Ruginel Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 Acum 9 ore, Lucian_M a spus: M-am gândit inclusiv la varianta asta, nu exclud nimic. Daaaaaar e mai simplu de scos și trimis ECU. E mai simplu si mai ieftin de resoftat. Power commanderul inbunatateste dar nu la finetea pe care o da o harta modificata manual de cineva care stie. Citisem pe un forum ca 1050 e limitat la 70% din putere in primele 3 trepte. Nu stiu daca e adevarat sau nu, dar voi afla. Pana in vara vreau sa il fac astfel incat sa ma pot bucura pe deplin de ce ofera. Personal as scoate si catalizatoarele dar na… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 11 Share Postat Ianuarie 11 La 10.01.2025 la 8:35, Kristian a spus: Pacat ca nu ti-e bun Van Van-ul... Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Ianuarie 11 Moderatori Share Postat Ianuarie 11 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Îl resoftăm și mai tăiem picioarele! Nu la Van Van. Ai pus cand erai copil,4 bucati de schotch pe talpile unei pisici?Asa o sa fie si el,daca ii tai picioarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 11 Autor Share Postat Ianuarie 11 Buei, nu tăiați nimic, eventual pizza în 6-8 felii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 30 Autor Share Postat Ianuarie 30 Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc. Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Ianuarie 30 Share Postat Ianuarie 30 Acum 32 minute, Lucian_M a spus: Între timp, ECU a ajuns la TNG, care se ocupă de cerințele mele. I-am zis că nu-i grabă absolut deloc. Nu știu dacă să pun pinion față de 17 (așa e pe original) sau să-l montez pe cel de 16, luat în vară, cu tot cu lanț și pinion mare, dacă tot se rezolvă problema cu zgâlțâiala. Sa ne tii la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 9 Autor Share Postat Martie 9 Am montat aseară ECU, anulat sondele Lambda, scos sufele de la EXUP (din păcate n-am înțeles exact de unde și mi-a aprins Fi cu eroarea C46, logic), urmează să merg la un scanner, să citesc log-ul și să-i trimit lui TNG datele, dacă nu se șterge eroarea (îi mulțumesc pentru consiliere). Impresii, deși lanțul e praf și trebuie schimbat (e luat kitul de vara trecută): + Nu mai smucește în primele două trepte la mers încet + Nu mai smucește la gaz on sau off (adică nu mai produce acele șocuri) + Trage mai bine ca înainte, ajunge la 180 rapid tare (e rece asfaltul și începe să vobleze, nu i-am dat mai sus, ridică tare fața pe accelerație rapidă) + Accelerează liniar dacă trag ușor de gaz, cu treapta a patra pot merge între 50 și naiba să o ia, că a văzut câteva reprize azi, nu se chinuie). A se menționa că încă am pinionul de atac cu 16 dinți, montat anul trecut, am luat kit standard pentru anul ăsta. E posibil să se piardă un pic de putere după ce pun kitul standard. Dar trage frumos acum, iar dacă la standard nu-mi place, pun pinion nou de 16. E ceva ce nu-mi place, anume că am pierdut "consumul zero" (de fapt, 0,1) în frâna de motor, m-ar fi ajutat să am o autonomie mai mare, a crescut cu ceva 0,5 litri în bord (nu știu în realitate). Benzina e de anul trecut, cu stabilizator LiquiMolly, urmează să pun zeamă proaspătă când voi mai ieși. Fiind eroarea in bord, n-am putut reseta consum, trip, nici nu am reușit să setez ora (am și uitat procedura, recunosc). Concluzia: dai un ban, dar stai în față, merită investiția. Și încă ceva, dar să nu râdeți: am pus o boxă mică pentru Waze, se aude mai tare decât telefonul (alerte poliție, situații în trafic, apel telefonic etc), dar am pus și Rock Fm, nu face față zgomotului motorului (toba oricum nu se aude tare, deși e sport, cu silencer). Nu știu cât va sta acolo, deocamdată o păstrez. Am luat de la 4riders.ro o geacă Rebelhorn Cubby (nu rețin ce număr), e fenomenală pe vreme rece! Casca e de la ATV-rom, nu-i wow, îmi plăcea mai mult MT SINCRONY (btw, e de vânzare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Duminică la 16:34 Share Postat Duminică la 16:34 La 06.04.2024 la 21:58, Lucian_M a spus: Hai să-i fac și ei un jurnal, dacă tot am ținut la 650... Luată din țară, stare destul de bună (zic eu). Am primit la ea parbriz original și Givi AirFlow, tankbag Givi 20 litri, tobă Remus omologată (plus originala), sidecaseuri originale. Ce îmi place la ea: - poziție plăcută - trage de rupe (o las pe TC2) Ce nu-mi place: - șaua pare cam tărișoară, dar poate nu m-am obișnuit cu ea (abia am făcut 1 km) - suport topcase din plastic, nu metal ca la generația anterioară - farul și ciocul sunt ciudatele... - vibrează mai tare decât 650, iar oala face ceva gălăgie la relanti. Ce i-am făcut deocamdată: - parbrizul Givi (inițial era cel stock) - alte oglinzi (cele originale pleacă săptămâna viitoare, nu-mi plac) - schimb lichid frână spate (curățat și etrier) + lichid ambreiaj (era moloz în vas) - crashbar Heed - scurtat pedală frână - priză USB quick-charge dublă - scos DB-killer (se aude un pic mai gros, nu urlă) - scos 400 ml de ulei din motor (nu știu de ce avea așa mult, mi-a zis omul că a mers maxim 1500 de la revizie) - gresat cricuri și scărițe Ce urmează: - scut și kit coborâre scărițe de la Cosmo Accesories - suport accesorii pentru parbriz - suport cameră (nu știu unde naiba să o montez, că prin parbrizul Givi nu cred că vede mare lucru... - suporți genți textile și pentru placă topcase (n-am găsit ceva să-mi placă, o să le fac eu, chiar dacă am de lucru) - probabil și un voltmetru cu termometru, ca să nu caut în meniu aceste valori - probabil și manșoane încălzite, deși îmi plac maxim manșoanele clasice, sunt comode, nu tari ca Oxford - schimb manșon manetă ambreiaj (e spart) - curățat și gresat manete frână și ambreiaj Prețul și numărul de km rămân confidențiale. Aștept să o trec pe numele meu și să o scot la plimbare. Salut! Te rog frumos zi-mi cum se numeste sau de unde ai cumparat acel suport de roata fata pt moto, montat pe remorca. Vreau si eu unul pt 450 MT, ca e cam greu sa il prin si chingi de unul singur. Alea de cross le pun singur, dar "asteroidul" e ceva mai complicat de legat pe remorca, trebuie 2x personne. Eu am remorca moto fara podea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Duminică la 17:07 Autor Share Postat Duminică la 17:07 De pe eMag parcă l-am luat, caută pe google suport roată față moto. Atenție, remorca a suferit anumite modificări și ranforsări, altfel se torsionează. Așa ceva am, caută că sunt și mai ieftine, dar asta e varianta sudată, nu cu șuruburi. Atenție la prinderi și ranforsări, ca să nu pierzi motocicleta. https://www.pieseremorci.ro/accesorii-diverse-remorci/suport-roata-fata-motociclete.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Duminică la 20:48 Share Postat Duminică la 20:48 Acum 3 ore, Lucian_M a spus: De pe eMag parcă l-am luat, caută pe google suport roată față moto. Atenție, remorca a suferit anumite modificări și ranforsări, altfel se torsionează. Așa ceva am, caută că sunt și mai ieftine, dar asta e varianta sudată, nu cu șuruburi. Atenție la prinderi și ranforsări, ca să nu pierzi motocicleta. https://www.pieseremorci.ro/accesorii-diverse-remorci/suport-roata-fata-motociclete.html Multumesc frumos. Da, pe mine ma intereseaza sa tina motocicleta vertical pt 1min cat o leg (de unul singur] cu chingi de punctele de ancorare ale remorcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Duminică la 20:59 Autor Share Postat Duminică la 20:59 E remorcă moto sau gen ca a mea? Eventual pune o poză, ca să nu-ți dau sfaturi aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat ieri la 05:59 Share Postat ieri la 05:59 Acum 9 ore, Bigfoot a spus: Multumesc frumos. Da, pe mine ma intereseaza sa tina motocicleta vertical pt 1min cat o leg (de unul singur] cu chingi de punctele de ancorare ale remorcii. ai remorca moto sau cu platforma? eu am asa ceva asemantor https://www.vidaxl.ro/e/suport-roata-pentru-motocicleta-10-orificii/8718475882824.html l-am luat sa il pun pe elevator, dar lucrez de prea multe ori la roata fata, si ar trebui sa il fac cumva demontabil, dar n-am gasit inca o solutie quick release... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat 20 ore în urmă Share Postat 20 ore în urmă Acum 23 ore, Lucian_M a spus: E remorcă moto sau gen ca a mea? Eventual pune o poză, ca să nu-ți dau sfaturi aiurea. Asta e remorca moto normala. Acum 14 ore, Cavaleru a spus: ai remorca moto sau cu platforma? eu am asa ceva asemantor https://www.vidaxl.ro/e/suport-roata-pentru-motocicleta-10-orificii/8718475882824.html l-am luat sa il pun pe elevator, dar lucrez de prea multe ori la roata fata, si ar trebui sa il fac cumva demontabil, dar n-am gasit inca o solutie quick release... Remorca moto. Ms pt link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 10 ore în urmă Autor Share Postat 10 ore în urmă Sunt curios cum faci montajul, deoarece modifici centrul de greutate dacă dai motocicleta mai în spate. In altă dezordine de idei, astăzi se încearcă punerea în funcțiune a turbojetului, în vederea spălării porcului, deoarece aș cam dori să schimb kitul de lanț. De vreo 7-8 luni îmi doresc asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă Acum 10 ore, Bigfoot a spus: Asta e remorca moto normala. Remorca moto. Ms pt link. mi se pare prea cocosata supensia fata. va trebui sa renunti la bara aia de la roata daca pui suportul ala. daca vrei sa-l vezi live ne putem organiza intr-o seara sa vii la mine la atelier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.