Adrian.Popescu Posted November 19 Share Posted November 19 Salutare. Vreau sa revin furtunos in lumea moto dupa 15 ani de pauza si deja planuiesc urmatoarele calatorii pentru la primavara. Dupa sute de pagini si pareri citite am ajuns la concluzia ca cel mai potrivit motor pt ce imi doresc eu ar fi BMW f650 gs Dakar, chiar daca am doar 1.77 inaltime si vreo 70 kile Am avut inainte un Suzuki dr650 cu care m-am inteles foarte bine, m-am dat cateva sute de km si cu un Transalp si cu un V-strom. Ca idee, aveti careva mobra asta si aveti timp sa mi-o prezentati si mie si sa ma lasati sa o incalec un pic sa vad cum ma simt pe ea(pe loc, sa vad cum o simt) ? Dau eu berile cand o sa stam la povesti De asemenea, daca stiti una de vanzare in stare buna dati un semn. Zile calduroase si iarna scurta sa avem ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
popicadi Posted November 19 Share Posted November 19 Salut ! E ceva gs de vanzare pe olx. Vad ca e din Urseni. Poate bagi un ochi la el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secbiker Posted November 20 Share Posted November 20 Si eu sunt proaspat posesor de GS dar nu de Dakar, ci modelul simplu. Am vazut cateva de vanzare, recomand cu incredere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian.Popescu Posted November 20 Author Share Posted November 20 Multumesc pentru raspunsuri. Vreau sa ma urc totusi pe Dakar. Chiar e unul de vanzare prin judetul Arad destul de tentant la prima vedere. Speram sa gasesc unul in Timisoara inainte sa merg la Arad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc Posted November 20 Share Posted November 20 Salut, am avut modelul normal, nu Dakar. Ce vrei sa stii mai exact? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian.Popescu Posted November 20 Author Share Posted November 20 Salutare. In principiu am citit sute de pagini de pareri de la postscript, as fi vrut sa ma urc pe un Dakar ca sa vad cum simt mobra, sau poate stiti vreunul de vanzare. Daca totusi ai timp si chef spune-mi te rog din punctul tau de vedere care ar fi plusurile si minusurile la varianta simpla de GS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedRat Posted November 21 Share Posted November 21 Salut, ma bag si eu in seama aici, Am luat la domna un F650GS din 2001 anul asta si am numai pareri bune despre el Ce e drept eu am mers putin cu ea, dar ea a pedalat vreo 4000km sezonul asta.  Cu bagaje la drum lung se poate merge 500km si mai mult pe zi, dar trebuie neaparat parbriz si deflector eventual. Este comoda pe traseu, dar trebuie reglata suspensia spate. se tine bine la viteze de pana la 120-130km/h Pe offroad se simte usoara, si are destula putere in treapta 1 si 2 sa te treaca peste obstacole.  Constructia este simpla. putina electronica. centru greutate mai jos (rezervos sub sa) Monocilindrul Rotax este... bulletproof. in afara de pompa de apa, care mai pica din cand in cand, nu cred ca are alte probleme. Consum este undeva in jurul a 4l/100km  Dakar are roata fata mai mare (21' vs 19') si suspensia mai inalta. Vrei sa stii ceva mai exact? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian.Popescu Posted November 21 Author Share Posted November 21 Acum 5 ore, RedRat a spus: Salut, ma bag si eu in seama aici, Am luat la domna un F650GS din 2001 anul asta si am numai pareri bune despre el Ce e drept eu am mers putin cu ea, dar ea a pedalat vreo 4000km sezonul asta.  Cu bagaje la drum lung se poate merge 500km si mai mult pe zi, dar trebuie neaparat parbriz si deflector eventual. Este comoda pe traseu, dar trebuie reglata suspensia spate. se tine bine la viteze de pana la 120-130km/h Pe offroad se simte usoara, si are destula putere in treapta 1 si 2 sa te treaca peste obstacole.  Constructia este simpla. putina electronica. centru greutate mai jos (rezervos sub sa) Monocilindrul Rotax este... bulletproof. in afara de pompa de apa, care mai pica din cand in cand, nu cred ca are alte probleme. Consum este undeva in jurul a 4l/100km  Dakar are roata fata mai mare (21' vs 19') si suspensia mai inalta. Vrei sa stii ceva mai exact? Multumesc. Nu am intrebari specifice, ma interesau parerile de la utilizatori,am citit gramada despre ea dar e fain cand iti spune cineva direct ce si cum.E clar ca mobra e ce trebuie, raportat la anul ei de fabricatie si la pret. Ramane sa ma urc pe un Dakar sa vad cum il simt, daca e cu dragoste la prima vedere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedRat Posted November 21 Share Posted November 21 1 hour ago, Adrian.Popescu said: Multumesc. Nu am intrebari specifice, ma interesau parerile de la utilizatori,am citit gramada despre ea dar e fain cand iti spune cineva direct ce si cum.E clar ca mobra e ce trebuie, raportat la anul ei de fabricatie si la pret. Ramane sa ma urc pe un Dakar sa vad cum il simt, daca e cu dragoste la prima vedere  Atunci nu pot spune decat spor, si sper sa se potriveasca. Ca idee, doamna are 164, asta fiind unul din motivele pentru care am ales F650GS, si ii vine perfect. Nu stiu cu cat este Dakarul mai inalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
textoru Posted November 21 Share Posted November 21 Salut, am eu un Dakar. L-am luat de nou in 2006 si am aproape 150.000km facuti cu el. E un motor cu care poti face multe. Nu poti orice, dar poti face suficiente chestii care te vor face sa zambesti. Daca intretii motocicleta are si ea grija de tine. Am facut si ture pe sosea , cea mai lunga fiind de vreo 850 km intr-o zi de la Balcik (BG) la TM, am facut si o gramada de macadam sau off-road. Le poate duce fara probleme, limitarea e de fapt omul care tine ghidonul. In ce priveste costurile de intretinere, daca schimbi uleiul si filtrele des, nu prea ai treaba cu motocicleta. Cartea zice la 10.000 km , eu am facut-o la 5.000-6.000 km. Daca gasesti un motor in mintile lui, care a fost ingrijit cit de cit, merita sa te bagi. E monocilindru, deci are un pic de vibratii, dar pt mine nu e deranjant. Ca sa-ti faci o idee, nevasta-mea are si ea un GS normal din 2005 si are cu el aproape 130.000 km. Pe al ei l-am coborit un pic ca sa-i fie mai comod la manevratul lui. Daca esti inalt pe la 1,80 atunci merita Dakar. Daca esti pe la 1,70 atunci orienteaza-te spre GS. E la fel de bun. Cauta model dupa 2004 , Twin-spark. E mai economic. Al meu consuma cam 3,8-4 litri/100 km, GS-ul ei ia cam 3,5 litri/100 km. Poti sa mergi incarcat cu bagaje si pasager, ca nu ai probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian.Popescu Posted November 22 Author Share Posted November 22 La 21.11.2023 la 21:29, textoru a spus: Salut, am eu un Dakar. L-am luat de nou in 2006 si am aproape 150.000km facuti cu el. E un motor cu care poti face multe. Nu poti orice, dar poti face suficiente chestii care te vor face sa zambesti. Daca intretii motocicleta are si ea grija de tine. Am facut si ture pe sosea , cea mai lunga fiind de vreo 850 km intr-o zi de la Balcik (BG) la TM, am facut si o gramada de macadam sau off-road. Le poate duce fara probleme, limitarea e de fapt omul care tine ghidonul. In ce priveste costurile de intretinere, daca schimbi uleiul si filtrele des, nu prea ai treaba cu motocicleta. Cartea zice la 10.000 km , eu am facut-o la 5.000-6.000 km. Daca gasesti un motor in mintile lui, care a fost ingrijit cit de cit, merita sa te bagi. E monocilindru, deci are un pic de vibratii, dar pt mine nu e deranjant. Ca sa-ti faci o idee, nevasta-mea are si ea un GS normal din 2005 si are cu el aproape 130.000 km. Pe al ei l-am coborit un pic ca sa-i fie mai comod la manevratul lui. Daca esti inalt pe la 1,80 atunci merita Dakar. Daca esti pe la 1,70 atunci orienteaza-te spre GS. E la fel de bun. Cauta model dupa 2004 , Twin-spark. E mai economic. Al meu consuma cam 3,8-4 litri/100 km, GS-ul ei ia cam 3,5 litri/100 km. Poti sa mergi incarcat cu bagaje si pasager, ca nu ai probleme. Multam pentru raspuns, fain sa vezi un om multumit de o mobra dupa atatia ani. Nu am treaba cu monocilindru si inaltuta, vin de pe un DR 650 si cred ca Dakaru e cea mai interesanta pentru mine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted November 22 Share Posted November 22 48 minutes ago, Adrian.Popescu said:  vin de pe un DR 650 si cred ca Dakaru e cea mai interesanta pentru mine. Dakar-ul este un DR 650 mult mai ergonomic, cu ceva mai multa protectie la vant si o distributie a maselor ceva mai buna. Bonus ABS si mansoane incalzite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secbiker Posted November 23 Share Posted November 23 Daca esti putin mai inalt cauta Dakar sau varianta normala. Eu l-am achizitionat recent si nu mi-am dat seama ca e varianta joasa, tot pentru sotie va fi destinat cand va face categoria A, dar pana atunci vrem sa ne bucuram de el, sa facem niste iesiri cu doua persoane. Problema e ca am detinut un XT 660X care a fost un vanator de curbe, cu asta asi proceda la fel dar ajunge foarte repede jos si cu o singura persoana, ca urmare caut ceva kit de ridicare, linkage, telescop.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian.Popescu Posted November 23 Author Share Posted November 23 La 21.11.2023 la 21:29, textoru a spus: Salut, am eu un Dakar Hello din nou. Esti din Timisoara? Daca da, ai putea sa imi prezinti Motoreta intr-o zi ? Multam fain anticipat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
textoru Posted November 23 Share Posted November 23 (edited) @secbiker daca vrei sa inalti motorul vezi ca poti pune link-uri mai scurte la tripla de jos, unde se prinde suspensia spate. Eu cind am coborit GS-ul lui nevasta-mea, am facut 2 link-uri mai lungi fata de alea originale. Cele originale arata cam asa:  Din ce vad in poza care ai postat-o, am impresia ca si şaua e varianta coborita (low seat). Edited November 23 by textoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smar2 Posted November 23 Share Posted November 23 Am scris acu vreo 2 luni pe un topic similar rezumatul experientei mele cu un F650gs (non-Dakar): Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.