Jump to content

Yamaha NMax 155, md.2022


Rares42
 Share

Recommended Posts

Va salut si bine v-am gasit!

As dori sa va prezint o bijuterie mica pentru oras: un scuter Yamaha Nmax 155, fabricatie 2022.

Este un scuter echilibrat, ușor și confortabil. Transmisia CVT este ideala pentru deplasarile urbane, si scuterul ofera o pozitie de pilotaj confortabila si relaxata.

Scuterul are urmatoarele dotari:

- Motor Blue Core EURO5 de 155 cmc, 15,1 CP

- Racire lichid

- Sistem Smart Key

- Faruri+Stopuri LED

- Frana disc cu ABS (fata si spate)

- Sistem de control al tractiuni (TCS)

- Sistemul VVA (Variable Valve Actuation)

- Sistem Start & Stop

- Priza 12V

- Buzunare frontale

- Conexiune Bluetooth cu telefonul prin aplicatia "MyRide" by Yamaha

 

563794089_WhatsAppImage2023-01-06at16_10.50(1).thumb.jpeg.9be09b7d44c14a94ec4c2a13219a5453.jpeg34488639_WhatsAppImage2023-01-06at16_10_50.thumb.jpeg.ac9931182a5ff43fa33bd5d63b9bc046.jpeg2078494408_WhatsAppImage2023-01-06at16_10_51.thumb.jpeg.99598f14203b4ddac254d52c8b1730cc.jpeg

 

Intre timp, scuterul a primit si ceva optionale pentru un mai bun confort in deplasari: 

- Parbriz inalt

- Suport topcase

- Top case de 39l + spatar pasager

- Consola centrala + priza USB 5V,2.1A

2119110445_WhatsAppImage2023-01-06at16_10_20.thumb.jpeg.b36842e3a2a1480a77319c48c09ba89e.jpeg981825405_WhatsAppImage2023-01-06at16_09_57.thumb.jpeg.f28f7f1e6b29b5bf4627b2565cbcb949.jpeg

 

Este unul dintre cele mai rapide mijloace de deplasare pentru Bucuresti, ma duce la destinație rapid, relaxat, cu zâmbetul pe buze.

Este folosit zilnic pentru naveta casa->serviciu, iar pentru weekend si vacante, folosesc un CFMoto 800MT Touring 2022, care va primi si el o prezentare separata.

 

Asfalt uscat!

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toate accesoriile sunt achiziționate de la dealerul Yamaha. Consola centrala e practic suport de  prindere pt navigație/telefon, și e achizitionat tot de la Yamaha.

Pe extraurban, scuterul merge foarte bine la 100-110km/h. Pe DN-uri cu 90km/h poți scoate un consum de 2.1-2.2l/100km.

20230107_091756.jpg

20230107_091822.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, GoodKat a spus:

Cat a costat upgrade-ul pentru consola centrala? Clar imi va trebui si mie pentru telefon / gps.

Consola+încărcător usb: aproximativ 600lei

Acum 10 ore, GoodKat a spus:

Ma intereseaza daca poti mentine un 90 km/h constant pe perioade mai lungi, daca ai incercat.

Merge liniștit la 90km/h. Dacă nu e o zi cu vânt puternic, o poți ține în 100-110km/h, în funcție de greutatea rider-ului. 

Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

cat spatiu ai sub sa?

Încape o casca full face, poziționată invers, și mai ai ceva spatiu de mănuși sau o pelerina de ploaie. Eu am două căști,  HJC C70 și HJC C91, mărime XL, și ambele incap sub sa. O cască cu aerodinamică mai alungită, gen HJC RPHA 70, nu încape.

Link to comment
Share on other sites

ehe..ce bine era sa aiba roti mai mari (17)

e misto. sa l stapanesti sanatos. pe de alta parte e mare si greut - pt oras as merge pe ceva mult mai "slim".

am mers o vreme cu Honda Forza 250 in Bucale. dezastru.

Link to comment
Share on other sites

lata, greu de "virat" (lunga), pe zona centrala ca si la acest scuter nu ai parte orizontala ci "canalul"ala mare, raza de bracaj mare rau, de strecurat nici pomeneala, de mers printre coloane cand se sta la semafor nici atat(lat, oglinzi), roti mici  desi si mai nasol pt rulare pe asfaltul "nostru".

 

foarte bun insa pentru pozitie, confort, capacitate de incarcare/transport. la fel ca yamaha asta. naveta externa.

 

pe scurt - este un scuter foarte misto insa nu pentru ce a spus initiatorul.

 

pentru oras ( Bucale) - este nevoie de ceva mic, ingust, roti mari, podea orizontala samd.

 

( ex  - diferenta intre PCX si SH ( honda).

sau ceva gen DYO, VISION ( tot Honda)

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, foxbat a spus:

lata, greu de "virat" (lunga), pe zona centrala ca si la acest scuter nu ai parte orizontala ci "canalul"ala mare, raza de bracaj mare rau, de strecurat nici pomeneala, de mers printre coloane cand se sta la semafor nici atat(lat, oglinzi), roti mici  desi si mai nasol pt rulare pe asfaltul "nostru".

 

foarte bun insa pentru pozitie, confort, capacitate de incarcare/transport. la fel ca yamaha asta. naveta externa.

 

pe scurt - este un scuter foarte misto insa nu pentru ce a spus initiatorul.

 

pentru oras ( Bucale) - este nevoie de ceva mic, ingust, roti mari, podea orizontala samd.

 

( ex  - diferenta intre PCX si SH ( honda).

sau ceva gen DYO, VISION ( tot Honda)

 Am înțeles

Link to comment
Share on other sites

pai nu vorbeam de motociclete ci de scutere de Bucuresti :). mobrele sunt mult mai "solide" decat un scuter(daca nu vorbim de cele de 125, mici si foarte fasnete. Cum zicem, Forza era cat o motocicleta daca nu si mai solid.

Mergand zilnic in oras am vazut cat se poate de clar diferentele. sa vezi ce fain ii cand mergi cu CUB-ul(125),pana si scuterele par balene :)

 

oricum  - pe primul loc sunt rotile - n-as mai "calari" ceva in Ro fara roti de diametru corespunzator starii "Asfaltului"nici picat cu ceara

 

ca idee (motorul asta pare potent si fasnet) - m-am dat deunazi cu o Honda Dyo 2022 ( 5 eur/zi inchirierea) - este fenomenala pt oras - ( cu limitarea rotilor de care aminteam) iar  dinamica m-a lasat fara cuvinte. Generatia asta de motoare moderne (mici) este geniala - se bate cu motoarele anterioare de 250..300.

Am pus pe Dyo 200 kg si urcam rampe ca la Cotroceni cu 40 km/h. plecam din rampa mare si chiar pleca.cu incarcarea aia prindea si 80 + pe plat. (40...60 in mod curent pe relief deluros).

deci ma astept ca yamaha asta sa rupa muntii in doua, 110 merge sigur fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, l.u.v a spus:

Ce utilitate are asta pe un pechinez de 150 cm3?

O fi nervos și dă să rupă lanțul?

 

Este foarte util la trecerea peste limitatoarele de viteze și la nivelul liniilor de tramvai. Și pe asfaltul ud e bun, dar nu am avut "ocazia" sa-l vad în acțiune. 

 

Iar start&stop reduce consumul cu 0.1l/100km, este bun de avut dar eu nu-l folosesc, din cauza uzurii pieselor și a bateriei.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
1 oră în urmă, GoodKat a spus:

Pai daca asa vine de la fabrica, ce sa ii faci? Posibil ca noile norme de siguranta sa oblige la tot felul de sisteme de genul.

Cel mai probabil că așa este. E foarte ok sistemul dar la puterea aia e doar moft.

Să mi-l dai și mie să fac o tură când  îl primești 😊

 

Acum 45 minute, Rares42 a spus:

Este foarte util la trecerea peste limitatoarele de viteze și la nivelul liniilor de tramvai. Și pe asfaltul ud e bun, dar nu am avut "ocazia" sa-l vad în acțiune. 

Eu am o mobră de 160 cp și în 4 ani am văzut o singură dată becul galben pâlpâind în bord.

Link to comment
Share on other sites

Ieri scuterica a atins pragul de 5000km parcursi, si merge la fel de bine ca-n prima zi.

432534587_WhatsAppImage2023-01-09at11_13.36(1).thumb.jpeg.1d2cecb6aac4d71336707509d8af5fff.jpeg

 

Si mai jos veti gasi consumul mediu lunar si alte informatii legate de consum si distante parcursa.

 

1282342573_WhatsAppImage2023-01-09at11_13_36.thumb.jpeg.71d8d30aa0b1880a47b9126f10a9a3b7.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Acum 32 minute, GoodKat a spus:


Cum ti se pare ca merge? A consumat ulei pana acum? Cat au costat reviziile?

Are 2 revizii facute: la 1000km (279lei) si la 3000km(249lei), parcursi.

527597532_WhatsAppImage2023-01-09at11_39_05.thumb.jpeg.4aff47413bb27220dbe52c44c4a4f9a7.jpeg

Reviziile le-am facut la dealer, pt a beneficia in continuare de garantie. 

Ulei nu a consumat, cel putin asa mi-a spus mecanicul.

Placutele au uzura uniforma,la fel si anvelopele, iar diagnoza nu a aratat nicio eroare pe ECU.

Fac naveta zilnic cu scuterul, si ma costa 3.5lei zilnic, fata de 12lei cat ma costa cu masina, iar timpul de deplasare redus la mai mult de jumatate.

Scuterul se comparta foarte bine, unghi de bracare mare, foarte usor de strecurat prin trafic, trag bine cei 15 caluti.

Spatiul de sub sa, impreuna cu topcase-ul, imi asigura nevoia de a transporta mereu cu mine o geanta cu scule pt diferite interventii rapide.

 

 

  

 

Edited by Rares42
Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Dacă nu are și module sport și rain pe lângă controlul tracțiunii e degeaba la puterea aia 🤭😅

 

Lăsând caterinca deoparte, am ajuns să-i înțelegem acum pe italieni și spanioli că o ard de zeci de ani pe scutere în orașe.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, l.u.v a spus:

Dacă nu are și module sport și rain pe lângă controlul tracțiunii e degeaba la puterea aia 🤭😅

 

Lăsând caterinca deoparte, am ajuns să-i înțelegem acum pe italieni și spanioli că o ard de zeci de ani pe scutere în orașe.

Nu încă nu am ajuns sa ii înțelegem. Poate peste câțiva ani

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...