Jump to content

Vreun posesor de Lexus RX450h?


Silver Arrow
 Share

Recommended Posts

Se compara 2.2 cu un 3.5 v6 aspirat cu 2 motoare electeice si 295 de cai... pfff.

10% pe autostrada unde merge doar pe motorul termic este un consum excelent pentru o benzinara cu o greutate de peste 2 tone.

Consumul bun este pe nationale si in oras.

Rx450 este o masina mare, grea luxoasa si cu destula putere. Daca cineva viseaza la cunsum de 4% ,ca vezi domne e hibryda, exiata auris prius si alte conserve facute pentru consumuri de saraci 🤣

 

Apropo nu are tractiune integrala clasica cu cardan, pe spate are un motor electric 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

56 minutes ago, cuki said:


Nu cunosc in cazul acestei masini in speta, dar pe C-HR de ex (am avut odata la rentacar mizeria aia) inclusiv pe autostrada motorul termic era ajutat de baterie. Cel putin asa vedeam pe acea consola ca la Prius

 

Oricum am specificat, comparatie nu tocmai fericita. Un hibrid din 2010 cu un diesel E6 2017 nu poti sa compari. 
Eu comparam consumul ca valoare, dar pentru 2010 valoriile alea de Logan 1.6 mpi, erau senzatie pentru 3.5

Pai chr are motorul de 1.8 de prius si normal ca suna si trage ca un mixer de bucatarie, aici e vorba de o masina mare cu motor de 3.5 si daca este sa le comparam cu ce gasesti in clasa respectiva o sa vezi ca are un consum decent si cu cai ceva mai multi.

Am si eu un 2.2 din 2017 si are consum mixt de 6% dar nubare nici o treaba cu fostul rx450h sau actualul gs450h, aia o folosesc strict de naveta

Link to comment
Share on other sites

La 14.11.2021 la 9:57, Silver Arrow a spus:

Exact asta este treaba: de ce sa aruncam obiecte care mai au viata? Iar multe sunt intr-o stare foarte buna.

De obicei aruncam pentru ca asta vrea societatea de consum, care te impinge de la spate prin diverse metode: reclame de mic copil, norme de poluare, softuri care nu se mai pupa de procesoare vechi, nu mai este ''trendy'' , sau diverse altele. Nu mai vorbesc de politica de preturi piese schimb de iese reparatia mai scumpa ca produsul (prost) nou.

Octavia cea veche sigur va mai circula mult timp.

O colega de birou a avut un Cielo, din acela venit din Coreea (primele bucati). Am mers si eu ca masina si era minunata. La un moment dat cand i-am luat un Peugeot a dat masina sora-sii care apoi a dat-o unui vecin al ei. Acea masina functioneaza excelent si astazi, are in jur de 100-120.000 km, toti cei care au avut-o sau o au necirculand prea mult cu ea. De ce sa ajunga la Remat?

100k sau 1000 000 km?la 100 k e o nimica toata ( am de eun un fiatel vai mama lui, 170k, merge ca nou.

Link to comment
Share on other sites

Octavia mea din 2007 cu motor de 1,9 euro 3, 1500 kg, halea real la drum lung cca 4,5%, două persoane și ceva bagaj. Dar ăla era diesel, aproape 300.000 km reali.

1,4 16v 94 cai pe Chevrolet la 1100 kg sub 7 nu vedeam.

Astea noi ar trebui să fie mai economice, după părerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Lucian_M a spus:

Octavia mea din 2007 cu motor de 1,9 euro 3, 1500 kg, halea real la drum lung cca 4,5%, două persoane și ceva bagaj. Dar ăla era diesel, aproape 300.000 km reali.

1,4 16v 94 cai pe Chevrolet la 1100 kg sub 7 nu vedeam.

Astea noi ar trebui să fie mai economice, după părerea mea.

Vinzi ceva?

Ca nu prea inteleg de ce trebuie sa tot intaresti....... consumul si km cu ......real/reali? 😉

No ofense, dar cuvantul asta a ajuns sa insemne fix pe dos

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie. Ca posesor de hibride toyota din 2013 ( am schimbat 2 priusuri si acum birjaresc un rav 4 hibrid) iti pot spune ca nu ai de ce sa iti faci probleme. Consumul poate fi si mai mic, daca inveti sa mergi cu ea. Pe autostrada va consuma semnificativ mai mult daca mergi cu peste 120 km/h. In oras, daca poti sa iti inchipui ca ai bijuteriile familiei sub pedala de acceleratie, sa frânezi din timp (franele lungi incarca bateria), vei avea un consum mic (bine, mai mic decat un hambar similar ca dimensiuni). Sunt zeci de tutoriale pe Youtube referitoare la acest aspect. Iarna, cu incalzirea pornita, va consuma semnificativ mai mult

 

Cutia e un eCVT (adicatelea nu are curele, e o tehnologie diferita). Nu are moarte daca ai grija de ea. Motorul, fiind hibrida, e mai putin uzat decat la o masina similara cu motor termic, Oricum, aspiratele de la Toyota sunt foarte fiabile. Bateriile, daca fac nazuri, se pot schimba doar elementii cu probleme, dar la 150.000 km, daca a fost utilizata corect, abia a ajuns la maturitate.

Evita sa lasi masina pe neutru, asta poate micsora semnificativ viata bateriei (in neutru bateria poate fi consumata complet, motorul nu o incarca atunci cand scade sub nivelul minim).

Drumuri bune!

Edited by HubbaTheButt
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

@mrrlr Salutare!

 

Nu aveau de ce sa fie probleme la achizitie, fiind luata de la un prieten.

 

Nu au aparut probleme tehnice.

 

La prima revizie facuta de mine, la 160.000 Km, am inlocuit pompa de pe circuitul de racire al motoarelor electrice. Am gasit aceasta recomandare pe net. Nu a costat mare lucru.

 

La consum depinde cum o calci: daca circuli lejer, fara demaraje de F1, consumul sta in medie pe la 8%. Daca te dai la ea, sare de 12%.

 

Cum ar spune romanul - ''se merita'' 😊 din toate punctele de vedere.

 

Unii se plang ca nu reactioneaza cutia de viteze instantaneu cand ii dai blana, chestie care este adevarata. Dar masina este una in care trebuie sa te simti rasfatat, nu se te smuceasca. Personal nu m-am simtit deranjat. Iti dai seama  cum reactioneaza si conduci ca atare.

 

Daca sambata / duminica esti prin Buc, da un mesaj si ne vedem la un test drive si mai povestim 🤗.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspuns. Am mai avut o Toyota cu CVT si stiu cum se comporta,iar pt stilul meu de condus este perfecta.
Eram curios daca a fost nevoie de reparații la acest Nr de km. Ce procent are/avea bateria de tracțiune? Suspensia pneumatica este uau sau este suficientă suspensia clasica? Cum sta la capitolul faza scurta/ lunga?
 

Mi-ar fi plăcut să  discutam in weekend insa voi fi plecat. Dacă rămâne valabil revin alta data poate reușim să ne sincronizam.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, mrrlr a spus:

Mulțumesc pentru răspuns.

Sa traiesti!

Nu s-a pus problema de reparatii. Abia si-a terminat rodajul la 150.000 Km 😊

Cu bateria de tractiune nu am stat sa o verific. Daca vrei asa niste cifre: cand ajung acasa, pe stradutza merge electric vreo 650 m si o mai si manevrez sa o bag in curte si nu se descarca complet acumulatorii. Ar fi ciudat sa nu isi fi pierdut din capacitate. Poate ca la anul o sa dau o fuga la Cluj unde sunt unii de le repara.

Suspensia pneumatica este faina. Sunt chiar 3 trepte de reglaj, dar eu circul mereu pe cea normala (mijlocie).  AM vazut ca se pot face ceva setari sa coboare automat daca mergi repede. Noroc ca eu nu merg repede 🙈.

Lumina farurilor este OK, comparabila cu cea de la Goldwing :crack:.

Posibil sa bata cam sus faza scurta, ca mai mai blesteama unii soferi. O sa o verific la urmatoarea revizie. Reglajul se face din computer.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...