Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Acum 11 minute, _Raul_ a spus:

Hmm, o schimbare de categorie destul de serioasa.

Astept atunci, cand (si daca) are timp si dispozitie.

 

Nu sunt cunoscator in economie dar, dupa ce am studiat superficial preturile catorva motociclete in x tari, am observat ca de multe ori diferentele de pret sunt date de tva-ul la vehicule.

Pentru cine cauta sa ia fara tva, cam aceeasi treaba.

De ex tva la vehicule in Polonia este 23%. In Germania parca 19, samd.

La rece, in fata computerului. Acum, ce discount-uri sau oferte au dealerii, alta discutie

aha, sigur. Romania, tva 19%, ungaria 27%

preturile, cu tva date mai sus :))))

Deci e si mai rau daca analizam si din perspectiva tva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, _Raul_ a spus:

 

Te-ai dat cu ea sau in sensul ca pe hartie bifeaza tot ce te intereseaza?

Daca da, sharui niste idei?

Eu nu am apucat sa ma dau cu ea (inca).

 

Da am apucat sa ma dau cu ea vreo 2 ore la test la Ducati Romania. Ce sa zic doar ca m-am indragostit de V4-le ala, cum trage, cum se aude, pana si vibratiile. Meniul super intuitiv, absolut totul customizabil, zici ca e un PS5 nu bord de motoreta, cel mai bun quickshifter din toate cu care am mers, usor de folosit si in sus si in jos (practic doar bagi a 1-a de pe loc si in rest fara ambreiaj), manevrabila, agila, design senzational, sistemul ala radar foarte util dar si mai util este blind spot alert care ar trebui sa fie obligtoriu pe motociclete.

Ce nu-mi place, dar aia e as putea sa trec peste, este transmisia pe lant 🙄

 

Ahhh si pretul 🙃

 

In rest nu am ce sa comentez absolut senzationala, cred ca singura motoreta adv care imi place, si am avut si Versys 1000 ca a colegului Adrian M. si e frumoasa ca design si merge bine si toate cele...... dar parca nu are acel ceva pe care il are bestia asta (cred ca sunt aia 170 de cai si configuratia motorului, ca cica V4-le ar fi o combinatie intre V2 si L4 asa spune lumea)

 

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

s-a dat, i-a placut, o vrea, dar inca face pe mimoza ca e scumpa:)))))

eu sunt 80% sigur ca o cumpara, doar sa vanda kul :P

 

Ai vazut cat e, 30k!! Radem glumim dar m-ar durea inima un pic sa dau acum banii astia pe o motocicleta. Ma gandesc ca paote fac lucruri mai utile pana una alta, cum ar fi sa iau o garsoniera 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, SenorPink a spus:

Ma gandesc ca paote fac lucruri mai utile pana una alta, cum ar fi sa iau o garsoniera 🤣

Pff, garsoniera la 30k in Bucuresti? Mai bine iei mts. In plus, cu garsoniera nu prinzi 200:p

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, SenorPink a spus:

ia inca ceva despre Honda NT1100:

 

 

 

Am deja un V4 (chiar daca batranel), nu mai vreau 🤪

Doar speculatii, povesti si cg. 

Nu va arata chiar asa, zic eu. Dar pe acolo, 100cp. Ca sa vanda trebuie sa fie mai ieftina decat tracer 9gt si tiger 900,care sunt mai incitante un pic. Spus deja, eu zic ca i fail. Pare rau dar honda face moto greoaie si pleostite in ultima vreme. Dctul ii mai scoate.. 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 39 minute, SenorPink a spus:

 

Da am apucat sa ma dau cu ea vreo 2 ore la test la Ducati Romania. Ce sa zic doar ca m-am indragostit de V4-le ala, cum trage, cum se aude, pana si vibratiile. Meniul super intuitiv, absolut totul customizabil, zici ca e un PS5 nu bord de motoreta, cel mai bun quickshifter din toate cu care am mers, usor de folosit si in sus si in jos (practic doar bagi a 1-a de pe loc si in rest fara ambreiaj), manevrabila, agila, design senzational, sistemul ala radar foarte util dar si mai util este blind spot alert care ar trebui sa fie obligtoriu pe motociclete.

Ce nu-mi place, dar aia e as putea sa trec peste, este transmisia pe lant 🙄

 

Ahhh si pretul 🙃

 

In rest nu am ce sa comentez absolut senzationala, cred ca singura motoreta adv care imi place, si am avut si Versys 1000 ca a colegului Adrian M. si e frumoasa ca design si merge bine si toate cele...... dar parca nu are acel ceva pe care il are bestia asta (cred ca sunt aia 170 de cai si configuratia motorului, ca cica V4-le ar fi o combinatie intre V2 si L4 asa spune lumea)

 

 

Ai vazut cat e, 30k!! Radem glumim dar m-ar durea inima un pic sa dau acum banii astia pe o motocicleta. Ma gandesc ca paote fac lucruri mai utile pana una alta, cum ar fi sa iau o garsoniera 🤣

 

Multumesc pt timp si impresiile impartasite.

Pe mine m-a luat ratiunea pe dinainte (acum cateva zile erau -2 grade noaptea) si nu mi-am mai adus echipamentul aici.

Bad, bad idea.

M-am enervat, asa ca ma duc dupa el cat de curand fiindca am la test in Varsovia si V4 si 1290 si am zis ca este imposibil sa nu mai prind un 12-15 grade pe aici, intr-o dupa amiaza.

 

De-abia astept sa vad cum este Ducati, fiindca V4-ul de pe Crosstourer este genial la drum lung dar are o inertie serioasa in oras si, per ansamblu, un cuplu nu atat de violent cum mi-l doresc eu. Este acolo, dar parca prea smooth. Sper ca MTS sa ma sperie cum m-a speriat Streetfighterul 😌 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

Îți dau ungurii numere cu care să poți circula în alt stat? :huh:

Probabil contra-cost cum e la noi cu RAR facut.

 

Acum 14 minute, _Raul_ a spus:

 

Multumesc pt timp si impresiile impartasite.

Pe mine m-a luat ratiunea pe dinainte (acum cateva zile erau -2 grade noaptea) si nu mi-am mai adus echipamentul aici.

Bad, bad idea.

M-am enervat, asa ca ma duc dupa el cat de curand fiindca am la test in Varsovia si V4 si 1290 si am zis ca este imposibil sa nu mai prind un 12-15 grade pe aici, intr-o dupa amiaza.

 

De-abia astept sa vad cum este Ducati, fiindca V4-ul de pe Crosstourer este genial la drum lung dar are o inertie serioasa in oras si, per ansamblu, un cuplu nu atat de violent cum mi-l doresc eu. Este acolo, dar parca prea smooth. Sper ca MTS sa ma sperie cum m-a speriat Streetfighterul 😌 .

Cu drag.

 

Eu cred ca o sa-ti placa Multi V4, gandeste-te ca am iesit cu ea pe poarta dealerului si am pus-o pe modul Urban ca sa fie mai sedata (ca deh sa nu fac vreo nefacuta din prima secunda desi nu a fost cazul) iar dupa 200 de metri dupa primul sens giratoriu am pus-o direct pe modul sport si da-i tataaaaa!! Era sa nu ma mai intorc, am vrut sa il sun pe Fabio sa ii zic sa pastreze K-ul ca eu am plecat acasa cu Multi V4 🤣 ... atat de mult mi-a placut.

Cel putin pentru mine e pe sufletul meu si am mers 2 ore numai "razand ca prostul....."

Cand am revenit din test drive i-am zis sa imi faca oferta de buy back si aia e 🤣

Dupa 2 ore de la test inca mai radeam :D si imi batea inima.

Acum poate nu o fi pe gustul tuturor, dar macar un drive test merita facut pentru o impresie.

Un alt exemplu e HD Panamerica - care da e ok dar meh nu e pentru mine, e o tentativa buna a HD in lumea adv dar stii cum e vorba aia: "e frumos da' nu prea"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, SenorPink a spus:

Probabil contra-cost cum e la noi cu RAR facut.

La noi trebuie s-o înmatriculezi definitiv, deci rezidență, taxe și impozite, plm. Cu nr roșii nu poți circula decât pe teritoriul României. 

Dar la așa oferte, + Ildiko, Kinga & co, te poți face ungur! Zicea o rudă de-a mea din Cluj că toate femeile au în 3.14zdă o linguriță de miere, dar unguroaicele au câte doo! 😋

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 13.10.2021 at 20:05, SenorPink said:

 

Acum realizez că modelul Urban Motard (al doilea Scrambler din video) este de fapt versiunea de serie a unui concept prezentat acum mai bine de 2 ani (odată cu Scrambler DesertX).

 

image.thumb.png.4ae637e0b35181908933993239ab4b48.png image.thumb.png.cda7e932af89d34891ff9204242b9cbc.png image.thumb.png.343390e7056685f7e693a69726beebdd.png image.thumb.png.df57c67d11d28a02d684c27c55b0e0a4.png image.thumb.png.a4bbc057a30d2e71f1897fd49bf0d950.png 

 

Dezamăgire cruntă. Dacă și DesertX e la fel de compromis față de concept, e trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord cu ce spune tipul ăsta. E un motiv pentru care nu mai avem v2-uri de clasă mică sau medie. SV-ul mai există doar pentru că și-a scos costul de dezvoltare înzecit și-și permit să-l vândă la un preț derizoriu, sub competiție.

 

În același timp spune doar jumătate de poveste. Chestia cu parallel twin se aplică doar la motoare mici și medii. Bicilindrele mari (peste 1000cc) vor rămâne în configurație de V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Total de acord cu ce spune tipul ăsta. E un motiv pentru care nu mai avem v2-uri de clasă mică sau medie. SV-ul mai există doar pentru că și-a scos costul de dezvoltare înzecit și-și permit să-l vândă la un preț derizoriu, sub competiție.

 

În același timp spune doar jumătate de poveste. Chestia cu parallel twin se aplică doar la motoare mici și medii. Bicilindrele mari (peste 1000cc) vor rămâne în configurație de V.

Africa Twin si Rebel 1100 sunt peste 1000. Nu mult, dar sunt peste 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

Fiind în același timp cele mai puțin performante bicilindre din clasa lor. Este un motiv acolo - în afara faptului că Honda își bridează în mod excesiv motoarele din grija fiabilității.

Pai tocmai d-aia zic = moartea pasiunii

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, SenorPink a spus:

 

 

 

 

 

 

Da da da da! Am astreptari mari. 150 cp, 125 cuplu, max 240 kg la plin. Si sa ramana cam in aceeasi zona de preturi ca modelul anterior, cu o crestere de maxim 500 euro per model. Si daca se poate, sa ascunda mai ok greutatea. 80% simt ca asta va fi😁😁

https://www.rideapart.com/news/537312/triumph-tiger-1200-spy-photos/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Adrian M. said:

max 240 kg la plin

 

Modelul actual are 250kg la gol. Cam dificil.

 

Dacă vrei ceva sub 240kg la plin trebuie să te uiți la motociclete fără cardan în categoria asta: 1290 Adv, Multistrada v4 care au 215-220 la gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

 

Modelul actual are 250kg la gol. Cam dificil.

 

Dacă vrei ceva sub 240kg la plin trebuie să te uiți la motociclete fără cardan în categoria asta: 1290 Adv, Multistrada v4 care au 215-220 la gol.

Visez si eu. Da, 250kg la gol modelul anterior. Acum circula vorba ca ar fi 250 la plin.. Ramane de vazut. Si 250 nu i rau, e sub ce am acum. Ei se lauda ca e mai usoara decat gs.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, PzKpfW a spus:

 

Dacă vrei ceva sub 240kg la plin trebuie să te uiți la Multistrada V4

Da da da și DA 🤭

 

 

 

https://advrider.com/mandated-intelligent-speed-assistance-isa-for-motos/

 

🙄 se gandesc sa bage la sisteme de nu mai ai ce sa te bucuri la motorete. Maine poimaine o sa le adauge inca 2 roti si un cadru metalic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...