ianachim Postat Martie 10 Share Postat Martie 10 in urma unei ture de aproape 8000km prin europa cu un CRUISYM 300, venind de la CABO DA ROCA am realizat pe GROSSGLOCKNER, undeva pe la 2000m altitudine, ca daca as putea schimba/retrograda vitezele, in anumite situatii, as gasi scuterul PERFECT. ajuns acasa am inceput cautarile si m am oprit la X ADV 750. cum nu era nicaieri pe stoc, am dat comanda fara sa pot face un drive test( cam toate moto cumparate au fost fara drivetest ) si am asteptat sa apara PERFECTIUNEA… 26000km rulati de la nivelul marii pana la 2000m, mii de km de drumuri pline de curbe si cateva sute de km de autostrada in regim sport, confort, rain plusuri: fara numar minusuri: accesorii scumpe, valoare piese ridicata cat de multumit sunt de alegerea facuta… pai am comandat modelul 2024 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Iulie 7 Share Postat Iulie 7 Salutare. Ma alatur si eu aici ptr ca am schimbat modelul.... Saptamana viitoare ma duc la revizia de 1000 km... Apoi pe 1-4 August plec in tur in Italia (Lago di Garda)... cu inca un prieten car are Kawasaki V 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 7 Autor Share Postat Iulie 7 Acum 59 minute, do_it a spus: Salutare. Ma alatur si eu aici ptr ca am schimbat modelul.... Saptamana viitoare ma duc la revizia de 1000 km... Apoi pe 1-4 August plec in tur in Italia (Lago di Garda)... cu inca un prieten car are Kawasaki V 650 sa l plimbi sanatos eu deja am 5000 km rulati cu noul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 8 Share Postat Iulie 8 Toate bune cu "scuterul" asta, comfort grămadă, arata belea, merge bine, da poziția cu picioarele/genunchii sus nu o înțeleg. Ca orice în viață, dacă ii dai destul timp te obișnuiești. Da voi care aveți și motoreta și scuter, la sfârșitul zilei la drum lung, care poziție e mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 8 Share Postat Iulie 8 Acum 1 oră, hora09 a spus: Toate bune cu "scuterul" asta, comfort grămadă, arata belea, merge bine, da poziția cu picioarele/genunchii sus nu o înțeleg. Ca orice în viață, dacă ii dai destul timp te obișnuiești. Da voi care aveți și motoreta și scuter, la sfârșitul zilei la drum lung, care poziție e mai buna? Motorul e mai confortabil clar! Am facut 3500 km pe un scuter acum in Italia si m-a rupt (gen maxim 300 - 350 km pe zi), pe moto pot face si 1000 (pe una stil touring). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Iulie 8 Share Postat Iulie 8 Acum 3 ore, LionEl a spus: Motorul e mai confortabil clar! Am facut 3500 km pe un scuter acum in Italia si m-a rupt (gen maxim 300 - 350 km pe zi), pe moto pot face si 1000 (pe una stil touring). Confirm. Trei ture de 170km pe scuter (din motive obiective) și m-am jurat că pe viitor doar oraș și foarte mici distanțe în afara lui. De aia am motocicletă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 8 Share Postat Iulie 8 Ok, deci ceea ce credeam se confirma prin altii, da atuncea, care e intenția unui scuter de 750cc? Ca numa de oraș? Nu prea îmi vine sa cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 8 Share Postat Iulie 8 Eu am un Majesty 400, ieri am venit din apuseni 550km plecat la 6.40 dimineata si am ajuns acasa in bucuresti la 12.40. am facut o singura pauza de 20min pt benzina, cafea si un hotdog la rondul de unde se pleaca spre valea oltului brasov sau sibiu. am mers 80-100 pana la alba iulia si apoi 110-120 pe autostrazi si pe in jur de 100 pe valea oltului. am ajuns acasa, m-am uitat la moto 2 motogp, am iesit in oras cu muierea si apoi de la 8 la 10 seara am bagat 2 ore de plimbat potaia... deci nu m-a omorat in nici un fel drumu asta.. fiecare cum se obisnuieste si cum il duce corpu. eu zic ca 300-350km sunt acceptabili pt pozitia care o am eu pe Majesty. @hora09 e scuter de off, e gandit sa faci ture scurte pe offroad PS mi se pare mult mai sus pozitia seii la scuterul asta decat la un maxi scuter normal comparativ cu pozitia picioarelor. @ianachim pune si matale o poza din lateral cu scuteru pe cricu central si matale pe sa si cu picioarele intinse, ca am impresia ca stai mai sus ca la majesty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 8 Share Postat Iulie 8 (editat) Suv-ul de oraș și scuterul de touring/off road... S-a întors lumea cu fundul sus! Primul are o justificare, îl poți parca pe trotuare, scuaruri, borduri. Pt următoarele n-am găsit-o. După caracratița lui Irene pe vremuri se mergea cu GSA-ul, acum se merge cu scutecul. Nebănuite sunt căile domnului. Editat Iulie 8 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat Iulie 8 Share Postat Iulie 8 Eu in general stau cu picioarele intinse in fata (aproape intinse dar intelegeti ideea) cam ca pe un chooper apoi cind ma plictisesc le mai pun clasic ca la scooter si acum la X-ADV am si scaritele dedicate care, atunci cind stau in sa si pun picioarele pe ele am ghenunchii indoiti cam ca pe o moto... Sa fiu sincer, pozitia cea mai confortabila ptr mine, este cu picioarele intinse ptr ca e relaxant si nu imi amorteste nimic. Bineinteles ca datorita posibilitatilor de alegere a pozitiei picioarelor, gasesc ca X-ADV are un avantaj. Cred ca, sa poti avea variante pentru picioare, e mai bine decit lipsa lor. Mie mi se potriveste... ( pun o foto in care se pot observa scaritele ) Acum 13 minute, do_it a spus: Eu in general stau cu picioarele intinse in fata (aproape intinse dar intelegeti ideea) cam ca pe un chooper apoi cind ma plictisesc le mai pun clasic ca la scooter si acum la X-ADV am si scaritele dedicate care, atunci cind stau in sa si pun picioarele pe ele am ghenunchii indoiti cam ca pe o moto... Sa fiu sincer, pozitia cea mai confortabila ptr mine, este cu picioarele intinse ptr ca e relaxant si nu imi amorteste nimic. Bineinteles ca datorita posibilitatilor de alegere a pozitiei picioarelor, gasesc ca X-ADV are un avantaj. Cred ca, sa poti avea variante pentru picioare, e mai bine decit lipsa lor. Mie mi se potriveste... ( pun o foto in care se pot observa scaritele ) Era sa uit; referitor la km facuti pe maxiscooter, am facut in ultimul timp cite 600 km pina in Milano, Laco di Como... singur dar si cu pasagera si plin de bagaje... pot sa spun ca este la fel de bine / rau ca si pe moto... depinde cum ti se potriveste.... dar recunosc ca pozitia cu picioarele la mijloc pe termen lung, este obositoare, in schimb picioarele intinse este muuuult mai bine decit pe moto. Sa nu uitam ca doar acum 2 luni am fost cu Yamaha Tracer 9 GT+ (aia cu suspensii electronice-deci comfort maxim) pina in Portofino (700 km) si pozitia fixa pe scarite te face sa iti amorteasca ghenunchii.... dar unde sa te intinzi ca pe un maxiscooter daca nu exista varianta...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat August 25 Share Postat August 25 Salutare... am revenit de o luna din tura "Lago di Garda" insotit de un prieten cu al lui Kawasaki Vulcan S 650. Din nou am luat cazare in Limone sul Garda. Am facut si Stelvio Pass... f. frumos, alte trasee frumoase (e plin in regiune de frumuseti ptr moto). Din pacate, Strada della Forra in Tremosine este inca inchisa. Amindoua motoare comportament bun (prietenul meu s-a saturat de cit a mestecat in cutie pe diferite serpentine (pasuri...) asa ca la intoarcere a fost la Limbächer si in urma unui probefahrt cu Honda Rebel 1100 DCT (am pus o foto) a hotarit sa comande la inceputul anului viitor una bucata, neaparat cutia automatica (DCT). Am acum deja 3500 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 26 Autor Share Postat August 26 Cum o simti fata de fortza 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
do_it Postat August 30 Share Postat August 30 Este mai manevrabila, mai "cu viata"... desi performantele sunt la fel, pe X-ADV parca traiesti fiecare viraj, esti mult mai activ si iti vine sa mai faci un viraj, inca unul..... parca e "o jucarie ptr copii mari".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.