Iulian1969 Postat Aprilie 19 Share Postat Aprilie 19 Salutare tuturor, M am gandit sa deschid acest topic, pentru ca desi detin aceasta honda din 2017, nu ii dau de cap cu aceasta problema. Pe scurt, cand este rece motorul, trag socul, pun contactul, actionez butonul demaror si motorul porneste imediat. Daca vreau sa plec de pe loc, motorul da in nas, si nu pot pleca decat daca ambalez motorul sau merg cu socul tras aproape de maxim. Mentionez ca motorul este din 1999, varianta cu un singur carburator. Am demontat carburatorul, l-m curatat, suflat cu aer comprimat si tot sa se comporta. Am verificat-reglat si jocul culbutorilor, si tot la fel. Daca a mai patit asa ceva cineva si a rezolvat problema, va sunt recunoscator cu sfaturi sau cum pot remedia problema. Fostul proprietar nu a stiut sa-mi spuna nimic, pentru ca el o luase de o luna din Ungaria, si a crezut ca este doar din cauza ca era prea frig afara, respectiv martie 2017. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 19 Share Postat Aprilie 19 Pai e normal,lasa motorul sa se incalzeasca si apoi accelerezi usor...nu tragi de el ca disperatul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 19 Share Postat Aprilie 19 Acum 1 oră, Iulian1969 a spus: Salutare tuturor, M am gandit sa deschid acest topic, pentru ca desi detin aceasta honda din 2017, nu ii dau de cap cu aceasta problema. Pe scurt, cand este rece motorul, trag socul, pun contactul, actionez butonul demaror si motorul porneste imediat. Daca vreau sa plec de pe loc, motorul da in nas, si nu pot pleca decat daca ambalez motorul sau merg cu socul tras aproape de maxim. Mentionez ca motorul este din 1999, varianta cu un singur carburator. Am demontat carburatorul, l-m curatat, suflat cu aer comprimat si tot sa se comporta. Am verificat-reglat si jocul culbutorilor, si tot la fel. Daca a mai patit asa ceva cineva si a rezolvat problema, va sunt recunoscator cu sfaturi sau cum pot remedia problema. Fostul proprietar nu a stiut sa-mi spuna nimic, pentru ca el o luase de o luna din Ungaria, si a crezut ca este doar din cauza ca era prea frig afara, respectiv martie 2017. Multumesc. Cu socul procedezi asa: pornesti motorul cu socul tras maxim, apoi, cand se tureaza singur reduci usor din soc in asa fel incat sa stea la o turatie un pic mai sus decat cea de ralanti normal la cald. Pe masura ce se incalzeste motorul ar trebui sa creasca iar turatia si mai reduci un pic din soc. Chestia asta ar trebui sa dureze 3-4 minute daca temperatura ambientala in care a stat motorul este undeva pe la 10-20 de grade. Daca e foarte frig ar putea sa dureze 5-6 minute. Dupa asta reduci socul de tot, te sui si pleci fara sa te dai la ea brusc si tare de la inceput. Motorului ii ia cativa km sa ajunga la temperatura optima de functionare, in functie de temperatura ambientala si de greutatea incarcaturii. Abia apoi ar trebui sa functioneze perfect indiferent cat de tare te dai la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian1969 Postat Aprilie 20 Autor Share Postat Aprilie 20 Ideea este ca si daca incalzesc pe loc motorul 5 minute, tot trebuie sa merg cu socul tras si motorul ambalat, pana se incalzeste mai mult motorul. Si vara cand e f cald afara, dimineata tot asa trebuie sa plec de pe loc, pana se incalzeste probabil de 80-90 grade C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Aprilie 20 Share Postat Aprilie 20 E normal, orice motor trebuie sa se incalzeasca pentru a functiona in parametri normali. Cele care nu au soc automat trebuie pornite cu socul tras la maxim și apoi potrivit putin cate putin cum a spus @Speedy.K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 20 Share Postat Aprilie 20 Acum 2 ore, Iulian1969 a spus: Ideea este ca si daca incalzesc pe loc motorul 5 minute, tot trebuie sa merg cu socul tras si motorul ambalat, pana se incalzeste mai mult motorul. Si vara cand e f cald afara, dimineata tot asa trebuie sa plec de pe loc, pana se incalzeste probabil de 80-90 grade C. Cam 90 de grade ar trebui sa fie temperatura optima de functionare. Ai indicator de temperatura la bord? Ce inseamna "ambalat"? Daca mergi cu el in jur de 3000-4000 rpm se opreste, sau cum?! Sau doar daca il lasi la ralanti? La cat e reglat ralantiul cand motorul are 90 de grade? Si ce zice manualul mobrei despre asta? Unde incepe rosu pe t7rometru? Unde are motorul ala cuplul maxim si unde are puterea maxima? Vezi, pentru asta s-au inventat mecanicii, unul priceput n-ar trebui sa te intrebe toate astea ci sa le gaseasca sau sa le stie el, apoi sa-ti regleze corect ralantiul, sa faca o 0roba la rece si la cald si apoi poate sa-ti spuna daca e normal ce facemotorul sau e ceva in neregula cu el. Din pacate nu ma pricep la motorul ala si nici n-am timp sa stau sa caut manuale si alte date despre el. Daca imi raspunzi la intrebarile de mai sus s-ar putea sa pot sa-ti spun, in principiu, daca e normal sa faca asa sau nu. Cauta date, manuale, cunoaste-ti motocicleta si apoi ne lamurim. Sau du-te la un service Honda si te rezolva ei. PS Cica ralantiul la cald ar trebui sa fie pe la 1200 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 La 20.04.2024 la 12:53, Iulian1969 a spus: merg cu socul tras Asta nu e in regulă.Cand inchizi socu,de fapt fortezi motoru sa traga mai multă benzină.Asta ne arată că,din diferite motive,in conditii normale motoru e subalimentat.Motive...carburator dereglat,jigler infundat nu cu praf,ci cu oxizi,care nu zboară la compresoru cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 24 Share Postat Aprilie 24 (editat) Acum 56 minute, pinnochio a spus: Cand inchizi socu La 🏍🏍 nu prea există clapetă care să facă asta, e un circuit adiacent de îmbogățire a amestecului. Pe loc degeaba o lași să meargă, se va încălzi f greu! Dacă odată ajuns motorul la temperatura de lucru funcționează OK înseamnă că singura bubă e la utilizator. Editat Aprilie 24 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 La 19.04.2024 la 19:06, Iulian1969 a spus: trag socul, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 Presupun ca este o chestiune de reglaje, daca nu te pricepi, mergi la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 25 Share Postat Aprilie 25 (editat) La 19.04.2024 la 19:06, Iulian1969 a spus: Am demontat carburatorul, l-m curatat, suflat cu aer comprimat si tot sa se comporta. E posibil sa ai depuneri sau oxizi pe emulsorul carburatorului si pe canalele fine iar acele depuneri nu ies la o simpla spalare. Am patit asa la o mobra si facea exact cum descrii tu, s-a rezolvat cu curatarea carburatorului in baie cu ultrasunete. Asta presupunand ca chiar ai o problema la carburator. Editat Aprilie 25 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.