bogdan_harea Postat Iunie 11, 2023 Share Postat Iunie 11, 2023 O rugaminte pt un posesor de CBF 1000/ 2006-2009 din Bucuresti sau inprejurimi, pt a masura tensiunea la baterie la relanti. Un prieten are probleme cu circulatia in oras. Dupa 2 zile de circulatie in trafic se descarca bateria. In afara merge fara probleme. E la al treilea stator si evident disperat. Mecanicii la care a fost nu pot depista problema si sustin ca releul e bun. La relanti cu putin depaseste 12 V. Peste 3000 rot/min ajunge la 13,8 V. Acelasi lucru s-a intamplat si cu statoarele arse si cu ultimul montat nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 11, 2023 Share Postat Iunie 11, 2023 Schimba releul, Bogdan, ala-i cuiu’ lu’ Pepelea! De proba poti sa-i pui un releu de scuter si-o sa vezi ca la ralanti tensiunea trece de 13V, la turatii mai mari se apropie de 15V si cu toti consumatorii aprinsi va incarca intre 13,5 si 14,7V. Nu am manualul modelului, dar cand ajung in tara caut si te ajut cu detalii exacte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 11, 2023 Share Postat Iunie 11, 2023 @bogdan_harea, CBF 1000 are o problemă cunoscută cu statorul, nu ajunge uleiul la el să-l răcească. Honda dăduse din cauza asta 7 ani garanție pt stator, s-a schimbat și codul cu unul care are sârmă mai groasă. Am un cunoscut care a înlocuit 3 statoare în 2 sezoane, ultimul piesă originală montată în service autorizat ca să aibă măcar 2 ani garanție. Sfatul meu e să măsori tensiunea ls ieșirea din stator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat Iunie 14, 2023 Share Postat Iunie 14, 2023 Salut La 11.06.2023 la 7:44, bogdan_harea a spus: O rugaminte pt un posesor de CBF 1000/ 2006-2009 din Bucuresti sau inprejurimi, pt a masura tensiunea la baterie la relanti. Un prieten are probleme cu circulatia in oras. Dupa 2 zile de circulatie in trafic se descarca bateria. In afara merge fara probleme. E la al treilea stator si evident disperat. Mecanicii la care a fost nu pot depista problema si sustin ca releul e bun. La relanti cu putin depaseste 12 V. Peste 3000 rot/min ajunge la 13,8 V. Acelasi lucru s-a intamplat si cu statoarele arse si cu ultimul montat nou. Salut Bogdan , Eu am voltmetru montat tocmai pentru aceasta problema . Moto e 2010 , are 35 kkm. La relanti cand e rece incarca 13.7 V. Dupa ceva mers in oras pe caldura , 13.3-13.5. In ture se duce undeva la 13.9-14.0 V. Dar ....cand merge ventilatorul , am doar 12.6 in idle. Daca merge si ventilatorul si faza lunga , deja consuma din baterie ( 12.2-12.3). , Daca turez , in ambele situatii revine peste 13 V. Sper ca e de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 19, 2023 Share Postat Iunie 19, 2023 @bogdan_hareaAzi am masurat incarcarea la CBF-ul de 1000 al prietenului meu Costi (un CBF din 2013, prima inmatriculare 2016). La ralanti, doar faza scurta aprinsa, 1100r/min., 14.10V. Cu faza lunga aprinsa, 14.20V. Turata la cca 3500-4000r/min. si cu faza lunga aprinsa, 14.20V. Nu a vrut sa se incinte motorul asa repede ca sa masor si cu termocupla pornita, asa ca astea sunt la cald valorile masurate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat Iunie 27, 2023 Share Postat Iunie 27, 2023 La 19.06.2023 la 19:35, ivan pedala a spus: @bogdan_hareaAzi am masurat incarcarea la CBF-ul de 1000 al prietenului meu Costi (un CBF din 2013, prima inmatriculare 2016). La ralanti, doar faza scurta aprinsa, 1100r/min., 14.10V. Cu faza lunga aprinsa, 14.20V. Turata la cca 3500-4000r/min. si cu faza lunga aprinsa, 14.20V. Nu a vrut sa se incinte motorul asa repede ca sa masor si cu termocupla pornita, asa ca astea sunt la cald valorile masurate. 2013 e modelul nou de CBF 1000. La asta s-au rezolvat problemele cu incarcarea statorul deficitar. Din ce am vazut , SC64 sta mult mai bine si pe partea de gestionare consumatoriy, posibil ca si releul sa fie modificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 27, 2023 Share Postat Iunie 27, 2023 Da, in mod cert s-au inlaturat deficientele modelului anterior (cel putin pe partea de incarcare, sigur). Acum, cred ca initiatorul se poate folosi cel putin de datele rezultate din masuratori, eventual poate trece pe un releu modelul mai nou...nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Iunie 27, 2023 Share Postat Iunie 27, 2023 pune statorul upgradat si un releu mosfet si uita de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.