia nici prea joasa, nici prea inalta). - si putin il bate si la manevrabilitate - m-am simtit mult mai increzator pe MTS4, se simte mai compact, mai flickable bine. Daca iau in calcul toate de mai sus la care pun bordul, comenzile si designul general, are logica diferenta de pret dintre ele. Nu am nici un dubiu ca cine are skill-ul, cravasa si pintenii potriviti scoate lejer bestia si din MTS. Concluzia? Cine nu a condus DCT ca sa stie ce inseamna confortul suprem (dar stie ca nu exista nici o motocicleta cu _oaie care sa aiba DCT ), vrea cea mai avansata tehnologc si eleganta dintre motocicletele de turism din clasa Adv/CO si isi permite sa plateasca suma de bani aferenta, go for it. Nu este ideala, dar este fara dubii cea mai apropiata de acest ideal din tot ce a produs pana acum industria moto in clasa aceasta. De ce as da confortul imens de pe DCT pentru MTS4? Pentru ca nu o data atunci cand fortam radical cu Honda mi-am dat seama ca se poate termina nasol. Nu este motor pentru mers sportiv, asa cum il inteleg eu. Mai pe scurt - pentru elementele electronice de siguranta si pentru manevrabilitatea/sportivitatea net superioare Hondei. Sunt inca in dubii, dar macar am un candidat serios dupa atatia ani de incercari. Nice merci Cam aceleași idei le am și eu doar că nu povestesc in scris atât de frumos. Și ma bucura că nu sunt singurul care l-a descoperit pe Moș Crăciun cu MTS V4 , dar asta nu înseamnă că nu pot sa trimit o scrisoare la Rovaniemi poate mi-l face cadou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 15, 2021 Share Postat Decembrie 15, 2021 Cu placere 24690 preț de lista în Germania. 23700 preț de lista în Polonia. Preturi la Travel & Radar puse pe versiunea cu spițe. De aici încep negocierile adică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 21, 2021 Share Postat Decembrie 21, 2021 (editat) @SenorPink: 104k zloti - V4S, Travel & Radar, jante turnate. Asta inseamna 22478 Eu. 106k zloti - Aceeasi configuratie, dar de data asta rotile cu spite - 22910.31 Eu. Liberty Motors Piaseczno Preturile oficiale (sensibil mai mici decat in Germania) erau cu fix 5900 zloti (1275 Eu) mai mari decat cele postate mai sus. Le las aici ca sa ai idee cand vei primi oferta Ducati Bucuresti sau orice alt vanzator vei vizita tu, cand/daca te hotarasti. Ca o fi un discount ok, ca nu o fi, nu stiu ce sa zic. A zis ca mai jos de alea, exclus. Toba Akrapovic a confirmat si omul ce experimentasem si eu - respectiv ca nu este una bass si ca nici el nu vede necesitatea pachetului full (Akrapovic 1100 Eur + aripa carbon 300 Eu). Mi-a aratat motocicleta de teste si un lucru ce mie mi-a scapat - suportul de nr topit. Pt mine asta nu este mare lucru, nici in bine, nici in rau (multe motoare fac asta sau mai grav - topesc semnalizari, genti de bagaje, etc), dar zicea ca are clienti mai pretentiosi care nu sunt f fericiti cu treaba asta. Ma rog, just saying, . Editat Decembrie 21, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 21, 2021 Share Postat Decembrie 21, 2021 Acum 5 minute, _Raul_ a spus: @SenorPink: 104k zloti - V4S, Travel & Radar, jante turnate. Asta inseamna 22478 Eu. 106k zloti - Aceeasi configuratie, dar roti cu spite. 22910.31 Eu. Liberty Motors Piaseczno Toba Akrapovic a confirmat si omul ce experimentasem si eu - respectiv ca nu este una bass si ca nici el nu vede necesitatea pachetului full (Akrapovic 1100 Eur + aripa carbon 300 Eu). Mi-a aratat motocicleta de teste si un lucru ce mie mi-a scapat - suportul de nr topit. Pt mine asta nu este mare lucru, nici in bine, nici in rau (multe motoare fac asta sau mai grav - topesc semnalizari, genti de bagaje, etc), dar zicea ca are clienti mai pretentiosi care nu sunt f fericiti cu treaba asta. Ma rog, just saying, . La motoreta 2022 mega inginerita te astepti sa nu mai apara d-astea. Oricum la 23k nu e rea deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 21, 2021 Share Postat Decembrie 21, 2021 Acum 7 minute, _Raul_ a spus: mi-a scapat - suportul de nr topit. Normal, bonus la 25k motoreta, e ca lesina usor usor suportul de numar, se topeste de emotii :))))) jeez. Oricum, toba montata sus la motorete de strada e o mare prostie. Incurca din toate punctele de vedere. Hai, la cele cu valente offroad inteleg.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 21, 2021 Share Postat Decembrie 21, 2021 (editat) Era o chestie super minora, jumatatea inferioara din laterala dreapta/buza/cantul ala al suportului. Probleme de oameni albi Acum 15 minute, Adrian M. a spus: Normal, bonus la 25k motoreta, e ca lesina usor usor suportul de numar, se topeste de emotii :))))) La accesorii nu a fost mare smecherie discutia. Adica lasa un pic la pret dar de fapt erau mai scumpe cu vreo 5-10% decat pe net (site-ul german l-am luat eu de etalon), asa ca tot acolo a iesit povestea. Garantia nu este afectata daca iti montezi singur accesorii non-electrice, ca sa ma exprim savant. Alea electrice (buson rezervor keyless, proiectoare, senzorii de presiune) - opusul. La ei in service. Senzorii trebuie calculati la dublu, pe net la accesorii nu este specificat ca pretul este per bucata. Durata de viata garantata 10 ani. Am intrebat si eu ca un ignorant daca au baterie sau cum functioneaza (recunosc ca la Honda am mecanic, chinezarie, din ala colorat verde-galben-rosu). Editat Decembrie 21, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 21, 2022 Share Postat Ianuarie 21, 2022 (editat) Foarte interesant review-ul la Multistrada ...dar parca nu pot sa nu vad ca inspiratia pentru nasul motoretei a fost asta Editat Ianuarie 21, 2022 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 21, 2022 Share Postat Ianuarie 21, 2022 Acum 17 minute, goe 75 a spus: Foarte interesant review-ul la Multistrada ...dar parca nu pot sa nu vad ca inspiratia pentru nasul motoretei a fost asta nu nu, ala e moto guzzi v85 tt :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Ianuarie 21, 2022 Share Postat Ianuarie 21, 2022 Acum 2 minute, Adrian M. a spus: nu nu, ala e moto guzzi v85 tt :)) bahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 21, 2022 Share Postat Ianuarie 21, 2022 Acum 13 minute, SenorPink a spus: bahahaha told you! :))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 (editat) Veriga lipsa dintre Tenere 700 si Africa Twin 1000 (1100 nu am testat; inca) Testat 2 ore. - Mai multa putere si mai mult cuplu decat T7. - Motor la fel de smooth, dar cu mai multa viata. Cu mai multa viata si mai rapid in acceleratie vs Tiger 800 (din ce imi mai amintesc eu de la un test de o zi in 2019) - Incredibil de manevrabil - Cutie de viteze impecabila; QS normal, doar in sus. - Scaritele mult mai sus comparativ cu 800-le, nu le mai zgarii pe asfalt la cea mai mica inclinare (era sa ma imprastii intr-un mare fel cu precedentul din cauza asfaltului f rugos ce m-a luat prin surprindere) - Tine 140 fara sa crape. De la 160 in sus "viata e greu" Ce nu mi-a placut: - Stai pe el si nu in el. La fel ca T7-le. Saua nu este ergonomica, se simte ingusta, lunga si usor inclinata. Motiv pentru care am stat lipit de rezervor. Ramane prea mult loc neacoperit pana la saua pasagerului. Cu pasager, sunt sigur ca m-as trezi des cu el peste mine. Sa nu ok pentru drumuri lungi, atat pentru rider si cred ca la fel si pentru pasager. - Frane de sinucigas. Cele mai slabe frane testate de mine ever. La franare de urgenta pulseaza si maneta si pedala iar abs-ul deblocheaza aproape total placutele, lungind enooorm distantele de franare. Nu ok cand iti franeaza o masina brusc in fata, lansat in depasire la 120-130 pe autostrada. Ce-i drept ca nu m-am uitat in ce mod sunt. Daca o fi fost in mod rain, sa zicem. Sa zicem. - Spatele foarte usor = intra instant in derapaj de spate (da, eu franez non stop si cu spatele si o fac constient si intentionat). Daca nu as avea experienta de pe off si de la Tenere (care este spectacol cat de repede pierde spatele la franari de urgenta), nu as fi f incantat/amuzat de comportamentul asta. Concluzie: - Motor usor, agil, fun, pentru cine nu vrea sa faca mai mult de 500 km pe zi, ideal fara pasager. Ca si commuter... mneahh, mestecam cam des in cutie. Dar asta mi se pare enervant cam pe orice motor de cand am DCT. - Daca as sta mai mult pe asfalt si as avea buget limitat la pretul lui, l-as alege in detrimentul T7-ului - Daca aveti banii, luati AT si terminati povestile gen T7 sau Tiger 900. Face incomparabil mai bine si off si sosea decat Tenere, respectiv sosea fata de Tiger-ul mic. P.s. La gabarit este ca un ponei pe langa 1200 (disponibil la test dupa 15 Mai) P.s. 2 - Sambata Rocket GT, 2 ore. Si peste cateva zile 1100 DCT o zi intreaga, 90E/zi, pret ff ok dpmdv, aviz amatorilor. P.s. 3 - Nu stiu daca sunt parte din pachetul Rally Pro, dar nu va cumparati oglinzi cu prindere de la Ram. Ff greu de reglat, mari/bulky si grele. Odata desfacute sa le pliezi, devin dezarticulate din toate punctele si trebuie sa o iei de la capat cu toata "distractia". Si daca ar fi cele mai ieftine de pe piata, tot nu le-as putea gasi un avantaj. In conditiile in care exista oglinzi pliabile mai mici si cu un mecanism mai simplu si mai practic de utilizat. Editat Aprilie 28, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bored Panda Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Ce ai testat? Nu imi dau seama din text si poze. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Acum 3 minute, Bored Panda a spus: Ce ai testat? Nu imi dau seama din text si poze. Multumesc Ah, sorry, mie mi-a parut evident . Mea culpa. Triumph Tiger 900 Rally Pro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 (editat) So, inca o insigna la colectie. Ah, da, Triumph Rocket GT, sa nu uit . * Cand sa plec de pe loc m-am trezit facand asa Pentru ca GT (fratheeee!) si comenzi "avansate". * Dupa primii doua sute de metri m-am simtit asa Daca mai auziti pe cineva vanturand epitete gen "bestia", "animalul", "imensitatea", "cea mai...", "cel mai...", dati-i o palma fara motiv (pentru el/ea/it) si mergeti mai departe. Nu este nevoie sa explicati nimic. Motocicleta pentru dentisti/stomatologi/corporatisti 50+ care cred ca un Goldwing i-ar face sa pare prea lame si aleg alt ambalaj, dar acelasi comportament rutier. Ca sa compari Triumph Rocket cu Ducati Diavel este ca si cum ai compara monstrul din Predator cu Foghorn Leghorn, pentru cine il stie pe cocosul din desenele cu Tom si Jerry. * Motocicleta superba ca design. Deci, pacat, mare pacat ca nu a fost pe masura asteptarilor. * Motor linear, smooth, tipic Triumph. Cutie la fel de buna. * Sunet si acceleratie de masina, neimpresionant nici macar pentru o secunda. Suna exact ca un Goldwing de 1500 al unui amic din Tm. Nu vorbesc de thrill, sperietura sau ce speram eu - sa fac pe mine de frica, literalmente. Nici pe departe. * Frane la fel de slabe ca pe Tiger 900 Rally. Da, vin de pe frane combinate, care arunca ancora in comparatie cu ce are Triumph. "Da, dar are aceleasi frane Brembo montate si pe Panigale!" (vanzator). "In cazul asta cineva trebuie sa le dozeze mai bine si sa faca abs-ul de n ori mai putin intruziv" (eu) * Cuplul maxim (nu cuplul pe toata plaja) era sensibil peste Crosstourer-ul meu, dar mai elastic si il scoteam din turatie mai mare, implicit avea inertie f mare pe decelerare. * Frana motor specifica unui 3 in linie. Ok, dar nu impresionanta. * Roata mare nu mi-a placut deloc la prima vedere. Ma asteptam sa aiba o fata f grea, respectiv nemanevrabila. Nu a fost cazul, se manevreaza f bine pentru cat de mare, grea si lunga este. * Din cauza comenzilor inaintate, nu o tineam cum trebuie intre picioare. Nu aveam un feeling corect si nu o puteam arunca/manevra usor din vintre si cvadricepsi (ca sa o dam in tehnicalitati/filosofii biologice). * Fara nici cel mai mic dubiu, as recomanda 1000% versiunea normala, cu scarite clasice, asezate in spatele, nu in fata motorului. Si, cum ti s-a parut? (vanzator) Un motor decent, fainut, as cumpara Ducati Diavel fara sa clipesc! (eu). Editat Mai 16, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 7, 2022 Share Postat Iunie 7, 2022 (editat) Am terminat Dolomitii și sunt acum în drum spre mecca mea - Highbike Testcenter Zams. In următoarele zile voi testa, de data asta pe teren propice, Adventure-ul S și GT-ul de la KTM plus Multistrada mica (950 2v) și monstrul (V4S). Deocamdata lenevesc la un Aperol, dacă tot am oprit sa îmi trag mănușile și cagula (ploaie iarăși, după nins în vârf pe Stelvio + fo 5 zile de topit în costum ). Cum ar zice la ProTv - voi reveni cu actualități (nu neomarxiste ). Pace și prietenie tuturor "centaurilor", cum zic italienii. Editat Iunie 7, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 8, 2022 Share Postat Iunie 8, 2022 (editat) Citat Am terminat Dolomitii și sunt acum în drum spre mecca mea - Highbike Testcenter Zams. In următoarele zile voi testa, de data asta pe teren propice, Adventure-ul S și GT-ul de la KTM plus Multistrada mica (950 2v) și monstrul (V4S). Deocamdata lenevesc la un Aperol, dacă tot am oprit sa îmi trag mănușile și cagula (ploaie iarăși, după nins în vârf pe Stelvio + fo 5 zile de topit în costum ). Cum ar zice la ProTv - voi reveni cu actualități (nu neomarxiste ). Pace și prietenie tuturor "centaurilor", cum zic italienii. Editat ieri la 13:24 de _Raul_ Drum bun si fara incidente! Asteptam Actualitatile! Editat Iunie 8, 2022 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 (editat) După 4 ani de vizitat Highbike și cel puțin 30 de motoare testate o zi întreaga, pentru mine, astăzi, căutarea a luat sfârșit Binemeritata pauza de cafea la Mpreis-ul meu favorit, înainte de a trece în Elveția. Fluela pass, Davos, parcul natural Svizzer, Livigno și înapoi la centru. Nu am cuvinte. Frana de motor ce mi se părea prea intruziva când m-am dat cu ea în Polonia a fost de vis astăzi pe dealurile experimentate pana aici. Nu am atins deloc frana spate azi. Infinit mai puțin și pe cea fata. Pur și simplu, dacă iei mana din gaz, începe sa frâneze. Singura motocieta cu care coboram deal super abrupt în a treia (intenționat pusa acolo în loc de a doua) și ea incetinea fără sa ating nimic. In modul Turing are schimbări de viteza și accelerație suuuuper smooth (ploua azi, ca, deh, asa e în tenis). Treptele sunt socant de lungi, mai lungi decât la Crosstourer, ceea ce este de-a dreptul de necrezut. Am mers cu a 5a de curiozitate, de la 80la 150 și nu intrasem in zona roșie. Ce sa mai, sunt ca un copil mic în dimineața de Crăciun. Recomand cel puțin o tura de o zi, ca să nu fiu nesimțit și sa recomand direct achiziția. Speechless (dacă pot spune asa, după cât am scris). Sau hai sa fiu mai precis și sa zic "no brainer pentru cine face mototurism de distante serioase". Acum 13 ore, misionaru a spus: Drum bun si fara incidente! Asteptam Actualitatile! Multumesc frumos de urări! Ieri a fost Duke GT, ultimul model. Mai sportiv și mai lipsit de confort decât anteriorul, deși de pe loc, dacă nu îmi spuneau cei de la centru, as fi băgat mana în foc ca este anteriorul. O sportiva cu ceva parbriz și denumirea GT ca să dea bine, căci după 90 de km ma dureau mușchii de sub fese ceva de speriat. Superb motor pentru dat tare, not for me si irosita pe strada. O sa revin cu păreri mai detaliate când oi avea timp, probabil dupa ce ma întorc în Polonia. Editat Iunie 9, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 Este hardughia de V4S sau varianta mai mika 950? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 Acum 9 minute, Djenavar a spus: Este hardughia de V4S sau varianta mai mika 950? Eu zic ca i v4 le. Acum 3 ore, _Raul_ a spus: Recomand cel puțin o tura de o zi, ca să nu fiu nesimțit și sa recomand direct achiziția. Speechless (dacă pot spune asa, după cât am scris). Sau hai sa fiu mai precis și sa zic "no brainer pentru cine face mototurism de distante serioase". Deh, nu ti-ar place si tie un moto pe la 15k, direct la 25 :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2022 Share Postat Iunie 10, 2022 (editat) Rad ca prostul în casca de 15 minute. Drum care îmi lua 25 de minute, m-am trezit la destinație după 15. So, încă un preview scurt din același Mpreis. Astăzi, cam acelasi traseu, dar mai lung, căci am reușit sa fiu matinal și cu bateriile încărcate la timp - Fluela Pass (ieri erau zero grade sus, 6 cu ploaie la limita pădurii și 12 cu dinți în vale), Davos, Bernina Pass, St Moritz, Livigno, Stelvio și inapoi. Zo (cum zice lumea pe aici), pe hârtie și logic motorul asta e un supozitor, un coșmar. In fapt însă razi ca prostul in casca, de aproape ca umplii de saliva bureții de la urechi. Comparata cu V4S, comfortul e cam gluma, frânele sunt cam asa, sa fie (trebuie musai sa întăresc fata), suspensiile sunt pe arcurile împrumutate de la scaunul unui șofer de tir, buuuut, buuut, motorul este dementa pura și hyper fun. Ducati urile au stilul lor de a vorbi cu tine. V4S îmi spunea mereu ieri " ie ok boss, franez eu pt tine, nu te stresa". Asta mica însă ia 130 in a 3a fără stress in depășiri serioase și 150 în a 4a și vibrează din toate, dar toate încheieturile (motor, scărițe, sa) când tragi tare de gaz și te duci spre rosu de parca e un drac mic închis în pântecele ei. Dacă V4S e motor de 40 de ani plus, pentru oameni care cauta directoare mișto care stiu ce e aia o rochie neagra, o coafura funky, un spa, un restaurant și o expoziție mișto, baby asta e pentru diavoli ce isi cauta gagici mișto si ele, dar mai pe stilul sportive tatuate și pline de piercinguri. Nu are nici o fucking logica, dar e fuuuuuun total într-o viata stu.pid de anosta. Mic, compact, ușor, se manevrează instant și nu da nici o emoție. V4S e o f bestie când întra toți cilindrii. Nu prea ai loc de ezitări când intri tare în curbe, ca animalul, cu ea. Asta e, asa, take it easy boss, why so serious? , am ieșit sa ne distram. Yhaaaaaaaa!, gen. As cumpăra-o vs V4S? Maaan, it got me thinking really bad. Pt. ca motorsicli should be all about fun, nu? Ar trebui băgați bani în ea în suspensii, parbriz, ghidon, și n extrase mici pt comfort la drum lung dar cred ca merita. V2 rămâne V2 oricum ai da-o. Cea mai faina configurație de motor pt mine. Mai vedem după ce se termina ziua. Tchuss! Editat Iunie 10, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 10, 2022 Share Postat Iunie 10, 2022 Acum 17 minute, _Raul_ a spus: Hehe,deci si asta noua vibreaza ca toti dracii aia mari :)) Eu asta n-am putut suporta, m-a scos din pepeni. Dar cand zici de suspensie, eu am mers cu modelul anterior, 950 ul, si cu suspensia activa. Mi s-a parut grozava, si pe soft, si pe hard. Ciudat cand spui ca nu i o ok. Saua clar, scandurica. Franele ok, am dat in ele tare si mi au parut adecvate. in rest? hai, baga detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2022 Share Postat Iunie 10, 2022 Hai sa începem cu o poza Villa Engiadina, hotel de la 1902 So, am făcut in juma de timp același traseu de ieri cu V4-le. E spectacol dracia asta mica. Ma enervează deja. Pe serpentine a 1 duce 77kmh. Nu eram în rosu. Pe curbe strânse a doua duce lejer110-120. Iar nu eram în rosu. A treia am dus un 140 și ceva, ca vedeam curbă stransa și nu am vrut sa mai schimb. Am întărit frana fata. Perfecta acum. Trebuie sa îmi scot din reflex franatul cu spatele. A alunecat infinitizecimal spatele pe o curba larga laun 120-130. A crescut instant un morcov. Frana fata e suficienta, nu am deloc nevoie de spate și asta nu e combinata ca la Honda. Cu suspensia m-am obișnuit. La fel și cu smucitul pe la 20-30kmh in a 1a. Trebuie ignorat. Trece dupa30. Șaua e mai slaba ca la V4, dar era nasoala cât am mers tapan ca prajina prin localitate. Repet, în comparație cu v4. Pe curbe am descoperit ca e supe ok ca să alunec ușor în lateral/jos. Scurt pe doi - sunt infinit mai rapid și mai plin de încredere pe ea fata de V4. Ma eneeeerveaaazaaaa! Ca vroiam sa fie V4 the f king. Cred ca sunt evidente relaxarea si. Timpii scoși dacă am timp sa ma abat de la traseu și sa fac poze plus sa ard cuie de hârtie. @Adrian M. Vibrează când o duco în ture mari spre rosu, dar f it, who cares anymore. Are și asta niște trepte imens de lungi. Presimt ca Stelvio o sa fie rar a doua. Ace de par azi numa cu a1a, curbe strânse, balans constant numai a 2a, 60-110, curbe largi pe DN numa a treia, 80-130. Rar am dat a patra, ca acolo sta liniștită, fără vibrații la 130-140. Pisici, who needs more? Enevantaaaa . Nu ma așteptam ca bugetul asta sa fie asa mișto (cred ca o sa mai scriu asta de minim 5 ori). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 10, 2022 Share Postat Iunie 10, 2022 Acum 17 minute, _Raul_ a spus: @Adrian M. Vibrează când o duco în ture mari spre rosu, dar f it, who cares anymore. Are și asta niște trepte imens de lungi. Presimt ca Stelvio o sa fie rar a doua. Ace de par azi numa cu a1a, curbe strânse, balans constant numai a 2a, 60-110, curbe largi pe DN numa a treia, 80-130. Rar am dat a patra, ca acolo sta liniștită, fără vibrații la 130-140. Pisici, who needs more? Enevantaaaa . Nu ma așteptam ca bugetul asta sa fie asa mișto (cred ca o sa mai scriu asta de minim 5 ori). Hehehe Asta am zis si eu, hooooligan. SI nu ai zice neaparat . E fun tare. Ma repet insa, viiiibraaatoooor :))) Too much for me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 10, 2022 Share Postat Iunie 10, 2022 Bernina - ghețarul și expresul Another day, another bike. Vreme superba azi, ca pentru ultima zi. Semnalizarea afiseaza instant după acționare, nu ca cea din Varșovia. Prima impresie, după 40 de km - dacă ești genul care crede ca pumnul este cea mai buna rezolvare a majorității problemelor, atunci 1290 Adv S este motocicleta pentru tine. Manevrabilitate f bună, frana fata trebuie sa o mai întăresc dar frânele is ok. Realizează viteze pe care Ducati le realiza ieri cu o treapta mai jos. Unde asta in a 5a sta la 140, Ducati stătea acolo in a 4a. Mult zgomot și urlet pentru nimic. La 170 in a6a parca eram în pielea goala în tunel aerodinamic cu ventilatoare cuplate la maxim. Motor pentru folosit în reclama la Cava D'Oro ca tot a deschis cineva topic cu noaptea devoratorilor de publicitate. Nu pentru mine. Urla și urla degeaba. Compensează abilitate/capacitate prin scandal + agresivitate dusa la extrem. Inuuuutilaaaa. Pentru stilul meu, aka dpmdv. Sau hai sa o zic mai obiectiv - brutala. Pentru cine găsește bucurie în brutalitate, go for it. Și mie îmi place cuplul dar asta e... dunno, prea lumberjack. Eu îmi găsesc fun-ul în motoare cu manevrabilitate de supermoto, ușoare, agile, flic flacuri. Daca V2s e ca o demonstrație cu sabia a unui samurai, asta e cage fight, demonstrație in octogon. Prin comparație cu ea, V4S este buttercup. Asa am și poreclit-o. Atât de smooth ca enervează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.