Sari la conținut

Nu mai trage cu forta, nu se tureaza


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citat

In cazul mobrei mele n-a avut importanta "rezerva"

Daca ai comutator de rezerva sunt sanse mai mari sa ai probleme in caz de apa sau alte impuritati grele(rugina) pt ca sorbul pe rezerva e mai jos decat cel normal.

Poate sa-ti mearga bine pe normal si cand comuti pe rezerva iti trage toata mizeria sau apa de pe fund.

Daca nu ai comutator iti trage mereu mizeria de pe fund cand aceasta depaseste nivelul sorbului.

Citat

Am turnat in carburator direct cu seringa benzina si...nimic...bujia e uscata

Inainte de a desface prea mult, daca ai ajuns la bujie fa un test de compresie sa stii in ce directie trebuie sa te indrepti.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scurs antigelul verde logan...

antigel.jpg

Acum 23 minute, binox a spus:

Daca ai comutator de rezerva sunt sanse mai mari sa ai probleme in caz de apa sau alte impuritati grele(rugina) pt ca sorbul pe rezerva e mai jos decat cel normal.

Poate sa-ti mearga bine pe normal si cand comuti pe rezerva iti trage toata mizeria sau apa de pe fund.

Daca nu ai comutator iti trage mereu mizeria de pe fund cand aceasta depaseste nivelul sorbului.

Inainte de a desface prea mult, daca ai ajuns la bujie fa un test de compresie sa stii in ce directie trebuie sa te indrepti.

Nu are nimeni pe aici compresmetru cu filet bujie moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, megamotoreta a spus:

Dupa zeci de mii de km...nu am ce sa-i reprosez... a mers cu toate tipurile de ulei pana am gasit la 5litri bidon...si a tot mers...vreo 13 ani...

Toate lucrurile au o finalitate in viata,nimic nu e peren... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Galeria de admisie (aia de guma) nu prezinta fisuri sau porozitați ?

Alimenteaza de proba carburatorul direct din sticla sau un bifon ceva (prin cadere)

Poti alimenta (cu simț,sa nu-l ineci) pe la ştuțul de vacum (unde vine furtunul de la pompa de vacum.

Poti pune evential o bucata de furtun  de 8-10 cm in locul furtunului de vacum iar in capatul lui o seringa (de preferat cu ac)

Incerci sa pornesti motorul si apoi compensezi responsabil cu siringa si vezi  cum reactioneaza.

Daca l-ai pacalit iei tot sistemul de alimentare la 'despăduchiat' .

 

 

Incearca in timp ce accelerezi sa-i ridici shiber-ul cu o surubelnita subtire,vezi cum se comporta.

Daca raspunde posibil sa-ti iei adio de la membrana (fisuri,etansietate etc ..)

 

Daca alte bube n-are si fara carburator porneste  (de proba)

 

 

 

Acum vorba unui clasic in viață,

"Cine se plange de carburator n-are defapt chiulasa"

(eu am gustat-o asta  pe cont propriu)

 

Intrebare - esti convins ca chiulasa ta este in regulă ?

 

Spor !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum amspus,am alimentat deja carburatorul cu benzina pe la membrana, nu a pornit,bujia e uscata. Presupun ca o supapa nu inchide...de lucrat am vazut ca lucreaza, nu sunt lovite sau strambe, dar ceva e in neregula...undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca supapa nu etanseaza,in mod normal ar trebui sa ude bujia (ma refer la supspa de admisie). Ce putin ar trebui sa 'bãşeasca' cu rateuri la supapa cu pricina.

 

Metoda unui clasic in viata

(sa traiesti maistore !!)

-Se desface atat galeria de evacuare cat si cea de admisie (ori cel putin se va inlatura carburatorul)

Se aduce motorul la PMS,iar pe evacuare cat si pe admisie se monteaza cate un prezervativ (sau balon,depinde de fiecare ce foloseste 🤓)

Pe la bujie (de preferat cu o reductie - se pote confectiona usor chiar dintr-o bujie defecta) se baga aer cu compresorul.

Care incepe a se umfla - aia 'ie' (fara 15 pagini ca la Bac)

Daca se descopera problema - se remediaza (eu optez intodeauna chiulasa refacuta total,daca necesita. Cu o chiuluasa buna poti pacali un setmotor mediocru,invers spre deloc)

 

Nu vreau sa fac apologie la cazul tau,dar doua situatii similare am intalnit (la motoare in 2 t ce-i drept)

Una am descoperit-o eu la o jawa babeta,cealalta a intampinat-o un amic la un hoinar.

La babeta - set nou,scanteie,carburator curataf - nu porneste. Cu benzina in capul pistonului cateva baraieli si zambetele pier.

Am impins-o amandoi de ne-au gasit dracii.

Nu stiu altii cum sunt,dar eu cand nu mai pot time out.

Ii spun - desfacem setul sa vedem ce ai pus tu acolo.

Ce,ii set nou,ce .. nu ma crezi ? L-am pus bine,cu sageata spre evacuare.

Patru suruburi,chiulasa jos,cilindrul afara cu carburatorul pe el,set nou (cu sageata la evacuare) surpriza - garnitura dintre carter si cilindru nu avea decupate degajarile pentru transfer 🤓

Phooto-te in bot de nebun ..   

Pai n-am stiut ca trebe' si aia ..

I-am refacut garnitura si mai departe s-a aocupat el (tot asa,cu sageata la evacuare 😁)

Se intamplase prin 2002

 

Cu Hoinarul,ceva similar,imi povestise un amic (la povesti si schimb de 'experiente') cum impingeau ei Hoinarul cu carburator de mobra si nu pornea,cum montau carburatorul de inapoi pe mobră - mobra pornea.

Nu uda bujia ..

Garnitura (noua) de la galeria de admisie avea  dăcât cele doua gauri pentru suruburile de strangere 🤓 

Realizez acum ca trecură 20 de ani de atunci ..

(măi,ce vremuri .. )

 

Ps.  Am uitat sa intreb,cu benzina direct in capul pistonului ai incercat 

(eu mai foloseam un truc la masinile de tuns iarba - incalzeam cu lampa de gaz pe la bujie in capul pistonului,reuseam in cele din urma sa le 'conving' astfel)

Spor in continuare !

Editat de shui
.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici m-ai lasat corijent,

cum pana mea ..?

Adica ai bagat pe la bujie si bujia tot uscata  (scuza-ma,fara ironie,dar eu pricep mai greu - nu ai bagat suficient?)

 

Dar scanteia aia,mai e (era) la locul ei ?  (adica cu putin inainte de PMS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, megamotoreta a spus:

Am bagat benzina la bujie inainte sa desfac motorul si tot uscata era bujia.

🤦‍♂️

Acum 2 ore, megamotoreta a spus:

Nu pot sa verific momentul scanteierii...eu imi explic bujia uscata prin lipsa de etansare a unei supape...

Îți explici prost.

Acum 9 ore, shui a spus:

Se desface atat galeria de evacuare cat si cea de admisie (ori cel putin se va inlatura carburatorul)

Se aduce motorul la PMS,iar pe evacuare cat si pe admisie se monteaza cate un prezervativ (sau balon,depinde de fiecare ce foloseste 🤓)

Pe la bujie (de preferat cu o reductie - se pote confectiona usor chiar dintr-o bujie defecta) se baga aer cu compresorul.

Care incepe a se umfla - aia 'ie'

De ce atâta complicație?!?

1. Masori compresia

2. Dacă e slabă faci un leakdown test, fie el și empiric, suflat pe la bujie și ascultat la carburator și la eșapament. 

 

Fac pariu pe 2 mici la Cocoșatu că de fapt cauza e una din chestiile care s-a făcut și se prezumă că e bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi,

nu sunt mecanic (si nici nu ma recomand)

Impartasesc insa din conostintele mele vagi si altora aflati in dificultate.

La randu-mi,si eu apelez la altii atunci cand imi prind urechile (mai ales la bulehtricã) 

Amatorisme mai fac si la motorete cat si la autoturisme (unele aspecte le stapanesc,altele nu)

In timpul liber mai surubaresc cu drag (cand am avut mai mult timp liber - si mai cu drag)

 

N-as putea face bani din asta pentru ca ma foiesc prea mult di nici cunostintele acumulate nu ma ajuta suficient  (mai ales la mobrele astea noi)

In privat insa povestea suna altfel.

 

Revenind,

Posibil s-au 'escaladat' unele amanunte  (deobicei problemele mari ascund unele amanunte carora nu li s-a dat importanta cuvenita)

 

Cu distributie la punct scanteie in parametri (nu doar ca sclipăceşte) si camera de compresie/ardere etanşă porneste chiar daca are uzuri anormale si peste limitele admise

(presupunand de altfel ca si  carburatia e in mintile ei)

 

Asteptam totusi deznodamantul .

(micii sfârâie stârnindu-ne slabiciunile)

 

Ps (io platesc)

 

✌✌😎

Editat de shui
.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, shui a spus:

Impartasesc insa din conostintele mele vagi si altora aflati in dificultate.

Dacă sunt vagi mai bine nu le mai împărtăși! Nu de alta dar posibil să induci pe cineva în eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in cazul de fata nu cred ca am incurcat pe nimeni

am sustinut ce ai sustinut si tu la randul tau,cu mediocritatile de rigoare din partea mea.

 

(intalnesc cazuri/topicuri polemici  samd. care ma depasesc si pe care doar le citesc)

 

In cazul de față nu vad cu ce sa-l fi indrumar gresit (ori sa-l indus in eroare)

 

oricum cei care l-ar putea nu-l ajuta

 

 

Editat de shui
.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poți ajuta pe cineva să rezolve o problemă tehnică doar dacă respectivul are niște cunoștințe și măcar datele introduse - input-ul în corporateză - sunt corecte. Și bineînțeles dacă știi.

În cazul ăsta nu știu dacă și cât ai încurcat,  dar dacă tu nu ești un guru în domeniu e mai bine să nu încerci să-i înveți pe alții. Asta e valabil în general.

Pe forumurile autohtone problema majoră e că toți încearcă să obțină o "soluție în plic" și de cele mai multe ori, chiar dacă ea ar exista, nu sunt în stare s-o aplice. Enunțul mai mereu e vag, de multe ori și greșit,  adică pleacă de la premiza că x, y, z au fost verificate, dar lipsa priceperii face ca de f multe ori tocmai acolo să fie buba, sau pe unde au mai "reparat" și "verificat" ei.

Ca să înveți pe cineva mecanică și diagnoză de la 0 e o treabă grea și lungă,  nimeni n-o s-o facă gratuit și pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...