Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Corect. Dar "sute de km de autostradă" pe genul ăsta de motocicletă (Multi V4, 1290 Adv) sunt excepția, nu norma. Aceeași logică cu cei care-și cumpără SUV pentru spațiul interior, deși merg în mare parte singuri sau cu un pasager: e util să-l ai ocazional, dar în mare parte nu-l folosești. Între timp, adaugă greutate, complexitate și cost (mă refer aici la sistemul radar, nu la cruise control).

 

Depinde de fiecare până la urmă. Pentru mine nu se prea justifică.

Ehhh cati nu am vazut cu Multi si 1290-uri ca rup autostrazile. Si adevarul este ca si mie imi place sa merg pe drumuri intinse prin pustiu sau pe autostrazi. Un exemplu: imi place maxim autostrada care incepe din Pleven si trece prin Sofia si ajunge direct in granita cu Grecia. Imi place maxim autostrada Istanbul - Ankara sau drumurile prin pustietatea aia din Capadoccia. Iar pe lista ar fi lincoln road si route 66 din state dar poate la anul in cel mai bun caz. Ideea este ca e bun un sistem d-asta de cruise control si cu atat mai bun unul cu radar. Si ca idee nu cantareste sau ocupa cine stie ce spatiu - Multi V4 parca e mai usoara ca Multi 1200 desi are mai multa tehnologie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

52 minutes ago, SenorPink said:

Si ca idee nu cantareste sau ocupa cine stie ce spatiu - Multi V4 parca e mai usoara ca Multi 1200 desi are mai multa tehnologie

 

Nicio șansă. Multi 1200 are sub 200kg la gol iar 1260 are 209.
Multistrada V4S are 215.

 

Oricum e o discuție fără sens, e un trend care ia avânt. Și GS-ul de anul viitor (1300GS) va avea.

 

image.thumb.png.e5f90f7e728c147d05df6ce9b664aa22.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai oricum vorbim că să discutam și să ne dăm cu părerea. Faza e că totuși sunt opționale astea și deci se poate opta sa nu se pună pe motoreta. 

 

Referitor la R1300GS sper să facă ceva cu designul sa nu mai fie atât de hidos că asta actual. Daca ar avea botul că s1000xr ar fi frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde și de gusturi. Mie personal îmi plac (strict estetic) GS-urile boxer de la BMW. Mi-au plăcut de la 1100GS încoace. Farurile asimetrice dau un farmec aparte motocicletelor lor și au devenit practic imagine de brand. Mi-a plăcut maxim și prima generație de S1000RR (tot estetic), care avea atât blocul optic, cât și carenele laterale asimetrice. Evident, nu sunt un standard (îmi place și KTM RC8 de ex), spun doar că "gusturile sunt în natură".

 

Chinezii devin o forță pe piața moto globală, tot mai multe mărci de-ale lor investesc masiv în platforme tehnice și modele noi - pe gusturile vesticilor.

 

image.thumb.png.c2ce3a1197c9eb01734e3823beb25929.png image.thumb.png.c9f7131369cfb6ecd6e6ab69ff3e50fb.pngimage.thumb.png.76326aaf0bb4d12a591b3fdb7d53240d.png  image.thumb.png.fd8234edcb21b5edde4712834a5f47ab.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, SenorPink said:

Referitor la Ducati

 

Datele sunt puțin expirate. DesertX (sau cum se va numi la final) nu va mai fi vândut sub sub-brandul Scrambler ci va fi un model de sine stătător. Motorul nu va fi cel prezentat pe concept (V2 răcit pe aer, 2 supape pe cilindru, 1100cc) ci motorul testastretta de 937cc răcit pe apă care se regăsește actualmente pe Multistrada 950 și Hypermotard 950. Nici rezervorul dublu nu cred că va rămâne pe versiunea de serie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 ore, joby_toss a spus:

Noul Z650RS (tot la W800 imi sta gandul, dar e bine cand ai optiuni):

 

 

 

 

Kawasaki Zephyr de acum 20 de ani. 

Super evolutie 🤭.

Kawasaki - producator de toate utilajele grele pe care imaginatia le poate cuprinde si motociclete din cand in cand.

Despre "official unveiling" - cred ca au murit de CoVid si cei de la PR.

Vad sute de clone ale celor doi la mine in intersectie inainte sa intru in cladire, dar mai niciunii nu au treaba cu motocicletele. 

De fapt, probabil acesta este publicul tinta. 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii n-au excelat niciodată la design. Când au scos o motocicleta cu adevărat frumoasă, a fost mai degrabă excepția de la regulă. Sunt subiectiv, dar există consens aici. Europenii se pricep la design în general - poate și pentru că mult timp ăsta le-a fost un argument de vânzare important față de japonezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cu ce o compari. Are sens în cadrul ofertei Kawasaki (Z900RS e 12 mii). Față de competiția japoneză e mai scumpă: CB 650 R e 7500 iar MT-07 costă 7400. În același timp cred că vor s-o pună în aceeași nișă cu Ducati Scrambler - iar ăla începe la peste 9000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu cred ca e concurent cu astea neo-retro bla bla. De la Suz e SV650X, de la Yamaha e XSR 700 iar de la Honda intr-adevar CB650R.  Yamaha configurata e scumpa cu draci la 9k si ceva pentru ce ofera (doar style retro si cam atat)

 

Pe de alta parte Z900RS, XSR900 sunt deja cam la bani de BMW RNineT ceea ce nu stiu daca mai suporta comparatie (un RNineT mai putin dotat ce-i drept). 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, cuki a spus:

Infara de cateva modele Ducati, mai exista motociclete frumoase?

 

Eu sincer nu stiu ce se intampla cu designerii moto. Japonezii faceau motoare frumoase, acuma toate arata ca niste insecte...numa unghiuri, aripioare, tot felul de forme geometrice ascutite.

Suzuki, parca vazand ca nu e prea bine unde se indreapta (mai ales pentru piata EU/State), se gandeste la o varianta "retro"...dar aleg sa faca V-Strom dupa cel mai urat model Suzuki ever (parere personala) si anume Dr. BIG. 

 

Daca ma uit pe topuri de "cele mai frumoase motociclete din 2021" am ajuns sa gasesc 3-4 modele BMW in primele 10? Wtf? Au ajuns nemtii sa faca motociclete frumoase de sa umple topuri?  

 

 

 

Ahh ca tot ziceai de modele frumoase: sa nu ii uitam pe baietii de la MV Augusta!! la capitolul design nu cred ca are nimeni nimic de comentat. Eu balosesc aproape dupa toate modelele lor, iar Rush 1000 si Superveloce sunt cireasa de pe tort

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, SenorPink said:

Yamaha e XSR 700

 

Nici nu știam că au scos model din-ăsta retro și pe baza lui MT-07. Văd că e fix la același preț (~8200 în DE). E clară treaba.

 

16 minutes ago, SenorPink said:

Pe de alta parte Z900RS, XSR900 sunt deja cam la bani de BMW RNineT ceea ce nu stiu daca mai suporta comparatie (un RNineT mai putin dotat ce-i drept). 

 

Nu prea, e diferență mare.
XSR900 începe de la 10.000 la noi.
R NineT pleacă de la 13.000.

 

Z900RS este într-adevăr cam scump. Dar este model nou practic. Celalalte două au ani buni în spate. Îmi aduc aminte că R9T-ul începea de pe la 15.000 la lansare acum vreo 6 ani. Și era listă de așteptare de aproape 1 an.
 

6 minutes ago, SenorPink said:

Eu balosesc aproape dupa toate modelele lor, iar Rush 1000 si Superveloce sunt cireasa de pe tort

 

MV Agusta ar fi 0 fără design, practic doar asta vând. Dar o fac foarte bine.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha XSR 900 configurata sa fie full 15800. BMW RNineT Pure (ca asta mi se pare cel mai apropiat ca nivel) este 16780. Marea majoritate a dotarilor la Yamaha vad ca sunt cosmetice. la BMW vad ca are mai multe dotari electronice (Cruise control, dynamic engine braking, ride modes, faruri adaptive, manere incalzite, dtc, cardan). Dar are motorul ala boxer plus racit pe aer spre deosebire de Yamaha. 

 

Acum ca look e subiectiva treaba:

 

image.thumb.png.3dd4d916b80411e7712755095ead6db5.png

 

VS

 

image.thumb.png.70c0b8e3875d8a79e510baf1a7f9e0b9.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facem amalgam între dotări opționale și accesorii. La Yamaha singura "opțiune" pe care o văd vândută separat este quickshifter-ul, restul sunt accesorii. Când cumperi motocicleta, what you see is what you get.

 

La BMW, prețul de bază nu este practic niciodată prețul final pe care-l plătești, sigur găsești câteva căsuțe de opționale de bifat. Asta înainte de a ajunge la accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...