DonFlamingo Postat Noiembrie 19, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 18 minute, _Raul_ a spus: Ok, m-ai facut curios si am cautat pe net. Sunt sub umbrela Audi din 2012. Sub aceeasi umbrela sunt si Lamborghini si acum inteleg mai bine ultima editie speciala Diavel in verdele Lamborghini. Si da, dpmdv, in ultimii 10 ani Ducati sunt vehicule pe doua roti in adevaratul sens al cuvantului. Inainte de Audi era circ in fabrica (am vazut un documentar referitor la Ducati pre-Audi): se fuma in timp ce se asamblau motoretele, pranzul il luau direct acolo langa linia de asamblare - iti arata italienii cum erau cu prosciutto si mozarela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 39 minutes ago, einstein1984 said: Si MV augusta e detinut de HD..... De vreo 10 ani au vândut-o către familia Castiglioni (fondatorii Cagiva). Dealtfel doar vreo 2 ani au deținut H-D marca italiană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 9 ore, einstein1984 a spus: Si MV augusta e detinut de HD..... Acum 8 ore, PzKpfW a spus: De vreo 10 ani au vândut-o către familia Castiglioni (fondatorii Cagiva). Dealtfel doar vreo 2 ani au deținut H-D marca italiană. Pe un camp cu viorele Crestea numai ghiocei. Si-a venit mandrele mele Si le-a cules ei pe toti. A doua oara astazi scriu vreo ora, dupa care sterg totul. Pentru ca binili invinge si argumentele mele cad si cand ma uit eu la ele. Pe scurt: - nu imi place strategia Mv Agusta de a intra pe nisa adv mediu prin asocierea cu Cagiva Lucky Explorer - Lucky Explorer-ul este, in mintea mea, Ducati, fara discutie - Ducati X Desert este exact un Lucky Explorer revival. Cand l-am vazut prima data in 2018 am scos un mare ranjet de bucurie exact din cauza seii monopost, a cutiei de scule si a carenei frontale care strigau din toti rarunchii Cagiva Explorer. Daaar, sa vedem ce si cum va fi. Consumatorii nu cred ca au ceva de pierdut daca intra si Mv Agusta. Huie marley. Acum 10 ore, einstein1984 a spus: Si MV augusta e detinut de HD..... Agusta, Robin, Agusta. Majko mila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 20, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2021 Dpsdv design l-au stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 10 hours ago, _Raul_ said: - Lucky Explorer-ul este, in mintea mea, Ducati, fara discutie - Ducati X Desert este exact un Lucky Explorer revival. Avea fix doar motorul de la Ducati Adică bolognezii nu făceau altceva decât să livreze motoarele către Cagiva. Motocicleta a fost concepută și fabricată la Varese, în fabrica împărțită cu MV Agusta. Sper și eu ca DesertX să fie "ce trebuie" pe acest segment, dar am ceva rezerve. Pentru că Ducati au cam 0 experiență pe nișa asta și pentru că nu sunt străini de modele de tipul "all show and no go". Nici platforma tehnică (care este cea de Hypermotard 950) nu mi se pare foarte adaptată pentru un astfel de model. Dar din nou, sper să mă înșel. 1 hour ago, SenorPink said: Dpsdv design l-au stricat Voi fi rău gratuit, dar: e un maxi scuter; nu are cum să arate bine. Singura excepție (IMHO): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 Acum 16 minute, PzKpfW a spus: un maxi scuter nu are cum să arate bine. Fără excepție Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Avea fix doar motorul de la Ducati Adică bolognezii nu făceau altceva decât să livreze motoarele către Cagiva. Motocicleta a fost concepută și fabricată la Varese, în fabrica împărțită cu MV Agusta. Stiu, știu, de-asta am și zis "in mintea mea". Am întâlnit una acum n ani prin munți, pe lângă izvoarele Cernei. Când o auzeam venind spre mine (eram oprit, îmi trageam sufletul) a fost ceva de genul "Wtf, Ducati in pădure? " Acum 3 ore, ENEOS a spus: Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 46 minutes ago, _Raul_ said: Am întâlnit una acum n ani prin munți, pe lângă izvoarele Cernei. Când o auzeam venind spre mine (eram oprit, îmi trageam sufletul) a fost ceva de genul "Wtf, Ducati in pădure? " Tare, nu m-am gândit la asta. Cred că se aude calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 Ca un TAF care târăște după el un butoi plin cu fiare vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 Nu are ambreiaj uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 13 hours ago, einstein1984 said: Din fabricatie sau pusca simeringul si curge uleiul pe el? Ai fi poate surprins dar Ducati făceau motoare fiabile de pe atunci. Mai ales în ceea ce privește blocul în cauză: V2 L2 de 904cc, două supape pe cilindru, răcit pe aer/ulei. Motor simplu și relaxat. Cuplu din biele lungi, turații reduse. Reputația proastă și-au primit-o datorită distribuției pe curea (care necesită într-adevăr mai multă atenție ca lanțul) și mai ales datorită electricii. Yamaha a prezentat un XSR900 îmbunătățit. Cadru nou, bord TFT, far/stop LED, IMU pe 6 axe, cruise control, quickshifter și blipper standard (!) și un motor ceva mai mare (890cc de la 847cc pentru că Euro5) - totul la vreo 10.000€. O super motocicletă pentru prețul cerut. Kudos Yamaha! Încă nu au trecut la sistem de frânare complet de la Brembo, dar măcar au pompa față de la ei. Mai mult, de la distanță arată aproape ca un Sport Classic. Îi lipsesc niște roți spițate, dar la cât costă nu poți face nazuri. Au prezentat oficial și noul MT-10 și MT-10SP. Mai puțin de lăudat aici, deși varianta standard e destul de competitivă ca preț (vreo 14.000€). Asta dacă poți trece peste cum arată. SP-ul este cam scump (17k). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 22, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2021 Acum 6 minute, PzKpfW a spus: Ai fi poate surprins dar Ducati făceau motoare fiabile de pe atunci. Mai ales în ceea ce privește blocul în cauză: V2 L2 de 904cc, două supape pe cilindru, răcit pe aer/ulei. Motor simplu și relaxat. Cuplu din biele lungi, turații reduse. Reputația proastă și-au primit-o datorită distribuției pe curea (care necesită într-adevăr mai multă atenție ca lanțul) și mai ales datorită electricii. Yamaha a prezentat un XSR900 îmbunătățit. Cadru nou, bord TFT, far/stop LED, IMU pe 6 axe, cruise control, quickshifter și blipper standard (!) și un motor ceva mai mare (890cc de la 847cc pentru că Euro5) - totul la vreo 10.000€. O super motocicletă pentru prețul cerut. Kudos Yamaha! Încă nu au trecut la sistem de frânare complet de la Brembo, dar măcar au pompa față de la ei. Mai mult, de la distanță arată aproape ca un Sport Classic. Îi lipsesc niște roți spițate, dar la cât costă nu poți face nazuri. Au prezentat oficial și noul MT-10 și MT-10SP. Mai puțin de lăudat aici, deși varianta standard e destul de competitivă ca preț (vreo 14.000€). Asta dacă poți trece peste cum arată. SP-ul este cam scump (17k). Arată bine XSR 900... Dar ce blipper? Daca are quickshifter up&down? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 1 minute ago, SenorPink said: Dar ce blipper? Daca are quickshifter up&down? Pe vremea mea, quickshifter-ul era doar pentru schimbările în sus. Billper-ul era pentru retrogradări. Acum îi zice și "quickshifter up&down". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 22, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2021 Pai da, mă miram că cine știe ce o mai fi. Oricum buna chestie quickshifter-ul , acum depinde și cum e implementat că nu la toate e ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 E tehnologie relativ veche (10-15 ani?) și simplă ca implementare. Personal nu am mers cu motociclete noi (ultimii ani) care să aibă QS prost. Am avut RSV4 din 2011 care avea din fabrică și mergea destul de bine (de la 6000 ture în sus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 22, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2021 Pe Kawasaki Versys 1000 asta nou nu e așa grozav, pe RT-ul nou nu e așa grozav și nici pe GS. Foarte foarte bun este pe Multistrada , absolut magnific inclusiv la downshifting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 BMW-urile mari au avut tot timpul cutii cam... agricole. Poate și de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 22, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2021 Culmea pe K merge foarte bine și în sus in jos, dar pe RT, GS este mai prost, sau cel puțin așa mi se pare mie. Dar la multistrada practic folosești ambreiajul doar de pe loc când bagi a 1-a după care se poate merge numai prin quickshifter inclusiv sa o dai in neutral, fabulos implementat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 Boxerele au o arhitectură atipică la transmisie, ambreiaj uscat monoplacă montat longitudinal, ca la mașină. K-ul are arhitectură clasică de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 8 ore, PzKpfW a spus: Boxerele au o arhitectură atipică la transmisie, ambreiaj uscat monoplacă montat longitudinal, ca la mașină. K-ul are arhitectură clasică de moto. Cele noi nu mai au ambreiaj uscat , au trecut pe ud. Culmea, pe rt merge mai bine qs ul decât pe gs. Gata, e oficial, au spus la EIcma : pe 7 decembrie cei de la Triumph vor face o prezentare live a noului tiger 1200, si tot din decembrie se va putea discuta cu dealerii privind preturi, termene livrare, bla bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 6 hours ago, Adrian M. said: Cele noi nu mai au ambreiaj uscat , au trecut pe ud. Interesant. AAA. La fel de interesant, MV Agusta vine de fapt cu două modele/variațiuni de "Lucky Explorer". Lucky Explorer 5.5 este un model entry-level făcut în colaborare cu firma chineză QJ (Qianjiang - cei care dețin Benelli) și care împarte platforma cu modelul QJ500GS-5F (mișto nume) al acestora. Motorul este și el nou, bicilindru paralel de 550cc - derivat din cel de pe modelul chinezesc. Aspect pozitiv pentru clasa asta: motorul are cursa mai mare decât alezajul, ceea ce se va traduce prin mai puține ture (deci mai puțină putere maximă) dar un cuplu mai mare și un motor mai elastic. Lucky Explorer 9.5 este al doilea model, ceva mai clasic pentru MV Agusta. Șasiul și ciclistica par să fie complet noi, motorul fiind derivat din venerabilul 3 în linie de la MV care se regăsește de vreo 20 de ani pe F3, Superveloce, Dragster, Brutale și Turismo Veloce. Capacitatea motorului este mărită de la 800 la 930cc, cel mai probabil pentru că norme de poluare și cuplu mai zdravăn. Deși nu am găsit datele tehnice exacte pentru noul bloc, MV spune 123cp și 102Nm despre performanțe (față de 140cp și 87Nm pentru versiunea de 800). Nu există încă dactă de lansare oficială, dar posibil să apară la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 @PzKpfW,chinezarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Și KTM a început să-și producă motoarele în China. Toate blocurile de 890 sunt fabricate acolo și apoi trimise în Austria pentru asamblarea finală a motocicletelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Multistrada V4 tocmai a urcat la 33k. Hai ca pana la final de an ajunge la un 36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 3 minute, SenorPink a spus: Multistrada V4 tocmai a urcat la 33k. Hai ca pana la final de an ajunge la un 36 Usor usor, la, pret de q5:))) ca tot e haudi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.