BikerXX Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Monocilindrul ala o sa te cam supere la drum lung. Te ai uitat la un Kawasaki KLE 500? Sau un Transalp 600/650? Ce buget ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salut, Sergiu Eminescu. Daca ai citi pe forum, desi "dabea" te-ai inscris, ai descoperi ani intregi de discutii pe tema asta care ti-ar raspunde la toate intrebarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salut, Eu ca incepator am ales un suzuki gsf 600, foarte comod si destul de docil pentru un incepator. Dar daca vrei ceva de off road chiar nu stiu ce sa iti spun PS: Eu am stat o luna si jumatate pana am dat si traseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Cum naiba 7 săptămâni...!?!? În ce oraș? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Salut, Sergiu Eminescu. Daca ai citi pe forum, desi "dabea" te-ai inscris, ai descoperi ani intregi de discutii pe tema asta care ti-ar raspunde la toate intrebarile. Poate vreau mai multe detalii, nu mi-a ajuns ce am citit.. ce-ai tu cu mine @Tornada In Targoviste, se da doar o data pe luna examenu si grupa are nu prea multi oameni. Bataie de joc... puteau macar in sezon (iulie-august sa extinda la de 2 ori pe luna examinarea). @Kevinn Chiar asa rau vibreaza monocilindru? O sa ma uit si la ce mi-ai sugerat. Buget: 1500-2500 euro ca vreau sa imi iau si echipament de 500-700 euro. Editat Iulie 24, 2015 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falloutadress Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Eu am inceput pe un Aprilia Pegaso Strada 660 care are acelasi motor ca Yamaha XT 660X. Pe mine nu ma deranjeaza vibratiile la drum lung; banuiesc ca e o chestiune de preferinta Sugestia mea este in primul rand sa nu te grabesti. Ia-ti carnetul, si apoi testeaza cateva motociclete ca sa vezi ce iti place/nu iti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 imi venea sa ii iau la bataie Ar trebui sa te calmezi, si sa te obisnuiesti sa fii ordonat, iti va folosi in viata. ia ceva in ce stai comod si pe care o poti controla bine, sa nu ajungi din prima in al 7-lea pom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Eu am inceput pe un Aprilia Pegaso Strada 660 care are acelasi motor ca Yamaha XT 660X. Pe mine nu ma deranjeaza vibratiile la drum lung; banuiesc ca e o chestiune de preferinta Sugestia mea este in primul rand sa nu te grabesti. Ia-ti carnetul, si apoi testeaza cateva motociclete ca sa vezi ce iti place/nu iti place. Si eu am inceput pe ETZ 250 si nu ma deranja nimic pe vremea aia, nici vibratiile, nici lipsa de cuplu/putere etc. doar ca se poate si altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BitKode Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Poate vreau mai multe detalii, nu mi-a ajuns ce am citit.. ce-ai tu cu mine @Tornada In Targoviste, se da doar o data pe luna examenu si grupa are nu prea multi oameni. Bataie de joc... puteau macar in sezon (iulie-august sa extinda la de 2 ori pe luna examinarea). @Kevinn Chiar asa rau vibreaza monocilindru? O sa ma uit si la ce mi-ai sugerat. Buget: 1500-2500 euro ca vreau sa imi iau si echipament de 500-700 euro. stiu povestea cu examenul.. la luxcon scoala moto se face doar sambata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeciaL Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 In orice caz , ca incepator cel mai bine este sa iei ceva fara carene; un naked. O Honda Hornet de 600 , un suzuki bandit 600 , honda cb 500 , kawasaki er5, suzuki gs 500,etc Sau daca nu vrei japoneze , un Ducati... Why not? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rrcosmin Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Poate vreau mai multe detalii, nu mi-a ajuns ce am citit.. ce-ai tu cu mine Normal ca nu ti-au ajuns. Fara suparare, dar asa eram si eu acum ceva timp... Oricat ti-ar raspunde baietii de aici, tot nu o sa-ti ajunga pana nu vezi tu cu ochii tai, te sui pe ea...etc. . Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 (editat) Cum naiba 7 săptămâni...!?!? În ce oraș? Editat Iulie 25, 2015 de Leprechaun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 aiure, lasati omul in pace, d-l Eminovici pare destul de articulat. NU pare articulat! "Examenu,monocilindru".In romana "cred" ca mai exista articolul hotarat, examenuL, monocilindruL... Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 In mod normal articulez cuvintele de genu' cu o cratima, altfel n-as mai fi fost un Eminescu de cartier boss. Credeam ca sunt pe un forum de motociclisti , nu pe forumu' facultatii de litere. Spune-mi si mie sconx , cu ce ma ajuta raspunsu' tau in a-mi alege o motocicleta? Iti zic eu, cu nimic Multumesc tuturor pentru raspunsuri si sustinere , sper sa il iau din prima si pana atunci sa ma si hotarasc ce vreau. Ieri am fost cu bicicleta de pe Piatra arsa pana la vf. omu' si inapoi. A fost foarte misto experienta, probabil daca aveam un enduro era si mai misto pentru picioarele si mainile mele, mai ales ca nu am suspensii la bicicleta. M-am gandit si eu la un cb500, hornet, gs500, bandit, dar nu stiu cat offroad voi putea face cu alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Prodanescu Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 se numeste apostrof, cratima e ''-'' asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 ...... sa aibe putere suficienta cat sa nu ma lase oricine in urma dar nu si cat sa ma omoare ....... ai grija la partea asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 se numeste apostrof, cratima e ''-'' asta Ah, my bad. Ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Parerea mea neavizata e sa mergi pe KLE500. 2 cilindri vibreaza mai putin decat 1 (am mers cu o xt660z-monocilindru gen xt660x sau r - imi tremurau dintii si ochii in cap, eu fiind obisnuit cu 4in linie) E important sa probezi daca se poate. Sunt niste kle-isti amabili care te lasa sa stai pe ea, sa vezi cat vibreaza etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Mi s-a recomandat aici in topic sa incerc mai multe motoare inainte sa ma hotarasc. Eu as incerca, dar nu stiu unde... Banuiesc ca nicio motocicleta nu e perfecta si are avantajele si dezavantajele ei, instructorul cu care am facut scoala e la fel de inalt ca mine si are un dominator, parea destul de multumit de el. O sa mai fac research despre KLE500, multumesc de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 bike2rent.ro Iti poti inchiria de acolo BMW F650GS si Honda Tansalp. Test mai bun ca ăsta destul de greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 bike2rent daca ai 500euro de lasat garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Dacă vrea să-si cumpere o mobră ma gândesc că are niste bani. In altă ordine de idei, tu dacă ai inchiria mobra ta, nu ai cere garantie? 500 de euro e chiar putin, pe afară fără 1000 euro garantie nu prea găsesti de inchiriat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Cu supermoto nu te-ai gindit rau, cred ca e specia de motocicleta cea mai manevrabila inventata pina acum. Iesitul in teren in calitate de incepator (fie el si drum forestier, sa zicem, adica ceva cit de cit amenajat) cu un supermoto nu e chiar o plimbare draguta, din 3 motive: suspensii (in general setate pentru asfalt), caucioace (idem, in general sint echipate pentru asfalt) si unghiul furcii (mai inchis decit la un enduro, pentru imbunatatirea manevrabilitatii). E posibil sa gasesti caucioace suficient de cramponate pentru a prinde aderenta in teren la XT-X, dar reglajul suspensiei pentru a impaca si capra si varza nu prea e in puterea ta (de fapt ar costa prea mult o pereche de jambe reglabile), iar unghiul n-ai cum sa-l modifici neam. Teoretic solutia pentru utilizarea mixta dorita de tine ar fi un XT-R cu roti de supermoto si cauciucuri mai cramponate, dar s-ar putea pe asfalt sa regreti suspensia si manevrabilitatea XT-X-ului. Si eu am gindit la fel ca tine, dar m-am prins repede ca un supermoto nu e un dual-sport orice ai face, iar mersul in teren cu o motocicleta neproiectata pentru asta si incepator fiind nu e deloc un lucru simplu. Poate motociclisti experimentati pot trece usor peste dezavantajele supermoto-ului in teren dar tu nu ai experienta necesara, iar emotiile pot fi de nivel un pic prea ridicat decit esti tu dispus sa suporti acum. Altfel, repet, supermoto nu are egal ca adaptabilitate in jungla urbana, merge pe oriunde, oricum si oricind. PS: nu inteleg de ce pe un forum de motociclisti ti-ai putea permite sa scrii aiurea, oare chiar exista o incompatibilitate evidenta intre a merge pe motocicleta si a te exprima corect in limba materna? e o chestie de respect de sine, pina la urma ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) Multumesc frumos pentru raspuns FLEX, este exact ce aveam nevoie sa aud. M-am gandit si eu la varianta XT-R cu roti de supermoto, dar cum ziceai si tu am impresia ca suspensia aia e prea moale pentru strada, si cum voi merge majoritatea timpului pe asfalt cred ca solutia optima pentru mine este un XTX SM + niste roti de enduro. 80% din timp voi merge pe asfalt, voi face iesiri si pe drum forestier sau accidentat , dar n-am de gand sa fac flicu' pe spate sau sa merg cu 150 pe acolo. Sper ca ma voi descurca P.S: M-am "gindit" totusi ca mici inadvertente vor trece neobservate pe un forum de motociclisti. Nu-mi ramane "decit" sa fiu mai atent la cum scriu, te-as sfatui la fel si pe tine. Editat Iulie 28, 2015 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Eu zic sa studiezi piata.... vezi ce se vinde, incadrandu-se in bugetul tau, alegi in primul rand modelul cu "inima" si dupa aceea mobra cu capul. Sa fie cat mai noua, cat mai intretinuta, sa bagi cat mai putini bani in ea. Pt ca, la orice sh, o sa bagi bani... ideea e sa nu aiba bube mari. Daca poti sa iei ceva cu minim 2 cilindrii, e f bine, cel putin pt confortul tau. Parerea mea e sa te calmezi cu offroad-ul la inceput... un forestier sau drum de tara mai merge, poti sa-l faci cu orice mobra mai usurica, dar nu te baga la trasee "salbatice". Alergatul prin padure si urcatul muntilor in viteza e pt cross-uri. Pt probe vezi sectiunea dedicata orasului tau, roaga oamenii sa te lase sa te urci pe mobrele lor. Pe mine m-a ajutat mult un coleg forumist in alegerea vacii, lasandu-ma sa ma urc pe ea. Bine, una e urcatul in sa in parcare sau 200 m de mers, si alta e sa pleci la drum... dar macar iti faci o idee cum stai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.