Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 (editat) Cand credeam ca lucrurile nu pot deveni mai bizare de atat, here we go... In opinia mea (probabil foarte indepartata de realitate): Avem un mostenitor catatonico/melancolic, ochii aia de om ce traieste intr-o viata dirijata de altii + zic eu, cocaiman dubla turbina (Castiglioni jr) incapabil si poate fara nici un chef sa manage-uiasca mostenirea lui taica-su Dupa ce incearca si tot incearca, invartind apa in bec cu acelasi model F pt vreo nspe mii de ani, sucomba pe o strada laterala de unde ajunge argat la pestele de autostrada, mancator de seminte de floare Sardarov. Argat pe datorie, ca orice dependent de dealer. Scot ei niste modele superbe (ca design) privite de la 20 de m, dar care ridica serioase semne de intrebare (mecanice) privite de la 20 de cm. Mie unul, Mv Agusta, ca brand, imi amintesc de Ducati acum vreo 15 ani Marca tributara unor solutii mecanice si de design cam rasuflate, fara o retea de distributie serioasa, cu ceva trecut dar cu un viitor mereu sub semnul intrebarii, necunoscuta de 80% dintre motociclistii de zi cu zi.. De post buy, mecanici si piese - no comment. De fapt si promovarea daca ma gandesc bine s-a facut mai degraba prin folclor urban. Trebuie cumva sa iti imaginezi unde este situata Mv Agusta in imaginarul colectiv, ce reprezinta, cui se adreseaza, cu alte cuvinte care este definitia lor, imaginea brandului, a posesorilor, etc. Atata timp cat nu ies din zona asta de elfi pe krokodil, nu isi construiesc o identitate puternica si un plan de afaceri serios care sa ii aduca in piata reala (cum au facut Ducati) vor ramane mereu un brand pentru excentrici. Un fel de Buell about to happen (da, stiu ca revine ). Poate ca Brutale 1000 si Superveloce sa fie motoare de colectie (50/50, discutia este deschisa), dar pana la ele nici macar collectibles nu au produs in ultimii 20 de ani. Acum... Lucky Explorer. What the f in the f for the f f`s sake? In conditiile in care Ducati vin cu Desert X (care era palpabila si 80% produs finit la Eicma 2019) este ca si cum as incerca sa ii dau credit socrului mic care a adormit la 11 si s-a trezit la 9 in noaptea nuntii. Ma depaseste. Iar din spy shots pare mai moarta in placenta decat HD sau Pegaso. Asa de tare as vrea sa ma insel. Editat Noiembrie 19, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 19, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2021 Buna dimineata, @_Raul_ vezi ca si Ducati au inceput sa fie seriosi de cand i-a preluat Audi, ca pana atunci era lucru in stil italian in fabricile lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 https://emvagusta.com/products/rapido-serie-oro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 19, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2021 Asta mai lipsea o trotineta MV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 9 hours ago, _Raul_ said: Acum... Lucky Explorer. What the f in the f for the f f`s sake? In conditiile in care Ducati vin cu Desert X (care era palpabila si 80% produs finit la Eicma 2019) este ca si cum as incerca sa ii dau credit socrului mic care a adormit la 11 si s-a trezit la 9 in noaptea nuntii. Ma depaseste. Iar din spy shots pare mai moarta in placenta decat HD sau Pegaso. De acord cu tine. Logica este una de marketing. Așa cum acum 5-10 ani era la modă motocicleta mare de adventure (R GS, KTM SA, Super Ténéré, etc.), așa nișa asta de enduroaice mari cu alură de rally-raid se vinde cel mai bine acum. MV nu încearcă decât să capitalizeze și să facă și ei un ban Legat de DesertX: nu e chiar așa. Versiunea prezentată acum 2 ani era doar un Scrambler modificat. Modelul de serie care va fi prezentat în decembrie va fi destul de diferit - alt cadru, alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 3 ore, SenorPink a spus: Buna dimineata, @_Raul_ vezi ca si Ducati au inceput sa fie seriosi de cand i-a preluat Audi, ca pana atunci era lucru in stil italian in fabricile lor Ok, m-ai facut curios si am cautat pe net. Sunt sub umbrela Audi din 2012. Sub aceeasi umbrela sunt si Lamborghini si acum inteleg mai bine ultima editie speciala Diavel in verdele Lamborghini. Si da, dpmdv, in ultimii 10 ani Ducati sunt vehicule pe doua roti in adevaratul sens al cuvantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 19, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 18 minute, _Raul_ a spus: Ok, m-ai facut curios si am cautat pe net. Sunt sub umbrela Audi din 2012. Sub aceeasi umbrela sunt si Lamborghini si acum inteleg mai bine ultima editie speciala Diavel in verdele Lamborghini. Si da, dpmdv, in ultimii 10 ani Ducati sunt vehicule pe doua roti in adevaratul sens al cuvantului. Inainte de Audi era circ in fabrica (am vazut un documentar referitor la Ducati pre-Audi): se fuma in timp ce se asamblau motoretele, pranzul il luau direct acolo langa linia de asamblare - iti arata italienii cum erau cu prosciutto si mozarela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 39 minutes ago, einstein1984 said: Si MV augusta e detinut de HD..... De vreo 10 ani au vândut-o către familia Castiglioni (fondatorii Cagiva). Dealtfel doar vreo 2 ani au deținut H-D marca italiană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 9 ore, einstein1984 a spus: Si MV augusta e detinut de HD..... Acum 8 ore, PzKpfW a spus: De vreo 10 ani au vândut-o către familia Castiglioni (fondatorii Cagiva). Dealtfel doar vreo 2 ani au deținut H-D marca italiană. Pe un camp cu viorele Crestea numai ghiocei. Si-a venit mandrele mele Si le-a cules ei pe toti. A doua oara astazi scriu vreo ora, dupa care sterg totul. Pentru ca binili invinge si argumentele mele cad si cand ma uit eu la ele. Pe scurt: - nu imi place strategia Mv Agusta de a intra pe nisa adv mediu prin asocierea cu Cagiva Lucky Explorer - Lucky Explorer-ul este, in mintea mea, Ducati, fara discutie - Ducati X Desert este exact un Lucky Explorer revival. Cand l-am vazut prima data in 2018 am scos un mare ranjet de bucurie exact din cauza seii monopost, a cutiei de scule si a carenei frontale care strigau din toti rarunchii Cagiva Explorer. Daaar, sa vedem ce si cum va fi. Consumatorii nu cred ca au ceva de pierdut daca intra si Mv Agusta. Huie marley. Acum 10 ore, einstein1984 a spus: Si MV augusta e detinut de HD..... Agusta, Robin, Agusta. Majko mila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 20, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2021 Dpsdv design l-au stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 10 hours ago, _Raul_ said: - Lucky Explorer-ul este, in mintea mea, Ducati, fara discutie - Ducati X Desert este exact un Lucky Explorer revival. Avea fix doar motorul de la Ducati Adică bolognezii nu făceau altceva decât să livreze motoarele către Cagiva. Motocicleta a fost concepută și fabricată la Varese, în fabrica împărțită cu MV Agusta. Sper și eu ca DesertX să fie "ce trebuie" pe acest segment, dar am ceva rezerve. Pentru că Ducati au cam 0 experiență pe nișa asta și pentru că nu sunt străini de modele de tipul "all show and no go". Nici platforma tehnică (care este cea de Hypermotard 950) nu mi se pare foarte adaptată pentru un astfel de model. Dar din nou, sper să mă înșel. 1 hour ago, SenorPink said: Dpsdv design l-au stricat Voi fi rău gratuit, dar: e un maxi scuter; nu are cum să arate bine. Singura excepție (IMHO): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 Acum 16 minute, PzKpfW a spus: un maxi scuter nu are cum să arate bine. Fără excepție Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Avea fix doar motorul de la Ducati Adică bolognezii nu făceau altceva decât să livreze motoarele către Cagiva. Motocicleta a fost concepută și fabricată la Varese, în fabrica împărțită cu MV Agusta. Stiu, știu, de-asta am și zis "in mintea mea". Am întâlnit una acum n ani prin munți, pe lângă izvoarele Cernei. Când o auzeam venind spre mine (eram oprit, îmi trageam sufletul) a fost ceva de genul "Wtf, Ducati in pădure? " Acum 3 ore, ENEOS a spus: Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 46 minutes ago, _Raul_ said: Am întâlnit una acum n ani prin munți, pe lângă izvoarele Cernei. Când o auzeam venind spre mine (eram oprit, îmi trageam sufletul) a fost ceva de genul "Wtf, Ducati in pădure? " Tare, nu m-am gândit la asta. Cred că se aude calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 Ca un TAF care târăște după el un butoi plin cu fiare vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 Nu are ambreiaj uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 13 hours ago, einstein1984 said: Din fabricatie sau pusca simeringul si curge uleiul pe el? Ai fi poate surprins dar Ducati făceau motoare fiabile de pe atunci. Mai ales în ceea ce privește blocul în cauză: V2 L2 de 904cc, două supape pe cilindru, răcit pe aer/ulei. Motor simplu și relaxat. Cuplu din biele lungi, turații reduse. Reputația proastă și-au primit-o datorită distribuției pe curea (care necesită într-adevăr mai multă atenție ca lanțul) și mai ales datorită electricii. Yamaha a prezentat un XSR900 îmbunătățit. Cadru nou, bord TFT, far/stop LED, IMU pe 6 axe, cruise control, quickshifter și blipper standard (!) și un motor ceva mai mare (890cc de la 847cc pentru că Euro5) - totul la vreo 10.000€. O super motocicletă pentru prețul cerut. Kudos Yamaha! Încă nu au trecut la sistem de frânare complet de la Brembo, dar măcar au pompa față de la ei. Mai mult, de la distanță arată aproape ca un Sport Classic. Îi lipsesc niște roți spițate, dar la cât costă nu poți face nazuri. Au prezentat oficial și noul MT-10 și MT-10SP. Mai puțin de lăudat aici, deși varianta standard e destul de competitivă ca preț (vreo 14.000€). Asta dacă poți trece peste cum arată. SP-ul este cam scump (17k). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 22, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2021 Acum 6 minute, PzKpfW a spus: Ai fi poate surprins dar Ducati făceau motoare fiabile de pe atunci. Mai ales în ceea ce privește blocul în cauză: V2 L2 de 904cc, două supape pe cilindru, răcit pe aer/ulei. Motor simplu și relaxat. Cuplu din biele lungi, turații reduse. Reputația proastă și-au primit-o datorită distribuției pe curea (care necesită într-adevăr mai multă atenție ca lanțul) și mai ales datorită electricii. Yamaha a prezentat un XSR900 îmbunătățit. Cadru nou, bord TFT, far/stop LED, IMU pe 6 axe, cruise control, quickshifter și blipper standard (!) și un motor ceva mai mare (890cc de la 847cc pentru că Euro5) - totul la vreo 10.000€. O super motocicletă pentru prețul cerut. Kudos Yamaha! Încă nu au trecut la sistem de frânare complet de la Brembo, dar măcar au pompa față de la ei. Mai mult, de la distanță arată aproape ca un Sport Classic. Îi lipsesc niște roți spițate, dar la cât costă nu poți face nazuri. Au prezentat oficial și noul MT-10 și MT-10SP. Mai puțin de lăudat aici, deși varianta standard e destul de competitivă ca preț (vreo 14.000€). Asta dacă poți trece peste cum arată. SP-ul este cam scump (17k). Arată bine XSR 900... Dar ce blipper? Daca are quickshifter up&down? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 1 minute ago, SenorPink said: Dar ce blipper? Daca are quickshifter up&down? Pe vremea mea, quickshifter-ul era doar pentru schimbările în sus. Billper-ul era pentru retrogradări. Acum îi zice și "quickshifter up&down". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 22, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2021 Pai da, mă miram că cine știe ce o mai fi. Oricum buna chestie quickshifter-ul , acum depinde și cum e implementat că nu la toate e ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 E tehnologie relativ veche (10-15 ani?) și simplă ca implementare. Personal nu am mers cu motociclete noi (ultimii ani) care să aibă QS prost. Am avut RSV4 din 2011 care avea din fabrică și mergea destul de bine (de la 6000 ture în sus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 22, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2021 Pe Kawasaki Versys 1000 asta nou nu e așa grozav, pe RT-ul nou nu e așa grozav și nici pe GS. Foarte foarte bun este pe Multistrada , absolut magnific inclusiv la downshifting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 BMW-urile mari au avut tot timpul cutii cam... agricole. Poate și de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 22, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2021 Culmea pe K merge foarte bine și în sus in jos, dar pe RT, GS este mai prost, sau cel puțin așa mi se pare mie. Dar la multistrada practic folosești ambreiajul doar de pe loc când bagi a 1-a după care se poate merge numai prin quickshifter inclusiv sa o dai in neutral, fabulos implementat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 Boxerele au o arhitectură atipică la transmisie, ambreiaj uscat monoplacă montat longitudinal, ca la mașină. K-ul are arhitectură clasică de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.