Jump to content

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Recommended Posts

La 10.05.2024 la 20:13, exilatu' a spus:

XSR 900 GP

Fata de xsr standard au modificat pozitia scaritelor, ghidon, furca, frane, deci alta pozitie, alt comportament.

Partea de jos a carenajului e optiune si costa 600E pe langa cei 13500 cat costa mobra...🙄

 

 

Arata foarte bine.

Pacat ca a ajuns pe piata cu 10 ani prea tarziu. 

Acum 18 ore, ENEOS a spus:

Copilul nelegitim dintre Yamaha Eluder si Honda Goldwing. 

Poate daca vine concurenta de acolo mai taie si oamenii astia din preturile de lista ale Goldwing, K1600, Transcontinental si altele asemenea. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

34 minutes ago, Nguyen said:

Cu basina aia de motor nu vad cum ar putea sa fie R9t sau R12t o mobra reusita, va fi din start o mobra grea si scumpa.

 

R9t este o motoretă plăcută, dar prea scumpă pentru ceea ce e. Probabil că și asta de 1800 va fi la fel.

 

3 minutes ago, tourist1 said:

Pacat ca a ajuns pe piata cu 10 ani prea tarziu. 

 

Sunt puține alternative pe piață. Dar și asta este cam scumpă, da. 

Link to comment
Share on other sites

Sunt putine alternative pe piata, dar mai exista piata?

Acum 10 ani era nebunia cu cafe racere si neo-retro. Acum nu mi se mai pare. As zice ca ne-am cam facut toti damblaua. Dar poate gresesc.

Link to comment
Share on other sites

La 19.05.2024 la 18:42, tourist1 a spus:

Copilul nelegitim dintre Yamaha Eluder si Honda Goldwing. 

Poate daca vine concurenta de acolo mai taie si oamenii astia din preturile de lista ale Goldwing, K1600, Transcontinental si altele asemenea. 

 

K1600 oricum e cam cu 12 mii mai ieftin ca un Goldwing.

 

Stiu nu e din pretul standard ci din oferte/discounturi/black friday dar totusi BMW mai are promotii spre deosebire de Honda unde nu prea ciupesti nimic, iar la 38 de mii mi se pare cam prea exagerat

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tourist1 said:

Apropo de neo retro.

 

Cererea există. Vezi Ducati Scrambler, BMW R 9t, MV Agusta Superveloce, etc. Și cam jumătate din gama Triumph.

 

12 minutes ago, LionEl said:

K1600 oricum e cam cu 12 mii mai ieftin ca un Goldwing.

 

Nu sunt convins nici că publicul ar fi același între cele două modele.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu sunt convins nici că publicul ar fi același între cele două modele.

 

In proporție de 90% e același public țintă: >45 de ani, motoare de autostrada, confortabile și in care sa stea bine soția în spate. Exista niste diferențe între ele dar sunt minore. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 38 minute, EL Ciupacabra a spus:

Pai da, ca dupa 45 nu mai ascultam Metallica ci Sciatica, e clar ca generatia 45+ cauta majoritar confortul si exista oferte in segmentul asta pe toata plaja de preturi, mai ales ca e generatia cu cea mai mare putere financiara.

 

Honda nici nu prea are de unde sa scada pentru ca modelul lor de business in domeniul moto presupune volume mari de vanzare si rata de profit mica. Honda cel mult face discounturi pentru modele din anul anterior ramase pe stoc si doar in cazul in care relocarea stocurilor pe alte piete ar fi mai scumpa decat valoarea discountului. BMW are alta viziune, rata de profit mare, au de unde sa ofere discount mai ales ca ei castiga destul de mult si din serviciile post-vanzare.

 

 

Pai poate ar trebui sa-și schimbe modelul de business pe clasa de "lux". 

 

BMW vinde mult mai bine și K1600 și RT-uri și GS-uri, pe când Honda dr abia mișcă Goldwinguri. 

 

Deși nu am vârstă mi-am dorit foarte mult un Goldwing dar faptul ca negociază nimic la preț m-a făcut sa ma îndrept iar spre BMW. Și e păcat pentru ca sunt fan DCT-UL de la Honda. 

 

Poate e totuși bine că vin chinezii tare, le mai baga mintea în cap la producătorii consacrați. 

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am luat GLW la 30 de ani 😆.

A fost sh ce-i drept si nu din generatia 2018+.

Am avut pe lista K1600 si GLW. Nu intru in detaliile comparatiei ca stiti amandoi care-s pros si cons, iar in final a fost alegere subiectiva.

 

 

Nu stiam ca a ajuns Goldwingul 38k. Cand iti iei moto sh e ca atunci cand bagi benzina de 50 de lei - nu te intereseaza cat este pretul pe litru, ca tot de 50 de lei bagi. :))) 

Desi nu este acelasi stil, mai strangi un pic din 3 litere si te duci spre un Indian Roadmaster Elite decat sa dai 38k. Goldwingul mi se pare ca l-au 'scuterizat' rau de tot. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, EL Ciupacabra a spus:

 

 

Nu stiu cum e cutia de pe RT dar eu sunt fan si cutie Mobra fata de cea de pe GS. :)

 

 

 

Cică e similara cu aia de pe GS, eu doar am făcut test drive și e ok-ish. Încă nu am apucat sa merg cu RT-ul pentru ca încă sunt în recuperare cu mana și nu o pot folosi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Puțini au skill-ul necesar pentru un 1290R pe offroad. Chestia asta va fi mai 50-50.

 

Amuzant însă cum Adv-ul mijlociu va ajunge la cilindreea Adv-ului mare de pe vremuri. La fel și Duke-ul care a ajuns la cilindreea primului Super Duke.

 

On 6/12/2024 at 6:20 PM, tzunoi said:

Si peste 2 ani scoatem 1090, dupa  inca 2 1190, dupa vreo 5 noul 1290. Uita lumea si invetam lucruri noi.

 

Sper să nu. Ar însemna înlocuirea V2-ului cu ||2.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Puțini au skill-ul necesar pentru un 1290R pe offroad.

Li se va servi un 1390 automatic și se presupune că Super Adventure va veni cu în varianta 1490... 

https://www.motorradonline.de/enduro/ktm-1390-super-adventure-rally-automatik-amt-video/

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, vis-a-vis said:

Li se va servi un 1390 automatic și se presupune că Super Adventure va veni cu în varianta 1490... 

https://www.motorradonline.de/enduro/ktm-1390-super-adventure-rally-automatik-amt-video/

 

Era clar că motorul de 1350cc de pe Super Duke R va ajunge și pe Super Duke GT și Super Adventure. Nu sunt încă sigur că va exista varianta aia "1490" cu fix același motor ca pe SDR. Dacă o vor face, bravo KTM pentru prosteală maximă. V2 sportiv de aproape 1400. Ducati s-au oprit la 1285cc cu V2-ul.

 

3 hours ago, tourist1 said:

Urmarind trendul acesta pare ca in 10-15 ani o sa fie mai usor sa-ti iei moto cu motor peste 1500cc decat masina.

 

3 hours ago, Lucian_M said:

Mașini cu motor de 0,9 că așa e trendul, mobre cu motor de peste 1,3 deoarece nu se poate mai puțin. Hsmbpl...

 

Personal mă bucur că trăiesc epoca asta. Și nu cred că va ține mult.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...