Adrian M. Postat Octombrie 15, 2021 Share Postat Octombrie 15, 2021 Acum 11 minute, SenorPink a spus: Ma gandesc ca paote fac lucruri mai utile pana una alta, cum ar fi sa iau o garsoniera Pff, garsoniera la 30k in Bucuresti? Mai bine iei mts. In plus, cu garsoniera nu prinzi 200:p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 15, 2021 Autor Share Postat Octombrie 15, 2021 Acum 3 minute, Adrian M. a spus: Pff, garsoniera la 30k in Bucuresti? Mai bine iei mts. In plus, cu garsoniera nu prinzi 200:p Vorba vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 15, 2021 Share Postat Octombrie 15, 2021 Nu face nici uili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 15, 2021 Autor Share Postat Octombrie 15, 2021 ia inca ceva despre Honda NT1100: Acum 8 minute, Adrian M. a spus: Nu face nici uili Am deja un V4 (chiar daca batranel), nu mai vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 15, 2021 Share Postat Octombrie 15, 2021 (editat) Acum 3 minute, SenorPink a spus: ia inca ceva despre Honda NT1100: Am deja un V4 (chiar daca batranel), nu mai vreau Doar speculatii, povesti si cg. Nu va arata chiar asa, zic eu. Dar pe acolo, 100cp. Ca sa vanda trebuie sa fie mai ieftina decat tracer 9gt si tiger 900,care sunt mai incitante un pic. Spus deja, eu zic ca i fail. Pare rau dar honda face moto greoaie si pleostite in ultima vreme. Dctul ii mai scoate.. Editat Octombrie 15, 2021 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 15, 2021 Share Postat Octombrie 15, 2021 Acum 39 minute, SenorPink a spus: Da am apucat sa ma dau cu ea vreo 2 ore la test la Ducati Romania. Ce sa zic doar ca m-am indragostit de V4-le ala, cum trage, cum se aude, pana si vibratiile. Meniul super intuitiv, absolut totul customizabil, zici ca e un PS5 nu bord de motoreta, cel mai bun quickshifter din toate cu care am mers, usor de folosit si in sus si in jos (practic doar bagi a 1-a de pe loc si in rest fara ambreiaj), manevrabila, agila, design senzational, sistemul ala radar foarte util dar si mai util este blind spot alert care ar trebui sa fie obligtoriu pe motociclete. Ce nu-mi place, dar aia e as putea sa trec peste, este transmisia pe lant Ahhh si pretul In rest nu am ce sa comentez absolut senzationala, cred ca singura motoreta adv care imi place, si am avut si Versys 1000 ca a colegului Adrian M. si e frumoasa ca design si merge bine si toate cele...... dar parca nu are acel ceva pe care il are bestia asta (cred ca sunt aia 170 de cai si configuratia motorului, ca cica V4-le ar fi o combinatie intre V2 si L4 asa spune lumea) Ai vazut cat e, 30k!! Radem glumim dar m-ar durea inima un pic sa dau acum banii astia pe o motocicleta. Ma gandesc ca paote fac lucruri mai utile pana una alta, cum ar fi sa iau o garsoniera Multumesc pt timp si impresiile impartasite. Pe mine m-a luat ratiunea pe dinainte (acum cateva zile erau -2 grade noaptea) si nu mi-am mai adus echipamentul aici. Bad, bad idea. M-am enervat, asa ca ma duc dupa el cat de curand fiindca am la test in Varsovia si V4 si 1290 si am zis ca este imposibil sa nu mai prind un 12-15 grade pe aici, intr-o dupa amiaza. De-abia astept sa vad cum este Ducati, fiindca V4-ul de pe Crosstourer este genial la drum lung dar are o inertie serioasa in oras si, per ansamblu, un cuplu nu atat de violent cum mi-l doresc eu. Este acolo, dar parca prea smooth. Sper ca MTS sa ma sperie cum m-a speriat Streetfighterul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 15, 2021 Share Postat Octombrie 15, 2021 Acum 3 ore, Adrian M. a spus: budapesta, si gata. vii pe moto, numa bine faci revizia cand ajungi Îți dau ungurii numere cu care să poți circula în alt stat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 15, 2021 Autor Share Postat Octombrie 15, 2021 Acum 6 minute, ENEOS a spus: Îți dau ungurii numere cu care să poți circula în alt stat? Probabil contra-cost cum e la noi cu RAR facut. Acum 14 minute, _Raul_ a spus: Multumesc pt timp si impresiile impartasite. Pe mine m-a luat ratiunea pe dinainte (acum cateva zile erau -2 grade noaptea) si nu mi-am mai adus echipamentul aici. Bad, bad idea. M-am enervat, asa ca ma duc dupa el cat de curand fiindca am la test in Varsovia si V4 si 1290 si am zis ca este imposibil sa nu mai prind un 12-15 grade pe aici, intr-o dupa amiaza. De-abia astept sa vad cum este Ducati, fiindca V4-ul de pe Crosstourer este genial la drum lung dar are o inertie serioasa in oras si, per ansamblu, un cuplu nu atat de violent cum mi-l doresc eu. Este acolo, dar parca prea smooth. Sper ca MTS sa ma sperie cum m-a speriat Streetfighterul . Cu drag. Eu cred ca o sa-ti placa Multi V4, gandeste-te ca am iesit cu ea pe poarta dealerului si am pus-o pe modul Urban ca sa fie mai sedata (ca deh sa nu fac vreo nefacuta din prima secunda desi nu a fost cazul) iar dupa 200 de metri dupa primul sens giratoriu am pus-o direct pe modul sport si da-i tataaaaa!! Era sa nu ma mai intorc, am vrut sa il sun pe Fabio sa ii zic sa pastreze K-ul ca eu am plecat acasa cu Multi V4 ... atat de mult mi-a placut. Cel putin pentru mine e pe sufletul meu si am mers 2 ore numai "razand ca prostul....." Cand am revenit din test drive i-am zis sa imi faca oferta de buy back si aia e Dupa 2 ore de la test inca mai radeam si imi batea inima. Acum poate nu o fi pe gustul tuturor, dar macar un drive test merita facut pentru o impresie. Un alt exemplu e HD Panamerica - care da e ok dar meh nu e pentru mine, e o tentativa buna a HD in lumea adv dar stii cum e vorba aia: "e frumos da' nu prea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 15, 2021 Share Postat Octombrie 15, 2021 (editat) Acum 8 minute, SenorPink a spus: Probabil contra-cost cum e la noi cu RAR facut. La noi trebuie s-o înmatriculezi definitiv, deci rezidență, taxe și impozite, plm. Cu nr roșii nu poți circula decât pe teritoriul României. Dar la așa oferte, + Ildiko, Kinga & co, te poți face ungur! Zicea o rudă de-a mea din Cluj că toate femeile au în 3.14zdă o linguriță de miere, dar unguroaicele au câte doo! Editat Octombrie 15, 2021 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 15, 2021 Autor Share Postat Octombrie 15, 2021 Acum 20 minute, ENEOS a spus: toate femeile au în 3.14zdă o linguriță de miere, dar unguroaicele au câte doo! Fix ce recomanda doctoru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 15, 2021 Share Postat Octombrie 15, 2021 Acum 20 minute, SenorPink a spus: doctoru #46, Rossi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 15, 2021 Autor Share Postat Octombrie 15, 2021 Acum 23 minute, ENEOS a spus: #46, Rossi? Chiar El citat: 2 lingurițe de miere pe zi țin virusul departe de casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 16, 2021 Share Postat Octombrie 16, 2021 On 13.10.2021 at 20:05, SenorPink said: Acum realizez că modelul Urban Motard (al doilea Scrambler din video) este de fapt versiunea de serie a unui concept prezentat acum mai bine de 2 ani (odată cu Scrambler DesertX). Dezamăgire cruntă. Dacă și DesertX e la fel de compromis față de concept, e trist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 16, 2021 Autor Share Postat Octombrie 16, 2021 (editat) Paralel twin - moartea pasiunii Editat Octombrie 16, 2021 de SenorPink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 16, 2021 Share Postat Octombrie 16, 2021 Total de acord cu ce spune tipul ăsta. E un motiv pentru care nu mai avem v2-uri de clasă mică sau medie. SV-ul mai există doar pentru că și-a scos costul de dezvoltare înzecit și-și permit să-l vândă la un preț derizoriu, sub competiție. În același timp spune doar jumătate de poveste. Chestia cu parallel twin se aplică doar la motoare mici și medii. Bicilindrele mari (peste 1000cc) vor rămâne în configurație de V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 16, 2021 Autor Share Postat Octombrie 16, 2021 Acum 7 minute, PzKpfW a spus: Total de acord cu ce spune tipul ăsta. E un motiv pentru care nu mai avem v2-uri de clasă mică sau medie. SV-ul mai există doar pentru că și-a scos costul de dezvoltare înzecit și-și permit să-l vândă la un preț derizoriu, sub competiție. În același timp spune doar jumătate de poveste. Chestia cu parallel twin se aplică doar la motoare mici și medii. Bicilindrele mari (peste 1000cc) vor rămâne în configurație de V. Africa Twin si Rebel 1100 sunt peste 1000. Nu mult, dar sunt peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 16, 2021 Share Postat Octombrie 16, 2021 Fiind în același timp cele mai puțin performante bicilindre din clasa lor. Este un motiv acolo - în afara faptului că Honda își bridează în mod excesiv motoarele din grija fiabilității. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 16, 2021 Autor Share Postat Octombrie 16, 2021 Acum 1 minut, PzKpfW a spus: Fiind în același timp cele mai puțin performante bicilindre din clasa lor. Este un motiv acolo - în afara faptului că Honda își bridează în mod excesiv motoarele din grija fiabilității. Pai tocmai d-aia zic = moartea pasiunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 19, 2021 Autor Share Postat Octombrie 19, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 19, 2021 Share Postat Octombrie 19, 2021 Acum 1 oră, SenorPink a spus: Da da da da! Am astreptari mari. 150 cp, 125 cuplu, max 240 kg la plin. Si sa ramana cam in aceeasi zona de preturi ca modelul anterior, cu o crestere de maxim 500 euro per model. Si daca se poate, sa ascunda mai ok greutatea. 80% simt ca asta va fi https://www.rideapart.com/news/537312/triumph-tiger-1200-spy-photos/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2021 Share Postat Octombrie 19, 2021 11 minutes ago, Adrian M. said: max 240 kg la plin Modelul actual are 250kg la gol. Cam dificil. Dacă vrei ceva sub 240kg la plin trebuie să te uiți la motociclete fără cardan în categoria asta: 1290 Adv, Multistrada v4 care au 215-220 la gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 19, 2021 Share Postat Octombrie 19, 2021 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: Modelul actual are 250kg la gol. Cam dificil. Dacă vrei ceva sub 240kg la plin trebuie să te uiți la motociclete fără cardan în categoria asta: 1290 Adv, Multistrada v4 care au 215-220 la gol. Visez si eu. Da, 250kg la gol modelul anterior. Acum circula vorba ca ar fi 250 la plin.. Ramane de vazut. Si 250 nu i rau, e sub ce am acum. Ei se lauda ca e mai usoara decat gs.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 19, 2021 Autor Share Postat Octombrie 19, 2021 Acum 25 minute, PzKpfW a spus: Dacă vrei ceva sub 240kg la plin trebuie să te uiți la Multistrada V4 Da da da și DA https://advrider.com/mandated-intelligent-speed-assistance-isa-for-motos/ se gandesc sa bage la sisteme de nu mai ai ce sa te bucuri la motorete. Maine poimaine o sa le adauge inca 2 roti si un cadru metalic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 21, 2021 Share Postat Octombrie 21, 2021 (editat) Honda NT1100: Arată ca scuterul X-ADV pe steroizi. Motorul este practic neschimbat față de cel de pe Africa Twin 1100 (1084cc, 100cp @ 7250rpm, 102Nm @ 6250rpm). Greutate previzibilă (238kg la plin, 248 pentru versiunea cu DCT). Până și culoarea pe care au ales-o pentru prezentare miroase a plictiseala. În schimb integrarea Apple CarPlay/Android Auto este foarte, foarte tare. Sper să fie adoptată cât mai rapid de către toată lumea (slabe șanse). Editat Octombrie 21, 2021 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 21, 2021 Share Postat Octombrie 21, 2021 Pui nspe moduri de livrare putere pt 100 cai si 100 cuplu. Aham macar de ar veni si cu varianta cu suspensie electronica. Booooooring, cum spuneam. Si pretul, pe la 15 k varianta simpla. Aham, vezi, sa nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.