Sari la conținut

BMW F 900 R șa extra inalta 865mm


Alin552
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua!

 

Exista posesori de BMW F 900 R(ideal in Bucuresti) echipata cu șaua extra inalta de 865mm?

Sunt interesat de o comparatie cu cea standard 815mm.

 

P.S. Inaltimea mea este de 1.89m.

 

Va multumesc anticipat!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru sfat!

 

Este adevarat, pare cam la limita, insa suit pe el in showroom nu imi da impresia ca este atat de mic. Doar cand las picioarele jos imi dau seama ca, cel putin cu șaua standard de 815, este totusi cam micut.

Ma gandesc ca șaua extra inalta 865mm (pe care din pacate nu reusesc sa o gasesc live) poate fi o varianta pentru mine(macar din punct de vedere al deschiderii piciorului).

Am indoieli in ceea ce priveste confortul acesteia in comparatie cu cea standard, cat si legate de aspect.

 

P.S. XR in momentul de fata nu este o optiune pentru mine.

 

20240306_203839.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O șa mai înaltă nu va face motocicleta mai mare. La 1,90m multe motociclete ți se vor părea "mici". Fie te obișnuiești, fie te orientezi spre motociclete mai mari (de obicei touring/adventure).

 

La BMW, mai există și R 1250 R/RS. Este apropiat ca stil de F 900 R și ceva mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa confort OEM la 840 mm, sau retapitat șaua standard, tot cam pe acolo permite materialul.

Mai exista variante aftermarket (Wunderlich, Corbin, Saddlemen, etc.), dar cu preturi pe masura.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Alin552 a spus:

Buna ziua!

 

Exista posesori de BMW F 900 R(ideal in Bucuresti) echipata cu șaua extra inalta de 865mm?

Sunt interesat de o comparatie cu cea standard 815mm.

 

P.S. Inaltimea mea este de 1.89m.

 

Va multumesc anticipat!

 


Nu sunt posesori, dar pot sa-ti spun ca difereta dintre ele e de exact 50 mm.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, sunt 5 cm in plus.

Intrebarea este daca acei 5cm o fac mai confortabila, sau din contra, pentru un rider de 1.89cm.

In plus, cei 5cm castigati in inaltime, nu stiu cat de mult vor influenta pozitiv/negativ geometria rider-ului(te scot si mai in afara motorului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Alin552 a spus:

Asa este, sunt 5 cm in plus.

Intrebarea este daca acei 5cm o fac mai confortabila, sau din contra, pentru un rider de 1.89cm.

In plus, cei 5cm castigati in inaltime, nu stiu cat de mult vor influenta pozitiv/negativ geometria rider-ului(te scot si mai in afara motorului).

 

Nu o sa fie mai confortabila. Te ridica un pic dar te vei apleca spre ghidon, deci o sa fie mai naspa. :)

188 cm am eu si-ti spun din experienta (pe alte moto) ca singura imbunatatire e formata din scarite coborate si inaltatoare ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 3 motociclete pentru care am incercat ajustari ce tin de ergonomie.

 

Moto 1 (enduro touring): schimbat șaua cu una touring, inaltatoare ghidon, parbrize (3 diferite). Singurele cu sens pentru mine au fost inaltatoarele. Restul nu si-au facut treaba. Concluzia: am vandut moto.

Moto 2 (sport touring): inaltatoare ghidon si coborat scaritele. Inaltarea ghidonului a fost ce trebuia, dar scaritele coborate imi strica ergonomia pentru comenzile de la picioare (era nevoie sa le cumpar si pe acelea ajustabile, cele stock neavand suficienta cursa pentru reglaj). Concluzia: am pastrat moto, dar nu ma dau ture mai lungi de 150-200km pe zi cu ea.

Moto 3 (chopper): comenzi avansate. Aveam alte puncte de presiune cand stateam pe șaua standard, deci trebuia alta. Concluzia: am vandut moto.

 

In general cand modifici ceva, cum ar fi inaltimea pe care o are șaua, strici ergonomia in alte parti.

Nu zic sa nu incerci sa modifici, ca e mai simplu decat sa-ti iei alta moto, dar sansele de a gasi o combinatie de ajustari care sa te faca sa simti motocicleta ca si cum ar fi alta sunt extrem de mici. Si daca vorbim despre BMW s-ar putea sa te si cam coste aceste incercari.  

 

Editat de tourist1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, tourist1 a spus:

Eu am 3 motociclete pentru care am incercat ajustari ce tin de ergonomie.

 

Moto 1 (enduro touring): schimbat șaua cu una touring, inaltatoare ghidon, parbrize (3 diferite). Singurele cu sens pentru mine au fost inaltatoarele. Restul nu si-au facut treaba. Concluzia: am vandut moto.

Moto 2 (sport touring): inaltatoare ghidon si coborat scaritele. Inaltarea ghidonului a fost ce trebuia, dar scaritele coborate imi strica ergonomia pentru comenzile de la picioare (era nevoie sa le cumpar si pe acelea ajustabile, cele stock neavand suficienta cursa pentru reglaj). Concluzia: am pastrat moto, dar nu ma dau ture mai lungi de 150-200km pe zi cu ea.

Moto 3 (chopper): comenzi avansate. Aveam alte puncte de presiune cand stateam pe șaua standard, deci trebuia alta. Concluzia: am vandut moto.

 

In general cand modifici ceva, cum ar fi inaltimea pe care o are șaua, strici ergonomia in alte parti.

Nu zic sa nu incerci sa modifici, ca e mai simplu decat sa-ti iei alta moto, dar sansele de a gasi o combinatie de ajustari care sa te faca sa simti motocicleta ca si cum ar fi alta sunt extrem de mici. Si daca vorbim despre BMW s-ar putea sa te si cam coste aceste incercari.  

 

Iti multumesc frumos pentru mesaj, are sens!

Sunt in cautarea primului motor si am experienta zero. Stiu ca pentru inaltimea mea de 1.88 cele mai protrivite ar fi cele adventure insa imi doresc un naked(cel putin in aceasta prima faza).

F900R ma atrage ca si aspect si dotari de siguranta ce le vad potrivite pentru un incepator dar imi e teama sa nu fie putin cam mica ciclistica ei pentru inaltimea mea.

Instinctul primar a fost ca saua inaltata va rezolva problema, insa dupa am inceput sa imi pun semne de intrebare daca nu cumva acest aspect mai mult ma va incurca(schimband ergonomia).

Cum un eventual testride ar fi posibil peste aprox 1 luna, o opinie obiectiva dupa cateva minute stand pe ea in showroom este destul de grea.

Cand ma asez pe ea in scarite si imi pun dorsalul lipit de "inaltatura" seii ca in poza anexata(sincer nici nu stiu daca e corecta pozitia), ma simt OK. Insa este evident ca picioarele mele sunt destul de lungi pentru aproape orice motor naked.

Dvs ati avut vreun naked cu, care v-ati inteles(avand in vedere ca avem aceeasi inaltime)?

Acum 16 ore, DesertEagle a spus:

 

Nu o sa fie mai confortabila. Te ridica un pic dar te vei apleca spre ghidon, deci o sa fie mai naspa. :)

188 cm am eu si-ti spun din experienta (pe alte moto) ca singura imbunatatire e formata din scarite coborate si inaltatoare ghidon.

Multumesc frumos pentru feedback! Scaritele este cam greu sa le modifici, mai ales ca ar trebui modificata si pedala de frana respectiv schimbatorul(cel putin producatorul nu ofera o solutie).

Acum 16 ore, DesertEagle a spus:

 

Nu o sa fie mai confortabila. Te ridica un pic dar te vei apleca spre ghidon, deci o sa fie mai naspa. :)

188 cm am eu si-ti spun din experienta (pe alte moto) ca singura imbunatatire e formata din scarite coborate si inaltatoare ghidon.

Ati gasit vreun naked potrivit pentru inaltimea dvs?

Acum 20 ore, Speedy.K a spus:

Degeaba iti spune cineva cum se simte, proportiile corpului difera, pretentiile confortului difera etc.

Perfect adevarat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.03.2024 la 20:41, Alin552 a spus:

Multumesc frumos pentru sfat!

 

Este adevarat, pare cam la limita, insa suit pe el in showroom nu imi da impresia ca este atat de mic. Doar cand las picioarele jos imi dau seama ca, cel putin cu șaua standard de 815, este totusi cam micut.

Ma gandesc ca șaua extra inalta 865mm (pe care din pacate nu reusesc sa o gasesc live) poate fi o varianta pentru mine(macar din punct de vedere al deschiderii piciorului).

Am indoieli in ceea ce priveste confortul acesteia in comparatie cu cea standard, cat si legate de aspect.

 

P.S. XR in momentul de fata nu este o optiune pentru mine.

 

20240306_203839.jpg

In pozitia asta dupa un drum pe Cheia …iti iei concediu medical o saptamana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Screenshot_20240531_073410_YouTube.thumb.jpg.2267f91392ac6087b783c4b574a8ee26.jpgScreenshot_20240531_073850_YouTube.thumb.jpg.97a49fc0bf09c7782414dc81ada38b21.jpgScreenshot_20240531_073459_YouTube.thumb.jpg.4a3e948d85d6c8a7eb87fc9229f29974.jpgScreenshot_20240531_073506_YouTube.thumb.jpg.b92c149b8ac3302a8cc315314ce39d61.jpgSalut!

Aceeași problemă pt noi toți, cei de peste 185..

Este o filmare relativ noua, pe motorrad test, motociclete pt oameni înalți. 

Greeeuuu cu s.touring/nakeduri, la lungimile noastre deșirate...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...