Rares42 Posted January 6, 2023 Share Posted January 6, 2023 Va salut si bine v-am gasit! As dori sa va prezint o bijuterie mica pentru oras: un scuter Yamaha Nmax 155, fabricatie 2022. Este un scuter echilibrat, ușor și confortabil. Transmisia CVT este ideala pentru deplasarile urbane, si scuterul ofera o pozitie de pilotaj confortabila si relaxata. Scuterul are urmatoarele dotari: - Motor Blue Core EURO5 de 155 cmc, 15,1 CP - Racire lichid - Sistem Smart Key - Faruri+Stopuri LED - Frana disc cu ABS (fata si spate) - Sistem de control al tractiuni (TCS) - Sistemul VVA (Variable Valve Actuation) - Sistem Start & Stop - Priza 12V - Buzunare frontale - Conexiune Bluetooth cu telefonul prin aplicatia "MyRide" by Yamaha Intre timp, scuterul a primit si ceva optionale pentru un mai bun confort in deplasari: - Parbriz inalt - Suport topcase - Top case de 39l + spatar pasager - Consola centrala + priza USB 5V,2.1A Este unul dintre cele mai rapide mijloace de deplasare pentru Bucuresti, ma duce la destinație rapid, relaxat, cu zâmbetul pe buze. Este folosit zilnic pentru naveta casa->serviciu, iar pentru weekend si vacante, folosesc un CFMoto 800MT Touring 2022, care va primi si el o prezentare separata. Asfalt uscat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rares42 Posted January 7, 2023 Author Share Posted January 7, 2023 Toate accesoriile sunt achiziționate de la dealerul Yamaha. Consola centrala e practic suport de prindere pt navigație/telefon, și e achizitionat tot de la Yamaha. Pe extraurban, scuterul merge foarte bine la 100-110km/h. Pe DN-uri cu 90km/h poți scoate un consum de 2.1-2.2l/100km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted January 7, 2023 Share Posted January 7, 2023 cat spatiu ai sub sa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rares42 Posted January 7, 2023 Author Share Posted January 7, 2023 Acum 10 ore, GoodKat a spus: Cat a costat upgrade-ul pentru consola centrala? Clar imi va trebui si mie pentru telefon / gps. Consola+încărcător usb: aproximativ 600lei Acum 10 ore, GoodKat a spus: Ma intereseaza daca poti mentine un 90 km/h constant pe perioade mai lungi, daca ai incercat. Merge liniștit la 90km/h. Dacă nu e o zi cu vânt puternic, o poți ține în 100-110km/h, în funcție de greutatea rider-ului. Acum 10 ore, Cavaleru a spus: cat spatiu ai sub sa? Încape o casca full face, poziționată invers, și mai ai ceva spatiu de mănuși sau o pelerina de ploaie. Eu am două căști, HJC C70 și HJC C91, mărime XL, și ambele incap sub sa. O cască cu aerodinamică mai alungită, gen HJC RPHA 70, nu încape. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest foxbat Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 ehe..ce bine era sa aiba roti mai mari (17) e misto. sa l stapanesti sanatos. pe de alta parte e mare si greut - pt oras as merge pe ceva mult mai "slim". am mers o vreme cu Honda Forza 250 in Bucale. dezastru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprike Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 Acum 59 minute, foxbat a spus: am mers o vreme cu Honda Forza 250 in Bucale. dezastru. Dezastru în ce sens ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest foxbat Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 lata, greu de "virat" (lunga), pe zona centrala ca si la acest scuter nu ai parte orizontala ci "canalul"ala mare, raza de bracaj mare rau, de strecurat nici pomeneala, de mers printre coloane cand se sta la semafor nici atat(lat, oglinzi), roti mici desi si mai nasol pt rulare pe asfaltul "nostru". foarte bun insa pentru pozitie, confort, capacitate de incarcare/transport. la fel ca yamaha asta. naveta externa. pe scurt - este un scuter foarte misto insa nu pentru ce a spus initiatorul. pentru oras ( Bucale) - este nevoie de ceva mic, ingust, roti mari, podea orizontala samd. ( ex - diferenta intre PCX si SH ( honda). sau ceva gen DYO, VISION ( tot Honda) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprike Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 1 oră în urmă, foxbat a spus: lata, greu de "virat" (lunga), pe zona centrala ca si la acest scuter nu ai parte orizontala ci "canalul"ala mare, raza de bracaj mare rau, de strecurat nici pomeneala, de mers printre coloane cand se sta la semafor nici atat(lat, oglinzi), roti mici desi si mai nasol pt rulare pe asfaltul "nostru". foarte bun insa pentru pozitie, confort, capacitate de incarcare/transport. la fel ca yamaha asta. naveta externa. pe scurt - este un scuter foarte misto insa nu pentru ce a spus initiatorul. pentru oras ( Bucale) - este nevoie de ceva mic, ingust, roti mari, podea orizontala samd. ( ex - diferenta intre PCX si SH ( honda). sau ceva gen DYO, VISION ( tot Honda) Am înțeles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest foxbat Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 pai nu vorbeam de motociclete ci de scutere de Bucuresti :). mobrele sunt mult mai "solide" decat un scuter(daca nu vorbim de cele de 125, mici si foarte fasnete. Cum zicem, Forza era cat o motocicleta daca nu si mai solid. Mergand zilnic in oras am vazut cat se poate de clar diferentele. sa vezi ce fain ii cand mergi cu CUB-ul(125),pana si scuterele par balene oricum - pe primul loc sunt rotile - n-as mai "calari" ceva in Ro fara roti de diametru corespunzator starii "Asfaltului"nici picat cu ceara ca idee (motorul asta pare potent si fasnet) - m-am dat deunazi cu o Honda Dyo 2022 ( 5 eur/zi inchirierea) - este fenomenala pt oras - ( cu limitarea rotilor de care aminteam) iar dinamica m-a lasat fara cuvinte. Generatia asta de motoare moderne (mici) este geniala - se bate cu motoarele anterioare de 250..300. Am pus pe Dyo 200 kg si urcam rampe ca la Cotroceni cu 40 km/h. plecam din rampa mare si chiar pleca.cu incarcarea aia prindea si 80 + pe plat. (40...60 in mod curent pe relief deluros). deci ma astept ca yamaha asta sa rupa muntii in doua, 110 merge sigur fara probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 @foxbat eu ma strecor cu majesty 400 foarte bine, imi vine greu sa cred ca e asa de greu de strecurat Forza care e mai silfid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 Să mor dacă pricep de ce vreți să dați ture la munte cu un agregat destinat mersului în oraș atunci când aveți și motocicletă... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 8, 2023 Share Posted January 8, 2023 Pentru că e o tărtăreață destinată mersului în oraș, nu datului pe serpentine! Ce urmează, TA & TF cu drăcia spring?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted January 8, 2023 Admin Share Posted January 8, 2023 La 06.01.2023 la 16:36, Rares42 a spus: - Sistem de control al tractiuni (TCS) Ce utilitate are asta pe un pechinez de 150 cm3? O fi nervos și dă să rupă lanțul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 TC e pt turele de iarnă - Bv! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rares42 Posted January 9, 2023 Author Share Posted January 9, 2023 Acum 9 ore, l.u.v a spus: Ce utilitate are asta pe un pechinez de 150 cm3? O fi nervos și dă să rupă lanțul? Este foarte util la trecerea peste limitatoarele de viteze și la nivelul liniilor de tramvai. Și pe asfaltul ud e bun, dar nu am avut "ocazia" sa-l vad în acțiune. Iar start&stop reduce consumul cu 0.1l/100km, este bun de avut dar eu nu-l folosesc, din cauza uzurii pieselor și a bateriei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihai Daniliuc Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 Probabil trece cu viteza si "arunca" roata in aer. Sau diferenta de aderenta intre limitatoarele din plastic/ cauciuc/ metal si asfalt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rares42 Posted January 9, 2023 Author Share Posted January 9, 2023 Roata spate merge puțin în gol, dacă nu reduc accelerația. Și atunci se aprinde martorul TCS in bord și face că nebunul scuterul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted January 9, 2023 Admin Share Posted January 9, 2023 1 oră în urmă, GoodKat a spus: Pai daca asa vine de la fabrica, ce sa ii faci? Posibil ca noile norme de siguranta sa oblige la tot felul de sisteme de genul. Cel mai probabil că așa este. E foarte ok sistemul dar la puterea aia e doar moft. Să mi-l dai și mie să fac o tură când îl primești Acum 45 minute, Rares42 a spus: Este foarte util la trecerea peste limitatoarele de viteze și la nivelul liniilor de tramvai. Și pe asfaltul ud e bun, dar nu am avut "ocazia" sa-l vad în acțiune. Eu am o mobră de 160 cp și în 4 ani am văzut o singură dată becul galben pâlpâind în bord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rares42 Posted January 9, 2023 Author Share Posted January 9, 2023 Ieri scuterica a atins pragul de 5000km parcursi, si merge la fel de bine ca-n prima zi. Si mai jos veti gasi consumul mediu lunar si alte informatii legate de consum si distante parcursa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rares42 Posted January 9, 2023 Author Share Posted January 9, 2023 (edited) Acum 32 minute, GoodKat a spus: Cum ti se pare ca merge? A consumat ulei pana acum? Cat au costat reviziile? Are 2 revizii facute: la 1000km (279lei) si la 3000km(249lei), parcursi. Reviziile le-am facut la dealer, pt a beneficia in continuare de garantie. Ulei nu a consumat, cel putin asa mi-a spus mecanicul. Placutele au uzura uniforma,la fel si anvelopele, iar diagnoza nu a aratat nicio eroare pe ECU. Fac naveta zilnic cu scuterul, si ma costa 3.5lei zilnic, fata de 12lei cat ma costa cu masina, iar timpul de deplasare redus la mai mult de jumatate. Scuterul se comparta foarte bine, unghi de bracare mare, foarte usor de strecurat prin trafic, trag bine cei 15 caluti. Spatiul de sub sa, impreuna cu topcase-ul, imi asigura nevoia de a transporta mereu cu mine o geanta cu scule pt diferite interventii rapide. Edited January 9, 2023 by Rares42 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sudsemnatu Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 foarte bun consumul, eu am un PCX tot 2022 luat anul trecut, abia i-am facut revizia de 1000, merge brici, 12 cai, consum intre 2 si 2.1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted January 9, 2023 Admin Share Posted January 9, 2023 Dacă nu are și module sport și rain pe lângă controlul tracțiunii e degeaba la puterea aia Lăsând caterinca deoparte, am ajuns să-i înțelegem acum pe italieni și spanioli că o ard de zeci de ani pe scutere în orașe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonFlamingo Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 Acum 4 minute, l.u.v a spus: Dacă nu are și module sport și rain pe lângă controlul tracțiunii e degeaba la puterea aia Lăsând caterinca deoparte, am ajuns să-i înțelegem acum pe italieni și spanioli că o ard de zeci de ani pe scutere în orașe. Nu încă nu am ajuns sa ii înțelegem. Poate peste câțiva ani Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 Niște amatori macaronarii, prin orașe în loc să se dea cu buzile prin Dolomiți... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B299JOY Posted January 9, 2023 Share Posted January 9, 2023 (edited) Mi se pare foarte bun pret pentru revizii (mai ales la reprezentanta) si consumul incredibil de mic! Să-l stăpânești sănătos si fără incidente ! Eu mi am luat in toamna un majesty 400 (din2005) și m a surprins costul mare al reviziei si consumul care e cam de 4.5%, dar tot îmi pare rău ca nu l am luat acum mai mulți ani. Mi se pare oricum genial un scuter pentru 1. timpul la mai putin de jumătate fata de cel cu mașina pentru aceeași distanța 2. consumul la sfert fata de mașina (in cazul tău) 3. timpul câștigat pentru ca nu mai cauți loc de parcare 4. Faptul ca nu mai plătești loc de parcare pentru ziua întreaga la munca 5. Fata de motor nu schimbi mereu vitezele 6. Nu Strici pantofii de la schimbător 7. ai loc suficient sub sa sa lași laptopul si la birou casca Din păcate noi nu i înțelegem pe italieni si suntem prea mândri sa lăsam mașina acasă ( la munca am destui care zic ca ei n ar lasă confortul din mașina pentru nimic sa meargă cu un trocarici + cineva care zicea ca pari sarac dacă mergi cu așa ceva :)))) Și foarte important clima in Italia le permite o perioada mai mare din an pe 2 roti fata de cea din Ro Edited January 9, 2023 by B399ACT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.